دانستنیها و راهنمای خرید

بهترین عطر و ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

همه ما دوست داریم رایحه عطر محبوبمان را برای مدت زمان طولانی، استشمام کنیم. این در حالی است که ماندگاری عطر و ادکلن به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. نوع آب و هوا، ساختار و غلظت عطر و حتی خشک یا چرب بودن پوست ما، می توانند میزان ماندگاری عطر را تغییر دهند. به عنوان مثال، ماندگاری عطرها در روزهای گرم تابستان و یا در مجاورت با عرق بدن، کاهش پیدا می کند. با این حال، برخی از عطرها به واسطه غلظت بالا و ساختار شیمیایی خود، نسبت به سایرین ماندگاری بالاتری دارند. برای پیدا کردن بهترین ادکلن یا عطر زنانه با ماندگاری بالا باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ 

کدام عطر و ادکلن زنانه ماندگاری بیشتری دارد؟

خوشبختانه تنوع بالای دنیای عطرها، پیدا کردن بهترین عطر و ادکلن زنانه با ماندگاری بالا را به امری آسان تبدیل کرده است. برای آنکه بتوانید رایحه محبوب خود را با ماندگاری بالا تجربه کنید، کافی است گروه بویایی مورد علاقه و همچنین طبع عطر دلخواهتان را بدانید. به عنوان مثال، عطر زرجوف لاتوسکا (La Tosca Xerjoff) یک انتخاب بسیار خاص و جذاب می تواند باشد. این عطر طبعی معتدل دارد و به همین خاطر، انتخابی چهار فصل است. این عطر در گروه بویایی چایپر گلی به بازار عرضه شده و بیشتر عطری اسپرت یا روزانه محسوب می شود. افراد در هر رده سنی (از زیر 25 سال تا بالای 50 سال) می تواندن از این عطر استفاده کنند.همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید عطر گرم زنانه به سایت مارسلا مراجعه کنید.
پیشنهاد دیگر ما به عنوان بهترین عطر و ادکلن زنانه با ماندگاری بالا، عطر فردریک مال پورتریت اف لیدی (Portrait of a Lady Frederic Malle) از روپیون است که در گروه بویایی شرقی گلی به بازار عرضه می شود. افراد در رده های سنی مختلف می توانند از این عطر در استایل های رسمی خود به راحتی استفاده کنند. ترکیب رایحه رز و دارچین در کنار چوب صندل سفید این عطر را به انتخابی جذاب و البته لوکس تبدیل کرده است.برای استعلام قیمت انواع عطر شنل به سایت مارسلا مراجعه کنید.
اگر به دنبال عطری با طبع معتدل و چهار فصل هستید، پیشنهاد ما دیور پویزن (Poison Dior) از برند عطر dior است. این عطر نیز ماندگاری بسیار بالایی دارد و یکی از رایحه های محبوب برند دیور محسوب می شود. پویزن توسط سه عطار شناخته شده، یعنی روپیون، کارلوس بنایم و اولیویه پولژ در گوره بویایی رایحه های گلی طراحی شده است و انتخاب ایده آلی برای استایل های روزانه یا رسمی محسوب می شود. این عطر برای افرادی با رده سنی 25 سال به بالا، انتخاب جذابی می تواند باشد. 

عطر و ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب

معمولا ماندگاری بالای عطر های با کیفیت، قیمت آن را نیز افزایش می دهد. اگر به دنبال بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا و قیمتی مناسب هستید، می توانید گزینه های زیر را نیز در نظر بگیرید: 

لانکوم پوئم Poeme Lancome

عطر ادکلن لانکوم پوئم بهترین عطر - بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

عطر لانکوم پوئم با طبعی گرم، عطری در گروه بویایی رایحه های گلی است. این عطر را ژاک کاوالیه در سال 1995 طراحی کرده است و انتخابی ایده آل و ماندگار برای استایل های رسمی و معمولی محسوب می شود. شما می توانید برای بررسی قیمت ادکلن لانکوم بر روی لینک قرار داده شده کلیک کنید.

ژان پل گوتیه اسکندل زنانه Scandal Jean Paul Gaultier

عطر ادکلن ژان پل گوتیه اسکندل بهترین عطر - بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

عطر ایده آل دیگر برای فصول سرد سال با ماندگاری بسیار بالا، عطر ژآن پل گوتیه اسکندل زنانه است که در گروه بویایی مدیترانه ای-گلی به بازار عرضه شده است. این عطر بیشتر برای استایل های رسمی مناسب است و رایحه ای شیرین و گرم دارد. شاید جالب باشد بدانید که این عطر به عنوان یکی از عطر رایحه های موفق سال 2017 شناخته می شود. 

تام فورد بلک ارکید Black Orchid Tom Ford

عطر ادکلن بلک ارکید بهترین عطر - بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

تام فورد بلک ارکید که در گروه بویایی شرقی وانیلی و با طبعی گرم به بازار عرضه می شود. این عطر ماندگاری فوق العاده ای دارد و برای استایل های رسمی زمستانی یا پاییزی، ایده آل است. ترکیب مرکبات، یاس، گاردنیای یاسمنی در نت های اولیه و شکلات و روایح دودی در اسانس های پایه این عطر، هر کسی را به راحتی مدهوش می سازد. 

باکارات رژ Baccarat Rouge 540

عطر ادکلن باکارات رژ بهترین عطر - بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

 Baccarat Rouge 540  عطری است گلی امبری که در سال 2015 توسط فرانسیس کورکجیان به بازار عرضه شد. نت ابتدایی این عطر بسیار محبوب و پر فروش زعفران و یاس می باشد. نت‌های میانی از چوب عنبر و عنبر است. نت های پایه رزین صنوبر و سدر هستند. البته این عطر گرانبها و محبوب به دلیل قیمت بالایی که دارد، مشابهات ارزان قیمت بسیاری نیز دارد که در مارسلا میتوانید مشاهده بفرمائید.

تیری موگلر الین زنانه Mugler Alien

عطر ادکلن موگلر الین بهترین عطر - بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

Alien عطری است بسیار محبوب و دوست داشتنی در گروه بویایی چوبی امبری که در سال 2005  توسط Dominique Ropion و Laurent Bruyere ساخته شد. نت بالایی یاسمین است. نت میانی نت های چوبی است. نت پایه کهربا است.

لانکوم لا نویت ترزور

عطر ادکلن لانکوم لا نویت ترزور بهترین عطر - بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

La Nuit Trésor Lancome عطری است وانیلی امبری. این عطر جذاب در سال 2015 توسط Christophe Raynaud و Amandine Clerc-Marie ساخته شد. نت های ابتدایی گلابی، نارنگی و ترنج هستند. نت های میانی عبارتند از توت فرنگی، ارکیده وانیلی، رز سیاه و میوه شور؛ نت های پایه عبارتند از پرالین، کارامل، لیچی، وانیل، نعناع هندی، بخور، قهوه، شیرین بیان، کومارین و پاپیروس.

لانکوم لا ویه بل La Vie Est Belle

عطر ادکلن لانکوم لاویه بل بهترین عطر - بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

La Vie Est Belle برند لانکوم یک رایحه گلی میوه ای و گلدار و بسیار بسیار محبوب است که  در سال 2012 توسط 3 پرفیومر مطرح و خوشنام دنیای عطرسازی، Olivier Polge، Dominique Ropion و Anne Flipo ایجاد شد. نت های ابتدایی انگور فرنگی سیاه و گلابی هستند. نت میانی زنبق، یاس و شکوفه پرتقال است. نت های پایه پرالین، وانیل، نعناع هندی و دانه تونکا هستند.

گوچی راش Gucci Rush

عطر ادکلن گوچی راش بهترین عطر - بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

Gucci Rush  یک رایحه چایپری میوه ای است که در سال 1999 عرضه شد. پرفیومر و سازنده ی این عطر منحصر به فرد و جذاب Michel Almairac است. نت های ابتدایی هلو، گاردنیا کالیفرنیا و گلبرگ فریزیا آفریقایی هستند. رایحه میانی گشنیز، گل رز و یاس می باشد. نت های پایه عبارتند از: نعناع هندی، وانیل طبیعی و وتیور.

ایو سن لورن لیبر اینتنس

عطر ادکلن ایو سن لورن یبر اینتنس بهترین عطر - بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

Libre Intense از برند Yves Saint Laurent عطری است زنانه امبری فوژه که در سال 2020 راهی بازار شد. این عطر بسیار جذاب و دوست داشتنی نیز توسط دو پرفیومر مطرح، Anne Flipo و Carlos Benaim ساخته شده. نت های ابتدایی اسطوخودوس، پرتقال ماندارین و ترنج هستند. رایحه میانی اسطوخودوس، شکوفه پرتقال تونس، یاس سامباک و ارکیده است. نت های پایه عبارتند از وانیل ماداگاسکار، دانه تونکا، عنبر و وتیور.

قیمت بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

اگر در جستجوی بهترین عطر و ادکلن زنانه با ماندگاری بالا هستید، احتمالا قیمت یکی از دغدغه های اصلی شماست. قیمت عطرها بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شوند که مهم ترین آنها، نوع مواد اولیه استفاده شده در عطر، شیوه استخراج و همچنین غلظت این مواد است. ماندگاری عطر اگرچه یک پارامتر ایده آل محسوب می شود اما در تعیین قیمت عطر نقشی درجه دو یا سه دارد. بنابراین، به هنگام خرید ادکلن زنانه محبوب خود به یاد داشته باشید که قیمت عطر نه بر اساس ماندگاریش بلکه بر اساس ماهیت و برند تولید کننده آن، تعیین می شود. این بدان معناست که گزینه های ارزان قیمت تری نیز با ماندگاری بالا در بازار وجود دارند و شما با هر بودجه ای می توانید عطر زنانه ایده آل خود را خریداری کنید. همچنین شما می توانید برای خرید انواع عطر مردانه مانند ادکلن بولگاری به سایت مارسلا مراجعه کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا