دانستنیها و راهنمای خرید

پرطرفدارترین و پرفروش ترین عطر و ادکلن های بولگاری

معرفی محبوب ترین عطرهای برند پر آوازه ی Bvlgari

دنیای مد، بولگاری را به عنوان نمادی از زیبایی، ظرافت، اصالت و اشرافیت ایتالیایی می شناسد. هر محصولی که به نام بولگاری مزین باشد، تلفیقی از ابعاد مختلف هنر است که استادانه در کنار یکدیگر قرار گرفته و محصولی منحصر به فرد را خلق کرده اند. در این میان، عطر های بولگاری در دنیای مد طرفداران زیادی دارند و نظر مساعد بسیاری از منتقدان را نیز به خود جلب کرده اند. پرطرفدارترین عطر های بولگاری برای مردان و زنان شیک پوش جهان کدامند؟

ما در این مقاله به شما در یافتن پاسخ این پرسش کمک خواهیم کرد. به طور خاص، قصد داریم تا سه مورد از بهترین عطر های مردانه بولگاری (با نام های بولگاری من این بلک،  بولگاری آکوا پور هوم و بولگاری آکوا پورهوم آتلانتیک) و سه مورد از برترین عطرهای زنانه بولگاری (با نام های بولگاری امنیا کریستالین، بولگاری جاسمین نویر و بولگاری اومنیا کورال) را به شما معرفی کنیم. این شش نام پرطرفدارترین عطر های بولگاری تا به امروز در جهان به شمار می روند و تا انتهای این مقاله، علت محبوبیت آنها را کشف خواهیم کرد.

همپنین شما می توانید برای خرید انواع عطرهای دیگر مردانه مانند عطر dior به سایت مارسلا مراجعه کنید.

عطر بولگاری امنیا کریستالین

عطر ادکلن بولگاری اومنیا کریستالین

عطر بولگاری زنانه امنیا کریستالین در ظرفی شیشه ای با نماد بی نهایت به بازار عرضه می شود. رایحه لطیف و زنانه این ادو تویلت، توانسته است بسیاری از طرفداران بولگاری را مدهوش خود سازد. این عطر در واقع ترکیبی ایده آل از رایحه گل ها است و می تواند با ظرافت، حس تعادل را در زندگی شما ایجاد کند.

 بولگاری اومنیا کریستالین در گروه بویایی گلی آبزی جای می گیرد و طبعی خنک دارد. به همین دلیل است که بسیاری آن را عطری مناسب برای تابستان می دانند. سه طیف بویایی بولگاری اومنیا کریستالین به شرح زیر می باشد:

هرم بویایی
نت آغازین: ترکیبی از رایحه گلابی و چوب خیزران نت میانی: ترکیبی از چای، لاله مردابی و جوانه انگور فرنگی نت پایه: ترکیبی از چوب گایاک، مشک و خزه درخت بلوط

بولگاری جاسمین نویر

عطر ادکلن بولگاری جاسمین نویر

بولگاری جاسمین نویر به واسطه رایحه گرم و شیرینش به عنوان یکی از پرطرفدارترین عطر های بولگاری زنانه شناخته می شود. این عطر طبعی گرم دارد و به همین دلیل برای ماه های سرد سال، ایده آل است. بولگاری جاسمین نویر در شیشه ای پر زرق و برق و مات خود، بدون شک جلب توجه می کند.

رایحه فراموش نشدنی آن، که در گروه بویایی شرقی گلی جای می گیرد، می توانند زنان شیک پوش را مجذوب خود سازد. رایحه این عطر، به لطافت گل یاسمین است و شکوهی غیر منتظره و منحصر به فرد را برایتان به ارمغان می آورد. سه طیف بویایی بولگاری جاسمین نویر به شرح زیر می باشد:

هرم بویایی
نت آغازین: ترکیبی از گاردنیای یاسمنی و ترکیبات سبز نت میانی: ترکیبی از بادام و یاس نت پایه: ترکیبی از مشک، کهربا، شیرین بیان، دانه تونکا، نعناع هندی و روایح چوبی

بولگاری امنیا کورال

عطر ادکلن بولگاری اومنیا کورال

این عطر بولگاری نیز مانند سایر عطر های خانواده امنیا در شیشه ای با طرح بی نهایت و قرمز رنگ عرضه می شود. در ساخت بولگاری اومنیا کورال از طلای قرمز دریای مدیترانه الهام گرفته شده است و طبع خنک و گروه بویایی گلی میوه ای آن، می تواند به راحتی حس بویایی شما را نوازش دهد.

این عطر زنانه محبوب بولگاری را می توان ترکیبی خاص و هنرمندانه از رایحه های میوه ای و گلی دانست که حس شادی، مهربانی و عشق را القا می کنند. سه طیف بویایی بولگاری اومنیا کورال به شرح زیر می باشد:

هرم بویایی
نت اولیه: ترکیبی از ترنج و دانه های گوجی نت میانی: ترکیبی از گل بامیه، نیلوفر آبی و انار نت پایه: ترکیبی از مشک و سدر

بولگاری من این بلک

عطر ادکلن بولگاری من این بلک

بولگاری من این بلک انتخاب اول مردان شیک پوشی است که به رایحه های گرم و تلخ علاقه مند هستند. این عطر طبعی گرم دارد و به همین دلیل، یکی از پرطرفدارترین عطر های بولگاری مردانه برای فصول سرد سال محسوب می شود.

بولگاری من این بلک، همانطور که از نامش می توان حدس زد، در شیشه ای مات و مشکی رنگ به بازار عرضه می شود. جزئیات ظریف طراحی شیشه این عطر با رنگ گلد رز، زیبایی و وقار آن را چند برابر ساخته است. بولگاری من این بلک در گروه بویایی شرقی گلی جای می گیرد و ماندگاری بسیار خوبی دارد. سه طیف بویایی این عطر به شرح زیر می باشد:

هرم بویایی
نت اولیه: ترکیبی از تنباکو و ادویه جات معطر نت میانی: ترکیبی از چرم، زنبق و گل مریم نت اولیه: ترکیبی از چوب گایاک، لوبان و دانه تونکا

بولگاری آکوا پور هوم

عطر ادکلن بولگاری اکوا مردانه

به جرات می توان بولگاری آکوا پور هوم را یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین عطر های بولگاری دانست. این عطر با طبع خنک و رایحه معطر آبزی خود توانست در مدت زمان اندکی، نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند. پس از انتشار این عطر در سال 2005، برند های دیگر نیز تلاش کردند تا رایحه ای مشابه را به بازار عرضه کنند.

این عطر مردانه در شیشه ای گرد و فیروزه ای رنگ به بازار عرضه می شود و بسیاری آن را انتخابی ایده آل برای ماه های گرم سال می دانند. سه طیف بویایی این عطر به شرح زیر می باشد:

هرم بویایی
نت اولیه: ترکیبی از نارنگی ماندارین، برگ درخت نارنج و پرتقال نت میانی: ترکیبی از جلبک دریایی، گل پنبه و اسطوخودوس نت اولیه: ترکیبی از کهربا، سدر، روایح چوبی، سالویا و نعناع هندی

بولگاری آکوا پورهوم آتلانتیک

عطر ادکلن بولگاری آتلانتیک

اگر به دنبال یک عطر خنک و شیرین و برای ماه های گرم سال هستید، انتخابی بهتر از بولگاری آکوا پورهوم آتلانتیک وجود ندارد. این عطر با طبعی خنک و شیرین و ماندگاری بسیار طولانی، انتخابی ایده آل برای روز های گرم بهار و تابستان است. این عطر در شیشه ای کروی شکل به بازار عرضه می شود و رنگ آبی تیره آن، که با الهام از اقیانوس ها طراحی شده است،


برای خرید ادکلن مردانه کلیک کنید.


بدون شک جلب توجه می کند. این عطر لوکس و مردانه در گروه بویایی چوبی آبزی جای می گیرد و طراوت، شادابی و جنب و جوش تابستان را برایتان به ارمغان می آورد. سه طیف بویایی عطر بولگاری آکوا پورهوم آتلانتیک عبارتند از:

هرم بویایی
نت اولیه: ترکیبی از آب، لیمو ترش و ترنج نت میانی: ترکیبی از عنبر و آب دریا نت اولیه: ترکیبی از چوب صندل سفید، نعناع هندی، خس خس و لوبان

همچنین شما می توانید برای استعلام قیمت انواع عطر زنانه مانند عطر شنل به سایت مراسلا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − چهار =

دکمه بازگشت به بالا