عطرهای جدید، نقد و بررسی عطر و ادکلن

معرفی عطر پارفومز د مارلی التیر (الطیر) Parfums de Marly Althair

خانه عطر و ادکلن پارفومز د مارلی در آگوست 2023، عطر مردانه جدید خود با نام التیر – الطیر Althaïr را به بازار عرضه خواهد کرد. مارلی Althair ادای احترامیست به هنر عطر سازی فرانسوی و همینطور خانواده عطرهای چوبی، وانیلی و کهربایی.
وانیل بوربون ستاره نمایش است که بوربن شیرین بلوط را با وانیل خامه ای از ماداگاسکار به نمایش می گذارد. رایحه فرانسوی طاقچه با شکوفه های پرتقال درخشان و ترنج درخشان آغاز می شود که با ادویه های گرم کننده پاییزی هل و دارچین روبرو می شود. تنباکوی زیبا با پرالین، چوب دودی گایاک و چرم ترکیب می شود.
معرفی ادکلن پارفومز د مارلی التیر (الطیر) Parfums de Marly Althair
به گفته برند پارفومز د مارلی، این ادای احترام مدرن آمیزه ای از وانیل بوربون با کیفیت بسیار بالا است که از نسل مستقیم وانیلی است که در زمان سلطنت لویی پانزدهم در فرانسه معرفی شد. وانیل با مرکبات، ادویه جات ترشی جات و چوب برای تعادل گرما و طراوت ترکیب شده است.
مارلی الطیر (الثیر) که با همکاری Julien Sprecher و عطرساز ایرانی آقای حمید مراتی کاشانی  و همینطور Ilias Ermenidis ساخته شده است ، برای به تصویر کشیدن تضاد بین ترکیبات سنتی عطر و مولکول های جدید به عنوان اجزای درهم گسیخته ساخته شده است. 
عصاره وانیل بوربون با مرکبات پر جنب و جوش، شکوفه پرتقال و ادویه های دلپذیر مانند هل و دارچین مخلوط می شود. اینها با تنباکو، پرالین، چوب و چرم در هم می آمیزند.
معرفی عطر پارفومز د مارلی التیر (الطیر) Parfums de Marly Althair

نت های به کار رفته در پارفومز د مارلی Althair

نت های اولیه: ترنج ایتالیایی، شکوفه پرتقال مطلق، دارچین سیلان، هل گواتمالا ///نت های میانی: وانیل بوربون از ماداگاسکار، الیمی از پایه فیلیپین ///نت های پایه: آمبروکس، چوب گایاک، پرالین، مشک
ادکلن مارلی الطیر در یک بطری مات و قهوه‌ای با رنگی گرم و مجلل با غلظت ادو پرفیوم 125 میلی‌لیتری عرضه می‌شود که تضاد بین تازگی و گرما و قدرت زمین را به نمایش می گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا