عطرهای جدید، نقد و بررسی عطر و ادکلن

دو عطر بسیار محبوب از خانه عطر ورساچه: ورساچه صورتی و مشکی

استفاده از عطر و ادکلن یکی از عادات پسندیده ای است که به واسطه آن می توانید در مجالس بدرخشید. رایحه عطرها و برندهایی که آن ها را تولید می کنند، متنوع است و شما باید متناسب با سلیقه خود یکی از بهترین ها را انتخاب نمایید. برند ورساچه در دنیا مشهور است که این معروفیت را، به واسطه کیفیت و رایحه های بی نظیرش به دست آورده است.

از عطرهای زنانه برند ورساچه موارد زیادی به فروش بالایی دست یافته و محبوبیت ویژه ای در بین بانوان دارند ولی 2 مورذ از آنها که تقریبا در کلکسیون هر بانوی دوستدار عطر به چشم میخورد و همچنین به دلیل راحت پوش بودن و همه پسند بودن، بسیار جهت هدیه نیز انتخاب میشوند، عطرهای ورساچه صورتی (برایت کریستال) و ورساچه مشکی (کریستال نویر) هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا ورساچه صورتی و مشکی را کهاز پر فروش ترین عطرهای زنانه ی بازار هستند را به شما معرفی کنیم. همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع عطر مانند عطر لانکوم و ادکلن دیور به سایت مارسلا مراجعه کنید.

عطر ورساچه را بیشتر بشناسید.

برندها و شرکت های زیادی در زمینه تولید عطر فعالیت دارند مانند لانکوم، دیور، عطر شنل و … اما یکی از نام آشناترین های آن ها ورساچه می باشد. برند ورساچه فعالیت خود را در زمینه های مد آغاز کرد و در سال 1981 فعالیت خود را به عنوان یکی از تولید کنندگان عطر و ادکلن نیز آغاز نمود.

این برند اغلب در کشور ایتالیا محصولات خود را تولید می کند و راز موفقیت آن در محبوبیت رایحه ها، به دلیل بهره مندی از عطارهای با تجربه می باشد. عطر ورساچه برای تمام سلیقه ها محصولات مختلفی را تولید کرده است و تا تاریخنگارش این مقاله بیش حدود 70 عطر مردانه و زنانه به بازار معرفی کرده که بیش از 20 عطر آن از عطرهای به شدت محبوب بازار است.

معرفی عطر ورساچه صورتی (ورساچه برایت کریستال)

عطر ورساچه صورتی برایت کریستال
عطر ورساچه صورتی برایت کریستال

یکی از عطرهای فوق العاده موفق، جذاب و خوشبو برای خانم ها بی شک عطر ورساچه صورتی یا ورساچه برایت کریستال است، اما اغلب در بازار ایران با نام ورساچه صورتی شناخته می شود. برند ورساچه در سال 2006 این عطر را توسط عطار چیره دست و پر آوازه آقای آلبرتو موریلاس تولید کرد که خیلی زود مورد استقبال دوست داران عطر وادکلن قرار گرفت.

ورساچه برایت کریستال یک انتخاب بسیار مناسب برای خانم های خوش سلیقه می باشد چرا که رایحه ملایم و شیرین آن مورد پسند همگان است و یک انتخاب خاص به حساب می آید. در ادامه هر آنچه که باید در خصوص عطر ورساچه صورتی بدانید، بررسی شده است.


بیشتر بخوانید: مشخصات ادکلن دیور ساواج اصل


روایح به کار رفته در عطر ورساچه برایت کریستال

با اسپری عطر ورساچه صورتی اولین نتهایی که به مشام میرسد، ترکیبی از میوه یوزو ، انار و روایح آبی است، پس از گذر از این نت نوبت به پخش رایحه های میانی که گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صد تومانی می رسد که روایحی بسیار لطیفو  آرامش بخش می باشند.

و در نهایت نتهای پایه عطر ورساچه برایت کریستال پدیدار میشود که ترکیبی از روایح مشک، کهربا و چوب ماهون را داراست که ماندگار می شود و تمام دل مشغولی ها و اضطراب را از شما دور می کند.

ماندگاری عطر ورساچه صورتی

عطر ورساچه برایت کریستال از ماندگاری و پخش متوسطی برخوردار است که برای هر دو این فاکتورها میتوان امتیاز 3 از 5 را در نظر گرفت.

زمان استفاده از عطر ورساچه صورتی

عطرها دارای طبع و ماهیت روایح  مختلفی هستند که باعث می شود، هر کدام برای استفاده در فصل های مختلفی از سال مناسب باشند. عطر ورساچه صورتی یک انتخاب عالی برای فصول گرم سال است زیرا دارای طبعی خنک است که در روزهای گرم با رایحه بی نظیرش انرژی مضاعفی را به شما خواهد داد. این عطر بیشتر مناسب استفاده ی روزانه می باشد و بازخورد کمتری در استفاده در شب دارد.

ظاهر عطر ورساچه برایت کریستال

شیشه این عطر نیز بسیار زیبا طراحی شده است. شیشه عطر ورساچه صورتی شفاف است و رنگ عطر درون آن کاملا پیداست. همچنین درپوش این عطر شباهتی به الماس دارد که زیبایی آن را دو چندان کرده است.

عطر ورساچه مشکی یکی از محبوب ترین عطرهای زنانه

عطر ورساچه مشکی کریستال نویر
عطر ورساچه مشکی کریستال نویر

یکی دیگر از نمونه های پرفروش عطر ورساچه، عطر ورساچه مشکی یا همان کریستال نویر نسخه ی پرفیوم است که با رایحه ای دلنشین نظر خانم های خوش سلیقه و سخت پسند را به خود جلب کرده است. این عطر نیز توسط برند ورساچه تولید می شود که عطار آن نیز آقای آنتین لی آن می باشد.

در سال 2004 این عطر به بازار عرضه گردید و اکنون یکی از پرفروش ترین عطرهای زنانه در تمام دنیاست. در ادامه بررسی دقیق تری از این عطر محبوب زنانه خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید: دکانت عطر چیست


روایح به کار رفته در عطر ورساچه مشکی (کریستال نویر)

در اولین لحظه های پس از اسپری ورساچه کریستال نویر روایحی از فلفل سیاه، زنجبیل و هل را احساس خواهید کرد. پس از آن نوبت به نتهای میانی میرسد که ترکیبی فوق العاده از رایحه گل صدتومانی، شکوفه ی پرتقال، گاردنیا و نارگیل است و در نهایت این نت های میانی جای خود را به روایح بی نظیر چوب صندل، کهربا و مشک می دهند که شما را شگفت زده خواهند کرد.

ماندگاری عطر ورساچه مشکی

ورساچه کریستال نویر از ماندگاری وپخش قابل قبولی نیز برخوردار است و میتوان به ماندگاری و پخش بوی این عطر امتیاز 4 از 5 را داد که امتیاز بسیار خوبی در بین عطرهای زنانه محسوب میشود.

طبع عطر ورساچه کریستال نویر

این عطر بر خلاف ورساچه صورتی، دارای طبعی گرم  با اکوردهایی ادویه ای و گلی است، است که در نتیجه آن، در فصل های سرد سال بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. عطر ورساچه مشکی مورد پسند اغلب بانوانی است که عطرهایی با شیرینی کمتر را می پسندند. پوشیدن این عطر برای میهمانی ها، مراسم و مجالس شبانه توصیه میگردد.

این ویژگی ها در کنار ظاهر زیبا و خوش فرم، عطر ورساچه مشکی را به یک عطر محبوب تبدیل کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا