دانستنیها و راهنمای خرید

بهترین عطر زنانه تلخ و گرم

چه عطری برای روزهای خاکستری و سرد ایده آل است؟ اگر این سوال را از یک طراح یا فروشنده عطر و ادکلن بپرسید، ممکن است پیشنهاد های بسیار مختلفی را دریافت کنید. عطرهایی با رایحه های گلی، میوه ای، تند و یا تلخ با طبیعی گرم و یا عطر گرم زنانه پیشنهاد های معقولی برای فصل های سرد سال هستند. در میان تمام این گروه های بویایی، عطرهای گلی و میوه ای انتخاب های پرطرفدار  و رایج تری در میان زنان محسوب می شوند. این در حالی است که یک عطر زنانه تلخ و گرم یا عطرهایی با رایحه های تند، انتخاب های خاص تری محسوب می شوند. منظور از عطر تلخ و گرم زنانه چیست و در چه موقعیت هایی می توان از آن استفاده کرد؟ اگر شما نیز در فکر خرید ادکلن زنانه تلخ و گرم محبوب خود هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

معرفی عطر و ادکلن زنانه تلخ و گرم

ویژگی های اصلی یک عطر زنانه تلخ و گرم را ساختار هرم بویایی اش مشخص می کند. عطرهایی که از ترکیب رایحه های چوبی-جنگلی، دودی و ادویه ای ساخته شده باشند، در گروه عطرهای تلخ جای می گیرند. معمولا در نت های پایه یا میانی این عطرها از المان هایی مانند تنباکو، قهوه، عود و فلفل استفاده می شود. عطرهای تلخ بسیار تاثیرگذار و قوی هستند و به همین خاطر، از دیرباز بیشتر برای ساخت عطر و ادکلن مردانه مورد استفاده بوده اند. طراحان عطر و ادکلن در طی دهه های گذشته، توانسته اند با استفاده از رایحه های گلی و میوه ای، از شدت رایحه های تلخ کاسته و عطرهای زنانه تلخ و گرم بسیار جذاب و پرطرفداری را نیز به بازار عرضه کنند.شما می توانید برای خرید عطر لانکوم زنانه وارد سایت مارسلا شوید.
زمانی که از یک عطر زنانه تلخ و گرم صحبت می کنیم، در واقع از ماهیت ترکیبی حرف میزنیم که به واسطه استفاده از رایحه های مختلف در سه لایه نت های پایه، میانی و ابتدایی شکل گرفته است. به واسطه همین ساختار است که برخی از عطرها را خنک، برخی را معتدل و برخی دیگر را گرم می نامیم. عطرهای گرم انتخاب بسیار مناسبی برای فصل های پاییز و زمستان هستند. این دسته از عطرها، معمولا ماندگاری بالاتری دارند و استشمام آنها می تواند خاطرات یک فضای گرم و دلنشین را برایتان تداعی کند. با این حال اگر عطرهای گرم شما را دچار سرگیجه یا حملات میگرنی می کنند، بهتر است عطرهای معتدل زنانه با رایحه تلخ را امتحان کنید. همچنین اگر قرار است در تمام مدت روز در یک فضای بسته مشخص، مانند دفتر کارتان، حضور داشته باشید، انتخاب رایحه های تلخ و معتدل را توصیه می کنیم.
در ادامه چند عطر بسیار محبوب و پر فروش تلخ و گرم زنانه را خدمت شما معرفی خواهیم کرد:

روبرتو کاوالی نرو اسولوتو

عطر روبرتو کاوالی نرو اسولوتو Roberto Cavalli Nero Assoluto عطری است در گروه بویایی گلی امبری که در سال 2013 روانه بازار شد. سازنده این عطر لوئیز ترنر است. نت های ابتدایی ارکیده و مرکبات هستند. نت میانی وانیل است. نت های پایه آبنوس و نت های چوبی هستند. این عطر ترکیبی هنرمندانه از نت های تلخ و چوبی با بالانسی نرم از نت های شیرین است

شنل کوکو نویر

شنل کوکو نویر (کوکو شنل نویر) عطری است چوبی امبریاز برند عطر شنل . کوکو نوآر در سال 2012 به بازار معرفی شد. این عطر توسط ژاک پولژ و کریستوفر شلدریک ساخته شد. نت های ابتدایی گریپ فروت، ترنج و پرتقال هستند. رایحه میانی رز، گل شمعدانی، یاس، نرگس و هلو است. نت های پایه عبارتند از: نعناع هندی، چوب صندل، الیبانوم، دانه تونکا، وانیل، مشک سفید، میخک و بنزوئین.

آزارو پور اله اکستریم

Azzaro Pour Elle Extreme عطری است زنانه در گروه بویایی گلی امبری که در سال 2016 به بازار عرضه شد. آزارو پور اله اکستریم توسط Nathalie Lorson و Fabrice Pellegrin ساخته شد. نت های ابتدایی هل، زعفران و رز هستند. نت میانی رز و لیلی است. نت های پایه عبارتند از چوب کشمیر، آگاروود (عود)، بخور و هلو.

کارولینا هررا سی اچ اینسیگنیا زنانه

عطر CH Insignia از برند Carolina Herrera عطری است چوبی امبری زنانه. سی اچ اینسیگنیا در سال 2018 عرضه شد. CH Insignia توسط اولیویه کرسپ و حمید مراتی کاشانی ساخته شد. نت های ابتدایی زعفران، جوز هندی، گشنیز و ترنج هستند. رایحه میانی چرم، رز، آگاروود (عود) و استایراکس است. نت های پایه عبارتند از بخور، عنبر، سدر، نعناع هندی و چوب گوایاک.

زرجوف الکساندریا 2

عطر الکساندریا 2 از برند لوکس و نیش زرجوف در گروه بویایی چوبی امبری در سال 2012 روانه بازار شد. پرفیومر این عطر Chris Maurice است. نت های ابتدایی زرجوف الکساندریا 2 عبارتند از چوب گل سرخ، اسطوخودوس، دارچین و سیب. نت های میانی رز، سدر و زنبق دره هستند. نت های پایه عبارتند از: آگاروود (عود)، چوب صندل، عنبر، وانیل و مشک.

کلینیک آروماتیک الکسیر

عطر آروماتیک اکسیر از برند کلینیک یک رایحه گلی چایپر است که در سال 1971 به بازار عرضه شد. پرفیومر این عطر برنارد چانت است. نت های ابتدایی کلینیک آروماتیک الکسیر شامل بابونه، آلدهیدها، مریم گلی، گشنیز، گل شمعدانی، لیمو ترنج، رز برزیلی و ترنج است. نت های میانی عبارتند از رز، میخک، یلانگ یلانگ، ریشه زنبق، یاس، گل سرخ و شکوفه پرتقال. نت های پایه عبارتند از: خزه بلوط، نعناع هندی، عود، وتیور، چوب صندل و مشک.

ورساچه کریستال نویر ادوپرفیوم

کریستال نوآر از برند ورساچه، عطری است گلی امبری که در سال 2004 عرضه شد. پرفیومر این عطر بسیار محبوب و پرفروش Antoine Lie است. نت های اولیه فلفل، زنجبیل و هل هستند. نت های میانی عطر ورساچه کریستال نویر مشکی نارگیل، گاردنیا، شکوفه پرتقال و گل صد تومانی هستند. نت های پایه چوب صندل، مشک و عنبر هستند.برای اطلاع از قیمت ادکلن ورساچه اصل به سایت مارسلا مراجعه کنید.

آمواج ممویر زنانه

عطر زنانه Memoir از برند ادکلن آمواج یک عطر چایپر است که در سال 2010 به بازار معرفی شد. آمواج ممویر زنانه توسط Daniel Maurel و Dorothée Piot ساخته شد. نت های ابتدایی افسنطین، هل، فلفل صورتی و پرتقال ماندارین هستند. نت های میانی عبارتند از بخور، میخک، نت های چوبی، رز، گل های سفید، فلفل و یاس. نت های پایه عبارتند از: چرم، لابدانوم فرانسوی، کاستورئوم، استایراکس، خزه بلوط و مشک.

الی ساب نویت نور

عطر Nuit Noor از برند Elie Saab عطری است گلی امبری که در سال 2016 روانه بازار شد. سازنده الی ساب نویت نور نیز فرانسیس کورکجیان یکی از شناخته شده ترین پرفیومرهای صنعت عطر و ادکلن است.

جو مالون دارک امبر اند جینجر لیلی

عطر Dark Amber & Ginger Lily از برند Jo Malone London عطری است چوبی امبری زنانه. Dark Amber & Ginger Lily در سال 2008 روانه بازار شد. سازنده این عطر Andrea Lupo است. نت های اولیه زنجبیل، هل سیاه و فلفل صورتی هستند. نت های میانی عبارتند از: نیلوفر آبی، ارکیده، یاس و رز. نت های پایه عبارتند از چوب صندل، عنبر سیاه، عود کیارا، نعناع هندی و چرم.

بولگاری او پارفومی او د نویر

عطر Eau Parfumee au The Noir by Bvlgari عطری است چوبی امبری زنانه و مردانه. عطر بولگاری او پارفومی او د نویر در سال 2015 عرضه شد. سازنده این عطر جذاب Jacques Cavallier است.

جیوانچی ادومویزل اسنس دس پالایس

Eaudemoiselle Essence des Palais از برند Givenchy عطری است گلی امبری. Eaudemoiselle Essence des Palais در سال 2017 به بازار عرضه شد. ادکلن جیوانچی دارای نت های ابتدایی چرم، بخور، زعفران و زنجبیل است. نت های میانی مره، رز و بنزوئین هستند. نت های پایه عبارتند از نعناع هندی، سدر و دانه تونکا.

پنهالیگونز هالفتی

Halfeti by Penhaligon’s عطری است چوبی امبری زنانه و مردانه. پنهالیگونز هالفتی در سال 2015 روانه بازار شد. سازنده این عطر Christian Provenzano است. رایحه اولیه شامل برگ سرو، زعفران، هل، درمنه، ترنج و گریپ فروت است. رایحه میانی رز بلغاری، جوز هندی و یاس است. نت های پایه عبارتند از آگاروود (عود)، چرم، سدر، چوب صندل، عنبر، دانه تونکا، وانیل و مشک.

انواع عطر و ادکلن زنانه تلخ و گرم

نکته مهم دیگری که احتمالا به هنگام خرید ادکلن زنانه تلخ و گرم مد نظرتان خواهد بود، ماندگاری عطر است. عطرهای زنانه گرم و تلخ را می توان بر اساس میزان ماندگاری یا غلظتشان به دسته های مختلفی طبقه بندی کرد. عطرهایی که غلظت بالاتری دارند، مانند پرفیوم ها، ماندگارترند. این در حالی است که ادکلن ها و ادو تویلت ها، نه تنها ارزان تر هستند، بلکه به واسطه غلظت کم، ماندگاری کمتری نیز دارند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که طراحان با تغییر فرمولاسیون ادو پرفیوم ها و ادو تویلت ها، موفق به تغییر میزان ماندگاری آنها می شوند. تغییر فرمولاسیون نیز به معنای تغییر یک یا چند رایحه در نت های میانی یا ابتدایی می باشد. بنابراین، رایحه ادو تویلت و پرفیوم یک عطر خاص، ممکن است یکسان نباشند.
 عطر و ادکلن زنانه با روایح تلخ و طبعی گرم را همچنین می توان بر اساس برند تولید کننده به دو دسته نیش و عامه پسند تقسیم کرد. عطرهای نیش، خاص تر هستند و معمولا قیمت بسیار بالاتری دارند. این عطر ها در اکثر موارد دست ساز می باشند و در تیراژ های محدود به بازار عرضه می شوند. در مقابل عطرهای عامه پسند، قیمت پایین تری دارند و پیدا کردن آنها در مغازه های مختلف، راحت تر است؛ چرا که در تیراژ بالا تولید می شوند.
ما در این مقاله، خصوصیات انواع عطر زنانه تلخ و گرم را بررسی کرده و نکاتی را نیز در خصوص خرید این دسته از عطرها، بازگو کردیم. شما می توانید طیف متنوع و گسترده ای از انواع ادکلن تلخ و گرم زنانه و همچنین عطر خنک مردانه را با ضمانت اصالت کالا و قیمتی مناسب، از طریق فروشگاه آنلاین مارسلا خریداری کنید. 
در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره انتخاب بهترین عطر گرم و تلخ زنانه با توجه به خصوصیات فردی خود، لطفا با مشاورین ما در بخش فروش مارسلا در تماس باشید تا بهترین گزینه را نسبت به سلیقه و معیارهای شما، به شما معرفی نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا