دانستنیها و راهنمای خرید

خوشبوترین عطر زنانه

شاید انتخاب خوشبو ترین عطر زنانه یکی از مهم ترین دغدغه خانم ها در هنگام خرید ادکلن زنانه باشد. بوی خوش برای خانم ها اهمیت بسیار زیادی دارد. عطر ها نشان دهنده شخصیت و سلیقه هر فرد هستند. همچنین باید متناسب با موقعیت و مکان مورد نظر انتخاب شوند. هر چند بوی عطر یک انتخاب و سلیقه شخصی است و نمی توان هیچ عطری را مشخصاً به عنوان خوشبو ترین عطر زنانه معرفی کرد، اما همچنان برخی از عطر ها در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارند و به دلیل محبوبیت بالا بسیار پر فروش و مشهور شده اند. تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا شما را با محبوب ترین و پر فروش ترین عطر های خوشبوی زنانه آشنا کنیم.همچنین شما می توانید برای خرید و مشاهده قیمت انواع عطر گرم زنانه به سایت مارسلا مراجعه کنید

خوش بو ترین عطر زنانه چیست ؟

جذابیت و همه پسند بودن تنها ویژگی های خوشبو ترین عطر زنانه نیستند. عطر هایی که از نظر عموم خوشبو هستند و به شهرت بالایی دست یافته اند، کیفیت بالا، پخش بوی قوی و ماندگاری طولانی دارند. همچنین کیفیت آن ها در گروی درصد خلوص، ترکیبات هارمونیک نت ها یا آکورد ها و کنش و واکنش هایی است که با محرک های محیطی دارند. عطر های خوشبو مخاطبان را از طریق حس بویایی جذب می کنند و برای آن ها خوشایند هستند. عطر های خوشبوی زنانه توجه ها را به شما جلب می کنند و اعتماد به نفس شما را بالاتر می برند. همچنین یک عطر خوشبوی زنانه می تواند امضای شخصیت شما باشد. بدین ترتیب مخاطبان با استشمام رایحه آن در هر مکان و زمانی از شما یاد خواهند کرد.

معرفی خوشبوترین عطر های زنانه

با انتخاب خوشبو ترین عطر زنانه ، می توانید شخصیت خود را به رخ مخاطبانتان بکشید. عطر ها کامل کننده شخصیت و هویت خانم ها هستند و نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. همانطور که استشمام بوی تند و زننده عرق، مخاطب را آزار داده و او را از شما دور می کند، استشمام بوی خوش می تواند به صورت معکوس عمل نماید.
عطر های خوشبوی زنانه معمولاً دارای رایحه گل، ادویه، میوه، مرکبات، چوب و رایحه های شرقی هستند. در انتخاب رایحه باید به فصل، شرایط آب و هوایی، موقعیت مکانی که قرار است عطر را در آن استفاده کنید، نوع پوست و غیره توجه کنید. به طور کلی رایحه های گرم، شیرین و تلخ برای روز های سرد و رایحه های خنک و ملایم برای روزهای گرم سال مناسب هستند.
رایحه گل اغلب مورد پسند خانم ها واقع می شود، زیرا شیرین و کمی رمانتیک است. رایحه چوب نیز از دیگر رایحه های محبوب خانم ها است. این رایحه اغوا کننده و گرم بوده و برای استفاده در مجالس و مهمانی های شب بسیار مناسب است. رایحه های شرقی مانند عنبر و مشک که گرم و شیرین هستند نیز در عطرهای خوشبو و انواع عطر شیرین زنانه استفاده می شوند. این عطر ها با رایحه های دارچین، وانیل و غیره ترکیب می شوند و بسیار محبوب هستند. در نهایت رایحه های خنک که یادآور اقیانوس هستند از مرکبات و گیاهانی چون اسطوخودوس گرفته می شوند. این عطر ها بهترین انتخاب برای قرار ملاقات های رسمی و مصاحبه های شغلی در مکان های اداری هستند. تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا با بهترین و خوشبوترین عطر های زنانه آشنا شوید.

در اینجا تعدادی از عطرهای بسیار پر فروش و محبوب زنانه که تقریبا مورد پسند و استقبال اغلب بانوان بوده را به شما معرفی خواهیم کرد:

ورساچه کریستال نویر

عطر ورساچه کریستال نویر ادوپرفیوم از برند ادکلن ورساچه در گروه بویایی گلی امبری در سال 2004 عرضه شد. سازنده این عطر Antoine Lie است. نت های اولیه فلفل، زنجبیل و هل هستند. نت های میانی نارگیل، گاردنیا، شکوفه پرتقال و گل صد تومانی هستند. نت های پایه چوب صندل، مشک و عنبر هستند.

ورساچه برایت کریستال

عطر ورساچه برایت کریستال در گروه بویایی گلی میوه ای است که  در سال 2006 عرضه شد. سازنده این عطر آلبرتو موریلاس است. نت های ابتدایی یوز، انار و یخ هستند. نت های میانی گل صد تومانی، نیلوفر آبی و مگنولیا هستند. نت های پایه مشک، ماهون و عنبر هستند.

شنل کوکو مادمازل

شنل کوکو مادمازل عطری از برند عطر شنل است که  در گروه بویایی گلی امبری است. Coco Mademoiselle در سال 2001 روانه بازار شد. سازنده این عطر Jacques Polge است. نت های اولیه پرتقال، پرتقال ماندارین، ترنج و شکوفه پرتقال هستند. نت های میانی رز ترکی، یاس، میموزا و یلانگ یلانگ هستند. نت های پایه عبارتند از: نعناع هندی، مشک سفید، وانیل، وتیور، دانه تونکا و اپوپوناکس. این عطر برنده جایزه FiFi Award Best National Advertising Campaign / TV 2008 است.

دیور جادور

دیور جادور عطری از برند عطر دیور است  و گلی و میوه ای که در سال 1999 عرضه شد. پرفیومر این عطر Calice Becker است. نت های اولیه گلابی، خربزه، مگنولیا، هلو، پرتقال ماندارین و ترنج هستند. نت های میانی عبارتند از: یاس، زنبق دره، گل سرخ، فریزیا، گل رز، ارکیده، آلو و بنفشه. نت های پایه مشک، وانیل، شاه توت و سدر هستند. این عطر برنده جایزه FiFi Award Best National Advertising Campaign / TV 2007 است.

کارولینا هررا گودگرل

عطر کارولینا هررا گود گرل در گروه بویایی گلی امبری در سال 2016 به بازار عرضه شد. Good Girl توسط Louise Turner و Quentin Bisch ساخته شد. نت های اولیه بادام، قهوه، ترنج و لیمو هستند. نت های میانی عبارتند از گل سرخ، یاس سامباک، شکوفه پرتقال، زنبق و رز بلغاری. نت های پایه عبارتند از دانه تونکا، کاکائو، وانیل، پرالین، چوب صندل، مشک، عنبر، چوب کشمیر، دارچین، نعناع هندی و سدر.

دیور هیپنوتیک پویزن

عطر دیور هیپنوتیک پویزن، عطری است وانیلی امبری که در سال 1998 به بازار عرضه شد. Hypnotic Poison توسط Annick Menardo و Christian Dussoulier ساخته شد. نت های ابتدایی نارگیل، آلو و زردآلو هستند. نت‌های میانی عبارتند از چوب رز برزیلی، یاس، زیره، گل سرخ، گل رز و زنبق دره. نت های پایه عبارتند از وانیل، بادام، چوب صندل و مشک.

دیور پیور پویزن

عطر دیور پیور پویزن در گروه بویایی گلی در سال 2004 به بازار معرفی شد. Pure Poison توسط Carlos Benaim، Dominique Ropion و Olivier Polge ساخته شد. نت های ابتدایی عبارتند از: یاس، پرتقال، ترنج و ماندارین سیسیلی. نت های میانی گاردنیا و شکوفه پرتقال هستند. نت های پایه چوب صندل، عنبر سفید، سدر و مشک سفید هستند.

ایو سن لورن لیبر

ایو سن لورن لیبر زنانه عطری است فوژه امبری که در سال 2019 به بازار معرفی شد. Libre توسط Anne Flipo و Carlos Benaim طراحی شده. نت های اولیه اسطوخودوس، پرتقال ماندارین، انگور فرنگی سیاه و پتی گرین هستند. رایحه میانی اسطوخودوس، شکوفه پرتقال و یاس است. نت های پایه عبارتند از وانیل ماداگاسکار، مشک، سدر و عنبر.

گوچی بلوم

گوچی بلوم عطری از برند عطر گوچی است که در سال 2017 عرضه شد. سازنده این عطر آلبرتو موریلاس است. نت بالایی یاسمین است. نت میانی گل سرخ است. نت پایه Rangoon Creeper است.

لانکوم لاویه بل

لانکوم لا ویه بل از برند عطر لانکوم، یک عطر گلی میوه ای و گورمند است که در سال 2012 به بازار عرضه شد. La Vie Est Belle توسط Olivier Polge، Dominique Ropion و Anne Flipo طراحی شده. نت های ابتدایی انگور فرنگی سیاه و گلابی هستند. نت میانی زنبق، یاس و شکوفه پرتقال است. نت های پایه پرالین، وانیل، نعناع هندی و دانه تونکا هستند.

تام فورد بلک ارکید

عطر تام فورد بلک ارکید یک عطر گلی امبری است که  در سال 2006 عرضه شد. Black Orchid توسط David Apel و Pierre Negrin ساخته شد. نت های اولیه عبارتند از ترافل، گاردنیا، توت سیاه، یلانگ یلانگ، یاس، ترنج، پرتقال ماندارین و لیمو آمالفی. رایحه میانی ارکیده، ادویه جات، گاردنیا، نت های میوه ای، یلانگ یلانگ، یاس و نیلوفر آبی است. نت های پایه عبارتند از شکلات مکزیکی، نعناع هندی، وانیل، بخور، عنبر، چوب صندل، وتیور و مشک سفید.

ایو سن لورن بلک اپیوم

ایو سن لورن بلک اپیوم عطری است وانیلی امبری که در سال 2014 عرضه شد. بلک اپیوم توسط ناتالی لرسون، ماری سالامگن، اولیویه کرسپ و آنورین بلان ساخته شد. نت های ابتدایی گلابی، فلفل صورتی و شکوفه پرتقال هستند. نت میانی قهوه، یاس، بادام تلخ و شیرین بیان است. نت های پایه عبارتند از وانیل، نعناع هندی، چوب کشمیر و سدر.

ویکتور اند رولف فلاور بمب

ویکتور اند رولف فلاوربمب یک عطر گلی امبری است که در سال 2005 به بازار عرضه شد. Flowerbomb توسط Olivier Polge، Carlos Benaim، Domitille Michalon Bertier و Dominique Ropion ساخته شد. نت های اولیه چای، ترنج و اوسمانتوس هستند. نت میانی ارکیده، یاس، رز، فریزیا و گل پرتقال آفریقایی است. نت های پایه عبارتند از: پاتچولی، مشک و وانیل. این عطر برنده جایزه FiFi Award Best National Advertising Campaign / Print 2006 است.

کالوین کلین ایفوریا

عطر کالوین کلین ایفوریا Euphoria با رایحه گلی امبری در سال 2005 به بازار عرضه شد. ایفوریا زنانه توسط Dominique Ropion، Carlos Benaim و Loc Dong ساخته شد. نت های ابتدایی انار، خرمالو و آکورد سبز هستند. نت های میانی ارکیده سیاه، نیلوفر آبی و شامپاکا هستند. نت های پایه عبارتند از ماهگونی، کهربا، بنفشه سیاه و خامه فرم گرفته. این عطر برنده جایزه FiFi Award Fragrance Of The Year Women’s Luxe 2006 است.

دیور میس دیور

عطر دیور میس دیور عطری است در گروه بویایی گلی امبری. جدیدترین ورژن ادوپرفیوم میس دیور در سال 2021 به بازار عرضه شد. سازنده این عطر فرانسوا دماشی است. نت های ابتدایی زنبق، گل صد تومانی و زنبق دره هستند. نت میانی زردآلو، رز و هلو است. نت های پایه عبارتند از وانیل، مشک، دانه تونکا، بنزوئین و چوب صندل.

خوش بو ترین عطر زنانه دنیا

هر سال می توانید خوشبو ترین عطر زنانه را از میان عطر های ترند در دنیا شناسایی و خریداری کنید. این عطر ها مطابق با مد طراحی شده و برای افراد شیک پوش و مدگرا بسیار مناسب هستند. حال وقت آن رسیده خوش بو ترین عطر زنانه جهان را انتخاب و استایل خود را به وسیله آن تکمیل کنید. هیچ گاه قدرت اغوا کنندگی یک عطر را نمی توانید نادیده بگیرید. مخاطبان از طریق حس شامه خود در مورد شما، سبک و استایل تان قضاوت خواهند کرد. پس بوی خوش را جدی بگیرید و بهترین و خوش بو ترین عطر زنانه را انتخاب و خریداری کنید.
انتخاب خوشبو ترین عطر زنانه برای بسیاری از خانم ها می تواند گیج کننده و دشوار باشد. علاوه بر بوی خوش عطر باید به میزان ماندگاری و پخش بوی آن نیز توجه شود. همچنین نت های مختلف عطر را باید در نظر گرفت زیرا با گذشت زمان بوی عطر تغییر پیدا می کند. حتی اگر خوش بو ترین عطر زنانه دنیا را هم خریداری کنید، اما در انتخاب آن نوع پوست خود را در نظر نگیرید، باز هم نتیجه برای شما رضایت بخش نخواهد بود. به یاد داشته باشید که ماندگاری عطر به روی پوست چرب و تیره بیشتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا