دانستنیها و راهنمای خرید

5 عطر معروف دنیا با نت هایی از شکوفه ها

5 عطر معروف دنیا که هر زنی را وسوسه میکند

محصولات عطرآگین طبیعت مثل گل‌ها، میوه‌ها، برخی چوب‌ها مثل صندل و… كاربرد زیادی در صنعت عطرسازی دارند. سازندگان عطرها، رایحه قدرتمند و پررایحه این محصولات را در تركیب با عصاره‌های دیگر به كار می‌برند تا عطری ماندگار خلق كنند.همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع عطر مانند عطر گرم زنانه به سایت مارسلا مراجعه کنید.

عطر زنانه Kenzo Amour Kenzo

عطر زنانه kenzo amour گیفت گالری
عطر Kenzo Amour همان طور كه از اسمش پیداست، رایحه‌ای ملایم دارد و حسی رومانتیك را زنده می‌كند. (amour در زبان فرانسه به معنی عشق است). در تولید این عطر رومانتیك و مناسب برای موقعیت‌های احساساتی از رایحه شكوفه‌های گیلاس، در كنار چای سفید و برنج استفاده شده است. مدیر شركت كنزو، یك طراح ژاپنی است و به همین دلیل هیچ‌كس به اندازه او نمی‌توانسته، از این عصاره در تولید عطری ماندگار استفاده كند؛ طراحی كه از سرزمین شكوفه‌های گیلاس آمده است. این عطر در 3 اندازه و 3 رنگ تولید شده است.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر محصول Kenzo Amour در فروشگاه اینترنتی مارسلا اینجا را کلیک نمائید.


عطر زنانه My Insolence Guerlain

عطر زنانه Guirlain My insolence - فروشگاه اینترنتی گیفت گالریشركت گرلن، یكی از قدیمی‌ترین سازندگان عطر در دنیاست كه فعالیتش را به‌طور تخصصی در این حوزه شروع كرد و به همین دلیل اعتبار بالایی در این حوزه دارد. عطر insolence و نسخه جدیدتر آن my insolence از عطرهای موفق این برند هستند. my insolence رایحه سبك‌تر و ملایم‌تری نسبت به نمونه قبلی دارد. در این عطر از عصاره شكوفه‌های بادام در كنار میوه‌هایی چون لیمو و رازبری استفاده شده و به همین دلیل سرزنده‌تر و نشاط بخش‌تر از عطرهای با رایحه گل است.

عطر زنانه Dior Addict Christian Dior

ادکلن زنانه dior addict - فروشگاه اینترنتی گیفت گالریدر میان عطرهای دیور، برند خوشنام دنیای عطرسازی، مجموعه addict شهرت زیادی دارند. این نمونه با شیشه سورمه‌ای یكی از اولین عطرهای این مجموعه است كه به قضاوت من همچنان می‌تواند نقش بهترین dior addict را بازی كند. در تولید این عطر از عصاره شكوفه‌های پرتقال استفاده شده؛ تركیب رایحه شكوفه‌های پرتقال با رز، یاس، شاه‌توت و. . . رایحه‌ای انرژی‌بخش و شاداب‌كننده ساخته كه برای استفاده در ‌مهمانی‌ بهترین انتخاب است. استفاده از رایحه گل در طراحی و ساخت مجموعه addict حرف اول را می‌زند.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر محصول Christian Dior Addict در فروشگاه اینترنتی مارسلا اینجا را کلیک نمائید.


عطر زنانه DKNY Be Delicious City Blossom

DKNY برندی نیویوركی است كه در یكی از جدیدترین عطرهای خود، نیویورك را به شهر شكوفه‌های سیب تشبیه كرده است. این شركت عطر Be Delicious را از سال 2004 تولید می‌كند اما City Blossom یكی از جدیدترین نسخه‌های این عطر است كه در سال 2014 به بازار آمد. عصاره شكوفه‌های سیب در كنار ماندارین بخش اصلی این عطر انرژی بخش را تشكیل می‌دهند.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر محصول DKNY Be Delicious City Blossom در فروشگاه اینترنتی گیفت گالری اینجا را کلیک نمائید.


عطر زنانه Cinema Yves Saint Laurent

ادکلن زنانه Yves saint laurent Cinema - فروشگاه اینترنتی گیفت گالریدر دنیای عطرهای زنانه، قطعا یكی از مشهورترین نام‌ها، سینما، محصول شركت فرانسوی ایوسن لورن است. عطری كه ادعا می‌كند با رایحه متمایز خودش می‌تواند احساس یك ستاره سینما را به هر خانمی هدیه بدهد. نسخه اولیه عطر سینما در سال 2004 عرضه شد و تا امروز ركوردهای فروش آنچنانی ثبت كرده است. در این عطر از عصاره شكوفه‌های بادام در كنار گل‌های یاس و صدتومنی استفاده شده كه بهترین همراه هر خانمی برای شركت در یك ‌مهمانی شب است.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر محصول Yves Saint Laurent Cinema در فروشگاه اینترنتی مارسلا اینجا را کلیک نمائید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا