عطرهای جدید، نقد و بررسی عطر و ادکلن

دو عطر محبوب مردانه مناسب چهارفصل: عطر دیور ساواج و کلاب د نویت اینتنس

حاضر شدن در دورهمی های دوستانه یا رسمی با لباس هایی شیک، شما را در ذهن ها ماندگار می کند اما یک راه دیگر برای بالا بردن جذابیت خود، استفاده از عطر و ادکلن است. در بازار عطرهای مختلفی برای اقایان تولید می شود که انتخاب بهترین های آن ها سبب می شود که شما با همان رایحه خاص شناخته شوید.

عطر دیور ساواج و ادکلن کلاب د نویت اینتنس دو نمونه از پرفروش ترین عطرهای چهارفصل در بین آقایان هستند. اگر شما قصد خرید عطر مردانه را دارید، توصیه می کنیم این مقاله را تا پایان مطالعه کنید تا با ادکلن دیور ساواج و کلاب د نویت اینتنس بیشتر آشنا شوید.

برای آنکه یک عطر مردانه خوشبو را خریداری نمایید، باید به نکات زیر توجه کنید:

خوشبو بودن از نگاه افراد متفاوت استف به همین دلیل عطرها را با رایحه های مختلف می سازند تا افراد بتوانند انتخاب هایی مناسب سلیقه خود داشته باشند. با این اوصاف برای تهیه عطر مردانه باید نکاتی را در نظر گرفت، تا بهترین خرید عطر و ادکلن را انجام دهید. برخی از این نکات در زیر لیست شده اند:

  • کیفیت و برند سازنده عطر بسیار مهم است.
  • اصالت عطر یا ادکلن
  • رایحه و طبع عطر و ادکلن و بهترین فصول استفاده از آن
  • ماندگاری و قدرت پخش عطر
  • و…

با عطر دیور ساواج بیشتر آشنا شوید:

عطر دیور ساواج

یکی از محبوب ترین عطرهای مردانه در دنیا و همینطور ایران، بی شک ادکلن دیور ساواج می باشد. این عطر خوشبو در سال 2015 توسط عطار فرانسوا دماشی طراحی و به بازار عرضه گردید.

روایح به کار رفته در ادکلن مردانه دیور ساواج 

روایحی که در این عطر به کار رفته است، یک ترکیب بی نظیر را فراهم می آورد که آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند. در نت های ابتدایی و به محض اسپری این عطر بر روی نبض بوی نارنج، عنبر و فلفل را احساس خواهید کرد که در کنار هم یک رایحه انرژی بخش را تولید می کنند.

شیرینی کهربا، تندی فلفل سیچوان و بوی نرم نارنج یک ترکیب بسیار بی نظیر می سازد که آن را در خاطره ها ماندگار می کند.

در نت های میانی ترکیبی از شمعدانی، فلفل سیچوان، لامی، اسطوخودوس و … را احساس خواهید کرد که در کنار هم رایحه ای خاص را ایجاد می کنند. پس از گذر از این نت ها رایحه سدر، آمبروکسان و لابدانیوم را احساس خواهید کرد که ماندگار خواهند شد.

طبع عطر دیور ساواج و فصول مناسب استفاده آن

این ادکلن دارای رایحه ای ملایم با آکوردهایی از روایح ادویه ای فرش، کهربایی و مرکباتی است که با توجه به ماهیت رایحه به راحتی در تمام فصول سال و برای استفاده ی روزانه و شبانه قابل پوشیدن است.

ماندگاری و قدرت پخش ادکلن دیور ساواج

دو نکته حائز اهمیت در زمان خرید عطر مردانه برای بسیاری از دوستداران عطر، ماندگاری و قدرت پخش آن است که خوشبختانه دیور ساواج این دو مورد را به خوبی پوشش می دهد. ماندگاری عطر بالا و قدرت پخش شوندگی آن متوسط است و به طور کلی ترکیب قابل قبول و رضایت بخشی را ارائه داده است.

تمام این موارد در کنار طراحی زیبای ادکلن دیور ساواج آن را به یک هدیه مناسب برای پدر، برادر، همسر، دوست و … تبدیل کرده است. پس در زمان خرید این ادکلن مردانه ی بسیار دوست داشتنی را را از یاد نبرید!

معرفی عطر کلاب د نویت اینتنس

ادکلن کلاب د نویت اینتنس

یکی دیگر از عطرهای محبوب مردانه که فروش و محبوبیت بسیار بالایی دارد، عطر کلاب د نویت اینتنس می باشد. این عطر توسط برند آرماف در سال 2015 تولید شده است که در گروه عطرهای با رایحه چوبی قرار دارد. این عطر با توجه به شباهت کم نظیری که به رایحه ی عطر لوکس و محبوب کرید اونتوس دارد، به سرعت در بین مردم محبوب شد. کلاب د نویت اینتنس یک عطر اماراتی می باشد که مراحل تولید خود را در فرانسه طی می کند.

البته این برند چند سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است، اما در همین مدت زمان کم با توجه به کیفیت عطرها به شدت محبوب و معروف شده است. در ادامه بیشتر با این عطر آشنا خواهید شد.

روایح به کار رفته در عطر کلاب د نویت اینتنس

نتهای به کار رفته در این عطر مردانه بسیار جذاب است و پس از اسپری آن بوی انگور سیاه، لیمو، ترنج و آناناس پخش می شود. این رایحه های زود گذر جای خود را به رایحه هایی چون گل یاس و رز می دهند.

نت های پایانی عطر کلاب د نویت اینتنس با رایحه های وانیل، عنبر و نعناع هندی ظاهر می گردد که در نهایت بر روی نبض یا لباس شما ماندگار می شوند.

طبع عطر مردانه کلاب د نویت اینتنس

این عطر مردانه داری طبعی ملایم است که گزینه ای مناسب  برای استفاده در چهارفصل سال است. اگر هر کدام از عزیزانتان به عطرهای جذاب با رایحه ای ملایم و پر بازخورد علاقه دارند، کلاب د نویت اینتنس یک هدیه بسیار مناسب برای آن ها خواهد بود.

ظاهر زیبا و شیک عطر کلاب د نویت اینتنس

برند آرماف این عطر خود را به زیبایی هر چه تمام تر طراحی کرده است. بطری این عطر به رنگ مشکی می باشد که یک زنجیر به درپوش آن متصل شده است. درپوش نگین دار کلاب د نویت اینتنس ان را بسیار زیبا نشان می دهد.

خرید عطر و ادکلن به عنوان هدیه یکی از بهترین گزینه ها برای مناسبت های مختلف می باشد بنابراین ادکلن دیور ساواج و عطر کلاب د نویت اینتنس مردانه یک هدیه همه پسند و راحت پوش برای مناسبت های خاص و استفاده روزانه خودتان می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + یک =

دکمه بازگشت به بالا