دانستنیها و راهنمای خرید

راهنمای خرید عطر زنانه

راهنمای خرید ادکلن زنانه به شما کمک می کند تا با توجه به فصل و تیپ و شخصیت خود بهترین عطر و ادکلن زنانه را انتخاب و خریداری کنید. روغن پایه و خالص موجود در عطر ها در شرایط دمایی مختلف روی انواع پوست، واکنش های متفاوتی را از خود نشان می دهد. در نتیجه واکنش یک عطر در فصول مختلف متفاوت و وابسته به دمای هوا است. به همین دلیل توصیه می شود در هر فصل از عطر متناسب با آن فصل استفاده شود. به طور کلی عطر گرم زنانه  برای فصول سرد، عطرهای معتدل برای تمام فصول و عطر های خنک با طبع سرد برای ماه های گرم سال مناسب هستند. تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا با بهترین عطر و ادکلن زنانه با توجه به تیپ و شخصیت خانم ها نیز آشنا شوید. برای اطلاع از قیمت عطر مردانه خنک و عطر خنک زنانه به سایت مارسلا مراجعه کنید.

راهنمای خرید عطر زنانه بر اساس فصل

در این بخش از راهنمای خرید عطر زنانه به رابطه نوع عطر با فصل ها اشاره ای خواهیم داشت. دمای هوا یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر میزان پخش بو و رایحه عطر ها است. افزایش دما می تواند نت ها را قوی تر کند. این در حالی است که کاهش دمای هوا، دسترسی به نت های عطر را سخت تر می کند. بنابراین بهتر است در انتخاب عطر مناسب، به فصل نیز توجه کرده و عطر های مختلفی را برای هر فصل به صورت جداگانه خریداری کنید. در ادامه رایحه های مناسب هر فصل مورد بررسی قرار گرفته است.

راهنمای خرید عطر و ادکلن زنانه بر اساس فصل

فصل بهار

در این قسمت از راهنمای خرید عطر زنانه به رایحه های مناسب برای فصل بهار اشاره ای خواهیم داشت. فصل بهار زمان استفاده از عطر های سنگین و غلیظ نیست. عطر هایی که دارای نت های سبک، ترد و طراوت بخش هستند بهترین انتخاب برای این فصل می باشند. عصاره نعناع، ریحان، پرتقال و شکوفه ها، نت های بهاری را تشکیل می دهند. عطر های کلاسیک یا مدرن خنک با نت مرکبات و گل و عطر های سبز بهترین انتخاب برای فصل بهار هستند.

فصل تابستان

این راهنمای خرید عطر زنانه به شما کمک می کند تا بهترین عطر را برای فصل تابستان انتخاب و خریداری کنید. در فصل تابستان بهتر است از ادوتویلت ها که درصد خلوص کمتری دارند استفاده شود. نت های میوه ای و گل ها بهترین انتخاب برای این فصل هستند. عصاره هلو، شکوفه پرتقال، تمشک، وانیل و گل یاسمن از جمله رایحه های مورد پسند برای فصل تابستان هستند. عطر های خنک و دریایی و عطر های حاوی عصاره ترنج، بهار نارنج، گل رز و گل یاس نیز برای این فصل مناسب هستند.

فصل پاییز

این بخش از راهنمای خرید عطر زنانه بهترین رایحه های پاییزی را به شما معرفی می کند. در فصل پاییز که کمی دلگیر است باید رایحه های گرم و آرامش بخش را امتحان کنید. رایحه های سبک با نت مرکبات، گل، چوب درخت سرو، یاس و عنبر انتخاب مناسبی برای این فصل هستند. در عطر های گرم پاییزی می توانید نت های نعناع هندی، خس خس، چوب صندل و عنبر را نیز پیدا کنید.

فصل زمستان

بر اساس راهنمای انتخاب عطر برای بانوان می توانید بهترین عطر برای فصل زمستان را شناسایی کنید. در فصل زمستان با توجه به دمای پایین هوا باید از عطر های سنگین تر مانند ادوپرفیوم ها استفاده کرد. زیرا این عطر ها در مقایسه با ادوتویلت ها ماندگاری و پخش بوی بیشتری دارند. عطر هایی که دارای نت ادویه جات، سدر، دارچین، وانیل، هل، عود، رایحه های شرقی، مشک و چوب صندل هستند بهترین انتخاب برای استفاده در فصل زمستان می باشند.


بیشتر بخوانید: فیسکاتور عطر چیست


راهنمای خرید عطر زنانه بر اساس تیپ و شخصیت

راهنمای خرید عطر زنانه بر اساس تیپ و شخصیت

در این قسمت از راهنمای خرید عطر زنانه به انتخاب عطر با توجه به شخصیت خانم ها اشاره ای خواهیم داشت. عطر ها پلی نامرئی بین شخصیت و تیپ و ظاهر انسان ها هستند. سبک عطر در شخصیت های مختلف متفاوت است. بنابراین هر شخصیت عطر مناسب با خصوصیت های درونی و اخلاقی خود را انتخاب خواهد کرد. در ادامه رایحه های مناسب برای هر شخصیت معرفی خواهد شد.

شخصیت سرکش و عصیانگر

به کمک راهنمای خرید عطر زنانه می توانید بهترین عطر را برای شخصیت های سرکش انتخاب کنید. انتخاب های این افراد همیشه غیر متعارف و کلیشه ای هستند. نت های چرم و روایح خوراکی چون عسل، چوب، تنباکو، وانیل و دانه توکا محبوب ترین رایحه های این گروه هستند.

شخصیت خلاق

شخصیت های خلاق به دنبال انتخاب های خاص و متفاوت هستند. نت ترکیبات سبز و نت های گلفام، چوبی و ادویه‌ای محبوب ترین رایحه های این گروه شخصیتی هستند. عطر های تحریک کننده و جذاب متناسب با خلق و خوی این گروه هستند.

شخصیت ماجراجو و نمایشی

بر اساس راهنمای خرید عطر زنانه ، شخصیت های ماجراجو و نمایشی به دنبال رایحه های برجسته، هوس برانگیز و شدیداً تاثیرگذار هستند. عطرهای غلیظ اولین انتخاب این گروه شخصیتی می باشند. شخصیت های ماجراجو به رایحه های دارچین، هل، مشک، وانیل، گلفام و چوبی، رایحه صمغ و روایح دودی علاقه شدیدی نشان می دهند.

شخصیت آرام و ریلکس

عطر های ساده و کژوال اولین انتخاب این گروه شخصیتی هستند. نت‌های چوبی و مرکباتی آروماتیک، ترکیب نت های ادویه ای شیرین با چوب‌های شرقی، ترکیب نت‌های مرکباتی با اسطوخودوس، عصاره نعناع هندی،‌ کاج، سدر، خس خس و چوب صندل بهترین رایحه ها برای این گروه شخصیتی هستند.

شخصیت خونگرم و مهمان نواز

با توجه به راهنمای خرید عطر زنانه بر اساس تیپ و شخصیت، عطر های گرم برای افراد مهمان نواز و صمیمی بسیار مناسب هستند. خانم های خونگرم معمولاً رایحه های شیرین را انتخاب می کنند. نت های پرتقال، وانیل و شکلات اولین انتخاب این گروه شخصیتی به هنگام خرید عطر و ادکلن هستند.

شخصیت باهوش

شخصیت های باهوش که اعتماد به نفس بالایی دارند معمولاً به سراغ رایحه های تند می روند. انتخاب عطر های گرم و تند نشانی از روحیه شاداب و سرزنده آن ها است. رایحه های دارچین و زنجبیل معمولاً مورد پسند خانم هایی که شخصیت باهوشی دارند قرار می گیرند.

استایل کلاسیک

خانم هایی که استایل کلاسیک دارند و از کت و دامن یا کت و شلوار های کلاسیک به همراه بلوز مردانه استفاده می کنند، عطر های خانواده بویایی فوژه با عصاره اسطوخودوس را انتخاب می کنند.

استایل preppy

خانم هایی که استایل preppy دارند، تیشرت های ساده، پیراهن های یقه دار، روسری های ساتن و ژاکت های کشمیری بخشی از تیپ روزانه آن ها است. رایحه های آلدهیدی که از محصولات سینتتیک و مصنوعی ساخته شده اند اولین انتخاب برای این گروه هستند.

استایل اسپرت

خانم هایی که به استایل اسپرت علاقه دارند و اغلب لباس های غیر رسمی چون ژاکت و گرمکن می پوشند، ادوتویلت ها را بیشتر از ادو پرفیوم ترجیح می دهند.

استایل جذاب و سکسی

استایل های جذاب و سکسی معمولاً از عطر هایی که دارای رایحه وانیلی هستند استفاده می کنند.

استایل هنجارشکن

خانم های نوجوان و جوان که به پوشیدن لباس های غیر متعارف علاقه دارند معمولاً عطر های شیپر و دارای نت های چوبی را انتخاب می کنند

جمع بندی

در راهنمای خرید عطر برای زنان بر اساس فصل و شخصیت، بهترین رایحه ها برای فصول مختلف معرفی شد. همانطور که گفته شد واکنش عطر در فصول مختلف متفاوت بوده و بهتر است عطر هایی با طبع گرم در روزهای سرد و عطر هایی با طبع سرد و خنک در روزهای گرم سال استفاده شوند. از دیگر توصیه های خرید عطر برای خانم ها، توجه به شخصیت آن ها در هنگام انتخاب عطر است. شخصیت های مختلف رایحه های خاصی را انتخاب می کنند که به آن ها اشاره شد. اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با انتخاب رایحه عطر زنانه بر اساس شخصیت و فصل های مختلف سال در اختیار دارید در بخش نظرات کاربران با ما در میان بگذارید. در مقاله ای دیگر می توانید نکات خرید عطر و ادکلن مردانه را نیز مطالعه کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت و خرید انواع عطر مانند عطر دیور، عطر شنل و … به سایت مارسلا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا