دانستنیها و راهنمای خرید

معرفی عطرهای زنانه با شیشه های جذاب

هرچند به نظر می رسد، رایحه، اولین معیار در انتخاب عطر است، اما در خرید ادکلن زنانه با شیشه جذاب می تواند بر میزان تمایل شما برای خرید آن تاثیر بگذارد. از آنجایی که زیبایی در چشم بیننده نهفته است، صحبت کردن درباره آن کمی دشوار خواهد بود. هر شیشه عطر در مسیری زیبا و جادویی قرار دارد. از کسی که عطر را استفاده می کند گرفته تا کلکسیونری که شیشه عطر را چون گنج می داند، همگی حس بصری فوق العاده ای را تجربه خواهند کرد.

از آنجایی که علاوه بر حس بویایی، حس بینایی و لامسه نیز انسان ها را وسوسه می کند، طراحی یک عطر و ادکلن مردانه یا عطر زنانه با شیشه جذاب احساسات را تحریک کرده و به قلب ها ورود می کند. همچنین یک شیشه عطر زیبا ابزاری برای بازاریابی موثر است. شکل زیبا و رمانتیک عطر ها دارای مفهوم فرهنگی است. طراحی حرفه ای شیشه عطر به برند سازی، جلب توجه مصرف کنندگان و شناخته شدن برند تولید کننده کمک بسیاری می کند. طراحان بسیاری از شکل گیاهان، حیوانات، ظروف کلاسیک و غیره برای طراحی بطری عطر استفاده می کنند تا منحصر به فرد بودن آن را منعکس نمایند.

طراحی عطر زنانه با شیشه جذاب در عصری که مصرف کنندگان به جای مراجعه به پیشخوان فروشگاه، به سراغ خرید آنلاین می روند، اهمیت بیشتری پیدا می کند. در خرید اینترنتی و بدون بهره مندی از حس لامسه، تعامل انسانی و احساس کردن عطر روی پوست، افراد به چیز دیگری نیاز دارند تا حواسشان را درگیر کند و علاقه آن ها را برانگیزد. بطری عطر همان چیزی است که این خلا را در فضای مجازی پر می کند.


  برای خرید و بررسی قیمت ادکلن دیور زنانه کلیک کنید.


همچنین یک عطر زنانه با شیشه جذاب معمولاً به عنوان هدیه انتخاب می شود، زیرا خانم ها اغلب به روانشناسی زیبایی و ظاهر محصولات توجه بیشتری دارند. در ادامه دنیای شیشه های عطر و ادکلن زنانه را بررسی کرده و به روی زیباترین آن ها تمرکز می کنیم.

عطر زنانه با شیشه جذاب

طراحی یک عطر زنانه با شیشه جذاب معمولاً متناسب با رایحه داخل آن صورت می گیرد. طراحی هوشمندانه و خلاقانه شیشه عطر به آن زندگی دوباره می بخشد. خطوط، اشکال و طرز کار طرح مورد نظر مانند قطعات موسیقی نوشته شده ای هستند که روح عطر را مجسم می کنند و طنین زیبایی را در افراد بر می انگیزند.

وقتی صحبت از طراحی شیشه عطر می شود، تنها عطرسازان انگشت شماری را خواهید یافت که این موضوع را به طور جدی دنبال می کنند. این طراحان شیشه های منحصر به فردی را طراحی کرده اند که اغلب به عنوان یک المان زیبایی در طراحی دکوراسیون داخلی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این عطر ها در واقع قطعات کوچک هنری حاوی رایحه های خاص و به یاد ماندنی هستند. در ادامه با تکیه بر معیارهای ذهنی برای ارزیابی زیبایی از جمله ترجیحات و سلیقه شخصی به بررسی زیباترین شیشه عطرهای زنانه می پردازیم. اگر قصد خرید عطر و ادکلن زنانه با شیشه ای زیبا را دارید تا پایان با ما همراه شوید.

عطر زنانه بیلی ایلسش Billie Eilish Eau De Parfum

عطر زنانه بیلی ایلسش Billie Eilish Eau De Parfum با شیشه جذاب

عطر بیلی ایلیش Billie Eilish Eau De Parfum یکی از عطرهای زنانه با شیشه جذاب است که در سال 2021 روانه بازار شد. شکل ظاهری این عطر شبیه تندیس نیم تنه یک زن و نماد نهایی زنانگی است. این عطر در نوع خود مجسمه ای زیبا است که در آن رایحه ای وانیلی کهربایی منحصر به فرد و مقرون به صرفه نهفته است. نت های اولیه شکر، توت فرنگی و پرتقال، نت های میانی وانیل، رز و کاکائو و نت های پایه مشک و چوب از این عطر استشمام می شود.  

عطر زنانه House of Sillage Passion d’Amour

عطر زنانه House of Sillage Passion d’Amour با شیشه جذاب

هاوس او سیلیج پشن د آمور House of Sillage Passion d’Amour یک عطر زنانه با شیشه جذاب است که دیدن آن به اندازه بو کردنش لذت بخش است. عطر گرم زنانه و استوایی که رایحه فریبنده وانیل، کارامل، عود و ترنج از آن استشمام می شود. این عطر به شکل کلاه طراحی و با روکش طلای زرد 18 عیار و 158 کریستال سواروسکی تزئین شده است. قسمت زیرین آن شیشه فرانسوی صیقل داده شده به رنگ الماس سبز است.  

عطر زنانه با شیشه جذاب گودگرل Carolina Herrera Good Girl

عطر زنانه گود گرل Carolina Herrera Good Girl با شیشه جذاب

عطر کارولینا هررا گودگرل Carolina Herrera Good Girl عطری فریبنده و قدرتمند است که پیچیدگی زنانگی را به رخ می کشد. طراحی شیشه این عطر به شکل کفش پاشنه دار زنانه نمادی از قدرت است و نشان دهنده اعتماد به نفس و قدرت زنانه است. این عطر در سال 2016 رونمایی شده و دارای رایحه های شرقی است. کلیه عطرهای لاین گودگرل برند کارولینا هررا شیشه هایی همسان با رنگبندی متفاوت دارند.

عطر زنانه ویکتور اند رولف بن بن Viktor & Rolf’s BONBON perfume

عطر زنانه Viktor & Rolf’s BONBON perfume با شیشه جذاب

ویکتور اند رولف بن بن Viktor & Rolf’s BONBON perfume از جمله ادکلن های زنانه با شیشه های جذاب است. عطری شیرین با رایحه ای گلی و میوه ای که در شیشه ای به شکل آبنبات پاپیونی طراحی شده است. از این عطر در سال 2014 برای اولین بار رونمایی شد. نت کلیدی آن کارامل و حاوی رایحه های پرتقال، هلو، شکوفه پرتقال و چوب صندل است.

عطر زنانه موگلر انجل نوا Angel Nova by Mugler

عطر زنانه موگلر انجل نوا Angel Nova by Mugler با شیشه جذاب

عطر زنانه موگلر انجل نوا Angel Nova by Mugler یک ادکلن زنانه با شیشه جذاب به شکل ستاره است. این عطر دارای رایحه های کهربایی و گلی و بسیار ماندگار است. این عطر در سال 2020 رونمایی شده و انتخابی جسورانه برای خانم ها است. نت های تمشک، رز و بنزوئین از این عطر استشمام می شود.  


  برای بررسی و خرید ادکلن بولگاری کلیک کنید.


عطر زنانه با شیشه جذاب مارک جاکوبز دکادنس Decadence Eau de Parfum

عطر دکادنس Decadence Eau de Parfum با شیشه جذاب

عطر مارک جاکوبز دکادنس Decadence Eau de Parfum یک عطر زنانه با شیشه جذاب به شکل کیف و دارای رایحه ای اغواکننده و هوس انگیز است. این محصول آمریکایی در سال 2015 طراحی و روانه بازار شده و دارای رایحه های شرقی، گرم و شیرین است. نت های گل زنبق، زعفران، رز، یاس و کهربا را می توانید از این عطر استشمام کنید.  

عطر زنانه ویکتور اند رولف فلاور بمب FlowerBomb Eau de Parfum

عطر فلاوربمب FlowerBomb Eau de Parfum با شیشه جذاب

عطر فلاوربمب FlowerBomb Eau de Parfum یک عطر زنانه با شیشه جذاب است که به صورت هوشمندانه به شکل نارنجک طراحی شده است. این عطر محصول سال 2005 برند ویکتور اند ولف است. این عطر گرم دارای رایحه ای شرقی و گلی است و بوی شکوفه پرتقال، یاس سفید، ارکیده، رز، مشک و نعناع هندی از آن به مشام می رسد.

همچنین شما میتوانید برای دیدن انواع عطر تروساردی و اطلاع ا قیمت عطر کلاب د نایت به سایت مارسلا مراجعه کنید.

سخن پایانی

طراحی حرفه ای یک عطر زنانه با شیشه جذاب جلب توجه مصرف کنندگان و برند سازی کمک بسیاری می کند و تاثیر بسیاری در فروش آنلاین عطر دارد. مارسلا یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین عطر و ادکلن است که بهترین و با کیفیت ترین عطر ها را در گالری خود به مشتریان عرضه می کند. اگر به خرید عطرهایی با شیشه های خاص علاقه دارید به سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا