دانستنیها و راهنمای خرید

عطر معروف مردانه

اهمیت انتخاب عطر و ادکلن مناسب بر هیچ مرد شیک پوشی، پوشیده نیست. خرید ادکلن و عطر مردانه و استفاده از آن تاثیر به سزایی در استایل و زندگی اجتماعی شما دارد. یک عطر مردانه خوب می تواند شما را فردی موفق و باکلاس جلوه دهد. انتخاب یک عطر مناسب می تواند شما را در میان جمع متمایز سازد، به تمرکز شما کمک کند و در کنارش سایر افراد راحت تر می توانند در سطوح احساسی با شما ارتباط برقرار کنند. انتخاب بهترین عطر و ادکلن مردانه اما می تواند یک چالش تمام عیار باشد؛ چرا که دنیای عطر و ادکلن های مردانه بسیار متنوع و گسترده است. برای آنکه این انتخاب را برایتان آسان کنیم، در ادامه چند عطر و ادکلن معروف مردانه را معرفی خواهیم کرد.

بهترین ادکلن مردانه چیست؟

هیچ عطری را نمی توان به عنوان بهترین عطر و ادکلن مردانه دنیا معرفی کرد. عطر ها در گروه های بویایی مختلفی به بازار عرضه می شوند و طبع های متفاوتی دارند. سلیقه بویایی افراد نیز بسیار متفاوت است. به همین دلیل معرفی بهترین ادکلن های مردانه دنیا کار چندان آسانی نیست. با این حال، آشنایی با خصوصیات و اسم چند عطر خوشبو مردانه می تواند به شما کمک کند تا از میان آنها، رایحه ایده آل خود را پیدا کنید.

بهترین مارک عطر مردانه چیست؟

برای خرید بهترین عطر و ادکلن مردانه دنیا، به احتمال زیاد شما به سراغ برند های شناخته شده خواهید رفت. در میان محصولاتی که در بازار موجود هستید، در زیر عطرهایی را که طی سالهای اخیر بیشترین فروش و محبوبیت را در بین استفاده کنندگان داشته اند و به عنوان بهترین ادکلن های مردانه که توسط برند های معروف عرضه شده اند، موفقیت بیشتری را کسب کرده اند را به شما معرفی خواهیم کرد:

دیور ساواج Dior Sauvage

عطر ادکلن دیور ساواج بهترین عطر مردانه بهترین ادکلن مردانه

عطر دیور ساواج  که یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین عطرهای مردانه در دنیا به شمار می رود. این عطر با طبعی ملایم و تلخ در گروه بویایی معطر فوژه به بازار عرضه شده است. بوی دیور ساواج شیرین است و عطری چهار فصل محسوب می شود. این عطر ماندگاری و پراکندگی خوبی دارد.

بلو شنل Bleu De chanel

عطر ادکلن بلو شنل بهترین عطر مردانه بهترین ادکلن مردانه
عطر بلو شنل ادو پرفیوم از برند عطر شنل که ماندگاری بسیار خوبی دارد و عطری مناسب برای تمام فصول است. با این حال بسیاری آن را عطر ایده الی برای بهار می دانند. این عطر طبعی خنک و تلخ دارد و در گروه بویایی معطر چوبی به بازار عرضه شده است. این عطر انتخاب ایده الی برای طول روز می باشد.

بولگاری من این بلک Bvlgari Man in black

عطر ادکلن بولگاری من این بلک بهترین عطر مردانه بهترین ادکلن مردانه
عطر بولگاری من این بلک از برند ادکلن بولگاری با طبعی گرم که هم برای استفاده های روزانه و هم استایل های رسمی تر مناسب است. این عطر در گروه بویایی شرقی گلی طراحی شده است و انتخاب ایده الی برای روزهای سرد سال می باشد.

کرید اونتوس Creed Aventus

عطر ادکلن کرید اونتوس بهترین عطر مردانه بهترین ادکلن مردانه
عطر کرید اونتوس را می توان یکی از پرطرفدار ترین و موفق ترین عطر های مردانه در دنیا دانست. این عطر ماندگاری و قدرت پراکندگی خیلی خوبی دارد و با طبع خنک و تلخ خود، روزهای گرم تابستانتان را دگرگون می سازد. این عطر در گروه بویایی مدیترانه ای میوه ای طراحی شده است.

