دانستنیها و راهنمای خرید

بهترین عطر و ادکلن مناسب برای پسران جوان

انتخاب بهترین عطر برای پسران جوان از جمله موضوعاتی است که شاید ذهن خیلی از دوستداران عطر و کسانی که قصد خرید هدیه ای برای یک پسرا جوان داشته باشند را درگیر کرده باشد . همانطور که میدانید، پسران جوان به اقتضای سن شان، تمایل زیادی جهت رسیدگی به ظاهر خود دارند. جلب توجه در نظر دیگران از جمله مهمترین ویژگی های پسران در سنین جوانی به شمار می رود. انتخاب بهترین عطر و ادکلن برای پسران باعث افزایش اعتماد به نفس و جذابیت آنها در جامعه می شود. پسرها به دلیل فعالیت زیاد بدنی شان نیاز به استفاده از عطر مردانه خنک و سبک دارند. با استشمام عطرهایی با رایحه های خنک و سبک، حس طراوت و سرزندگی در آنها ایجاد می شود. پس توجه به این مورد مهم قبل از خرید عطر و ادکلن برای پسرها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

یکی از مهمترین نکاتی که باید به هنگام انتخاب عطر برای پسران جوان در نظر گرفت، توجه به سلیقه و ویژگی های شخصیتی آنها می باشد. عموما اکثر پسرها به هنگام انتخاب عطر و ادکلن، دنبال رایحه هایی هستند که حس جذابیت جنسی را در آنها زنده نگه دارد. مهمترین ویژگی شخصیتی پسرها این است که تمایل دارند در یک جمع مورد توجه قرار گیرند. انتخاب یک عطر خوشبو با رایحه های سبک، خنک، اسپورت و تند به آنها جهت حضور در جمع، اعتماد به نفس می دهد. پسران جوان همواره به دنبال عطرهایی با رایحه های هوس انگیز هستند. زیرا آن‌ها می‌خواهند با استفاده از عطر، شخصیت و جذابیت خود را به‌خوبی به نمایش بگذارند و در بین دیگران مورد توجه قرار گیرند.
بهترین عطرهای مناسب برای پسران جوان
خرید عطر مناسب برای پسران جوان شاید فرایند خیلی پیچیده ای نباشد، ولی برای برخی هم که به روایح آشنایی کمتری دارند ممکن است چندان آسان نیز نباشد. مهمترین نکته در این رابطه، توجه به سن و ویژگی های شخصیتی فرد مقابل است. این مورد به ویژه زمانی که قصد هدیه دادن یک عطر خوشبو به یک پسر جوان را دارید، اهمیت ویژه ای پیدا می کند. انتخاب عطر مناسب، یک امر سلیقه ای است. اما نباید فراموش کرد که انتخاب عطر با رایحه خوشبو باید با شخصیت فرد سازگاری داشته باشد. به عنوان مثال، پسران نوجوان به اقتضای سن خود به دنبال عطرهای جسورانه و متفاوت هستند. خرید عطر مردانه با رایحه های اسپرت و خنک برای این دسته از افراد، مناسب است. البته این مورد سلیقه ای بوده و نمی توان در این رابطه اظهار نظر کلی کرد.همچنین شما می توانید برای استعلام قیمت انواع عطر و خرید عطر لانکوم به سایت مارسلا مراجعه کنید.

بهترین عطرهای مناسب برای پسران جوان

برخی پسران جوان که در رده های سنی زیر 30 سال قرار دارند، از عطرهایی با رایحه های چوب، ادویه، مرکبات همراه با نت رایحه های ترکیبی خوششان می آید. به هر حال، جهت خرید عطر و ادکلن برای پسران جوان باید از یک دانش اولیه بهره مند بود. بی‌تردید، استفاده از یک عطر با رایحه نامناسب می‌تواند تاثیر بسیار منفی بر موقعیت اجتماعی پسران جوان و شخصیت آنها در جامعه بگذارد. برندهای بسیار معتبر جهانی در رابطه با تولید بهترین عطر و ادکلن سازگار با روحیه پسران جوان در حال رقابت با یکدیگر هستند. در ادامه قصد داریم چند عطر و ادکلن بسیار محبوب و پرفروش را برای پسران جوان معرفی نماییم:

آرماف تگ هیم

آرماف تگ هیم نقره ای عطریست با نت های اولیه گریپ فروت، لیمو، فلفل صورتی و ترنج هستند. نت های میانی زنجبیل، نعناع، اسطوخودوس و جوز هندی هستند. نت های پایه عبارتند از وتیور، چوب صندل، نعناع هندی و سدر. این عطر به دلیل شباهتش با عطر لوکس و محبوب بلو شنل، بسیار پر فروش می باشد.

دیور ساواج ادوتویلت

دیور ساواج یک عطر آروماتیک فوژه مردانه  از برند دیور است که در سال 2015 روانه بازار شد. سازنده این عطر بسیار پرفروش آقای فرانسوا دماشی است. نت های ابتدایی ترنج کالابریایی و فلفل هستند. رایحه میانی فلفل سیچوان، اسطوخودوس، فلفل صورتی، خس خس، نعناع هندی، شمعدانی و المی است. نت های پایه آمبروکسان، سدر و لبدانیم هستند. برای خرید و بررسی قیمت ادکلن دیور می توانید از محصولات مارسلا دیدن کنید.

شنل بلو شنل ادوتویلت

شنل بلو د شنل یک عطر چوبی از برند عطر شنل است که در سال 2010 عرضه شد. سازنده این عطر بسیار محبوب نیز Jacques Polge است. نت های اولیه گریپ فروت، لیمو، نعناع و فلفل صورتی هستند. نت های میانی زنجبیل، جوز هندی، یاس و ایزو ای سوپر هستند. نت های پایه عبارتند از بخور، خس خس، سدر، چوب صندل، نعناع هندی، لبدانوم و مشک سفید.

دیزل دی بای دیزل

دی بای دیزل عطری است معطر ;i در سال 2022 راه اندازی شد. D by Diesel توسط Nisrine Bouazzaoui Grillié، Shyamala Maisondieu و Louise Turner ساخته شد. نت های اولیه زنجبیل و ترنج هستند. نت میانی اسطوخودوس و گل پنبه است. نت های پایه وانیل و عنبروود هستند.

آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه

ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه در سال 2015 عرضه شد. نت های ابتدایی لیمو، آناناس، ترنج، کشمش سیاه و سیب هستند. نت های میانی توس، یاس و رز هستند. نت های پایه مشک، عنبر، نعناع هندی و وانیل هستند. این عطر به دلیل شباهت بسیار زیادش با کرید اونتوس یکی از پرفروش ترین عطرهای مردانه می باشد.

ناتیکا وویاج

ناتیکا ویاج عطری است چوبی که در سال 2006 عرضه شد. سازنده  این عطر Maurice Roucel است. نت های بالایی سیب و برگ سبز هستند. نت های میانی نیلوفر آبی و میموزا هستند. نت های پایه مشک، سدر، خزه بلوط و عنبر هستند.

پولو بلک

پولو بلک یک عطر معطر مردانه است. پولو بلک در سال 2005 عرضه شد. پرفیومر این عطر محبوب و پرفروش این عطر پیر نگرین است.

ابر کرومبی اند فیچ فیرس

ابرکرومبی اند فیچ فیرس عطری است چوبی که در سال 2002 عرضه شد. Fierce توسط Christophe Laudamiel و Bruno Jovanovic ساخته شد. نت‌های ابتدایی صنوبر، لیمو، پرتقال، هل، پتی‌گرین و نت‌های دریایی هستند. نت های میانی رزماری، زنبق دره، یاس، رز و مریم گلی هستند. نت های پایه مشک، خس خس، خزه بلوط، رز برزیلی و چوب صندل هستند.

افنان سوپر میسی سیلور

افنان سوپرماسی سیلور در سال 2013 به بازار عرضه شد. نت های اولیه آناناس، انگور فرنگی سیاه، ترنج و سیب هستند. رایحه میانی شامل توس، نعناع هندی، یاس مراکشی و رز است. نت های پایه مشک، خزه بلوط، عنبر و وانیل هستند. این عطر نیز به دلیل شباهت رایحه ای که به کرید اونتوس داشت خیلی زود به محبوبیت زیادی در بازار دست یافت.

پولو بلو ادوتویلت

پولو بلو در در سال 2003 عرضه شد. Polo Blue توسط Carlos Benaim و Christophe Laudamiel ساخته شد. نت های اولیه خیار، خربزه و پرتقال ماندارین هستند. رایحه میانی ریحان، مریم گلی و شمعدانی است. نت های پایه عبارتند از جیر، نت های چوبی و مشک.

ورساچه دایلان بلو مردانه

ورساچه دایلان بلو مردانه عطری است معطر فوژه که در سال 2016 روانه بازار شد. سازنده این عطر آلبرتو موریلاس است. نت های ابتدایی ترنج کالابریا، نت های آبی، گریپ فروت و برگ انجیر هستند. رایحه میانی آمبروکسان، فلفل سیاه، نعناع هندی، برگ بنفشه و پاپیروس است. نت های پایه عبارتند از بخور، مشک، دانه تونکا و زعفران.

کلام آخر
خرید بهترین عطر برای پسران جوان، نیازمند یک سری نکاتی است که باید از قبل نسبت به آنها آگاه بود. سن و روحیات فردی از جمله مهمترین مواردی است که باید به هنگام تهیه بهترین عطر برای پسران مدنظر قرار داد. در این مطلب سعی شده است تا شما عزیزان را با محبوب ترین و پرفروش ترین عطر و ادکلن برای پسران جوان آشنا نماییم.همچنین شما میتوانید برای خرید انواع عطر مانند ادکلن  آمواج، عطر بولگاری و … به سایت مارسلا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هفده =

دکمه بازگشت به بالا