بادی اسپلش ویکتوریا سکرت ولوت پتالز نویر (ولوت پتالس نوا) زنانه Victorias Secret Velvet Petals Noir Body Splash

این محصول در حال حاضر موجود نیست

موجود شد خبرم کن!
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: , , ,
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید بادی اسپلش ویکتوریا سکرت ولوت پتالز نویر (ولوت پتالس نوا) Victorias Secret Velvet Petals Noir Body Splash اصل

این بادی اسپلش اصل آمریکایی با بوی زنانه، دوست داشتنی و گلی-میوه‌ای توسط برند Victoria’s Secret طراحی و تولید شده است. عطر آن ترکیبی شدید و غنی از نت های منحصر به فردی است که اغوا کننده، جذاب و فریبنده هستند. پوست شما را خوشبو کرده و در طول روز انرژی و اعتماد بنفستان را تقویت می کنند.

رایحه های گلی آن از شکوفه های تیره طبیعت و گلبرگ های مخملی آن ها گرفته شده اند. این رایحه با عطر گرفته شده از توت و میوه های گرمسیری مخلوط شده تا حس خاص و تکرارنشدنی به شما هدیه دهند. بادی اسپلش Velvet Petals Noir ویکتوریا سکرت می‌تواند تا چندین ساعت بوی خوش و سبک خود را حفظ کند. شما فقط به یک الی دو اسپری در قسمت‌های مورد نظر بدن خود نیاز دارید تا از رایحه‌ی خوب آن بهره‌مند شوید.


نحوه استفاده :

پس از حمام بر روی پوست تمیز و مرطوب استفاده شود.

در زمانی که بدن تمیز نیست  و عرق دارد اصلا استفاده نکنید، چون بوی عرق و رایحه با هم مخلوط شده و بوی بسیار نامطلوب و ناخوشایندی تولید می گردد. 

همچنین بهتر است در بارداری و شیردهی از این محصول استفاده نشود.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بادی اسپلش ویکتوریا سکرت ولوت پتالز نویر (ولوت پتالس نوا) زنانه Victorias Secret Velvet Petals Noir Body Splash”