دانستنیها و راهنمای خرید

عطر و ادکلن های مردانه شیک و مجلسی

عطر مردانه مجلسی جزئی از استایل آقایان در محافل رسمی و میهمانی های مهم به شمار می رود. استایل و نوع پوشش مردانه در موقعیت های مختلف بسیار اهمیت دارد. پوشش و استایل، تصویری از ویژگی های شما را در معرض نمایش می گذارد. اولین دیدار یا برخورد همیشه بیشترین تاثیر را روی دیگران دارد و تنها فرصت برای ایجاد یک ذهنیت و برداشت مثبت در ذهن مخاطبان است. بنابراین اهمیت استایل و شیک پوشی را نمی توان نادیده گرفت. نحوه انتخاب پوشش و استایل شما باید به گونه ای باشد که در آن آداب اولیه رعایت شود. به عنوان یک آقای شیک پوش و جنتلمن، در مجالس و مهمانی های رسمی از کم پوشی یا پوشیدن لباس های جلف خودداری کنید. در مناسبت ها و قرار ملاقات های کاری نیز لباس های اداری را انتخاب کنید تا جدی گرفته شوید. در مجالس مذهبی و ختم نیز بهتر است یک لباس رسمی مشکی را انتخاب کنید.

هر چند استایل کردن راهی برای ابراز شخصیت درونی است، اما داشتن یک سبک و سلیقه خاص شما را به یک فرد منحصر به فرد تبدیل می کند. انتخاب یک عطر مردانه لاکچری، تکمیل کننده استایل تان بوده و بر جذابیت شما در مجالس می افزاید. حس بویایی قوی ترین حس از حواس پنج گانه است و بیشترین ارتباط را با حافظه و احساسات دارد. بنابراین یک عطر می تواند بیان مناسبی از احساسات و شخصیت شما در تعاملات اولیه باشد. با استایل و ظاهر آراسته خود می توانید روابط مهم را تقویت کنید و کنترل رابطه را در دست بگیرید.

دنیای مد و فشن آقایان همواره روند تکمیل و تغییر را طی می کند، اما تنها چیزی که در آن ثابت باقی مانده، خرید عطر مردانه مجلسی است. زیرا استفاده از عطر، چیزی فراتر از آراستگی شخصی و نوعی ابراز وجود است. این روزها، عطر به یک اکسسوری ضروری نامرئی تبدیل شده که استایل شما را تکمیل کرده و بر جذابیت ظاهری تان می افزاید. عطر ها نقش مهمی در برندسازی شخصی دارند و درست مانند یک سبک لباس خاص، نشانی از هویت و اعتماد به نفس یک فرد هستند. افزایش تمرکز، کاهش استرس، بهبود کیفیت خواب و افسردگی، تقویت احساس آرامش و اعتماد به نفس و افزایش انرژی از مهم ترین مزیت های استفاده از عطر و ادکلن هستند. همچنین شما می توانید برای خرید انواع عطر مانند عطر تروساردی و عطر بولگاری و بررسی قیمت قیمت عطر لانکوم… از محصولات سایت مارسلا دیدن کنید

عطر و ادکلن های مردانه شیک و مجلسی

یک عطر مردانه مجلسی برای از بین بردن بوی نامطبوع و ایجاد بوی خوش و همینطور ایجاد جذابیت و اعتماد به نفس بالاتر ممکن است استفاده شود. بوی مطبوع، برداشت شما از جذابیت و شخصیت افراد را تغییر می دهد و شما را به سمت مخاطبتان می کشد. بنابراین می توان گفت عطر یکی از جذابیت های هر فرد است و جزئی از یک استایل شیک به حساب می آید.

یک عطر مردانه مجلسی و متمایز شما را به نسخه بهتری از خودتان تبدیل کرده و به دنیای اطرافتان معرفی می کند. در نتیجه فرصت های بیشتری برای موفقیت خواهید داشت. زنان مبهوت مردان رهگذری می شوند که فارغ از ظاهرشان، عطر و ادکلن جذابی استفاده کرده اند. بنابراین عطرهای مردانه روابط عاطفی را نیز تقویت می کنند. استفاده از عطر نشان دهنده خود مراقبتی و اهمیت شما به نظم شخصی تان است. مردانی که از یک عطر خاص به عنوان امضای شخصی خود استفاده می کنند، برای مخاطبان خود جذاب تر هستند. زیرا مخاطبان با استشمام بوی آن عطر در هر نقطه و مکانی فوراً از آن ها یاد می کنند. در ادامه 10 ادکلن مردانه مجلسی و شیک را به شما معرفی خواهیم کرد.

دیور ساواج ادوتویلت

عطر ادکلن دیور ساواج

دیور ساواج از زمان عرضه در سال 2015 به یکی از محبوب ترین عطرهای مردانه در بازار تبدیل شده است. Sauvage Dior یک عطر آروماتیک فوژه مردانه است که در سال 2015 روانه بازار شد. سازنده این عطر فرانسوا دماشی است. نت های ابتدایی ترنج کالابریایی و فلفل هستند. رایحه میانی فلفل سیچوان، اسطوخودوس، فلفل صورتی، خس خس، نعناع هندی، شمعدانی و المی است. نت های پایه آمبروکسان، سدر و لبدانیم هستند.

کرید اونتوس

عطر ادکلن کرید اونتوس

کرید اونتوس قدرت، بینش و موفقیت را با الهام از زندگی دراماتیک جنگ، صلح و عاشقانه امپراتور ناپلئون جشن می گیرد. این بطری با نشان نقره ای اسب و سوار مزین شده است. بهترین مواد اولیه برای این ترکیب به صورت دستی انتخاب شدند و پدر و پسر این عطر تحریک‌آمیز، مردانه و خوش‌بینانه را به عنوان تلاش مشترک تولید کردند.

دیور هوم اینتنس

عطر ادکلن دیور هوم اینتنس

دیور هوم اینتنس در سال 2011 عرضه شد. سازنده این عطر فرانسوا دماشی است. نت بالایی اسطوخودوس است. نت‌های میانی زنبق، گلابی (مشک مشک) و گلابی هستند. نت های پایه عبارتند از سدر ویرجینیا و وتیور.

بلو د شنل

عطر ادکلن شنل بلو د شنل

شنل بلو د شنل یک عطر چوبی است از برند عطر شنل است که در سال 2010 عرضه شد. سازنده این عطر Jacques Polge است. نت های اولیه گریپ فروت، لیمو، نعناع و فلفل صورتی هستند. نت های میانی زنجبیل، جوز هندی، یاس و ایزو ای سوپر هستند. نت های پایه عبارتند از بخور، خس خس، سدر، چوب صندل، نعناع هندی، لبدانوم و مشک سفید.

تق هرمس

عطر ادکلن تق هرمس

تق هرمس در سال 2006 عرضه شد. سازنده این عطر Jean-Claude Ellena است. نت های ابتدایی پرتقال و گریپ فروت هستند. رایحه میانی فلفل، گل سرخ و سنگ چخماق است. نت های پایه عبارتند از وتیور، سدر، نعناع هندی و بنزوئین. این عطر برنده جایزه FiFi Award Fragrance Of The Year Men`s Luxe 2007 است.

زرجوف الکساندریا 2

عطر ادکلن زرجوف الکساندریا 2

زرجوف الکساندریا 2 – Alexandria II در سال 2012 روانه بازار شد. سازنده این عطر خارق العاده و بی نظیر Chris Maurice است. نت های ابتدایی عبارتند از چوب گل سرخ، اسطوخودوس، دارچین و سیب. نت های میانی رز، سدر و زنبق دره هستند. نت های پایه عبارتند از: آگاروود (عود)، چوب صندل، عنبر، وانیل و مشک.

ورساچه اروس

عطر ادکلن ورساچه اروس

ورساچه اروس عطری فوژه هست که در سال 2012 عرضه شد. سازنده این عطر Aurelien Guichard است. نت های ابتدایی نعناع، سیب سبز و لیمو هستند. رایحه میانی شامل دانه تونکا، آمبروکسان و شمعدانی است. نت های پایه عبارتند از وانیل ماداگاسکار، سدر ویرجینیا، سدر اطلس، خس خس و خزه بلوط.

تام فور امبر لدر

عطر ادکلن تام فرد امبر لدر

تام فورد امبر لدر Ombré Leather، عطری است چرمی که در سال 2018 به بازار عرضه شد. سازنده این عطر Sonia Constant است. نت ابتدایی هل است. نت های میانی چرم و یاس سامباک هستند. نت های پایه عنبر، خزه و نعناع هندی هستند.

کرید گرین آیریش توید

عطر ادکلن کرید گرین آیریش توید

کرید گرین آیریش توید Green Irish Tweed یک عطر چوبی مشکی گلی مردانه است که در سال 1985 عرضه شد. Green Irish Tweed توسط Olivier Creed و Pierre Bourdon ایجاد شد. نت‌های ابتدایی این عطر کاریزماتیک و جذاب عبارتند از لیمو وربنا و زنبق. نت میانی برگ بنفشه است. نت های پایه عنبر و چوب صندل هستند.

دیور فارنهایت

عطر ادکلن دیور فارنهایت

دیور فارنهایت یک عطر آروماتیک فوژه مردانه از برند عطر  دیور است که در سال 1988 عرضه شد. فارنهایت توسط ژان لوئیس سیوزاک، میشل آلمیراک و موریس راجر ایجاد شد. رایحه اولیه شامل گل جوز هندی، اسطوخودوس، سدر، بابونه، پرتقال ماندارین، زالزالک، ترنج و لیمو است. نت های میانی عبارتند از: برگ بنفشه، جوز هندی، سدر، چوب صندل، میخک، پیچ امین الدوله، یاس و زنبق دره. نت های پایه عبارتند از چرم، وتیور، مشک، عنبر، نعناع هندی و دانه تونکا.

سخن پایانی

عطرها تاثیر روانی عمیق و ماندگاری را بر جای می گذارند. عطر های خاص خاطرات و احساسات را برانگیخته می کنند. بنابراین یک عطر مردانه مجلسی نه تنها بر روحیه و احساسات فرد بلکه بر نحوه تعامل او با مخاطبان نیز تاثیر می گذارد. با توجه به آنچه از اهمیت عطر و ادکلن گفته شد، بهتر است انتخاب شما یک عطر با کیفیت و اصل باشد. عطرهای فیک علاوه بر حساسیت های پوستی و تنفسی که ایجاد می کنند، نت های درستی ندارد و ماندگار نیستند. همچنین شما می توانید برای استعلام قیمت انواع عطر مانند عطر تام فورد،ادکلن آمواج و ادکلن کلاب د نایت و  … به سایت مارسلا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا