دانستنیها و راهنمای خرید

معرفی بهترین عطر با رایحه وانیل

عطر خاک نم خورده در یک روز بارانی، بوی چوب در حال سوختن، عطر دارچین در فضای خانه در یک عصر زمستانی یا رایحه گل های رز در یک گل فروشی همگی برای ما انسان ها بسیار جذاب هستند و می توانند خاطرات خوشی را در ذهن ما زنده کنند. با این حال، مطالعات دانشمندان نشان داده است که وانیل، یکی از محبوب ترین روایح برای انسان هاست. افراد از کشورهای مختلف و با پس زمینه های فرهنگی متفاوت، خیلی سریع به این رایحه واکنش مثبت نشان می دهند. شاید به همین دلیل است که تولید عطر با رایحه وانیل در صنعت عطر سازی نیز تا این حد مورد توجه می باشد. رایحه وانیل احساس راحتی و آرامش را زنده می کند. عطر با رایحه وانیل فریبنده است و می تواند در هرم بویایی عطرهای زنانه، بسیار موثر عمل کند.

یک عطر با رایحه وانیل می تواند با توجه به ساختار کلی هرم بویایی اش، حس نوستالژی را در افراد زنده یا ترکیبی اغواکننده را خلق کند. از این رایحه محبوب در عطرهایی برای استایل های رسمی و مهمانی های شبانه استفاده می شود. وانیل در کنار نت های ملایم تر می تواند عطرهایی معتدل و ایده آل برای استایل های روزمره را نیز خلق کند. اگر وانیل رایحه محبوب شماست، ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا محبوب ترین عطر با رایحه وانیلی مردانه یا زنانه را پیدا کنید.

عطر با بوی وانیل زنانه

آیا در هنگام خرید ادکلن زنانه با رایحه وانیل برخورد داشتید؟ یک ادکلن با رایحه وانیل، در واقع ترکیبی از نت های شیرین و خوشمزه است و روزهای خوش کودکی را به یاد ما می آورد. زمانی که این رایحه در عطر های زنانه استفاده می شود، احساس امنیت را به استایل یک زن اضافه می کند و همین موضوع برای مردان بسیار جذاب است. وانیل یکی از رایحه هایی است که اکثر مردان آن را برای استایل یک زن جذاب می دانند. یک عطر زنانه با رایحه وانیل انتخاب بسیار ایده آلی برای قرارهای عاشقانه، مهمانی های رسمی و دورهمی های دوستانه است. به طور خاص، انتخاب این عطر در استایل های پاییزی و زمستانی، می تواند برای یک زن بسیار جذاب باشد. محبوب ترین عطرهای زنانه با رایحه وانیل عبارتند از:

عطر بلک اوپیوم از ایو سن لورن

عطر ادکلن بلک اپیوم زنانه

عطر بلک اوپیوم از ایو سن لورن طبعی گرم دارد و برای ماه های سرد سال انتخابی ایده آل است. ترکیب نت های قهوه و وانیل در هرم بویایی این عطر تلفیقی هنرمندانه است و می تواند خاطره شما را تا سال ها در ذهن اطرافیان تثبیت کند.

عطر کارولینا هررا 212 وی آی پی زنانه

عطر ادکلن 212 وی آی پی زنانه

عطر کارولینا هررا 212 وی آی پی زنانه برای پاییز، زمستان و روزهای خنک بهار توصیه می شود. طبع این عطر نیز گرم است و وانیل نت غالب در ساختار هرم بویایی اش محسوب می شود. این عطر ماندگاری خوبی دارد و در گروه بویایی شرقی وانیلی جای می گیرد.

گرلن شالیمار زنانه

عطر ادکلن گرلن شالیمار

گرلن شالیمار عطری است کهربایی ادویه ای زنانه که در سال 1990 روانه بازار شد. سازنده این عطر ژاک گرلن است. نت های ابتدایی مرکبات، ترنج، لیمو، سدر و پرتقال ماندارین هستند. رایحه میانی زنبق، نعناع هندی، وتیور، یاس و رز است. نت های پایه عبارتند از وانیل، بخور، چرم، اوپوپوناکس، چوب صندل، دانه تونکا و مشک.

عطر بیلی ایلیش

عطر ادکلن بیلی ایلیش

عطر بیلی ایلیش Eilish by Billie Eilish نیز عطری است زنانه کهربا وانیلی که در سال 2021 روانه بازار شد. سازنده این عطر Steve DeMercado است. نت های اولیه شکر، توت قرمز و پرتقال ماندارین هستند. نت‌های میانی وانیل، کاکائو، نت‌های تند و گل رز هستند. نت های پایه عبارتند از دانه تونکا، عنبر، مشک و نت های چوبی.

عطر تام فورد توباکو وانیل

تام فورد توباکو وانیل

عطر یونیسکس تام فورد توباکو وانیل طبعی گرم دارد و آمیزه ای جادویی از ادویه های معطر، تنباکو و وانیل است. ماندگاری و پراکندگی این عطر بسیار خوب است و در فصول سرد سال، می تواند انتخاب ایده آلی برای استایل های رسمی باشد. این عطر در گروه بویایی شرقی ادویه ای جای می گیرد.

عطر با بوی وانیل مردانه

اگر چه معمولا یک عطر با رایحه وانیل برای استایل های زنانه جذاب تر است، اما استایل های مردانه نیز می توانند از این رایحه بهره مند شوند. رایحه وانیل ملایم است و می توان به راحتی آن را به لایه های مختلفی از نت های بویایی متفاوت دیگر اضافه و هرم بویایی متفاوت و جذابی را خلق کرد. در عین حال، این رایحه به قدری قوی است که بتواند حتی در کنار سایر رایحه های متفاوت، هویت خود را حفظ کرده و احساس شود. عطر سازان توانسته اند با ترکیب هنرمندانه وانیل با روایح دودی یا ادویه ای، نمونه های بسیار موفقی از انواع عطر مردانه با رایحه وانیل را به دنیا معرفی کنند. علاوه بر رایحه جذاب و شیرین وانیل شما میتوانید برای اطلاع از انواع عطر خنک مردانه به سایت مارسلا مراجعه کنید. برخی از معروف ترین و محبوب ترین ادکلن مردانه با رایحه وانیل عبارتند از:

تام فورد نویر اکستریم پارفوم

تام فورد نویر اکتریم پارفوم

عطر تام فورد نویر اکستریم پارفوم در گروه بویایی شرقی وانیلی به بازار عرضه شده است و طبعی تند، گرم و شیرین دارد. این عطر برای فصل های سرد سال ایده آل است و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

عطر افنان ناین پی ام

عطر ادکلن افنان 9 پی ام

عطر افنان ناین پی ام نیز در گروه بویایی شرقی وانیلی به بازار عرضه می شود و انتخاب بسیار مناسبی برای استایل های روزانه است. وجود وانیل در نت های پایه و ماندگاری بالای عطر به شما کمک می کند تا بتوانید از رایحه وانیل این عطر برای ساعت های طولانی لذت ببرید.

عطر پارفومز د مارلی پگاسوس اکسکلوسیو

عطر ادکلن پگاسوس اکسکلوسیو

عطر پارفومز د مارلی پگاسوس اکسکلوسیو مردانه نیز طبعی گرم دارد و گروه بویایی شرقی چوبی به بازار عرضه می شود. این عطر پراکندگی بسیار بالایی دارد و رایحه های وانیل در کنار کهربا و عود در نت های پایه، می تواند شما را به راحتی مدهوش کند.


برای بررسی قیمت و خرید ادکلن بولگاری کلیک کنید.


عطر با بوی نارگیل و وانیل

اگرچه ممکن است ترکیب وانیل و نارگیل در وهله اول عجیب به نظر برسد، اما این ترکیب در طراحی بسیاری از عطرهای محبوب استفاده شده است. وانیل و نارگیل هر دو رایحه هایی گرم و شیرین هستند و به خوبی با سایر نت ها در هرم بویایی عطرها ترکیب می شوند. محبوب ترین عطرهایی که این دو رایحه جذاب را در هرم بویایی خود دارند، عبارتند از:

عطر پاکو رابان پیور ایکس اس زنانه

پاکو رابان پیور ایکس اس زنانه

عطر پیور ایکس اس زنانه از پاکو رابان طبعی گرم دارد و نت های غالب آن ترکیبی از وانیل، نارگیل، گل یلانگ و ذرت بو داده هستند. پیور ایکس یکی از محبوب ترین عطرهای پاییزی این برند است که در گروه بویایی شرقی گلی به بازار عرضه می شود و ماندگاری بسیار خوبی دارد.

عطر مانسرا هالیدیز

عطر ادکلن مانسرا هالیدیز

مانسرا هالیدیز عطر شیرین  زنانه و خنک که نت های غالب آن را رایحه های نارگیل، وانیل و یاس تاهیتی تشکیل می دهد. این عطر برای بهار، تابستان و پاییز ایده آل است. این عطر یونیسکس می باشد و در گروه بویایی گلی چوبی مشکی به بازار عرضه می شود. این عطر ماندگاری و پراکندگی بسیار بالایی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا