دانستنیها و راهنمای خرید

بهترین عطرهای تلخ و خنک زنانه

آیا تا کنون برای شما پیش آمده است که در هنگام خرید ادکلن زنانه با رایحه های مختلفی رو به رو شوید رایحه های تلخ، مانند نت های ادویه ای، چوبی و یا المان هایی مانند تنباکو و قهوه برای حس بویایی زنان بسیار جذاب هستند. به همین دلیل است که به طور کلاسیک، روایح تلخ انتخاب مناسبی برای عطر و ادکلن مردانه محسوب می شوند. با این حال، برندهای بزرگی توانسته اند با کاهش شدت نت های تلخ، نمونه های بسیار پرطرفدار و موفقی از عطر و ادکلن زنانه با رایحه تلخ را به بازار معرفی کنند. منظور از عطر تلخ و خنک زنانه چیست و در چه موقعیت هایی می توان از آن استفاده کرد؟ پاسخ این دو پرسش را در پایان این متن خواهید یافت.همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع عطر مانند عطر شنل، گوچی و … به سایت مارسلا مراجعه کنید.

معرفی بهترین عطر و ادکلن تلخ و خنک زنانه

به طور کلی، عطرها و ادکلن هایی که در ساختار هرم بویایی آنها از نت های ادویه ای، دودی، چوبی-جنگلی و المان هایی مانند قهوه، شکلات، تنباکو، عود و فلفل استفاده شده باشد، در گروه عطرهای تلخ جای می گیرند. یک عطر تلخ و خنک زنانه، بویی بسیار قوی دارد و می تواند به راحتی سایرین را متوجه حضور شما در یک جمع سازد. این ترکیب ها معمولا به کل هرم بویایی یک عطر غلبه می کنند و به همین دلیل است که در عطرهای تلخ و خنک زنانه، معمولا نت های گلی یا مرکبات برای متعادل سازی رایحه کلی استفاده می شوند.همچنین شما می توانید برای اطلاع از انواع عطر گرم زنانه به سایت مارسلا مراجعه کنید.
یک عطر تلخ زنانه به واسطه ترکیب رایحه های استفاده شده در ساختارش، می تواند طبیعی گرم، خنک یا معتدل داشته باشد. یک عطر تلخ و خنک زنانه انتخاب جذابی برای روزهای گرم بهار و تابستان است. این عطرها بسیار قوی هستند، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهند و بهترین انتخاب برای خاطره سازی در روزهای طولانی سال محسوب می شوند. با این وجود، اگر بدن شما طبعی سرد داشته باشد، شاید با استشمام عطرهای خنک دچار افت فشار، سرگیجه و یا سردرد شوید. همچنین انتخاب یک عطر تلخ و خنک برای برخی از مناسبت ها و مکان ها، مانند مصاحبه های شغلی یا جلسات کاری، مناسب نیست. در این صورت ما عطرهای تلخ و معتدل زنانه را پیشنهاد می کنیم.

در ادامه چند عطر بسیار محبوب و پر فروش تلخ و خنک زنانه را خدمت شما معرفی خواهیم کرد:

جنیفر لوپز دسئو زنانه

عطر جنیفر لوپز دسئو زنانه در گروه بویایی گلی چوبی مشکی در سال 2008 راه اندازی شد. Deseo توسط الن مولنر و جیمز کریودا ساخته شد. نت های ابتدایی برگ بامبو، یوزو، ترنج سیسیلی و فریزیا هستند. نت های میانی عبارتند از میموسا، شکوفه پرتقال، گل رز شمعدانی و یاس ستاره. نت های پایه عبارتند از: نعناع هندی، مشک، چوب صندل، سدر اطلس، خزه بلوط و عنبر.

کالوین کلین تروث زنانه

عطر کالوین کلین تروث زنانه در گروه بویایی چوبی امبری، در سال 2000 به بازار معرفی شد. این عطر توسط آلبرتو موریلاس، ژاک کاوالیه و تیری واسر ساخته شده. نت های ابتدایی بامبو، شبدر، ترنج، وتیور، لیمو و نعناع هندی هستند. رایحه میانی شامل زنبق، گل صد تومانی، چوب صندل، میموسا، شکوفه ابریشم و شاه توت است. نت های پایه مشک، وانیل و عنبر هستند.

دولچه گابانا لایت بلو او اینتنس زنانه

عطر دولچه گابانا لایت بلو اینتنس زنانه در گروه بویایی گلی میوه ای  در سال 2017 عرضه شد. پرفیومر این عطر Olivier Cresp است. نت های ابتدایی لیمو و سیب گرنی اسمیت هستند. نت میانی یاس و گل همیشه بهار است. نت های پایه مشک و امبروود هستند.

فره این د مود فور لاو

عطر فره سفید In The Mood For Love در گروه بویایی گلی و میوه ای در سال 2009 روانه بازار شد. سازنده عطر فره این د مورد فور لاو Maurice Roucel است. نت های ابتدایی مگنولیا، پرتقال تلخ، رز سفید، ترنج و تمرهندی هستند. نت های میانی رز قرمز، شکوفه پرتقال، زنبق دره، یاس و سدر هستند. نت های پایه عبارتند از نت های چوبی، عنبر، مشک سفید و چوب صندل.

باس وومن

عطر Boss Woman از برند Hugo Boss در گروه بویایی گلی میوه ای است در سال 2000 عرضه شد. پرفیومر عطر باس وومن Sophie Labbe است. نت های ابتدایی انبه و پرتقال ماندارین هستند. نت های میانی فریزیا و ریشه بنفشه هستند. نت های پایه عبارتند از عصاره سدر سفید و چوب صندل.

معرفی عطر و ادکلن تلخ و خنک زنانه با ماندگاری بالا

همه ما دوست داریم برای ساعت های طولانی از رایحه عطر تلخ و سرد زنانه محبوب خود لذت ببریم، اما متاسفانه واقعیت با خواسته ما فاصله زیادی دارد. عطرهای خنک معمولا ماندگاری بالایی ندارند چرا که رطوبت (مانند عرق بدن) و حرارت بالای هوا، سبب کاهش ماندگاری عطر روی پوست می شوند. با این وجود، شما می توانید با خرید عطر و ادکلن هایی با غلظت بالا این مشکل را تا حدی برطرف کنید. همچنین برخی از برند ها با ایجاد تغییراتی در ساختار هرم بویایی عطر و ادکلن خود، توانسته اند ماندگاری عطر تلخ و خنک زنانه را تا حدی افزایش دهند.

هر چند در عطر های خنک زنانه نمیتوان عطری با ماندگاری و پخش بسیار بالایی یافت، ولی در ادامه ، چند عطر بسیار محبوب و پر فروش در دسته ادکلن خنک و تلخ با ماندگاری بالا و قابل قبول را خدمت شما معرفی خواهیم کرد:

در ادامه نیز، چند عطر بسیار محبوب و پر فروش تلخ و خنک زنانه با ماندگاری بالا را خدمت شما معرفی خواهیم کرد:

رانسه الیزه

عطر رانسه الیزه در گروه بویایی چایپر گلی در سال 2012 عرضه شد. پرفیومر این عطر Christian Carbonnel است. نت های ابتدایی نرولی، پرتقال ماندارین و نت های دریایی هستند. نت های میانی اکالیپتوس و رز سفید هستند. نت های پایه مشک، نعناع هندی، عنبر و وانیل هستند. ماندگاری و پخش بوی این عطر بسیار بالاست.

دیور پیور پویزن

عطر دیور پیور پویزن در گروه بویایی گلی در سال 2004 از برند عطر دیور راه اندازی شد. Pure Poison توسط Carlos Benaim، Dominique Ropion و Olivier Polge ساخته شد. نت های ابتدایی عبارتند از: یاس، پرتقال، ترنج و ماندارین سیسیلی. نت های میانی گاردنیا و شکوفه پرتقال هستند. نت های پایه چوب صندل، عنبر سفید، سدر و مشک سفید هستند. این عطر نیز ماندگاری و پخش بوی قابل قبولی ارائه میکند.

ایسی میاکه لئو د ایسی زنانه

عطر ایسی میاکه لئو د ایسی زنانه در گروه بویایی گلی آبزی در سال 1992 عرضه شد. پرفیومر این عطر Jacques Cavallier است. نت های بالایی شامل نیلوفر آبی، خربزه، فریزیا، گل رز، گل رز، کالون و سیکلامن هستند. نت های میانی عبارتند از زنبق دره، زنبق، گل صد تومانی آبی و میخک. نت های پایه مشک، گل سرخ، چوب های عجیب و غریب، اسمانتوس، سدر، چوب صندل و عنبر هستند. ماندگاری این عطر نسبتا بالا و پخش بوی این عطر متوسط است.

زرجوف کازاموراتی لا توسکا

عطر زرجوف لا توسکا در گروه بویایی چایپر گلی در سال 2015 عرضه شد. پرفیومر این عطر Chris Maurice است. نت های اولیه ماندارین سبز و لیمو ایتالیایی هستند. نت میانی برگ بنفشه، اکالیپتوس و رز بلغاری است. نت های پایه مشک، نعناع هندی، وانیل ماداگاسکار و عنبر هستند. ماندگاری و پخش بوی این عطر نیز بسیار بالا و قابل قبول است.

ما در این مقاله در خصوص ویژگی ها و کاربردهای اصلی عطر تلخ و خنک زنانه صحبت کردیم. همچنین نکاتی را نیز در خصوص انتخاب و خرید این سبک از عطر مطرح کردیم. شما می توانید طیف بسیار گسترده و متنوعی از انواع ادکلن تلخ و سرد زنانه، انواع عطر خنک زنانه و انواع عطر لانکوم و … را با قیمت های مناسب و ضمانت اصالت کالا، از طریق فروشگاه آنلاین مارسلا، تهیه کنید. شما می توانید برای خرید عطر لانکوم و بررسی قیمت ادکلن مونت بلنک مردانه و انواع ادکلن خنک مردانه بر روی لینک های قرار داده شده کلیک کنید.

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره انتخاب بهترین عطر خنک و تلخ زنانه با توجه به خصوصیات فردی خود، لطفا با مشاورین ما در بخش فروش مارسلا در تماس باشید تا بهترین گزینه را نسبت به سلیقه و معیارهای شما، به شما معرفی نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا