دانستنیها و راهنمای خرید

بهترین عطر برای دختران نوجوان

آیا تا کنون در هنگام خرید ادکلن زنانه به این فکر افتادید که برای دختر نوجوانتان چه عطری بخرید؟ انتخاب بهترین عطر برای دختران نوجوان از جمله موضوعات مهمی است که نباید به طور سرسری از آن رد شد. سلایق دختران نوجوان در انتخاب عطر، بسیار متنوع و گسترده است. دختران نوجوان دارای شخصیت و سلیقه خاصی می باشند که انتخاب عطر برایشان فرصتی است تا هویت خود را از طریق آن به دیگران نشان دهند. بسیاری از عطرهای زنانه موجود در بازار مخصوص دختران نوجوان طراحی شده‌اند و از رایحه ‌های شیرین، پاستیلی، گلی و میوه ای برخوردار هستند.همچنین شما می توانید برای اطلاع قیمت و خرید عطر گرم زنانه و عطر شیرین زنانه به سایت مارسلا مراجعه کنید.

انتخاب بهترین عطر برای دختران نوجوان

انتخاب بهترین عطر برای دختران نوجوان می تواند به نحوی بازگوی شخصیت و هویت ذاتی آنها باشد. دختران نوجوان به دلیل سن خاصی که دارند، همواره درصدد هستند که توجه دیگران را به خود جلب نمایند. از آنجا که مصرف استفاده عطر در دختران نوجوان بسیار بالا است، انتخاب بهترین عطر با رایحه های ترکیبی می تواند برای آنها مناسب باشد. عموما دخترها به دنبال عطرهایی با رایحه سبک و همزمان شیرین و تند، می باشند. انتخاب این نوع عطرها در روحیه دختران نوجوان تاثیر زیادی داشته و نوعی احساس زنانگی و شادابی را به آنها القا می کند. برخی دیگر از دختران نوجوان ممکن است به دنبال عطر و ادکلن های خاص با رایحه‌های مرکباتی یا خنک باشند که احساس انرژی و جوانی را به آن‌ها منتقل کند. البته ناگفته نماند که سلیقه فردی می تواند در انتخاب عطر مناسب نوجوانان دختر، بسیار دخیل باشد. شما می توانید برای مشاهده لیست قیمت دیگر عطر های زنانه از برند عطر شنل یا خرید عطر لانکوم به سایت مارسلا مراجعه کنید.

معرفی عطر برای دختر نوجوان   

نشان دادن هیجان و احساسات به دیگران از جمله مهمترین ویژگی هایی است که در دختران نوجوان وجود دارد. دختران در سنین بین 15 الی 25 سالگی نیاز دارند که به نحوی در جامعه خود را نشان دهند. انتخاب عطر مخصوص نوجوانان دختر به ویژگی های شخصیتی آنها برمی گردد. این امر به ویژه زمانی که قصد دارید بهترین عطر را جهت هدیه به یک دختر نوجوان تقدیم نمایید از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به دلیل عدم ثبات هیجان و عواطف در این سنین، انتخاب عطرهای ملایم با غلظت پایین برای دختران نوجوان می تواند بهترین گزینه باشد. زیرا این دسته از عطرها حس زیبایی، سرزندگی و جذابیت را به آنها القا می کند. 

اگر قصد خرید بهترین عطر و ادکلن برای یک دختر نوجوان را دارید، به دنبال عطرهایی باشید که فرد بعد از استشمام آنها احساس ظرافت، لطافت و سرزندگی را در خود تجربه نماید. از جمله مهمترین مواردی که به خرید ادکلن زنانه باید در نظر گرفت، رایحه و سازگاری آن با شخصیات و روحیات فرد است. همین امر گاهی اوقات باعث می شود تا انتخاب عطر متناسب با سلیقه دختران نوجوان، دشوار شود. از آنجا که دختران در سن نوجوانی به راحتی تحت تاثیر قضاوت و صحبت های دیگران قرار می گیرند، انتخاب یک عطر با رایحه نامناسب می تواند در روحیه آنها تاثیر بسیار منفی بگذارد. برندهای بسیار معتبر جهانی در رابطه با تولید بهترین عطر و ادکلن سازگار با روحیه دختران نوجوان در حال رقابت با یکدیگر هستند. در ادامه قصد داریم چند عطر و ادکلن بسیار محبوب و پرفروش را برای دختران نوجوان معرفی نماییم:

بریتنی اسپیرز بلیو

بریتنی اسپیرز بلیو، دومین عطری است که توسط بریتنی در سال 2007 عرضه شد. بر خلاف عطرهای قبلی او که در بطری های زیبا و دخترانه مانند اسباب بازی عرضه می شد، Believe در یک بطری مثلثی با خطوط صاف و تیز عرضه می شود. رنگ سبز این عطر به ویژگی تازه آن اشاره دارد. باور دختران جوان و رمانتیک است.

موسکینو آی لاو لاو

موسکینو آی لاو لاو رایحه ای بسیار خوش بینانه است که سرشار از عشق، خورشید و رنگ های روشن است. دسته گلی تازه و درخشان و در عین حال ملایم با نت هایی از مرکبات و میوه های قرمز باز می شود. دل گل های تازه را معرفی می کند: سوسن دره، گل رز، رز چای و برگ دارچین. خشکی چوبی و مشک دار است: چوب تاناکا، مشک و سدر. این عطر توسط Olivier Cresp در سال 2004 ساخته شد.

ورساچه برایت کریستال

شاهکاری صورتی رنگ برند ورساچه با رایحه میوه ای و محبوب. نت های بالایی انار، یوزو و آکورد مات هستند. گل صد تومانی و مگنولیا در مرکز ترکیب قرار دارند، در حالی که نت تازه آبی نیلوفر آبی، شدت و شیرینی آکوردهای گل را تعدیل می کند. پایه مجلل رایحه عنبر استخراج شده از گیاهان، مشک و چوب های قرمز را معرفی می کند. ورساچه برایت کریستال توسط آلبرتو موریلاس در سال 2006 طراحی شد.

دیور پویزن گرل

در ژانویه 2016، دیور فلنکر جدیدی را به مجموعه Poison با نام Poison Girl از برند عطر دیور معرفی کرد که برای دوستداران جوان این برند بسیار محبوب شد. این عطر دخترانه ی جذاب و شیک در یک بطری صورتی به شکل کلاسیک Poison عرضه می شود. عطر دخترانه دیور پویزن گرل به عنوان یک عطر گلی تلخ – شیرین، اغواگرانه ای خوشمزه، ساخته شده برای زنان جوان شورشی، فمینیست های پاپ که رویاهای خود را دنبال می کنند، ساخته شده است.
این ترکیب از مواد اولیه گرانبها تشکیل شده است. پرتقال تلخ سیسیلی به قلب گل رز منتهی می شود که از گل رز می از گراس و رز دمشق تشکیل شده است. دانه تونکا ونزوئلا، چوب صندل سریلانکا، مومیایی تولو، بادام و وانیل با شیرینی گرم و شرقی پایان می‌یابند. عطرساز فرانسوا دماچی است.

ساپیل چی چی صورتی

شوپارد ویش

شوپارد ویش عطری است امبری وانیلی برای زنان و دختران جوان که در سال 1999 عرضه شد. سازنده  این عطر Nathalie Lorson است. نت‌های ابتدایی شامل پیچ امین الدوله، ملخ سیاه، شکوفه پرتقال، نارگیل، انگور فرنگی، گلابی برزیلی، گلابی، توت سیاه و یوزو هستند. نت های میانی عبارتند از عسل، بنفشه، ارکیده، شیر، هلیوتروپ، زنبق دره، یاس، مگنولیا و اسمانتوس؛ نت های پایه عبارتند از چوب صندل، عنبر، نعناع هندی، وانیل، کارامل، بخور، دانه تونکا و تافی.

لالیک لامور

عطر لالیک لامور با رایحه گلی چوبی مشکی در سال 2013 عرضه شد. سازنده این عطر Nathalie Lorson است. نت های ابتدایی نرولی، ترنج و رز هستند. نت های میانی عبارتند از: یاس، گاردنیا و گل سرخ. نت های پایه مشک، سدر و چوب صندل هستند.

ریحانا ربل فلور

“جسور، سکسی و واقعا به یاد ماندنی، ریحانا ربل فلور به همان اندازه که با ریشه های ریحانا متولد باربادوس هماهنگ است، با زرق و برق زندگی فعلی او در شهر نیویورک همخوانی دارد.” این عطر در سال 2011 به بازار عرضه شد.
این رایحه چایپری میوه ای تند و جسورانه ای دارد که از نت های پیچیده گلی تشکیل شده است: گل سرخ، بنفشه و هیبیسکوس، – با پاشیدن آب نارگیل، – روی پایه سبک و صاف، ترکیب نت های پایانی حس پوست گرم را القا می کند. . این عطر توسط Caroline Sabas و Marypierre Julien از Givaudan ساخته شده است.
بطری زیبا که از درون می درخشد، به شکل یک پاشنه بلند به زیبایی طراحی شده است. بطری با نوارهای ابریشمی و یک حلقه طلایی روی درپوش تزئین شده است.

ماریا کری فوراور

ماریا کری فوراور یک عطر گلی است که در سپتامبر 2009 به بازار عرضه شد. تم و ترکیب اصلی آن بیانگر لحظات شادی ماریا است. عروسی او، یک آلبوم جدید از ابتدای سپتامبر و یک فیلم جدید از نوامبر 2009 مطمئنا انگیزه بزرگی برای شادی و خلق و خوی خوب است.
عطر فوراور با همکاری عطرساز Olivier Gillotin از Givaudan ساخته شده است. این یک راپسودی گلی مدرن و مجلل است که با نرولی، نیلوفر آبی و سیب سبز آغاز می شود. نت های معصوم و خالص با آکوردهایی از گل سرخ و گاردنیا در قلب تکمیل شده اند، در حالی که پایه از مشک سفید حسی و چوب عجیب و غریب تشکیل شده است. خالق آن با ترکیب نت‌های گل‌های سفید در این عطر، می‌خواست زنانگی و زرق و برق حسی خلق کند…
این بطری به سبک آرت دکو طراحی شده است که از کریستال با یقه بطری طلایی ساخته شده است که نام آن بر روی آن حک شده است. بسته بیرونی به رنگ صورتی با لبه طلایی روی جعبه است. 

و در آخر

انتخاب عطر و ادکلن دخترانه خوشبو نیازمند تحقیق و بررسی زیاد است. مخصوصا اگر به دنبال خرید بهترین عطر و ادکلن متناسب با نیازهای شخصیتی یک دختر نوجوان باشید، این امر اهمیت ویژه ای پیدا می کند. ما در این مقاله سعی نمودیم تا شما عزیزان را با پرفروش ترین عطر و ادکلن های مخصوص دختران نوجوان آشنا نماییم. همچنین شما می توانید برای خرید انواع عطر مانند ادکلن  آمواج و عطر بولگاری و یا حتی خرید انواع ادکلن خنک مردانه به سایت مراسلا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا