عطرهای جدید، نقد و بررسی عطر و ادکلن

معرفی عطرهای جدید تیزیانا ترنزی: Borelli و Hyakutake

جدید ترین عطر و ادکلن های معرفی شده از کالکشن Comete برند Tiziana Terenzi در سال 2023: Borelli و Hyakutake

تیزیانا و پائولو ترنزی قصد دارند تا دو عطر جدید Borelli و Hyakutake را در اوایل ماه می ۲۰۲۳ در قالب مجموعه عطرهای Comet خود به بازار ارائه کنند.

«ستارگان، در واقع اجرام آتشین درخشانی هستند که در کره آسمانی پرتو افشانی می‌کنند و شب های ما را روشن می‌سازند. ستاره‌های دنباله‌دار، با درخشندگی خود، دارای جذابیتی متمایز و افسانه‌ای از سایر ستاره ها هستند که می‌توانند هدایایی از شادی، امید و خوشبختی را برای بشریت و کسانی که چشمانی برای دیدن دارند، به ارمغان آورند.»

نقل قول از تیزیانا و پائولو ترنزی

عطر تیزیانا ترنزی بورلی Borelli

عطر تیزیانا ترنزی بورلی Borelli

این محصول شگفت‌انگیز نامش را از ستاره دنباله‌دار معروف «بورلی» الهام گرفته است. بورلی جرمی است آسمانی که عمدتاً از یخ و غبار ستاره‌ای تشکیل شده و در منظومه شمسی ما به شکل بیضوی در حرکت است. بارزترین ویژگی این جرم آسمانی، دم درخشان آن است که هر چه به خورشید نزدیکتر می‌شود، به غلظت درخشندگی آن افزوده می‌گردد. این ستاره دنباله دار شکلی نامتقارن دارد که باعث می‌شود تا زیبایی آن بیشتر نمایان گردد، و به دلیل تأثیر کشش گرانشی سیاره مشتری بر مدارش، به طور دوره ای و در فواصل زمانی متفاوت،  عبور می کند و زمان ثابتی برای ظهور ندارد. این امر سفر ستاره دنباله دار ما را بیش از پیش  اسرارآمیز کرده  و پیش بینی ظهور بعدی آنرا برای ما دشوار می‌سازد، اما امروز به لطف این محصول جدید می توانیم از تأثیر جادویی آن لذت ببریم!

عطر تیزیانا ترنزی بورلی Borelli

دنباله دارها در واقع سر منشأ پیدایش افسانه های بسیاری هستند که با رویدادهای خارق العاده و یا اتفاقات فرخنده برای نوع بشر مرتبط بوده  و همراه هستند.  این محصول نیز با الهام گرفتن از این موضوع، تمامی قدرت جادویی خود را به همین ترتیب آزاد می سازد و بر تأثیر گذاری انرژی مثبت و جذابیت مقاومت ناپذیر  خود بر ما، اسرار و تاکید می‌ورزد. بورلی عطری «تداوم دار» است که به شما قدرت اغواگری و ظرافتی بی انتها می‌بخشد.

عطر تیزیانا ترنزی بورلی Borelli

هرم بویایی
**نت های اولیه: ترنج کالیبرین رجیو ، یاسمین هندی، پرتقال سیسیلی (نوعی پرتقال پوست نازک  و معطر), آلدهید های طبیعی./ **نت های میانی:گل سرخ مکزیکی، رز بلغاری، یلانگ یلانگ، بنفشه  و زنبق ایتالیایی/ **نت های پایه: توس توسکانی، آبنوس آفریقایی، مشک، چوب صندل استرالیایی، وانیل ماداگاسکار

عطر تیزیانا ترنزی Hyakutake (هیاکوتاکه)

عطر تیزیانا ترنزی Hyakutake (هیاکوتاکه)

نام این محصول از دنباله‌دار معروف جهانی، «هیاکوتاکه» الهام گرفته شده است. این دنباله دار در ژانویه 1996 و در سفر بی انتهای خود، از روی نزدیکی زمین گذشت. این ستاره که بیشتر با دم بلند و بسیار درخشانش شناخته می شود، توسط یک ستاره شناس آماتور ژاپنی، یعنی «یوجی هیاکوتاکه»، کشف شد و شگفتی بزرگی را در جامعه علمی برانگیخت.

این عطر که شگفتیش را از نام این دنباله دار الهام گرفته است، محصولی است پر از رمز و راز و جذابیت، که تنها می تواند خود را به چشمان پاک و با قابلیتی نشان دهد که شایستگی دیدن آنرا دارند، همان کسانی که می توانند به چیزهای  بنگرند که غالباً توسط دیگران دیده نمی شوند.

عطر تیزیانا ترنزی Hyakutake (هیاکوتاکه)

در اعماق آن شب تاریک و در آن روز سرد ژانویه، نوری قدرتمند، آسمان را درنوردید، و اکنون این عطر قلب هر کسی را که آن را بر خود می‌زند، گرم می کند و هاله ای از رمز و راز و جذابیت وحشی را به او می بخشد. رایحه این محصول، اسرار آمیز است و ظرافت اغوا کننده ای دارد، و قادر است تا  شما را با افسونگری شیفته خود سازد، و با اغواگری وجود شما را تسخیر کند. مهمتر از همه اینها، این محصول قادر است تا دلها را با شادی عطر باشکوه و جاودانه اش گرم کند، زیرا جذابیت مقاومت ناپذیر آن در جدول زمانی معلق است و تداوم دارد، درست مانند سفرِ دنباله دارهای شناور بر پهنه آسمان که سفرشان بی انتهاست.

عطر تیزیانا ترنزی Hyakutake (هیاکوتاکه)

هرم بویایی
** نت های اولیه:  لیمو سورنتو، ترنج رجیو کالابریا، هل مالابار و اکالیپتوس یونانی / ** نت های میانی: پانسی وحشی ایتالیایی، عنبر توسکانی، عنبرو بخور عمانی/ ** نت های پایه:  کاج اروپایی، چوب صندل استرالیایی، ایروکو آفریقایی، مشک، تنباکوی ویرجینیا و وتیور هائیتی

هر دو عطر در حجم 100 میلی گرمی به بازار ارائه شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا