معرفی برندها

خانه ادکلن سازی Creed (کرید) ، از پدر به پسر

Creed یکی از خوش نام ترین برند های حال حاضر جهان است .شعار این برند “از پدر به پسر است” . برندی که از سال 1760 قدرتمندانه در زمینه لباس های گرانقیمت , محصولات بهداشتی , کیف و عطر زبان زد خاص و عام است .

creed2

James Creed  بنيانگذار فقيد اين خانه دیزاین كار خود را با استفاده از چرم معطر ايتاليايي برای ساخت دستکش های چرمی ، لباسهاي گران قیمت و خاص و همچنین عطرهايي براي خاندان شاهنشاهی انگليس آغاز كرد .

اولین خریدار دستکش های چرمی کرید جورج سوم پادشاه انگلستان بود و او را شیفته این برند کرد. پس از آن عطر Royal English با تركيبي از روايح چرم ، ماندارين ، عنبر سائل و چوب صندل عطر محبوب جورج شد . شهرت کرید و آوازه نام این برند کم کم پادشاهان و درباریان را به خود جذب کرد تا جایی که اسم های محصولات با نام پادشاهان گره خورده بود .این شهرت دست خوش استفاده از بهترین رایحه ها با بی نظیر ترین ترکیبات بود .

creed3

Fleurs de Bulgarie عطرمحبوب ملكه ويكتوريا ، Jasmin Imperatrice Eugenie عطر محبوب يوجيني ملكه فرانسه ، Fantasia de Fleurs عطر محبوب جوزف امپراطور اتريش و مجارستان و همسرش ملكه سيسي ،Vanisia عطر محبوب ماريا ملكه اسپانيا ، Tabarome Millesime عطر محبوب وينستون چرچيل و Vetiver عطر محبوب جان اف كندي رييس جمهور معروف امريكا . جالب است بدانيد دو بانوي اول سابق كاخ سفيد يعني لورا بوش همسر جرج بوش و ميشل اوباما همسر باراك اوباما از عطر Love in White  كريد استفاده مي كنند و به همين سبب اين عطر با نام مستعار عطر كاخ سفيد هم شناخته مي شود .

creed4

همسر جورج بوش برای اولین بار در سال 2005 این عطر را خرید و چنان مجذوب این عطر شد که طی آن تقدیرنامه ای با مضمون تشکر و تقدیر از چنین شاهکاری از خانه ادکلن سازی کرید نوشت و ارسال کرد .بعضی از محصولات کرید به عنوان گرانترین محصولات تاریخ بشر شناخته میشوند به طور مثال هر اونس از عطر Royal Oud  کرید گرانتر از فلز گرانبهای پالادیوم عرضه میشود .هم اکنون برند کرید با هفتاد عطر جز بهترین و ناب ترین روایح دنیا قرار دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا