دانستنیها و راهنمای خرید

عطر و ادکلن های معروف فرانسوی

قبل از آشنایی با برندهای تولید کننده عطر معروف فرانسوی بهتر است با تاریخچه تولید عطر و علت شهرت فرانسه در صنعت عطرسازی آشنا شوید. منشا پیدایش عطر به دوران باستان بر می گردد که رومی ها، یونانی ها و مصری ها از آن برای تشکر از خدایان استفاده می کردند. اما پس از چند قرن در طول جنگ های صلیبی استفاده از عطر توسط شوالیه ها در کشورهای اروپایی نیز رواج یافت. در قرون وسطی به دلیل شیوع طاعون و وحشت مردم در استفاده از آب، کمتر به نظافت و شست و شو اهمیت داده میشد. به همین دلیل استفاده از عطر برای شست و شو و ایجاد بوی خوب به شدت رواج پیدا کرد.
اما چرا فرانسه تبدیل به مرجع جهانی برای تولید عطر شد در حالی که حتی مخترع آن نبود؟ تاریخ غنی عطرسازی در فرانسه به قرن 17 میلادی باز می گردد. فرانسه شهرت خود در صنعت عطر سازی را مدیون رناتو بیانکو عطر ساز ایتالیایی است که کار خود را با ساخت عطر برای اشراف زادگان آغاز کرد. در سال 1533 میلادی با ورود کاترین دو مدیچی و استاد عطر سازش به دربار پاریس، عطر او مورد توجه اشراف فرانسوی قرار گرفت. رناتو بعد از دستیابی به شهرت، یک مغازه عطر فروشی در پایتخت فرانسه راه اندازی کرد و عطرسازان ایتالیایی بسیاری را به پاریس فرا خواند.
همزمان شهری به نام گراس در جنوب فرانسه به دلیل ساخت عطرهای معروف فرانسوی مشهور شد. این شهر به هنر دباغی چرم شهرت داشت. در قرن 18 میلادی حرفه عطرسازی در این شهر برای رفع بوی تهوع آور چرم که نجیب زادگان را آزار می داد متولد شد. گراس چندی بعد به دلیل پرورش گیاهان معطر و تولید اسانس توسط عطرسازان محلی به شهرت رسید.
اما پیشرفت فرانسه در تولید انواع ادکلن معروف فرانسوی در دوران سلطنت لویی پانزدهم شتاب گرفت. در آن زمان درباریان برای ابراز وجود در حضور پادشاه در استفاده از عطر و ادکلن رقابت می کردند. دربار ورسای ملقب به دربار معطر شد و ملکه ماری آنتوانت که عاشق عطر بود استفاده از ادکلن را اجباری کرد. در آن زمان جنسیت در ساخت عطر ها در نظر گرفته نمی شد.
در قرن نوزدهم میلادی ساخت عطرهای معروف فرانسوی با توجه به ظهور تکنیک های جدید استخراج عطر به نقطه عطف خود رسید. در این دوران بسیاری از برند های تخصصی عطرسازی در پاریس افتتاح شدند. پس از آن صنعت عطرسازی فرانسه در جهان شهره شد و به نمادی از ثروت و ظرافت تبدیل گشت. در قرن بیستم میلادی مدارس عطرسازی بسیاری در پاریس تاسیس شد.

برندهای معروف عطر فرانسوی

ظهور بزرگ ترین سازندگان عطر معروف فرانسوی جهان همچون ژان کلود النا (موسس برند هرمس)، تیری واسر (برند گرلن)، ژاک پولژ (برند شنل)، ماتیلد لوران (برند کارتیه)، فرانسیس کورکجیان (برند ژان پل گوتیه) و غیره از این مدارس آغاز شد. فرانسه به لطف دانش منحصر به فرد، استادان عطرساز با استعداد، مواد اولیه با کیفیت و تکنیک های جدید استخراج عطر هنوز هم در قرن بیست و یکم میلادی نماد عطر سازی در جهان است. امروزه برندهای Diptyque، Jovoy Paris،، Chanel، Guerlain، Lancôme، Yves Saint، Hermès، Kenzo و Dior  از محبوب ترین برندهای تولید کننده انواع عطر و ادکلن معروف فرانسوی در سراسر جهان هستند.
Hermès به عنوان یکی از بهترین برند های تولید کننده عطر معروف فرانسوی در جهان شناخته می شود. این برند در سال 1837 راه اندازی و با ارائه 6 دسته بندی مختلف از جمله ادکلن مردانه، زنانه، عطر های مناسبتی و انحصاری مشهور شد. ژان کلود النا در سال 2004 به عنوان عطرساز داخلی این برند معرفی شد و پس از آن 127 نسخه عطر توسط این برند ساخته و رونمایی گشت.
Guerlain یکی از تولید کننده های عطر معروف فرانسوی است که 175 سال تجربه در این صنعت دارد. این برند به استفاده از مواد نایاب و مجلل از جمله وانیل فرانسوی در عطر های خود شهرت دارد. این برند در سال 1994 توسط Louis Vuitton خریداری و تیری واسر در سال 2008 به عنوان عطرساز حرفه ای آن انتخاب شد. تاکنون بیش از 499 عطر توسط این برند ساخته و رونمایی شده است.
Chanel در سال 1910 توسط گابریل شانل راه اندازی شد و با ساخت اولین عطر خود در سال 1921 انقلابی به پا کرد. ژاک پولژ در سال 1978 به عنوان عطرساز داخلی این برند انتخاب شد که تاکنون بیش از 137 رایحه مختلف را تولید و رونمایی کرده است. اگر به دنبال یک عطر معروف فرانسوی در دنیای پر رمز و راز رایحه های فرانسوی هستید، تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

عطرهای معروف زنانه فرانسوی

ساخت بهترین و محبوب ترین انواع عطر معروف فرانسوی زنانه به دوران ویکتوریا باز می گردد که هنوز جذابیت خود را از دست نداده اند. نت های گلی، مشکی، یاسمن و گل رز، مرکبات، اسطوخودوس، وانیل و چوب صندل رد پایی فوق العاده احساسی در این عطر ها به جای گذاشته اند. این عطر ها دارای ماندگاری بالا، پخش بوی بسیار زیاد، مناسب برای رایحه درمانی و دارای بسته بندی شیک هستند.شما می توانید برای خرید ادکلن زنانه و همچنین انواع ادکلن تروساردی و بررسی قیمت بر روی لینک کلیک کنید. در ادامه به معرفی چند نمونه از مشهورترین عطرهای معروف فرانسوی زنانه می پردازیم:

شنل کوکو مادمازل

شنل کوکو مادمازل در سال 2001 روانه بازار شد. سازنده این عطر بسیار بسیار محبوب و پرفروش Jacques Polge است. نت های اولیه پرتقال، پرتقال ماندارین، ترنج و شکوفه پرتقال هستند. نت های میانی رز ترکی، یاس، میموزا و یلانگ یلانگ هستند. نت های پایه عبارتند از: نعناع هندی، مشک سفید، وانیل، وتیور، دانه تونکا و اپوپوناکس. این عطر برنده جایزه FiFi Award Best National Advertising Campaign / TV 2008 است.


برای خرید و بررسی قیمت ادکلن شنل کلیک کنید.


گرلن شالیمار

گرلن شالیمار توسط ژاک گرلن در سال 1925 به عنوان ادای احترام به داستان عشق افسانه ای بین امپراتور شاه جهان و همسرش ممتاز محل ساخته شد. قبل از اینکه امپراتور شود نامش شاهزاده خرم بود. طبق افسانه، شاهزاده خرم بیست ساله در بازاری که خانواده او در آن کار می کردند، با دختر جوانی به نام ارجمند بانو آشنا شد. مسحور زیبایی او، پس از امپراتور شدن، او را به عنوان ممتاز محل به معنای “جواهر قصر” همسر خود کرد. پس از عروسی، شاهزاده و ممتاز جدایی ناپذیر بودند، در جنگ و صلح. او 13 فرزند به شاه جهان داده بود و در هنگام تولد چهاردهمین فرزند خود در سن 39 سالگی درگذشت. مرگ او شاه جهان را ویران کرد و تاج محل را به یاد همسرش و عشق بی پایانشان ساخت. نام شالیمار از «باغ های شالیمار» گرفته شده است. این باغ مورد علاقه ممتاز بود. شالیمار یکی از پرفروش ترین عطرهای تاریخ است و جادوی آن غیرقابل انکار است. عطر از نت مرکبات تشکیل شده است. لیمو و ترنج، یاس، گل رز، اپوپوناکس، دانه تونکا، وانیل، زنبق، بلسان پرو و ​​کهربای خاکستری. خنکی نت های مرکبات منجر به یک قلب گلی می شود که با دنباله ای گرم و مجلل خاتمه می یابد.

ایو سن لورن سینما

ایو سن لورن سینما می تواند به هر زن احساس ستاره بودن بدهد. این عطر برای خانم‌های پر زرق و برقی است که زیر نورافکن زندگی می‌کنند، با اعتماد به نفس و شیک هستند، خانم‌هایی که می‌دانند چگونه توجه را جلب کنند. طعمی اغواکننده به یاد زیبایی های هالیوود از فیلم های عاشقانه عاشقانه، لباس های شب پر زرق و برق، مدل موی هالیوودی، کفش های پاشنه بلند، جوراب های درزدار مشکی…
نت بالایی لطیف و تازه است (کلمانتین، شکوفه بادام و سیکلامن). قلب یاس، گل صد تومانی و آماریلیس را نشان می دهد. دمنوش گرم، مجلل و بالزامیک با عنبر، مشک و وانیل پودری شیرین است. این عطر توسط Jacques Cavallier ساخته شده است.

گرلن مون گرلن

آنجلینا جولی به عنوان چهره عطر گرلن مون گرلن، که در مارس 2017 منتشر شد، انتخاب شد. Jacques Guerlain گفت: “ما عطرهایی را برای زنانی که تحسین می کنیم ایجاد می کنیم.”
تیری واسر از “یادداشت های یک زن” یا “انتخاب ها، احساسات و رویاهایی که تجسم زنانگی مدرن است” الهام گرفته است. عطر گرلن مون گرلن با نت های اسطوخودوس و وانیل راهی بازارهای بین المللی شد و خیلی زود به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین عطرهای زنانه بازار بدل گشت

شنل چنس او تندر

شنل چنس او تندر عطریست گلی میوه ای که در سال 2010 روانه بازار شد. سازنده این عطر Jacques Polge است. نت های ابتدایی به و گریپ فروت هستند. نت میانی سنبل و یاس می باشد. نت های پایه مشک، زنبق، سدر ویرجینیا و عنبر هستند.

لانکوم لاویه بل

لانکوم لاویه بل از پاییز 2012 در بازار عرضه شد. مفهوم این عطر بر ایده زیبایی طبیعی و ساده، آزادی از قراردادها و انتخاب یک دیدگاه خوشبختی متمرکز شده است. این عطر نوعی نگاه به زندگی است که از لذت و لذت در چیزهای کوچک الهام گرفته شده است. شما میتوانید برای خرید این محصول و بررسی قیمت ادکلن لانکوم بر روی لینک های قرار داده شده کلیک نمایید.

این ترکیب لذیذ و در عین حال زیبا توسط عطرسازان Olivier Polge، Dominique Ropion و Anne Flipo ساخته شده است. فرمول نهایی نتیجه ای است که پس از سه سال آزمایش و 5000 نسخه به دست آمده است. زنبق عنصر اصلی عطر است که با شکوفه های پرتقال و یاس در قلب احاطه شده است. شروع این ترکیب، طعم میوه ای از توت سیاه و گلابی را ارائه می دهد، در حالی که پایه آن گرم، لذیذ و پودری است که به دلیل آکوردهای بادام مانند دانه تونکا، پرالین، پاتچولی و وانیل است.

دیور جادور

دیور جادور عطری مدرن و پر زرق و برق است که بسیار محبوب شده است و به همین دلیل در انواع مختلفی با غلظت های مختلف توسعه یافته است. J’adore عطری است درخشان. رایحه مجلل و طلایی آن مانند پرتوهای خورشید روی پوست می درخشد. وجود رایحه ای کلاسیک به همراه  جاه طلبی های این عطر در بطری به شکل آمفورای یونانی منعکس می شود. دیور جادور مفهوم جدیدی از زنانگی دیور را ارائه می دهد، رایحه ای بسیار جدید و در عین حال مطابق با سبک دیور – گلی شیرین اما ملایم، کمی تند با ماندارین تازه در بالا. یاس، آلو، ارکیده و گل رز در قلب؛ و تاج خروس، مشک و شاه توت در مسیر. در سال 1999 ایجاد شد.

لانکوم لانویت ترزور

Lancome عطر لانویت ترزور را در فوریه 2015 روانه بازار کرد. لانکوم لانویت ترزور به‌ عنوان یک آفرودیزیک لذیذ و یک معجون عاشقانه که توسط عطرسازان کریستوف رینود و آماندین ماری ساخته شده است، اعلام شده است. ظاهراً قسمت تاریک گل رز را به تصویر می کشد و نت های رز سیاه را با ارکیده وانیلی تاهیتی ترکیب می کند. همچنین آکوردهایی از بخور طبیعی، پاپیروس، نعناع هندی و پرالین لیچی به مخلوط اضافه شده است.

دیور هیپنوتیک پویزن

دیور هیپنوتیک پویزن ، عطری است امبری  وانیلی که در سال 1998 عرضه شد. Hypnotic Poison توسط Annick Menardo و Christian Dussoulier طراحی شده و  نت های ابتدایی نارگیل، آلو و زردآلو هستند. نت‌های میانی عبارتند از چوب رز برزیلی، یاس، زیره، گل سرخ، گل رز و زنبق دره. نت های پایه عبارتند از وانیل، بادام، چوب صندل و مشک هستند.

لانکوم میراکل

این عطر را دقیقا می توان با دو کلمه توصیف کرد: انرژی و مکاشفه. زیبایی در زندگی کردن، حفظ علایق، دیدن و گرامی داشتن هر ثانیه از زندگی به عنوان یک معجزه، و در توانایی شروع دوباره است. اوما تورمان چهره تبلیغاتی این عطر است – زنی زیبا و شگفت انگیز که می تواند هم روی هوا و هم روی زمین محکم راه برود.

لانکوم میراکل عطری مدرن و شرقی با شروع میوه ای (لیچی) است. نت میانی گلدار کمی تند (مگنولیا، یاس، زنجبیل و فلفل)؛ و پایه پودری مشک و عنبر. لانکوم میراکل در سال 2000 عرضه  شد.


برای خرید و بررسی ادکلن کلاب د نایت کلیک کنید.


ایو سن لورن مون پاریس

ایو سن لورن مون پاریس به عنوان رایحه ای خیره کننده معرفی شده است که بیانگر تعبیر بویایی مدرن از عشق، فارغ از همه موانع، اختصاصی و شدید است.
این ترکیب شروعی میوه ای، قلب گلی مست کننده و پایه چیپری تیره دارد. با ترکیبی آبدار و شیرین از ترنج کالابریا، توت فرنگی، تمشک و گلابی باز می شود.  گل داتورا همراه با دسته گل گل صد تومانی، یاس چینی و سامباک و شکوفه پرتقال بر نتهای میانی غالب هستند. مشک سفید کریستالی هوادار (سه نوع از آن)، آمبروکسان و دوتایی پاتچولی شدید (از اندونزی و گواتمالا) پایه برجسته کلاسیک شیپری را فراهم می کند.
این کمپین که توسط دو کارگردان فیلم فرانسوی کلمان دورو و پیر دوپاکیه فیلمبرداری شده است، شامل کریستا کوبر، مدل کانادایی و ژرمی لاهورت بازیگر فرانسوی است که با هم در بخش‌های مختلف پاریس، از جمله یک کلوب، مترو، نزدیک برج ایفل و روی پشت بام اپرا گارنیه نمایش داده می‌شوند. هم روز و هم شب این آگهی ثابت توسط بیلی کید عکاسی شده است.

هرمس جور د هرمس

هرمس جور د هرمس عطریست با رایحه گلی که در سال 2013 عرضه شد. پرفیومر ژور د هرمس Jean-Claude Ellena است. نت های ابتدایی گریپ فروت، لیمو و نت های آبکی هستند. نت های میانی گل های سفید، گاردنیا، نت های سبز و نخود شیرین هستند. نت های پایه مشک و نت های چوبی هستند.

ایو سن لورن بلک اپیوم

ایو سن لورن بلک اوپیوم در سپتامبر 2014 روانه بازار شد، عطر که به عنوان تفسیری راک اند رول از کلاسیک معرفی شد که باید جنبه تاریک و مرموز برند YSL را برجسته کند. عطرسازان استاد ناتالی لرسون و ماری سالامگن با همکاری اولیویه کرسپ و آنورین بلان این ترکیب را ساختند. نت های قهوه که در مقادیر زیاد وجود دارد، بر رایحه غالب است. آکوردهای دیگر عبارتند از فلفل صورتی، شکوفه پرتقال، یاس، وانیل، نعناع هندی و سدر.

دیور ادیکت

عطر دیور ادیکت با نت های گلی. غنی، احساسی، شما را به اقدامات جسورانه و مستقیم تشویق می کند، باعث می شود احساس آزادی و انرژی کنید. برقص! نت های بالایی برگ های ماندارین و گل های توت هستند. گل ملکه شب، رز بلغاری و گل پرتقال در نتهای میانی هستند. پایه با وانیل بوربن، چوب صندل و دانه تونکا ایجاد شده است. این عطر توسط تیری واسر در سال 2002 ساخته شد.

لانکوم پوئم

عطر شرقی گلی کلاسیک لانکوم پوئم در سال 1995 عرضه شد. ساختار Poeme خاص خودش است و از ساختار کلاسیک نت های بالایی، میانی و پایه پیروی نمی کند. نت های ترکیب به طور متناوب مانند اکو ظاهر می شوند. این ترکیب شامل خشخاش آبی هیمالیا، گلهای سفید و زرد (میموزا، رز، فریزیا…) و گل وانیل است. پوئم شعری است در دنیای عطرها. تضاد تلخ و شیرین هاله ی حسی خاصی ایجاد می کند. بطری این عطر معجزه آسا ترکیبی از تضادها – منحنی های جذاب و خطوط مستقیم است.

ایو سن لورن منیفستو

ایو سن لورن منیفستو در اواخر آگوست 2012 با رایحه ای پر از شور و احساس به بازار عرضه شد. 
چهره این عطر بازیگر جسیکا چستین است که اعلام کرد: “Yves Saint Laurent برندی است که عمیقاً به من الهام می‌دهد. از زمان ایجاد آن، این برند ارزش‌های قوی‌ای را منتقل کرده است که من آن‌ها را گرامی می‌دارم، مانند تعهد تزلزل ناپذیر، عشق مطلق و جسارت زنانه. عطر جدید نشانی از همه آن است.”
این ترکیب توسط Anne Flipo و Loc Dong ساخته شده است. با موج سبز تازه، ترنج و توت سیاه شروع می شود. قلب شامل آکوردهایی از گلهای سفید مانند یاس سامباک و زنبق دره است. پایه آن چوبی و کمی شرقی است و نت های سدر، چوب صندل، وانیل و دانه تونکا را به تصویر می کشد.

دیور پیور پویزن

دیور پیور پویزن شما را مسحور می کند و شما را با قدرتی جسورانه پر می کند. Pure Poison توسط سه عطرساز مطرح و به نام ساخته شده است، بنابراین این محصول جمعی با ترکیب پیچیده و هارمونی باورنکردنی بهره می برد.

در ابتدا شما را مجذوب نت‌های تازه ترنج و یاس می‌کند، سپس گل‌های سفید، شهوانی و مست کننده وارد می‌شوند، در حالی که چوب صندل و کهربا در پایه به آن عمق می‌دهند.


برای بررسی قیمت و خرید ادکلن دیور کلیک کنید.


Pure Poison در سال 2004 ساخته شد. سازندگان کارلوس بنیم، دومینیک روپیون و اولیویه پولژ هستند.

ایو سن لورن لیبر

ایو سن لورن لیبر زنانه عطری است در گروه بویایی امبری فوژه . Libre در سال 2019  توسط Anne Flipo و Carlos Benaim طراحی و به بازار عرضه شد. نت های اولیه اسطوخودوس، پرتقال ماندارین، انگور فرنگی سیاه و پتی گرین هستند. رایحه میانی اسطوخودوس، شکوفه پرتقال و یاس است. نت های پایه عبارتند از وانیل ماداگاسکار، مشک، سدر و عنبر.

لانکوم ترزور

ترزور گنجی در میان تولیدات عطری است (ترزور در زبان فرانسوی به معنای گنج است). یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین عطرهای دنیاست. این عطر گلی- شرقی فوق العاده گرم دارای ترکیب بسیار ظریف و لطیفی است که از گل رز، هلیوتروپ، زنبق، زردآلو و زنبق ساخته شده است. لانکوم ترزور در سال 1990 برای اولین بار به بازار عرضه شد.

هرمس تویلی

هرمس تویلی عطریست که از روسری های ابریشمی باریک نمادین هرمس با طرح های رنگارنگ الهام گرفته شده است. Twilly d’Hermès توسط Christine Nagel با میل به ایجاد رایحه ای خوش بینانه، شاداب و جوان گلی تازه اما نه معمولی ساخته شده است.
برای این خلقت، عطرساز از روحیه آزاد، جسور و غیرقابل پیش بینی دختران جوان الهام گرفته است. از نت های زنجبیل، گل سرخ و چوب صندل ساخته شده است.

ایو سن لورن اله

این عطر پرشور زیبای خانه Yves Saint Laurent در پاییز 2007 وارد بازار شد تا بتواند دل دختران جوان و مدرن را به دست آورد. عطر لطیف و متمایز ایو سن لورن اله که توسط دو پرفیومر معروف Olivier Cresp و Jacques Cavallier طراحی شده است، با نت‌های شفاف و درخشان لیمو و لیمو روی گلبرگ‌های گل صد تومانی شادی را به ارمغان می‌آورد. قلب آن یاس سامباک، گل رز و فریزیا را با آکوردهای جوانی از توت های صورتی ترکیب می کند، در حالی که پایه رایحه های چوبی وتیور، نعناع هندی و سدر را نوازش می دهد.

 
عطرهای معروف مردانه فرانسوی

در انتخاب یک عطر معروف فرانسوی مردانه تنها چیزی که آقایان به آن نیاز دارند رایحه ای ماندگار است که بوی خوشی داشته باشد. اما خانم ها همان طور که به لباس و آراستگی آقایان اهمیت می دهند به عطر آن ها نیز توجه می کنند. از نظر خانم ها عطر نشان دهنده شخصیت آن ها است و به آن تکیه می کنند. از این گذشته، آیا به عنوان یک مرد نمی خواهید جذاب و تأثیرگذار باشید؟ خوشبختانه در سال های اخیر آقایان موضوع عطر را جدی گرفته اند و بهترین عطرهای فرانسوی را انتخاب می کنند. در ادامه چند نمونه از محبوب ترین عطرهای معروف فرانسه برای آقایان را معرفی خواهیم کرد:

شنل بلو شنل ادوتویلت

شنل بلو شنل ادوتویلت یک عطر چوبی است که در سال 2010 عرضه شد. سازنده این عطر Jacques Polge است. نت های اولیه گریپ فروت، لیمو، نعناع و فلفل صورتی هستند. نت های میانی زنجبیل، جوز هندی، یاس و ایزو ای سوپر هستند. نت های پایه عبارتند از بخور، خس خس، سدر، چوب صندل، نعناع هندی، لبدانوم و مشک سفید.

ایو سن لورن وای ادوپرفیوم

ایو سن لورن وای ادوپرفیوم عطری است فوژه معطر. Y Eau de Parfum در سال 2018 روانه بازار شد. پرفیومر این عطر بسیار محبوب Dominique Ropion است. نت های اولیه سیب، زنجبیل و ترنج هستند. رایحه میانی مریم گلی، توت عرعر و شمعدانی است. نت های پایه عبارتند از چوب عنبر، دانه تونکا، سدر، وتیور و الیبانوم.

دیور ساواج ادوتویلت

دیور ساواج از فضاهای باز و وحشی الهام گرفته شده است. آسمان آبی که مناظر صخره ای را می پوشاند و زیر آفتاب بیابان داغ است. عطرساز داخلی دیور، فرانسوا دماشی، سازنده و طراح این اثر گرانبها و پرفروش است. این عطر کاملاً تازه، خام و در عین حال نجیبی است با نت های اولیه ترنج کالابریا با آمبروکسان که از عنبر گرانبها و دنباله چوبی آن به دست آمده است، مواجه می شود.

دیور ساواج الکسیر

ایو سن لورن لانویت دلوم ادوتویلت

ایو سن لورن لانویت دلوم ادوتویلت در مارس 2009 در بازار ظاهر شد. عطری پر از تضاد و تنش …
حجابی از رمز و راز و یک آکورد تند انفجاری هل را با طراوت درخشان ترنج، اسطوخودوس و سدر نشان می دهد که نشان دهنده قدرت مردان است. زیره سبز و خس خس در یک پایه، ظاهری احساسی و بسته شدن مجلل و ظریف را تضمین می کند.
پرفیومر های این عطر عبارتند از Anne Flipo، Pierre Wargnye و Dominique Ropion.

دیور هوم اینتنس

دیور هوم اینتنس عطری است مشک گلی چوبی که در سال 2011 عرضه شد. سازنده و طراح  این عطر فرانسوا دماشی است. نت بالایی اسطوخودوس است. نت‌های میانی زنبق، گلابی (مشک مشک) و گلابی هستند. نت های پایه عبارتند از سدر ویرجینیا و وتیور.

دیور فارنهایت

دیور فارنهایت یک عطر آروماتیک فوژه مردانه است. فارنهایت در سال 1988 عرضه شد. این عطر توسط ژان لوئیس سیوزاک، میشل آلمیراک و موریس راجر ایجاد شد. رایحه اولیه شامل گل جوز هندی، اسطوخودوس، سدر، بابونه، پرتقال ماندارین، زالزالک، ترنج و لیمو است. نت های میانی عبارتند از: برگ بنفشه، جوز هندی، سدر، چوب صندل، میخک، پیچ امین الدوله، یاس و زنبق دره. نت های پایه عبارتند از چرم، وتیور، مشک، عنبر، نعناع هندی و دانه تونکا.

هرمس تق هرمس ادوتویلت

هرمس تق هرمس ادوتویلت عطریست چوبی ادویه ای که در سال 2006 عرضه شد. پرفیومر  این عطر Jean-Claude Ellena است. نت های ابتدایی پرتقال و گریپ فروت هستند. رایحه میانی فلفل، گل سرخ و سنگ چخماق است. نت های پایه عبارتند از وتیور، سدر، نعناع هندی و بنزوئین. این عطر برنده جایزه FiFi Award Fragrance Of The Year Men`s Luxe 2007 است .

هرمس تق هرمس ادوپرفیوم

هرمس تق هرمس ادوپرفیوم یک عطر چوبی چایپری است که در سال 2009 عرضه شد. پرفیومر این عطر نیز Jean-Claude Ellena است. نت های ابتدایی پرتقال و گریپ فروت هستند. نت میانی سنگ چخماق است; نت های پایه عبارتند از نت های چوبی، خزه بلوط و بنزوئین.

بلو شنل ادوپرفیوم

شنل بلو شنل ادوپرفیوم عطریست که به آزادی بی پایان، عمیق و بی حد و حصر اختصاص دارد. ترکیب چوبی-آروماتیک ایجاد شده توسط ژاک پولژ مسیر اصلی را دنبال می کند اما به یک قلمرو کهربایی احساسی و شرقی می رود. چوب طراوت اصل را در این نوع حفظ می کند و با عمق و چوب های مخملی کهربا غنی شده است. 

شما میتوانید برای خرید مطمئن انواع عطر و ادکلن های به‌روز دنیا در تنوع بو و اسانس های مختلف از  طریق سایت های معتبر مانند مارسلا اقدام کنید. همچنین میتوانید برای خرید ادکلن بولگاری و سایر ادکلن های مورد نظر خود به صفحات این برندها در سایت مارسلا مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا