دانستنیها و راهنمای خرید

معرفی بهترین عطرها با بوی شکلات

بوی شکلات یکی از خاص‌ترین رایحه‌های زمستانی است و در بین عاشقان عطر و ادکلن، طرفداران بسیاری دارد. عطرهای با بوی شکلات معمولاً در رایحه‌های شیرین، تلخ و یا تلفیقی از چند رایحه تولید می‌شوند. متنوع بودن رایحه‌ها یکی از دلایل اصلی محبوبیت انواع عطر با بوی شکلات است. شاید برای شما عجیب باشد که چرا از اسانس یک ماده خوراکی در تولید بسیاری از عطر‌ها استفاده می‌شود اما، راز استفاده از آن در فرمول شیمیایی شکلات نهفته است. برخی از ترکیبات شیمیایی موجود در شکلات، مشابه موادی هستند که در لحظات ابراز عشق و شادی در بدن انسان ترشح می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود که از نت شکلات به عنوان اسانس پایه و رایحه‌ای یادآور لحظات رمانتیک و عاشقانه، در انواع عطر با رایحه شکلات استفاده شود. 

نت عطر با بوی شکلاتی چیست؟

اسانس شکلات از دانه‌های خام کاکائو استخراج شده و به طور معمول، رایحه شکلات در نت‌های پایه عطر جای می‌گیرد تا به ماندگاری عطر کمک کرده و در تلفیق با سایر اسانس‌ها، رایحه‌های متفاوتی را ایجاد نماید. نت شکلات شیرین معمولاً در عطرهایی با طبع گرم و ملایم به‌کار می‌رود در حالی که، نت شکلات تلخ عمدتاً در عطرهایی با نت ادویه‌ای، چرمی و چوبی که دارای رایحه‌های تندتری هستند، استفاده می‌شود. ترکیب نت شکلات با سایر نت‌های هماهنگ، منجر به تولید انواع عطر با بوی شکلات، متناسب با هر سلیقه و جنسیتی می‌شود. در ادامه بیشتر با انواع این عطر‌ها آشنا خواهیم شد.

عطر با بوی شکلات شیرین

عطرهای با بوی شکلات شیرین دارای رایحه‌ای دلنشین و گرم هستند و از تلفیق نت‌های کاکائو، وانیل، کارامل و ادویه‌ها با دیگر نت‌ها و عناصر عطری ایجاد می‌شوند. این عطرها در ترکیب با نت‌های دیگری مانند گلها و میوه‌ها رایحه‌های جذاب‌تری به وجود می‌آورند و جهت استفاده در فصول سرد و موقعیت‌هایی چون مهمانی‌های دوستانه و قرار‌های عاشقانه بسیار مناسب هستند. همچنین استفاده از انواع ادکلن با بوی شکلات شیرین، محدود جنسیتی ندارد و می‌تواند به عنوان عطر شیرین زنانه و مردانه مورد استفاده قرار گیرد. یکی از معروف‌ترین انواع این عطر‌ها عبارت است از:

لانکوم لاویه بل (Lancome La Vie Est Belle)

عطر شیرین زنانه لانکوم لاویه بل

این عطر زنانه از برند عطر لانکوم دارای رایحه‌ای با نت اصلی شکلات شیرین و وانیل و تلفیقی از رایحه‌های گل‌های بلوط، میموزا و چوب صندل است. لانکوم لاویه بل  با رایحه شکلات، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین عطرهای با بوی شکلات شیرین در دنیا شناخته می‌شود. شما می توانید برای خرید ادکلن لانکوم بر روی لینک قرار داده شده کلیک نمایید.

عطر با بوی شکلات مردانه

عطرهای با بوی شکلات مردانه معمولاً دارای رایحه شکلات تلخ یا شیرین هستند. این عطرها اغلب طبعی گرم و بویی دلنشین و ماندگار دارند و به همین دلیل، بیشتر جهت استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان و قرار‌های عاشقانه مناسب می‌باشند. همچنین در تولید انواع عطر با بوی شکلات مردانه از اسانس‌های متنوع دیگری چون چوب، ادویه‌ها و گل‌ها جهت ایجاد عطر‌هایی با پیچیدگی و اصالت بیشتر استفاده می‌شود. علاوه بر این، عطر‌سازان از تلفیق رایحه شکلات با نت‌های دیگری مانند وانیل، چرم، نعناع و مرکبات معمولی جهت تنوع بخشیدن به رایحه این نوع عطر‌ها بهره می‌برند. یکی از پرفروش‌ترین انواع این عطر‌ها عبارت است از:

ولنتینو اومو

عطر شیرین مردانه ولینتینو اومو

ولنتینو اومو یک عطر جذاب و چرمی مردانه است که در سال 2014 عرضه شد. سازنده این عطر Olivier Polge است. نت های ابتدایی ترنج و مرتل هستند. نت‌های میانی فندق، شکلات و دانه‌های قهوه بوداده هستند. نت های پایه چرم و سدر هستند.

تیری کوگلر ای من مردانه

عطر ادکلن موگلر ای من

موگلر به خاطر رایحه های لذیذ و شیرین خود به خوبی شناخته شده است و تیری موگلر ای من نیز از این قاعده مستثنی نیست. این عطر مردانه سرشار از نت های انفجاری از جمله اسطوخودوس، نعناع فلفلی، قهوه، کارامل و شکلات است که آن را بسیار وسوسه انگیز کرده است! این مطمئناً یک ترکیب منحصر به فرد است و در هر مجموعه عطری جای خود را به خود جلب می کند!

کارولینا هررا بد بوی

عطر شکلاتی کارولینا هررا بد بوی

مانند یک کبریت ساخته شده در بهشت، پسر بد (کارولینا هررا بد بوی) و دختر خوب کارولینا هررا به اندازه یکدیگر سیاه، مرموز و غیرقابل انکار سکسی هستند! هیچ‌کدام از این عطرها بسیار شیرین نیستند، زیرا ممکن است آن را با رایحه‌ای حاوی شکلات مرتبط کنید. در عوض، آن‌ها گرما، عمق و نوع رایحه‌ای ماندگار را ارائه می‌کنند که مطمئناً با نت‌های جذاب خود، از جمله دانه‌های تونکا و پایه کاکائو، سرها را به گردش در می‌آورد. یک عطر عالی برای قرارها و میهمانی های شبانه

ادکلن با بوی شکلات و وانیل

این نوع عطر‌ها به دلیل برخورداری از دو نت کلیدی شکلات و وانیل، دارای بویی گرم و شیرین هستند و جهت استفاده در روز‌های سرد سال مناسب‌ترند. عطر با بوی کاکائو و وانیل به عنوان یکی از جذاب‌ترین انواع عطر‌ها در جهان شناخته می‌شود و حس اعتماد به نفس و زیبایی را القا می‌کند. این عطرها بوی ملایم و ماندگاری بالایی دارند، از این رو می‌توان از آن‌ها در مناسبت‌های ویژه و شب‌های رمانتیک استفاده کرد. عطر با بوی شکلات و وانیل می‌تواند به عنوان عطر مردانه یا زنانه مورد استفاده قرار گیرد. یکی از محبوب‌ترین انواع این عطر‌ها عبارت است از:

تام فورد بلک ارکید (Black Orchid by Tom Ford) 

عطر ادکلن تام فورد بلک ارکید

تام فورد بلک ارکید نوعی عطر با بوی شکلات و وانیل لوکس و کلاسیک  است. این عطر به ماهرانه‌ای از تلفیق نت اصلی شکلات و وانیل، ادویه‌های گرم و گل‌های خارق‌العاده ساخته شده است و جهت استفاده بزرگسالان و موقعیت‌های خاص مناسب می‌باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ادکلن تام فورد اصل به سایت مارسلا مراجعه کنید.

ون کلیف اند آرپلز ارکید وانیل Van Cleef & Arpels Orchidee Vanille

عطر ادکلن ون کلیف ارکید وانیل

Van Cleef & Arpels در سپتامبر 2009 یک خط مجلل شامل 6 عطر را راه اندازی کرد که با همکاری عطرسازان مختلف ایجاد شده است. عطرهای آن‌ها یکسان، حجیم و شیشه‌ای هستند که با رویه‌های ساده مشکی تزئین شده‌اند، در حالی که ترکیبات آن‌ها به دلیل استفاده از مواد اولیه گران‌قیمت در ساخت عطرها، بسیار خاص و با کیفیت هستند.

ون کلیف اند آرپلز ارکید وانیل یکی از همین عطرهای بسیار خاص و با کیفیت این لاین است. Orchidee Vanille عطری است گلی برای زنان که در سال 2009 عرضه شد. رایحه سازنده این عطر Randa Hammami است.

مونتال چاکلت گریدی Chocolate Greedy by Montale

عطر ادکلن مونتال چاکلت گریدی

Montale Paris به دلیل برتری خود در ترکیب مواد شرقی با تکنیک های غربی شناخته شده است. مونتال چاکلت گریدی را می توان به عنوان عطری خوش عطر، خامه ای و خوش طعم توصیف کرد. ترکیب باورنکردنی از مواد استوایی مانند قهوه، دانه تونکا، کاکائو، پرتقال تلخ و میوه های خشک، بافتی صاف به این عطر می بخشد.
با احساس و لمس آرامش بخش، ما فکر می کنیم که این عطر یونیسکس باید برای روزهای سرد زمستانی مورد استفاده شما باشد یا اگر به سادگی هوس کیک شکلاتی به شکل رایحه دارید.

عطر با بوی شکلات زنانه

عطرهای با بوی شکلات زنانه معمولاً دارای رایحه شکلات تلخ یا شیرین هستند و از ترکیب‌ نت‌های مختلفی از جمله کاکائو، وانیل، کارامل و میوه‌ها به وجود می‌آیند. بوی این عطرها دلنشین، شیرین و گرم است و حس صمیمیت و راحتی را در محیط القا می‌کند. عطر‌های شکلاتی زنانه بوی ملایمی داشته و می‌توان از آن‌ها به عنوان عطرهای روزمره یا عطرهای خاص برای مواقع ویژه استفاده کرد. از مشهور‌ترین انواع این عطر‌ها عبارت است از:

پرادا کندی کیس (Prada Candy Kiss)

عطر ادکلن پرادا کندی کیس

عطر شیرین و دلنشین زنانه پرادا کندی کیس، از نت اصلی شکلات و ترکیبی از رایحه وانیل و مشک سفید تشکیل شده است و جهت استفاده زنان خاص‌پسندی که به دنبال عطر با بوی شکلات جذاب هستند، مناسب است. 

ایو سن لورن بلک اوپیوم

عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم

در سپتامبر 2014، ایو سن لورن بلک اپیوم روانه بازار شد، عطر جدیدی که به عنوان تفسیری راک اند رول از کلاسیک معرفی شد که باید جنبه تاریک و مرموز برند YSL را برجسته کند. پرفیومر های این عطر بسیار محبوب ،اساتید چیره دستی ناتالی لرسون و ماری سالامگن با همکاری اولیویه کرسپ و آنورین بلان این ترکیب را ساختند. نت های قهوه که در مقادیر زیاد وجود دارد، بر رایحه غالب است. آکوردهای دیگر عبارتند از فلفل صورتی، شکوفه پرتقال، یاس، وانیل، نعناع هندی و سدر.

هوگو باس د سنت زنانه

عطر ادکلن هوگو باس د سنت اینتنس

هوگو باس د سنت زنانه ترکیبی از گل‌ها و کاکائو، با رایحه‌ای متضاد است که با افزودنی های شیرین و تند تلفیق شده. نت‌های ابتدایی فریزیا و هلو عسلی شروعی زنانه را برای عطر تضمین می‌کنند و زمانی که نت‌های کاکائو، ماندارین و فلفل صورتی ظاهری گرم پیدا می‌کنند، حس بویایی شما با رایحه‌ای نسبتاً تند تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

تیری موگلر انجل

عطر ادکلن تیری موگلر انجل

رایحه ای قدیمی اما خوب، تیری موگلر انجل در سال 1992 وارد بازار شد و عطری نمادین است. چیزی که این یکی را خاص می کند این است که ترکیبی شیرین از وانیل، آب نبات پنبه، کارامل و پرالین شکلاتی است! این کار می کند زیرا اگرچه شیرین است، اما به طرز عجیبی اینطور نیست. می توانید حرف ما را قبول کنید.

کارولینا هررا گود گرل

عطر ادکلن کارولینا هررا گود گرل

مانند یک کبریت ساخته شده در بهشت، پسر بد و دختر خوب کارولینا هررا (کارولینا هررا گود گرل) به اندازه یکدیگر سیاه، مرموز و غیرقابل انکار سکسی هستند! هیچ‌کدام از این عطرها بسیار شیرین نیستند، زیرا ممکن است آن را با رایحه‌ای حاوی شکلات مرتبط کنید. در عوض، آن‌ها گرما، عمق و نوع رایحه‌ای ماندگار را ارائه می‌کنند که مطمئناً با نت‌های جذاب خود، از جمله دانه‌های تونکا و پایه کاکائو، سرها را به گردش در می‌آورد. یک عطر عالی برای قرارها و میهمانی های شبانه


بیشتر بخوانید: عطر با بوی وانیل و نارگیل


عطر با بوی شکلات تلخ

یک نت لذیذ عمیق و غنی، به جای شیرینی محض شکلات. در اینجا چند عطر محبوب با رایحه ی دارک چاکلت یا همان شکلات تلخ را به شما معرفی خواهیم کرد:

بای کیلیان بلک فانتوم By Kilian Black Phantom

عطر ادکلن بای کیلیان بلک فانتوم

بای کیلیان بلک فانتوم عطری است بسیار لوکس و خوش عطر که درست مانند نامش در هنگام سردی زنده می شود. شما رام کمی ادویه دار، کارامل شکلاتی و قهوه دریافت می کنید. همه چیز گرم و خوشمزه، و آماده برای مبارزه با یک شب سرد زمستانی است!
در شروع بوی شکلات تازه، در حالی که به زیبایی با بادام، رام مخلوط می شود که رایحه ای غنی و ملایم ایجاد می کند. همانطور که در امتداد Black Phantom حرکت می کند، ترکیبی از شکلات، کارامل و قهوه که با گذشت زمان خامه ای تر می شود.
By Kilian عطری یونیسکس و بسیار جذاب تولید کرده است که شما را به یک کافه با نور کم با رایحه های شیرین شکلات و قهوه تلخ خود می برد که به زیبایی با یکدیگر ترکیب شده اند.

ناسوماتو پاردون

عطر ادکلن ناسوماتو پاردون

ناسوماتو پاردون عطری است مردانه که در سال 2011 عرضه شد. سازنده  این عطر بسیار جذاب و منحصر به فرد الساندرو گوالتیری است. نت های ابتدایی مگنولیا و گل هستند. نت میانی شکلات تلخ، دانه تونکا و دارچین است. نت های پایه عبارتند از آگاروود (عود) و چوب صندل.

اورتو پاریسی بوکانرا

عطر ادکلن اورتو پاریسی بوکانرا

اورتو پاریسی بوکانرا عطری است امبری وانیلی زنانه و مردانه که در سال 2014 عرضه شد. سازنده این بینظیر نیز عطر الساندرو گوالتیری است.

عطر با بوی شکلات، یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین رایحه ها در بین مردان است. این عطر، حسی از ظرافت، جذابیت و تجمل را به مردان منتقل می کند.عطر با بوی شکلات، در انواع مختلفی عرضه می شود که هر یک، ویژگی ها و قیمت متفاوتی دارند. قیمت عطر مردانه با بوی شکلات، بسته به برند، حجم و کیفیت آن متفاوت است. در هنگام خرید عطر با بوی شکلات، باید به عوامل مختلفی توجه کرد. یکی از مهم ترین عوامل، سلیقه شخصی فرد است. عطر با بوی شکلات، در رایحه های مختلفی عرضه می شود که هر یک، طرفداران خاص خود را دارند. به عنوان مثال، برخی از افراد، عطر با بوی شکلات تلخ را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر، عطر با بوی شکلات شیرین را می پسندند.

همچنین شما می توانید برای خرید انواع عطر و بررسی قیمت ادکلن هرمس زنانه اصل، انواع عطر خنک مردانه قیمت ادکلن مونت بلنک مردانه و ادکلن ورساچه به سایت مارسلا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا