عطر ورساچه یلو دیاموند زنانه Versace Yellow Diamond

4,285,000 تومان

(1 بررسی مشتری)

عطر یلو دیاموند از خانه عطر و ادکلن ورساچه، در گروه بویایی عطرهای گلی و در سال 2011 روانه ی بازار شد. ادکلن زنانه ورساچه زرد، از دسته عطرهای خنک بوده، لذا این عطر زنانه مناسب بهار و تابستان می باشد. 


  • عطری خنک و اغواگر

  • نت های غالب: لیمو ترش، گل ابریشم، گلابی، ترنج

  • بهترین فصل برای استفاده: تابستان و بهار

  • بهترین زمان استفاده در طول شبانه روز: روزانه و تا حدودی شبانه

  • بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب هر دو نسل جوان و مسن

  • بهترین مکان و موقعیت استفاده: استفاده روزمره ، اوقات فراغت و محيط های دوستانه، محيط های رسمی و جلسات کاری، محیط های ورزشی، و تا حدودی قرارها ، ديت ها و ميهمانی های شبانه 

  • ماندگاری: 3 از 5

  • پخش بو (نشر بو): 3 از 5

گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر اورجینال، عطر Versace Yellow Diamond را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Versace
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) ورساچه یلو دیاموند (ورساچ زرد) Versace Yellow Diamond اصل

خرید عطر (ادکلن) ورساچه یلو دیاموند (ورساچه زرد) Versace Yellow Diamond اصل

طراحی کریستالی خارق العاده و جذاب و بسیار بسیار شیک این خانواده از برند بسیار محبوب و مشهور Versace از سال 2004 و با معرفی عطر ورساچه کریستال نویر زنانه آغاز و سپس در سال 2006 کریستال روشن تر و میوه ای را روانه بازار کرد و پس از آن در سال 2011 با معرفی عطری با همان طراحی شیشه و قالب ولی اینبار رایحه ای واقعا متفاوت با همان ماندگاری و کیفیت عالی توانست یکبار دیگر خود را در زمینه عطرسازی و برندهای مطرح جهان نشان دهد .

این محصول بسیار خاص و کاملا متفاوت از برند ورساچه در اوایل معرفی خود آنچنان استقبالی از خود نشان داد که بسیاری از ویترین های بازارها و مارکت های معروف جهان در روزهای اول معرفی این عطر خالی شد .

الماس زرد به عنوان یک رایحه گلی خالص، شفاف و مطبوع، درخشان و تند مانند رنگ زرد ساخته شده است و به واقع همچون الماس مجلل و زنانه است

این عطر که در گروه بویایی رایحه ی میوه ای قرار دارد از نت های لیمو ، ترنج و گلابی در نت اولیه آغاز و شکوفه پرتقال ، یک جور گل پیازدار ، سوسن و کهربا در نت میانی و مشک و چوب گایاک در نت پایانی تشکیل شده است .

بطری این عطر شبیه نسخه های قبلی مجموعه است، تنها به رنگ زرد درآمده است، در حالی که جعبه آن با تزئینات باروک تزئین شده است. چهره کمپین تبلیغاتی این عطر پر طرفدار نیز یک مدل استرالیایی به نام ابی لی کرشاو است.

به نظر کارشناسان مارسلا این محصول را فقط باید بو کنید تا بتوانید تفاوت و تازگی و معنی دقیق طراوت و شادابی را احساس کنید .

خرید عطر (ادکلن) ورساچه یلو دیاموند (ورساچه زرد) Versace Yellow Diamond اصل

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر ورساچه یلو دیاموند زنانه Versace Yellow Diamond

  1. مشتری

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید فروش عطر (ادکلن) ورساچه یلو دیاموند (ورساچه زرد) زنانه Versace Yellow Diamond
عطر ورساچه یلو دیاموند زنانه Versace Yellow Diamond

موجود

تعداد: