عطر یونیک لاکچری کراش آن می زنانه/مردانه Unique’e Luxury Crush On Me

13,627,500 تومان

(1 بررسی مشتری)
  • عطری نسبتا معتدل و اندکی گرم

  • نت های غالب: کارامل، نعنا هندی، زنجبیل، روایح گلی

  • بهترین فصل برای استفاده: زمستان، پاییز، بهار

  • بهترین زمان استفاده در طول شبانه روز: شبانه و تا حدودی روزانه

  • بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب تمام گروه های سنی

  • بهترین مکان و موقعیت استفاده: قرارها، دیت ها و میهمانی های شبانه و تا حدودی استفاده روزمره، اوقات فراغت و محیطهای دوستانه و محیط های رسمی و جلسات کاری

  • ماندگاری: 5 از 5

  • پخش بو (نشر بو): 5 از 5

عطر زنانه و مردانه کراش آن می از خانه عطر و ادکلن یونیک لاکچری در سال 2021 روانه ی بازار شد. کراش آن می، از دسته عطرهای معتدل بوده، لذا این عطر زنانه و مردانه مناسب تمام فصول سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و  ادکلن اورجینال، Unique’e Luxury Crush On Me را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود

تعداد:
توضیحات

خرید عطر (ادکلن) یونیک لاکچری کراش آن می زنانه/مردانه Unique’e Luxury Crush On Me اصل

‌آن طور که پیداست کراش آن می را میتوان جدیدترین شاهکار برند یونیک لاکچری دانست عطری به غایت لذیذ و خوشمزه که تا مدت ها میتواند دیگران را درگیر شما کند.

آنچه که غالب است در این عطر ترکیبی پیچیده از دو ماده اصلی کارامل و پچولی می باشد که توسط لیموترش آبدار و زنجبیل در قسمت تاپ پشتیبانی می شوند و با ظرافتی هر چه تمام با آکوردهای گلی نرم و کرمی در دل رایحه قاب می شوند. کراش آن می به دلیل غلظت بالا، ماندگاری طولانی که دارد این اطمینان را به شما می دهد که محصول ارزنده ای که در اختیار شماست را میتوانید در تمام طول روز از آن لذت ببرید و همچنین دیگران را وادار کنید سر خود را بچرخانند و دلشان را به سمت بوی پخش شده از عطر شما هدایت کنند.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم کراش آن می محصولی از نیش برند ترکیه ای یونیک لاکچری می باشد. عطری مشترک (زنانه- مردانه) که در سال 2021 به دنیای عطر عرضه شده است.

نت های ابتدایی این عطر دلربا را زنجبیل و لیمو، نت میانی اش را روایح گلی و نت های پایه آن را کارامل و نعناع هندی تشکیل داده است.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر یونیک لاکچری کراش آن می زنانه/مردانه Unique’e Luxury Crush On Me

  1. مشتری

    یونیک لاکچری کراش آن می زنانه/مردانه عطری است با آکوردهای غالب کارامل، نعنا هندی و ادویه ای گرم . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 5 از 5 و پخش بوی آن5 از 5 می باشد. گالری مارسلا Unique’e Luxury Crush On Me را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

خرید عطر یونیک لاکچری کراش آن می زنانه/مردانه Unique'e Luxury Crush On Me
عطر یونیک لاکچری کراش آن می زنانه/مردانه Unique’e Luxury Crush On Me

موجود

تعداد: