گیفت ست هدیه عطر هرمس تویلی د هرمس (توییلی دی هغمس) زنانه Hermes Twilly d’Hermes

8,599,500 تومان

(1 بررسی مشتری)

گیفت ست عطر هرمس تویلی د هرمس (توییلی دی هغمس) Hermes Twilly d’Hermes

گیفت ست شامل:

  • عطر نسخه EDP با حجم 85 میلی لیتر
  • لوسیون مرطوب کننده بدن با حجم 80 میلی لیتر

عطر هرمس تویلی د هرمس، در گروه بویایی عطرهای گلی توسط Christine Nagel طراحی و در سال 2017 روانه ی بازار شد. ادکلن زنانه هرمس توئیلی دی هغمس، از دسته عطرهای معتدل بوده، لذا این عطر زنانه مناسب تمام فصول سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و ادکلن اورجینال، گیفت ست هدیه عطر زنانه Hermes Twilly d’Hermes را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.


مشاهده و خرید عطر هرمس تویلی د هرمس اورجینال

موجود

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: , , ,
برند:Hermes
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید گیفت ست هدیه عطر (ادکلن) مون بلان اکسپلورر (مونت بلانک اکسپلورر) Mont Blanc Explorer اصل

فضای رقابتی، خلق برندهای نو و طراحی های جسورانه، تلنگری به برندهای بزرگ است كه ديگر همچون گذشته نمی توان صرفا بر اساس يك نام و قدمتِ برند بر ديگران پيشی گرفت! برندهای بزرگ و ارزشمند همچون “Hermès” در همين راستا فصلی نو را آغاز نموده و سعی دارند بازار از دست رفته خود در برخی كتگوری ها را احياء كنند. “Twilly d’Hermès” نمونه ای از اين گونه پروژه هاست. “هرمس” با اين عطر دختران جوان را مخاطب خود قرار داده است؛ مخاطبينی كه پيش از اين كمتر می توانستند عطر گروه سنی خود را در برند “Hermès” پيدا كنند.

عطر “Twilly d’Hermès” با رايحه زنجبيل، پرتقال تلخ و مريم آغاز می شود. حضور زنجبيل در اين عطر را می توان به حضور زنجبيل در عطر “Versace Crystal Noir” تشبيه كرد كه علی رغم ادويه ای بودن، ماهيتی زنانه از خود ارائه می دهد. استفاده از نت گل مريم معمولا كاراكتری ميانسال را پرزنت می كند كه در اين عطر به نظر می رسد بصورت تعمدی از مريم سينتتيك بهره برده اند تا در كنار ملايمت و حس كرمی- خامه ای شكوفه پرتقال، چوب صندل و وانيل، مخاطبينی جوان داشته باشد. در نهايت عطر به سمت فضائی گلی به محوريت مريم پيش می رود كه رايحه ای شاداب و آدامس مانند آن را همراهی می كند.

ظاهر عطر نيز با رايحه آن سازگار است؛ سر بطری عطر شبيه به كلاه بولر طراحی شده و دور آن با دستمال “توييلی” تزيين شده است. “توييلی” نام يكی از محصولات برند “Hermès” بوده كه يك نوع دستمال ابريشمی بلند چند منظوره مورد استفاده در مد است.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع محصول

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای گیفت ست هدیه عطر هرمس تویلی د هرمس (توییلی دی هغمس) زنانه Hermes Twilly d’Hermes

  1. مشتری

    هرمس تویلی د هرمس (توئیلی هرمس) عطری است با آکوردهای غالب گل های سفید، ادویه ای گرم و مرکباتی. این عطر مناسب استفاده روزانه و تا حدودی شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا گیفت ست هدیه عطر Hermes Twilly d’Hermes را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید فروش گیفت ست هدیه عطر ادکلن هرمس تویلی د هرمس (توییلی دی هغمس) زنانه Hermes Twilly d'Hermes
گیفت ست هدیه عطر هرمس تویلی د هرمس (توییلی دی هغمس) زنانه Hermes Twilly d’Hermes

موجود

تعداد: