دانستنیها و راهنمای خرید

برندهای عطر و ادکلن ایرانی

عطر های ایرانی مشهور و محبوب دو دسته هستند. دسته اول برندهای محبوبی هستند که با تولید محصولات مرغوب توانسته اند در میان مردم جا باز کنند. دسته دوم عطر هایی هستند که نام سلبریتی ها و افراد مشهور را یدک می کشند و به واسطه شهرت این افراد مورد توجه قرار گرفته و در میان مردم محبوب شده اند. همچنین شما می توانید برای خرید انواع عطر مانند عطر دیور،عطر  شنل مردانه و … به سایت مارسلا مراجعه کنید.

ویژگی های عطر ایرانی چیست؟

بارزترین ویژگی عطر ایرانی، قیمت آن است. عطر های خارجی مانند عطر بولگاری،ادکلن  آمواج و … به دلیل آنکه با ارز خارجی تامین می شوند قیمت بالایی در کشور ما دارند. این در حالی است که عطر های داخلی قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه ای دارند. از طرف دیگر در تولید عطر های ایرانی از رایحه های متناسب با ذائقه ایرانی ها استفاده می شود. هر چند به نظر می رسد پخش بو، ماندگاری و کیفیت عطر های خارجی بسیار بالا و غیر قابل جایگزین است، اما در حال حاضر چندین برند عطر و ادکلن در ایران به صورت حرفه ای اقدام به تولید عطر های درجه یک با بالاترین کیفیت کرده اند. 
تعداد برند های تولید کننده عطر ایرانی در سال های اخیر افزایش یافته، اما تنها برخی از آن ها توانسته اند توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کنند. در ادامه به معرفی مشهور ترین عطر های ایرانی منتسب به سلبریتی ها اشاره ای خواهیم داشت. 

برندهای منسوب به سلبریتی های ایرانی و محبوب ترین عطرهایشان

عطر تهران – لیلا حاتمی 

لیلا حاتمی یکی از بازیگران مشهور و محبوب ایرانی است که حضور موفقی در فیلم های داخلی و جشنواره های خارجی داشته است. لیلا حاتمی در سال 2019 با همکاری شرکت فرانسوی پرفامز، عطری به نام تهران را روانه بازار کرد. در عطر ایرانی زنانه تهران می توان نت های گلی و شرقی را استشمام کرد. در این عطر گرم و شیرین زنانه از روایح وانیل، هلو، گریپ فروت، کارامل، شکلات و بنفشه استفاده شده است. در عطر مردانه تهران می توان نت های چوبی و شرقی را استشمام کرد. در این عطر گرم و تلخ مردانه از روایح خس خس، نعناع هندی، ترنج، هل، انگور و فلفل استفاده شده است. 

عطر کلوز آپ،  پلن،‌ مینور و رِ مینور – مهران مدیری 

مهران مدیری از بازیگران و کارگردانان برجسته ایرانی است که در 2021 کلکسیون عطر و ادکلن زنانه و مردانه خود را روانه بازار کرد. عطر ایرانی سری پلن عطری معتدل است. پلن زنانه دارای رایحه ترنج، ماندارین، سدر، یاس، فلفل، وانیل، چرم و عنبر است. در پلن مردانه نیز روایح لیمو ترش، هلو، یاس، وانیل و نعناع هندی استشمام می شوند. در ادکلن مردانه سری کلوز آپ از رایحه سدر، چوب صندل، مشک، کهربا و عود استفاده شده است. در عطر زنانه سری کلوز آپ نیز روایح وانیل، ترنج، مشک، کهربا، چوب و صندل سفید به مشام می رسند. 

عطر For Her و For Him – نوید محمد زاده 

نوید محمد زاده بازیگر توانمند و نامی ایرانی در سال 99 از دو عطر و ادکلن مردانه و زنانه خود رونمایی کرد. ادکلن مردانه For Him دارای نت های ادویه ای است. در این عطر روایح لیمو ترش، فلفل، نعناع هندی، جوز و بنفشه استشمام می شود. عطر زنانه For Her نیز دارای نت های میوه ای و گلی است. در این عطر ایرانی روایح لیمو ترش، زیره سبز، مشک، سدر، گل صد تومانی و رز استفاده شده است.  

بهترین عطر ایرانی زنانه

حال نوبت به معرفی بهترین برندهای تولید کننده عطر ایرانی می رسد. برندهای ایرانی مختلفی ادعا می کنند بهترین عطر های ایرانی را تولید کرده اند، اما محبوبیت عطر ها را مصرف کنندگان آن ها تعیین می کنند. معیارهایی چون پخش بو، ماندگاری، عدم حساسیت و ترکیب مناسب رایحه ها می توانند یک عطر را مشهور کنند. اگر قصد خرید یک عطر ایرانی خوب زنانه را دارید در ادامه با ما همراه شوید. 

• برند ژک ساف

ژک ساف نام برند محبوب تولید کننده عطر ایرانی است. این مجموعه فعالیت خود را در سال 2001 آغاز کرده و تاکنون بیش از 60 نوع عطر مختلف را تولید و روانه بازار کرده است. عطرهای جیبی برند ژک ساف جزو محبوب ترین عطر های ایرانی هستند. از محبوب ترین عطر های زنانه این برند می توان به عطر نایت ویش (Night Wish) اشاره کرد. این عطر گرم و شیرین دارای روایح گل ها و مرکبات است. 

• برند BEBE

BEBE نام یک برند مشهور ایرانی است که از سال 2009 فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده است. بیش از 10 عطر زنانه در کلکسیون این برند مشاهده می شود. عطر BEBE DESIRE از محبوب ترین عطر های زنانه تولید شده توسط این برند است. این عطر دارای رایحه مرکبات و میوه های جنگلی بوده و نت های یاس، بنفشه، چوب صندل، مشک و کهربا را می توان از آن استشمام کرد. 

• برند ریو کالکشن

برند ریو کالکشن فعالیت خود را در زمینه تولید عطر ایرانی در سال 2000 میلادی آغاز کرد و اکنون بیش از 100 عطر در کارنامه خود دارد. عطر زنانه ریو کالکشن فلوریا محبوب ترین عطر این برند با رایحه ای گرم و شیرین است. در این عطر روایح بنفشه، ارکیده، انار، مشک، تمشک، نارنگی و شکوفه هلو استشمام می شوند.  

بهترین عطر ایرانی مردانه

برند های موفق در تولید عطر ایرانی مردانه انگشت شمار هستند. برخی از برندهای ایرانی توانسته اند با تولید یک یا چند عطر منحصر به فرد زبانزد شوند. از جمله برندهای داخلی تولید کننده عطر ایرانی مردانه می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

• برند ژک ساف

عطر مردانه ژک ساف گلادیاتور در دسته عطر خنک مردانه با رایحه خنک و شیرین مرکباتی خود توانسته توجه بسیاری از آقایان ایرانی را به خود جلب کند. ادکلن مردانه ژک ساف DA VINCI نیز دیگر عطر مردانه محبوب این برند است که رایحه ای گرم و شیرین دارد. نت های میوه ای و گلی مانند گل بنفشه و شمعدانی را می توانید در این عطر استشمام کنید. 

• برند گرنویل

برند گرنویل فعالیت خود را در زمینه تولید عطر ایرانی مردانه از سال 2019 میلادی آغاز کرد. عطر تورنیدو گرنویل از پر فروش ترین عطر های ایرانی مردانه است. این عطر دارای طبع خنک و تلخ بوده و حاوی نت های ادویه ای و مرکباتی است. 

پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید عطر، حتماً آن را تست کنید تا از رایحه و ماندگاری آن مطمئن شوید. برای این کار، می‌توانید از تستر عطر استفاده کنید. تستر عطر، نمونه کوچکی از عطر اصلی است که در فروشگاه‌ها و بوتیک‌های عطر فروشی عرضه می‌شود.

خرید تستر عطر، مزایای زیادی دارد. در وهله اول، می‌توانید عطر را با قیمت مناسب‌تری نسبت به عطر اصلی خریداری کنید. در وهله دوم، می‌توانید رایحه عطر را در شرایط واقعی تست کنید و از ماندگاری آن مطمئن شوید.

فروشگاه اینترنتی مارسلا بهترین مرکز برای خرید عطر و ادکلن ایرانی مردانه و زنانه از بهترین برند های مشهور است. برای خرید عطرهای ایرانی معرفی شده می توانید به سامانه اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید. همچنین شما می توانید برای استعلام قیمت انواع عطر مانند قیمت عطر لانکوم و … از محصولات سایت مارسلا دیدن کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − ده =

دکمه بازگشت به بالا