دانستنیها و راهنمای خرید

بهترین عطر و ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

اگر به دنبال خرید عطر مردانه هستید بدون شک ماندگاری بالای عطر را نیز به عنوان یک پارامتر مهم در نظر می گیرید. بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا کدام است؟ پاسخ به این پرسش چندان آسان نیست؛ چرا که عطرها در شرایط آب و هوایی و حتی بر روی پوست افراد مختلف، ممکن است ماندگاری متفاوتی از خود نشان دهند. با این حال، برخی از عطرها و ادکلن ها به واسطه ماندگاری بالای خود نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار، معروف شده اند. ما در ادامه چند عطر با ماندگاری بالا را معرفی خواهیم کرد. امیدواریم بتوانیم به شما در جستجوی بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا کمک کنیم. 

کدام عطر و ادکلن مردانه ماندگاری بیشتری دارد؟

اگر به دنبال بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا هستید، می توانید جستجوی خود را از چند عطر مشهور از برند های شناخته شده آغاز کنید:

آمواج اینترلود مردانه  Interlude Man Amouage

عطر ادکلن امواج اینترلود بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

این عطر گران قیمت طبعی گرم دارد و در گروه بویایی شرقی چوبی تولید شده است. شیشه این عطر بسیار شیک و خاص است و می تواند انتخاب جذابی به عنوان هدیه نیز باشد. آمواج اینترلود یک عطر زمستانه است و بیشتر برای استایل ها و موقعیت های رسمی مناسب می باشد. ترکیب چوب صندل سفید، چرم و عود در نت های پایه سبب می شود تا خاطره حضور شما از ذهن هیچ کسی پاک نشود.

نیشان هاسیوات Hacivat Nishane

عطر ادکلن نیشان هاسیوات بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

این عطر با طبع خنک خود انتخابی ایده ال برای استایل های اسپرت و روزانه در روزهای گرم بهار و تابستان است. خورخه لی، خالق عطر، ترکیبی از رایحه های چایپر را برای این ادکلن انتخاب کرده است. در نت های اولیه این عطر، ترکیبی از ترنج، گریپ فروت و آناناس استفاده شده است که می تواند حسابی شما را سرحال بیاورد.

زرجوف الکساندریا 2 Alexandria II Xerjoff

عطر ادکلن زرجوف الکساندریا 2 بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

عطری به نسبت گران قیمت با طبعی گرم که می تواند انتخاب جذابی برای روزهای سرد پاییز و زمستان باشد. این عطر در گروه بویایی شرقی چوبی طراحی شده است و بیشتر در استایل های رسمی استفاده می شود. ماندگاری این عطر فوق العاده بالاست.

ممو پاریس ایتالین لدر Memo Paris Italian Leather

عطر ادکلن ممو ایتالین لدر بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

عطر ادکلن ایتالیایی ممو پاریس عطری چرمی و بسیار جذاب و پر فروش، که در سال 2013 عرضه شد. سازنده این عطر Alienor Massenet است. نت های اولیه چرم، برگ گوجه فرنگی و وانیل هستند. رایحه میانی برگ گوجه فرنگی، گالبانوم، لبدانوم، کلاری مریم گلی و ریشه زنبق است. نت های پایه عبارتند از چرم، وانیل مطلق، بنزوئین، تولو بلسان، مر، اوپوپوناکس، چوب صندل و مشک.

زرجوف اربا پورا Xerjoff Erba Pura

عطر ادکلن زرجوف اربا پورا بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

Erba Pura نیز عطری است امبری با رایحه ای فوق العاده جذاب، گیرا و مانگار که در سال 2019 راهی بازار شد. Erba Pura توسط Christian Carbonnel و Laura Santander طراحی شده. نت های ابتدایی پرتقال سیسیلی، ترنج کالابریا و لیمو سیسیلی هستند. نت میانی میوه است. نت های پایه مشک سفید، وانیل ماداگاسکار و عنبر هستند.

هاوس او سیلیج دیگنیفاید House Of Sillage Dignified

عطر ادکلن هاوس او سیلیج دیگنیفاید بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

دیگنیفاید اولین عطر از برند مجلل House of Sillage کالیفرنیا است  که در سال 2015 به بازار معرفی شد. این عطر برای مردی ایجاد شد که حسادت و تحسین را برمی انگیزد، مرد جدیدی که به تمام جنبه های عطر اهمیت زیادی می دهد. زندگی او و موقعیت هایی که آن را می سازد. این عطر مردانه بسیار جذاب در گروه بویایی چوبی ادویه ای قرار دارد.

یونیک لاکچری کوتای Unique’e Luxury Kutay

عطر ادکلن یونیک لاکچری کوتای بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

آیا برای ملاقات با یک عطر بسیار منحصر به فرد، کارکتریک، مشروبی(بوزی)، خوشبو و چوبی آماده اید؟ آیا تا به حال با رایحه ویسکی که سرشار از عشق است روبرو شده ای؟ ممکن است کوتای از شما عبور کرده باشد. ممکن است متوجه کوتای شوید. می توانید با کوتای مورد توجه قرار گیرد.” – یادداشتی از برند

Kutay از برند ترکیه ای و لوکس یونیک لاکچری، عطری است چوبی امبری که سال 2019 روانه بازار شد. سازنده این عطر Hüseyin Erdoğmuş است. نت های ابتدایی ویسکی، داوانا، ترنج و لیمو هستند. نت های میانی عبارتند از آگاروود (عود)، کارامل و روغن سیپریول یا ناگارموتا. نت های پایه عبارتند از تنباکو، عنبر، وانیل و چوب صندل.

مارلی پگاسوس Parfuns de Marly Pegasus

عطر ادکلن مارلی پگاسوس بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

پگاسوس از برند پارفومز د مارلی عطری است امبری فوژه که  در سال 2011 عرضه شد. پرفیومر این عطر نیر آقای حمید مراتی کاشانی، هنرمند مطرح ایرانیست. نت های ابتدایی هلیوتروپ، زیره سبز و ترنج هستند. نت میانی بادام تلخ، اسطوخودوس و یاس می باشد. نت های پایه عبارتند از وانیل، چوب صندل و عنبر.

عطر ناسوماتو بلک افغانو Black Afgano Nasomatto

عطر ادکلن بلک افغان بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

این عطر طبعی گرم و تلخ دارد و انتخاب جذابی برای روزهای سرد زمستان است. آلساندرو گالتیری برای ساخت این عطر از ترکیبی از رایحه های چوبی معطر استفاده کرده است. این عطر نه تنها ماندگاری بالایی دارد بلکه قدرت پخش شوندگی آن نیز بالاست. نسخه های درجه دو و سه این عطر در بازار ایران به وفور پیدا می شود؛ بنابراین برای خرید آن نهایت دقت را داشته و تنها به فروشگاه های معتبر اعتماد کنید.

عطر و ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب

اگر به دنبال بهترین عطر با ماندگاری بالا و قیمتی مناسب هستید، پیشنهاد های زیر نیز می توانند شما را به وجد آورند:

دیور هوم پارفوم Dior Homme Parfum

عطر ادکلن دیور هوم پارفوم بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

این عطر از برند عطر dior ماندگاری فوق العاده ای دارد و طبع گرمش آن را به انتخاب ایده الی برای روزهای سرد سال تبدیل کرده است. این عطر در گروه بویایی رایحه های چرمی به بازار عرضه می شود و بیشتر برای استایل های رسمی مردانه، ایده ال است.

ورساچه اروس نسخه پارفوم Versace Eros Parfum

عطر ادکلن ورساچه اروس پارفوم بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

Eros Parfum از برند Versace عطری مردانه در گروه بویایی امبری فوژه است است. عطر جذاب ورساچه اروس پارفوم در سال 2021 ، پس از ارائه های بسیار موفق در نسخه های قبلی خودش، ورساچه اروس نسخه تویلت و ادوپرفیوم، روانه بازار شد. نت های اولیه نعناع و لیمو هستند. نت میانی سیب سبز و شمعدانی است. نت های پایه دانه تونکا و عنبر هستند.

دیور ساواج الکسیر Sauvage Elixir Dior

عطر ادکلن دیور ساواج الکسیر بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

این عطر طبعی ملایم و تلخ دارد و ترکیبی از رایحه های معطر است. بسیار این ادکلن را چهارفصل می دانند. این عطر انتخاب مناسب تری برای استایل های رسمی محسوب می شود. قدرت پخش شوندگی ساواج الکسیر نیز بسیار بالا می باشد.

بنتلی اینتنس Bentley for Men Intense

عطر ادکلن بنتلی اینتنس بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

بنتلی اینتنس عطری است ادویه ای امبری که در سال 2013 روانه بازار شد. پرفیومر این عطر Nathalie Lorson است. نت های ابتدایی فلفل سیاه، برگ خلیج و ترنج هستند. نت های میانی عبارتند از رام، نت های چوبی، دارچین، مریم گلی و شمعدانی آفریقایی. نت های پایه عبارتند از بخور، چرم، بنزوئین، نعناع هندی و سدر.

بوگارت سیلور سنت اینتنس Silver Scent Intense

عطر ادکلن سیلور سنت اینتنس بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

سیلور سنت اینتنس عطری است امبری فوژه که در سال 2009 به بازار عرضه شد. نت های اولیه گل پرتقال آفریقایی، پرتقال تلخ و لیمو آمالفی هستند. رایحه میانی اسطوخودوس، شمعدانی، هل، جوز هندی، رزماری و گشنیز است. نت های پایه عبارتند از دانه تونکا، آگاروود (عود)، چوب ساج، خزه بلوط و وتیور.

پولو سبز Ralph Lauren Polo

عطر ادکلن پولو سبز بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

عطر رالف لورن پولو سبز در گروه بویایی چوبی چایپری در سال 1978 عرضه شد و طی این سالها کماکان یکی از محبوب ترین عطر های مردانه به شمار میرود. پرفیومر این عطر Carlos Benaim است. رایحه اولیه شامل توت عرعر، ریحان، درمنه، زیره، گشنیز و ترنج است. نت‌های میانی عبارتند از سوزن درخت کاج، چرم، بابونه، فلفل، میخک، گل شمعدانی، یاس و رز. نت های پایه عبارتند از تنباکو، خزه بلوط، نعناع هندی، سدر، وتیور، مشک و عنبر.

بنز من پرایوت Mercedes Benz Man Private

عطر ادکلن بنز من پرایوت بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

 مرسدس بنز من پرایوت عطریست در گروه بویایی چوبی امبری که در سال 2018 عرضه شد. پرفیومر این عطر Olivier Cresp است. نت های ابتدایی سرو، هل و درمنه هستند. رایحه میانی لابدانیوم، آمبروکسان و اسطوخودوس است. نت های پایه عبارتند از سدر، نعناع هندی و چوب کشمیر.

ایو سن لورن وای ادوپرفیوم YSL Y Eau de Parfum

عطر ادکلن ایو سن لورن وای ادوپرفیوم بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

Y Eau de Parfum در سپتامبر 2018 به عنوان “تفسیر عطری اغوا کننده از تی شرت سفید و ژاکت مشکی نمادین Yves Saint Laurent” در بازار جهانی عرضه شد.  پرفیومر این عطر بسیار جذاب و پر طرفدار کسی نیست جز Dominique Ropion یکی از مطرح ترین پرفیومرهای دنیای عطر و ادکلن.

پاکو رابان وان میلیون Paco Rabanne 1 Million

عطر ادکلن وان میلیون بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

وان میلیون از خانه عطر و ادکلن پاکورابان عطریست بسیار محبوب و پرفروش که خالق آن Paco Rabanne چنین می‌گوید: «در همه تمدن‌ها و مذاهب طلا همیشه توانسته است مردم را اغوا کند». طلا در اطراف ما وجود دارد: در معماری، طراحی، جواهرات، لباس، لوازم جانبی، مد… در سراسر جهان قابل توجه و محترم است و دارای نت های الهی است. بطری این نسخه برای مردان در ظرافت های طلایی ایجاد شده است. این نشان دهنده قدرت، ثروت، تجمل، دوام است…

جوپ هوم Joop! Homme

عطر ادکلن جوپ هوم قرمز بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

عطری با طبع گرم در گروه بویایی شرقی فوژه است که می توانید آن را در روزهای سرد سال استفاده کنید. این عطر برای استایل های رسمی طراحی شده است. ترکیب رایحه مرکبات با بوی شیرین وانیل این عطر را به انتخاب ایده الی برای افرادی در بازه سنی 25 تا 45 سال تبدیل کرده است.

ویکتور اند رولف اسپایس اکستریم Spicebomb Extreme Viktor&Rolf

عطر ادکلن اسپایس بمب اکستریم بهترین عطر ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

عطری در گروه بویایی شرقی ادویه ای با طبعی گرم که می تواند روزهای خاکستری زمستان را برایتان دلنشین سازد. این عطر بیشتر برای استایل های اسپرت طراحی شده است.

قیمت بهترین عطر و ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

اگر در تلاش برای پیدا کردن بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا هستید، باید بگوییم که جستجوی شما نتیجه مشخصی نخواهد داشت. عطرها در گروه های بویایی مختلف و با طبع های متفاوتی به بازار عرضه می شوند. هر کسی با توجه به سلیقه بویایی، بودجه و حتی خاطراتی که در گذشته دارد ممکن است یک عطر و ادکلن مردانه خاص را به عنوان بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا معرفی کند. حتی ماندگاری عطرها نیز به نسبت شرایط، ممکن است تغییر کند. آنچه که در اینجا به عنوان بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا معرفی شد تنها چند پیشنهاد است. شما می توانید با بررسی آنها، مسیر رسیدن به عطر ماندگار دلخواه خود را کوتاه سازید. شما می توانید برای مشاهده قیمت انواع عطر مردانه مانند ادکلن بولگاری به سایت مارسلا مراجعه کنید.

برای مشاوره و انتخاب بهترین عطر و ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و پخش بوی مناسب، نسبت به خصوصیات فردی و سلیقه ی مورد نظر خود، با مشاوران ما در گالری مارسلا در تماس باشید تا همواره بهترین گزینه را به شما معرفی کنند. در مارسلا تمام عطرهای مورد نظر خود را اورجینال و با ضمانت نامه ی کتبی اصالت کالا تهیه فرمائید.همچنین برای خرید انواع عطر زنانه مانند عطر شنل و … به سایت مارسلا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا