عطرهای جدید، نقد و بررسی عطر و ادکلن

معرفی عطر لالیک انکر ایندیگو Lalique Encre Indigo

خانه عطر و ادکلن لالیک (Lalique) اخیراً عطر انکر ایندیگو (Encre Indigo) را روانه بازار کرده است؛ عطری با رایحه‌ای منحصر به فرد که شاید نوید بخش نسل جدیدی از این دسته از روایح باشد. عطر لالیک انکر ایندیگو سعی دارد تا  پا جای پای لالیک انکر نویر Encre Noire نهد تا شاید بار دیگر طیف عطرهای لالیک را  تکمیل کند. لازم به ذکر است این عطر ادکلن مردانه محسوب می شود.

ادکلن لالیک انکر ایندیگو

عطر لالیک انکر نویر در زمان تولید و عرضه به بازار، در سال 2006، جامعه عطر سازی را شگفت زده کرد. طراحی شیشه ساده اما زیبای لالیک انکر نویر از طراحی جوهردان مشهوری الهام گرفته شده بود که برند لالیک در سال 1913 به بازار معرفی کرده بود. نام انکر نویر (Encre Noire) در زبان فرانسوی به معنی طلای سیاه است و شکل و رنگ بطری این عطر نیز همین را تداعی می کرد. رایحه اصلی انکر نویر نیز بوی چوبی بود که به نوعی در عطر سازی به روایح تلخ مشهورند.

حالا لالیک می خواهد تا آن خوشنامی و شهرت را یک بار دیگر با عطر جدید خود تکرار نماید. اینکه تا چه اندازه در این کار موفق خواهد شد را زمان نشان خواهد داد.

ادکلن لالیک انکر ایندیگو Encre Indigo

در مورد عطر «لالیک انکر ایندیگو» اما هنوز چندان جزئیاتی منتشر نشده است. روابط عمومی برند لالیک در رابطه با این عطر گفته است:

«خالق عطر لالیک انکر ایندیگو ، انیک مناردو، که در صنعت عطر سازی استادی بی بدیل است، با در نظر داشتن اعتبار و سابقه ارزشمند برند لالیک، امضای خود را پای عطری گرانسنگ و ارزشمند نهاده است . او مرزهای خلاقیت را در ترکیب بندی نت های این عطر پشت سر گذاشته است و از روایح دل انگیز ترنج و طراوت و تازگی جونیپر بری (سرو کوهی) به همراه رایحه آسمانی زعفران برای فرمولاسیون و طراحی این عطر الهام گرفته است.»عطر لالین انکر ایندیگو Encre indigo

سازنده عطر (Annick Ménardo) تاكنون بیش از یکصد عطر و ادکلن را طراحی نموده است که برخی از عطرهايی كه وی شخصا يا با همكاري ساير طراحان به ثبت رسانده اند عبارتند از عطر تروساردی دیور هیپنوتیک پویزن، جورجیو آرمانی آکوا دی جیو، ادکلن شیرین زنانه لولیتا لمپیکا، لانکوم هیپنوز، هوگو باس باتلد، ایو روشه اویدنس، جیوانچی زریوس رژ و …

این عطر در حجم 100 میلی لیتری در اختیار عطر دوستان قرار خواهد گرفت…

شما همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمت و خرید ادکلن بولگاری به صفحه این محصول در سایت مارسلا مراجعه کنید.


برای بررسی قیمت و خرید ادکلن لانکوم وارد سایت مارسلا شوید.


خلاصه ای از مشخصات عطر لالیک انکر ایندیگو

مشخصات عطر لالیک انکر ایندیگو

آکوردهای اصلی ادکلن لالیک انکر ایندیگو:

روایح آروماتیک، چوبی، ادویه ای تازه، خاکی، ادویه ای گرم

برای مشاهده قیمت و خرید عطر کلاب دنایت که مانند ادکلن لالیک انکر رایحه ای چوبی و ادویه ای دارد به صفحه این محصول مراجعه کنید.

نت های عطر لالیک انکر ایندیگو

  • نت های غالب: وتیور،برگ بو، فلفل صورتی، ترنج، دانه سرکوهی (جونیپر بری)
  • نت های ابتدایی: برگاموت (ترنج)، دانه سرکوهی (جونیپر پربری)، فلفل صورتی
  • نت های میانی: چای، برگبو، زعفران
  • نت های پایه: وتیور ماداگاسکاری، نعناع هندی، عنبر
  • مخاطب: آقایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 13 =

دکمه بازگشت به بالا