ورساچه اروس مردانه Verdace Eros

عطر ادکلن ورساچه اروس بهترین عطر مردانه بهترین ادکلن مردانه
عطر ورساچه اروس که به راحتی از طریق شیشه آبی رنگ و خاصش قابل تشخیص است، انتخاب ایده الی برای فصول سرد سال محسوب می شود. این عطر در گروه بویایی شرقی و با طبعی ملایم و شیرین به بازار عرضه شده است و انتخاب ایده الی برای استایل های روزانه و معمولی است.

ورساچه پور هوم Versace Pour Homme

عطر ادکلن ورساچه پور هوم بهترین عطر مردانه بهترین ادکلن مردانه

عطر ورساچه پورهوم با طبعی خنک در گروه برای معطر فوژه به بازار عرضه شده است. این عطر نیز برای استایل های روزانه و اسپرت ایده آل است و بیشتر در فصول گرم سال استفاده می شود.

تام فورد عود وود Tom Ford Oud Woos

عطر ادکلن تام فورد عود وود بهترین عطر مردانه بهترین ادکلن مردانه

عطر تام فورد عود وود به واسطه بوی خاص و ماندگاری بسیار خوبش در جهان زبانزد است. این عطر طبعی گرم و تند دارد و برای فصول سرد سال ایده ال است. این عطر در گروه بویایی چوبی شرقی طراحی شده است و بسیاری آن را بهترین انتخاب برای استایل های رسمی می دانند.

اورتو پاریسی مگامار Orto Parisi Megamare

عطر ادکلن مگاماره بهترین عطر مردانه بهترین ادکلن مردانه

عطر اورتو پاریسی مگا مار توسط الساندرو گولتیری در گروه بویایی آبزی طراحی شده است. این عطر مردانه -زنانه نیز انتخاب مناسبی برای استایل های روزانه محسوب می شود و ماندگاری بالایی دارد. بسیاری این عطر را برای فصول گرم سال ایده آل می دانند.

ناسوماتو بلک افغانو Nasomatto Black Afgano

عطر ادکلن بلک افغان بهترین عطر مردانه بهترین ادکلن مردانه

عطر بلک افگانو ناسوماتو عطری است در گروه بویایی چوبی عطر زنانه و مردانه. سازنده این عطر الساندرو گوالتیری است. نت های بالایی شاهدانه و نت های سبز هستند. نت های میانی رزین، نت های چوبی، تنباکو و قهوه هستند. نت های پایه عبارتند از آگاروود (عود) و بخور.

آمواج اینترلود مردانه Amouage Interlude

عطر ادکلن امواج اینترلود بهترین عطر مردانه بهترین ادکلن مردانه

عطر Interlude Man از برند Amouage عطری مردانه در گروه چوبی امبری است. اینترلود مردانه در سال 2012 روانه بازار شد. سازنده این عطر پیر نگرین است. نت های ابتدایی پونه کوهی، فلفل و ترنج هستند. نت های میانی عود، اوپوپوناکس، عنبر و لبدانوم هستند. نت های پایه عبارتند از آگاروود (عود)، چرم، چوب صندل و نعناع هندی.

پارفوم د مارلی پگاسوس Parfums de Marly Pegasus

عطر ادکلن مارلی پگاسوس بهترین عطر مردانه بهترین ادکلن مردانه

عطر پگاسوس از برند پارفومز د مارلی عطری امبری فوژه  است که در سال 2011 عرضه شد. رایحه سازنده این عطر پرفیومر پر افتخار ایرانی، آقای حمید مراتی کاشانی است. نت های ابتدایی هلیوتروپ، زیره سبز و ترنج هستند. نت میانی بادام تلخ، اسطوخودوس و یاس می باشد. نت های پایه عبارتند از وانیل، چوب صندل و عنبر.

تغ هرمس Hermes Terre D’Hermes EDT

عطر ادکلن تق هرمس بهترین عطر مردانه بهترین ادکلن مردانه

عطر مردانه هرمس Terre d’Hermes عطریست در گروه بویایی چوبی ادویه ای. Terre d’Hermès در سال 2006 عرضه شد. پرفیومر این عطر Jean-Claude Ellena است. نت های ابتدایی پرتقال و گریپ فروت هستند. رایحه میانی فلفل، گل سرخ و سنگ چخماق است. نت های پایه عبارتند از وتیور، سدر، نعناع هندی و بنزوئین. این عطر برنده جایزه FiFi Award Fragrance Of The Year Men`s Luxe 2007 است.

دیور هوم اینتنس Dior Homme Intense

عطر ادکلن دیور هوم اینتنس

عطر دیور هوم اینتنس از برند عطر dior در گروه بویایی گلی مشکی چوبی در سال 2011 عرضه شد. پرفیومر این عطر بسیار محبوب و پر فروش فرانسوا دماشی است. نت بالایی اسطوخودوس است. نت‌های میانی زنبق، گلابی (مشک مشک) و گلابی هستند. نت های پایه عبارتند از سدر ویرجینیا و وتیور.

ایو سن لورن وای ادوپرفیوم YSL Y EDP

عطر ادکلن وای ادوپرفیوم بهترین عطر مردانه بهترین ادکلن مردانه

Y Eau de Parfum از برند Yves Saint Laurent عطری است مردانه در گروه بویایی آروماتیک فوژه. Y Eau de Parfum در سال 2018 روانه بازار شد. پرفیومر این عطر بی نظیر Dominique Ropion است. نت های اولیه سیب، زنجبیل و ترنج هستند. رایحه میانی مریم گلی، توت عرعر و شمعدانی است. نت های پایه عبارتند از چوب عنبر، دانه تونکا، سدر، وتیور و الیبانوم.

پاکورابان وان میلیون Paco Rabanne 1 Million

عطر ادکلن وان میلیون بهترین عطر مردانه بهترین ادکلن مردانه

وان میلیون از پاکو رابان عطری است چوبی ادویه ای. 1 میلیون در سال 2008 توسط کریستف رینود، اولیویه پشه، میشل ژیرارد و کریستین دوسولیه ساخته شد. نت های ابتدایی ماندارین خونی، گریپ فروت و نعناع هستند. نت های میانی عبارتند از دارچین، نت های تند و رز. نت های پایه عبارتند از عنبر، چرم، نت های چوبی و نعناع هندی.

زرجوف کازاموراتی مفیستو Xerjoff Casamorati Mefisto

Mefisto از برند لوکس Xerjoff عطری است در گروه بویایی مرکباتی معطر که در سال 2009 عرضه شد. نت های ابتدایی گریپ فروت، ترنج و لیمو آمالفی هستند. نت میانی اسطوخودوس، زنبق و رز است. نت های پایه مشک، چوب صندل، سدر ویرجینیا و عنبر هستند.

معرفی چند عطر خوب مردانه

در کنار چند عطر معروف مردانه از برند های بزرگ و شناخته شده که در بخش قبل معرفی کردیم، عطرهای زیر نیز توانسته اند نظر بسیاری از مردان شیک پوش جهان را جلب کنند:

بنتلی اینتنس Bentley Intense Man

عطر مردانه Bentley for Men Intense عطری است ادویه ای امبری که در سال 2013 روانه بازار شد. پرفیومر این عطر Nathalie Lorson است. نت های ابتدایی فلفل سیاه، برگ خلیج و ترنج هستند. نت های میانی عبارتند از رام، نت های چوبی، دارچین، مریم گلی و شمعدانی آفریقایی. نت های پایه عبارتند از بخور، چرم، بنزوئین، نعناع هندی و سدر.

کول واتر مردانه Davidoff Cool Water

عطر ادکلن کول واتر مردانه از برند دیویدوف در گروه معطر آبزی در سال 1988 عرضه شد. پرفیومر این عطر پیر بوردون است. نت های ابتدایی عبارتند از آب دریا، اسطوخودوس، نعناع، نت های سبز، رزماری، کالون و گشنیز. رایحه میانی چوب صندل، نرولی، شمعدانی و یاس است. رایحه پایه مشک، خزه بلوط، تنباکو، سدر و عنبر است.

آزارو کروم Azzaro Chrome

آزارو کروم عطری است مردانه در گروه بویایی مرکباتی معطر. کروم در سال 1996 روانه بازار شد. سازنده این عطر Gerard Haury است. نت های ابتدایی لیمو، رزماری، ترنج، نرولی و آناناس هستند. نت های میانی عبارتند از: یاس، خزه بلوط، سیکلامن و گشنیز. نت های پایه عبارتند از مشک، خزه بلوط، سدر، چوب صندل، هل، رز برزیلی و دانه تونکا.

آرامیس طلایی Aramis

عطر آرامیس بای آرامیس یک عطر چوبی چایپر مردانه است. آرامیس طلایی در سال 1966 روانه بازار شد. سازنده این عطر برنارد چانت است. نت های ابتدایی آلدئید، مر، درمنه، شبدر، آویشن، ترنج و گاردنیا هستند. نت های میانی عبارتند از: نعناع هندی، مریم گلی، یاس، هل و ریشه زنبق. نت های پایه عبارتند از: چرم، خزه بلوط، مشک، وتیور، چوب صندل، عنبر و نارگیل.

آرماف کلاب د نایت اینتنس Armaf Club de nuit intense Man

عطر کلاب د نویت اینتنس مردانه از برند اماراتی آرماف عطری است چوبی ادویه ای که به دلیل تشابه بسیار زیادی که به کرید اونتوس لوکس و افسانه ای دارد، طی چند سال اخیر همواره از محبوب ترین و پر فوشترین عطرهای مردانه نسبتا ارزان قیمت محسوب میشده.

لالیک انکر نویر Lalique Encre Noir

عطر انکر نوآر لالیک عطری است چوبی و تلخ که در سال 2006 عرضه شد. پرفیومر این عطر Nathalie Lorson است. نت بالایی سرو است؛ نت میانی وتیور است. نت های پایه از چوب کشمیر و مشک تشکیل شده است. 

مونت بلنک لجند Mont Blanc Legend

مون بلان لجند یک عطر آروماتیک فوژه مردانه است که در سال 2011  توسط Olivier Pescheux و Celine Perdriel طراحی و به بازار عرضه شد. نت های ابتدایی اسطوخودوس، آناناس، ترنج و لیمو ترنج هستند. نت های میانی عبارتند از سیب سرخ، میوه های خشک، خزه بلوط، شمعدانی، کومارین و رز. نت های پایه دانه تونکا و چوب صندل هستند.

برای خرید و بررسی قیمت عطر مونت بلنک کلیک کنید.


پاکورابان اینویکتوس Paco Rabanne Invictus

عطر پاکو رابان اینویکتوس عطری است چوبی آبزی که در سال 2013 به بازار عرضه شد. Invictus توسط Veronique Nyberg، Anne Flipo، Olivier Polge و Dominique Ropion طراحی شده و نت های ابتدایی نت های دریایی، گریپ فروت و پرتقال ماندارین هستند. نت میانی برگ خلیج و یاس می باشد. نت های پایه عبارتند از عنبر، چوب گوایاک، خزه بلوط و نعناع هندی.

بهترین عطر مردانه دنیا چه نام دارد؟

جستجوی این سوال در گوگل احتمالا نام چند نمونه عطر مردانه بیشتر شناخته شده و پرفروش را پیش رویتان قرار می دهد که برخی از آنها نیز در این مقاله مرور شده اند. با این حال، همانطور که در ابتدای این مقاله نیز اشاره شد، معرفی یک عطر به عنوان بهترین عطر و ادکلن مردانه امری غیر ممکن است. دنیای عطرها بسیار گسترده و متفاوت است و می توان آنها را بر اساس طبع، گروه بویایی و حتی رده سنی مناسب، به دسته های مختلفی طبقه بندی کرد. بنابراین در نهایت این خود شما هستید که باید بهترین عطر را با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.
در این مقاله سعی کردیم محبوب ترین و پرفروش ترین عطرهای مردانه ای که طی چند سال اخیر همچنان در سدر لیست فروش هر فروشگاهی بوده اند را به شما معرفی کنیم، در تهیه ی این لیست از معرفی عطرهای پر فروش خیلی خاص که ممکن است همه پسند نباشند یا اینکه تهیه ی آنها مشکل باشد خودداری کرده و صرفا محبوب ترین عطرهایی که به راحتی میتوان مطمئن بود نظر هر مردی را به خود جلب میکند و همینطور به راحتی از همه ی فروشگاه های تخصصی و معتبر عطر و ادکلن قابل تهیه باشند را عنوان کردیم.
برای مشاوره و انتخاب بهترین عطر و ادکلن مردانه نسبت به خصوصیات فردی و سلیقه ی مورد نظر خود، با مشاوران ما در گالری مارسلا در تماس باشید تا همواره بهترین گزینه را به شما معرفی کنند. در مارسلا تمام عطرهای مورد نظر خود را اورجینال و با ضمانت نامه ی کتبی اصالت کالا تهیه فرمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا