دانستنیها و راهنمای خرید

عطر مو چیست؟

این مقاله به بررسی چیستی عطر مو، نکات مهم در انتخاب و روش استفاده آن پرداخته است. در نهایت نیز توضیح داده است چرا عطرهای معمولی برای موها مضر هستند.

عطر مو چیست؟

داشتن موهایی خوشبو، آرزوی همه ماست. زندگی در شهرهای آلوده، بوی دود و حتی تجمع سبوم طبیعی بدن می توانند سبب ایجاد بویی نا مطبوع در موها شوند. متاسفانه حتی خوشبوترین شامپوها نیز، خیلی زود رایحه خود را از دست می دهند. از سویی دیگر، استفاده از عطرهای معمولی روی موها، سبب آسیب رساندن به آن ها می شود. به همین واسطه، برند های آرایشی و بهداشتی و همچنین تولید کنندگان عطر و ادکلن در جهان، از محصولی جدید تحت عنوان عطر مو از طیف عطر زنانه مختص مو رونمایی کرده اند. عطر مو یک عطر سبک بر پایه آب است که با اسپری کردن آن بر روی موها، می توانید هر روز از رایحه خوش موهایتان لذت ببرید. علاوه بر رایحه خوش، عطر مو می تواند به نرمی و درخشندگی موهایتان نیز کمک کرده و از آنها در برابر رادیکال های آزاد، تابش مستقیم نور خورشید و یا خشکی هوا در زمستان محافظت کند.همچنین شما 

تفاوت عطر مو با عطر معمولی

استفاده از عطرهای معمولی، به جای عطر مو، تحت هیچ شرایطی توصیه نمی شود. عطرهای معمولی حاوی چیزی بین 60 الی 70 درصد الکل هستند. الکل در تماس با موها می تواند آسیب بسیار زیادی به آنها وارد کند و سبب خشکی یا شکنندگی آن ها شود. ترکیبات دیگر از جمله اتیل فتالات که نوعی رایحه دهنده مصنوعی در عطر های پوستی است، نیز می تواند به شکل قابل توجهی به موها آسیب وارد کند. عطر های مو، معمولا بر پایه آب ساخته می شوند در کنار رایحه های خوش و آب، معمولا حاوی روغن های مغذی و معطر نیز هستند که می توانند به احیای موها و حفظ درخشندگی و سلامتی آنها بسیار کمک کنند.
عطر مو چیست

طرز استفاده از عطر مو

بهتر است ادکلن مو (هیر میست Hair Mist) را زمانی که موهایتان نم دار است، استفاده کنید. برای این کار بطری حاوی عطر را به خوبی تکان داده و آن را در فاصله حدودی 20 سانتی متری از موهای نم دار خود، اسپری کنید. سپس به آرامی با دست موهای خود را ماساژ دهید تا عطر به خوبی روی آنها پخش شود. بهتر است سر خود را پایین نگه داشته و موهایتان را از ریشه به سمت ساقه اسپری کنید. از عطر مو بر روی پوست نیز می توانید استفاده کنید اما توجه داشته باشید که ماندگاری اش بسیار کمتر خواهد بود.همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت انواع عطر زنانه مانند عطر شنل و عطر دیور به سایت مارسلا مراجعه کنید.

بهترین عطر مو

برندهای مختلفی اقدام به تولید عطر و ادکلن مو (Hair Perfume/Hair Mist) کرده اند و شاید این امر انتخاب را برایتان اندکی دشوار سازد. برای خرید عطر و ادکلن مو، در کنار رایحه خوش عطر، به سایر مواد سازنده محصول نیز توجه کنید. عطر مویی را انتخاب کنید که حاوی روغن های مغذی و خاصیت آبرسانی باشد. برخی از ادکلن های مو موجود در بازار، با ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز مو غنی شده اند. این محصولات می توانند ضمن ایجاد رایحه ای خوش در موهایتان، به سلامت و رشد بهتر آن ها کمک کنند. در تابستان، بهتر است از عطر مویی استفاده کنید که حاوی محافظ UV باشد. بدین ترتیب، موهایتان را در برابر تابش نور خورشید نیز مصون ساخته اید.شما می توانید برای استعلام قیمت انواع عطر مردانه مانند ادکلن بولگاری به سایت مارسلا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا