عطرهای جدید، نقد و بررسی عطر و ادکلن

پاکو رابان وان میلیون رویال و لیدی میلیون رویال: درودی بر پادشاه و ملکه در جشن پانزده سالگی وان میلیون

پاکو رابان 15 سالگی عطر بسیار محبوب و پر فروش وان میلیون را با “لیدی میلیون رویال” و “1 میلیون رویال” در سال 2023 جشن گرفت.

پاکو رابان پس از 15 سال از عرضه ی موفق عطر وان میلیون، در سال 2023، دو عطر با شکوه و مجلل، وان میلیون رویال، و لیدی میلیون رویال را در قالب دو فلنکر جدید به بازار معرفی کرد.

وان میلیون رویال 1 Million Royal Paco Rabanne

عطر ادکلن پاکو رابان وان میلیون رویال

پاکو رابان با نسخه مردانه «1 میلیون رویال» می‌خواهد احساس قدرت و ثروت را به تصویر بکشد و پوشنده آن را تشویق کند تا خود را از محدودیت‌های مرسوم رها کند و طبق قوانین خودش زندگی کند. طبق اطلاعات به دست آمده، این عطر با نت ماندارین شروع می شود و به نت میانی آرامش بخش اسطوخودوس تبدیل می شود. نت پایه چوب سدر خاکی و تند با نت های گرم و شیرین بنزوئین، عنبر و چرم می باشد
 عطر وان میلیون رویال حسی منحصر به فرد، لطیف و گرم از رایحه‌ای مردانه ایجاد می‌کند

لیدی میلیون رویال Lady Million Royal Paco Rabanne

عطر ادکلن پاکو رابان لیدی میلیون رویال

عطر گلی-چوبی “لیدی میلیون رویال” برای نشان دادن زنانگی قوی و مستقل و تشویق پوشنده آن به نشان دادن خود واقعی خود و تسخیر صحنه در نظر گرفته شده است. این عطر با نت اولیه فرش و سرزنده انار آغاز می شود و پس از آن رایحه ای رمانتیک از گل های سفید آغاز می شود. در پایان، نت‌های چوبی گرم و خاکی تجربه‌ای از رایحه‌ای دلپذیر و ماندگار را ارائه می‌کنند. این یک ترکیب جسورانه و در عین حال احساسی است که مطمئناً قلب بسیاری از زنان را مجذوب خود خواهد کرد.
لیدی میلیون رویال ،ملکه ای را که هر بانویی آرزویش را دارد به نمایش میگذارد.

طراحی جعبه و بطری وان میلیون رویال و لیدی میلیون رویال

این دو عطر در همان طرح همیشگی لاین میلیون وارد شده‌اند، با این تفاوت که  یک نشان الماسی شکل سرخ به آنها اضافه شده که نه تنها آن‌ها را در میان همتایان خود در این مجموعه متمایز می‌کند، بلکه جذابیت سلطنتی و مستقلی را برای این عطر ها نمایش می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + سه =

دکمه بازگشت به بالا