دانستنیها و راهنمای خرید

بهترین عطر پاییزی زنانه

پاییز پادشاه فصل هاست! اگر شما هم تجربه یک پیاده روی عاشقانه روی برگ های زرد و نم خورده پاییز، در زیر سایه درختان رنگارنگ را داشته باشید، قطعا با این جمله موافق خواهید بود. پاییز فصل دگرگونی طبیعت است و بسیاری از متخصصان دنیای مد معتقد هستند، ما نیز باید همگام با این دگرگونی، استایل و کمد لباس هایمان را تغییر دهیم. پاییز فصل روزهای کوتاه و خاکستری است و بسیاری از ما، برای نجات از شر افسردگی های فصلی به رنگ های گرم تر، طعم های قوی تر و خانه های روشن تر پناه می بریم. احتمالا شما نیز برای پاییز امسال استایل های جذابی را در نظر گرفته اید اما باید بگوییم که هیچ استایل پاییزی بدون انتخاب یک عطر و ادکلن مناسب، کامل نخواهد بود. با توجه به اهمیت انتخاب و خرید عطر و ادکلن مناسب پاییزی، ما تصمیم گرفته ایم تا در این مقاله بهترین عطر پاییزی زنانه را معرفی کنیم تا در هنگام خرید ادکلن زنانه انتخاب درستی داشته باشید.

بهترین عطرهای پاییزی زنانه در سال 1402

بهترین عطر زنانه مناسب فصل پاییز معمولا طبعی گرم یا معتدل دارد. وجود رایحه هایی در انواع عطر گرم زنانه  مانند دارچین، بوی چوب، عود و مشک در میان انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه پاییزی بسیار رایج می باشد. عطرهای پاییزی دنیای بسیار متنوعی دارند و شاید انتخاب بهترین عطر زنانه پاییز در میان تمام گزینه های موجود، کار دشواری باشد. برای آنکه این انتخاب برایتان راحت تر شود، به این چند نکته دقت کنید:

  • اگر به دنبال بهترین ادکلن زنانه پاییزی برای یک قرار عاشقانه یا دورهمی دوستانه هستید، عطرهایی با رایحه های گلی، مانند گل یاسمن یا بهارنارنج را انتخاب کنید. اگر مایلید استایل و بوی شما دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، هیچ فرمولی بهتر از ترکیب رایحه مشک سیاه و نت های ادویه ای نیست.
  • اگر نت های گرم سبب ایجاد سردرد یا سرگیجه در شما می شوند یا اینکه مایلید محافظه کارانه تر به استقبال پاییز بروید، انتخاب عطرهایی با نت های گلابی، ترنج، شیرین بیان یا وانیل را توصیه می کنیم.
  • آبان و آذر زمانی است که طبیعت بیشترین تغییر را از خود نشان می دهد. برگ درختان رنگارنگ می شوند و اگر در جنگل قدم بزنید، بوی چوب سوخته می تواند مدهوش تان سازد. انتخاب عطرهایی با رایحه های چوبی و ادویه ای در این فصل می تواند استایل شما را کاملا دگرگون سازد. آبان و آذر بهترین زمان برای استفاده از عطرهایی با رایحه های چوب صندل، یاس، مشک، خزه بلوط و نعناع هندی است.
  • اگر برای استایل های رسمی و اداری خود در فصل پاییز به دنبال عطرهای مناسب هستید، نت های تلخ و دودی را پیشنهاد می کنیم. این نت ها میتوانند اعتماد به نفس شما را بالا ببرند و در عین حال، از صمیمیت فضا بکاهند. عطرهایی با روایح شیرین، ادویه ای و میوه ای بیشتر برای فضاهای صمیمی تر (مانند جمع های خانوادگی یا دورهمی های دوستانه) ایده ال می باشند. البته اگر به یک نت، رایحه یا گروه بویایی خاص علاقه مند هستید، می توانید با توجه به ترکیب رایحه ها در هرم بویایی عطر، بهترین انتخاب را با توجه به استایل و موقعیت استفاده از عطر، داشته باشید.

بهترین ادکلن پاییزی زنانه

در ادامه ما بهترین ادکلن های پاییزی زنانه را معرفی خواهیم کرد. بدون شک، شما می توانید عطر محبوب و دلخواهتان برای روزهای سرد امسال را به راحتی از این لیست جذاب ترین عطرهای پاییزی زنانه پیدا کنید.

تام فورد لاست چری

قیمت خرید فروش عطر ادکلن تام فورد لاست چری زنانه/مردانه Tom Ford Lost Cherry

با فرا رسیدن پاییز، ما نمی‌توانیم از ادو پرفیوم تام فورد لاست چری Private Blend Lost Cherry خودداری کنیم. گرما و رایحه ی جذاب این عطر که در یک بطری خیره کننده قرمز گیلاسی جای گرفته است که حال و هوای مناسبی را برای روزهای تند پاییزی و شب های دلپذیر ایجاد می کند. نت های گیلاس سیاه و دانه تونکا شیرینی را ارائه می دهند که با بادام کاملا متعادل می شود و رایحه ای را ایجاد می کند. که هم بازیگوش و هم شیک است. و اگر این برای وسوسه کردن شما کافی نیست، Lost Cherry حتی جایزه ای را برای بهترین بطری در سال 2021 از Allure دریافت کرد. تام فورد لاست چری عطری مناسب پاییز است که نمی خواهید آن را از دست بدهید…

دیور میس دیور

قیمت خرید فروش عطر ادکلن دیور میس دیور ادو پرفیوم ۲۰۱۷ زنانه Dior Miss Dior EDP 2017

پاییز زمان مناسبی برای تغییر بازی عطر شماست و ادو پرفیوم دیور میس دیور گزینه خوبی برای بررسی است. این رویای مد لباس در یک بطری که با یک کمان استثنایی تزئین شده است گنجانده شده، برای کسانی که عاشق همه جزئیات هستند، گزینه ای عالی است. این عطر یک دسته گل رنگارنگ را ارائه می دهد که با نت های گل رز، گل صد تومانی، زنبق و زنبق دره زنده است. پاپیون مد لباس میس دیور یک قطعه دستی خارق العاده است که با تعداد زیادی لکه های رنگارنگ گلدوزی شده است تا زنده بودن گل ها را منعکس کند. چوب‌های لطیف به عطر عمق می‌بخشند و آن را به رایحه‌ای عالی در هوای خنک‌تر تبدیل می‌کنند. اگر از طرفداران همه چیزهای گلی هستید، این عطر برای شما بسیار مناسب است.

جورجیو آرمانی مای وی پارفوم

خرید عطر جورجیو آرمانی مای وی پارفوم (مای وی پرفیوم) زنانه Giorgio Armani My Way Parfum

پاییز زمان مناسبی برای شروع کاوش در افق های جدید با عطر خیره کننده مای وی پارفوم My Way از برند جورجیو آرمانی است. این عطر با نت های شیرین گلی و وانیلی خود دعوتی است برای دنبال کردن مسیر شما به سوی ناشناخته ها. ترکیبی از زنبق pallida و گل مریم ،رایحه ای قوی و ماندگار ایجاد می کند که مطمئناً توجه هر کسی را جلب میکند. افزودن روغن ترنج و روغن پرتقال تلخ باعث ایجاد اپنینگ و شروعی تازه و مرکباتی می شود که به طور یکپارچه با شکوفه های درخشان پرتقال ترکیب می شود. پایه وانیلی و چوبی با تزریق بوربن چوب سدر و وانیل تقویت می‌شود که هر دو با مشک سفید بولد می‌شوند تا جلوه نتهای میانی را پوشش دهند. با این ترکیب منحصر به فرد از روایح، قطعا شیفته جذابیت های این عطر خواهید شد.

تیری موگلر الین ادوپرفیوم

قیمت خرید عطر (ادکلن) تیری موگلر الین ادو پرفیوم (تری ماگلر الین پارفوم) زنانه Thierry Mugler Alien EDP for women

تیری موگلر الین، عطری است خارج از این دنیا و نمادی از زنانگی و احساسی بودن است. ترکیب فوق‌العاده نت های چوبی، کهربای سفید و یاس معطر آن را به عطری مرموز و مسحورکننده تبدیل می‌کند که هیچ مشابه بوی دیگری ندارد. نت‌های گلی آن را به عطری ایده‌آل برای استفاده در هر مناسبت تبدیل می‌کند و ماندگاری طولانی مدت آن بر روی پوست این عطر را محبوب تر می کند. با نزدیک شدن به هوای سردتر پاییز، این عطر بهترین انتخاب برای افزودن به مجموعه شماست. چه در حال آماده شدن برای یک شب بزرگ باشید یا صرفاً به دنبال یک رایحه روزمره باشید، این عطر بهترین راه برای متمایز شدن در عین حفظ یک فضای پنهان است.

ایو سن لورن لیبره اینتنس

قیمت خرید فروش عطر ادکلن ایو سن لورن لیبر اینتنس زنانه Yves Saint Laurent Libre Intense

ایو سن لورن لیبره اینتنس Yves Saint Laurent’s Libre Intense Eau de Parfum نیز، بهترین عطر پاییزی زنانه برای افزودن به مجموعه شماست. این رایحه غیرقابل انکار جذاب، اغواگر و حس برانگیز است و آن را به انتخابی عالی برای یک قرار ملاقات شبانه تبدیل می کند. ترکیب قدرتمند اسانس اسطوخودوس از فرانسه و شکوفه پرتقال مراکشی باعث می شود که در تمام طول شب احساس اعتماد به نفس و جذابیت داشته باشید. و نت‌های شگفت‌انگیز ارکیده و وانیل را فراموش نکنیم که این عطر را واقعاً منحصربفرد کرده است. رایحه ماندگار این عطر ردپای زیبایی را پشت سر شما به جا می گذارد که به زودی فراموش نمی شود. با یک بطری که مدل لباس را فریاد می زند، در حین پوشیدن آن احساس یک نماد مد کامل خواهید کرد. این عطر جسورانه مظهر تجمل است. پس چرا با ادو پرفیوم لیبره اینتنس Yves Saint Laurent در فصل پاییز کمی زرق و برق به خود نشان ندهید….

ایو سن لورن بلک اپیوم

قیمت خرید عطر (ادکلن) ایو سن لورن بلک اوپیوم (اپیوم مشکی) زنانه Yves Saint Laurent Black Opium

ایو سن لورن بلک اوپیوم Black Opium عطری نمادین است و به خصوص در پاییز می درخشد. با سرد شدن هوا و طولانی شدن شب ها، این رایحه مست کننده به همراهی عالی برای خوشگذرانی در جشن های پاییزی تبدیل می شود. جوهره گرم و آرامش بخش قهوه با شیرینی وانیل آمیخته می شود و هاله ای اعتیادآور و دعوت کننده ایجاد می کند. ته رنگ سفید گلی به این عطر لذیذ شرقی ظرافت و زنانگی می بخشد. بلک اوپیوم گرمای فریبنده ای دارد که شما را در آغوشی دنج می پوشاند و آن را به انتخابی ایده آل برای شب های سردی که در جمع دوستان یا عزیزان می گذرانید تبدیل می کند. اغواگری، جذابیت مغناطیسی و حسی بودن آن را به عطری مناسب برای شب های پاییز یا ملاقات های عاشقانه تبدیل کرده است.

لانکوم ایدول ادوپرفیوم

عطر (ادکلن) لانکوم آیدول زنانه Lancome Idole

این رایحه مدرن و پیچیده با دسته گل رز مخملی، یاس و مشک سفید ملایم، فصل پاییز را جشن می گیرد. هوای مطبوع پاییز جذابیت لانکوم ایدول را افزایش می دهد و آن را به انتخابی ایده آل برای کسانی که به دنبال زنانگی و اعتماد به نفس خود هستند تبدیل می کند. نت های رز درخشان هاله ای از ظرافت را ایجاد می کنند، در حالی که یاس مخملی حس حسی را به آن اضافه می کند. نرمی مشک سفید جنبه لطیف و آرامش بخشی را به ارمغان می آورد که برای روزها و شب های تند پاییزی عالی است. جذابیت فریبنده Lancome Idole اکسسوری مناسبی برای ارتقای مجموعه های پاییزی شما و القای حس متانت و پیچیدگی است. به منظور بررسی قیمت ادکلن لانکوم می توانید از محصولات سایت مارسلا دیدن نمایید.

ایو سن لورن لیبره

مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) ایو سن لورن لیبر (لیبغه) زنانه Yves Saint Laurent Libre For Women

با تغییر رنگ برگ‌ها و نسیم پاییزی نشاطی از هیجان، ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre با ترکیب رهایی بخش از اسطوخودوس معطر، شکوفه‌های پرتقال جذاب و آکورد مشک فریبنده روح پاییز را در بر می‌گیرد. این عطر مدرن و مطمئن، ماهیت فصل را در بر می گیرد و حس آزادی و جسارت را القا می کند. نت‌های تازه و علفی اسطوخودوس حسی از پیچیدگی و جذابیت را اضافه می‌کنند، در حالی که شکوفه‌های پرتقال خامه‌ای و گلدار با شیرینی لطیف آن تکمیل می‌شوند. آکورد مشک حس گرما و احساسی را به ارمغان می آورد و آن را به انتخابی مقاومت ناپذیر برای ماه های سرد تبدیل می کند. چه در حال قدم زدن در میان برگ های در حال سقوط یا لذت بردن از هوای مطبوع شهر هستید، ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre رایحه ای عالی برای همراهی با ماجراجویی های پاییزی شما است. این عطر یک انتخاب عالی برای استفاده در طول روز، مکان های رسمی و اداری یا عصرهایی است که در جمع دوستان می گذرانید.

تام فورد ولوت ارکید

عطر (ادکلن) تام فورد ولوت ارکید (تام فرد ولوت اورکید) زنانه Tom Ford Velvet Orchid

تام فورد ولوت ارکید Tom Ford Velvet Orchid به عنوان یک عطر مجلل ظاهر می شود که داستانی فریبنده از عسل، رام پر رمز و راز و ارکیده مخملی را ارائه می کند. شب های پاییزی با این رایحه ی مست کننده که پیچیدگی و جذابیت را تراوش می کند، دلرباتر می شوند. نت های عسلی غنی و جذاب، هاله ای شیرین و گرم ایجاد می کنند، در حالی که رام به عمق و رمز و راز اضافه می کند. آکورد ارکیده مخملی این عطر را با ظرافتی مجلل و گلی لمس می کند. تام فورد ولوت ارکید با رایحه‌ی دلپذیر و مجلل خود، به انتخابی شگفت‌انگیز برای شب‌های پر زرق و برق و مناسبت‌های خاص در طول فصل پاییز تبدیل می‌شود. رایحه مجلل و فریبنده این ادکلن شیرین زنانه برای کسانی مناسب است که فردیت خود را می پذیرند و از بیان هراسی ندارند.

فردریک مال پرتریت او لیدی

قیمت خرید فروش عطر ادکلن فردریک مال پورتریت آو لیدی دومینک روپین زنانه Frederic Malle Portrait of a Lady

فردریک مال پورتریت اف لیدی Frederic Malle Portrait of a Lady عطری است که ماهیت زیبایی جاودانه پاییز را به تصویر می کشد. رایحه‌های کلیدی گل رز ترکی، پاتچولی و چوب صندل خامه‌ای در کنار هم قرار می‌گیرند تا ترکیبی هماهنگ و فریبنده ایجاد کنند که اعتماد به نفس و جذابیت را ایجاد می‌کند. همانطور که شاخ و برگ های پاییزی منظره ای زیبا را ترسیم می کنند، نت رز مجلل این عطر، نعناع هندی عمیق و خاکی، و چوب صندل مخملی حس غنا و پیچیدگی را القا می کند. این شاهکار عطرسازی، قصیده ای برای زن مدرنی است که زنانگی و قدرت او را پذیرفته است. فردریک مال پرتریت او لیدی، برای شرکت در یک رویداد درجه یک یا صرف یک شام دلپذیر، یک عطر واقعی و منحصر به فرد برای فصل پاییز است.

دیور هیپنوتیک پویزن

قیمت خرید فروش عطر ادکلن دیور هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم زنانه Christian Dior Hypnotic Poison EDP

در پاییز میتوانید تحت طلسم عطر دیور هیپنوتیک پویزن Dior Hypnotic Poison قرار بگیرید، عطری فریبنده و اغواگر که کاملاً با فضای مسحور کننده فصل مطابقت دارد. این عطر با رایحه های کلیدی بادام، یاس نشاط آور و وانیل خامه ای خود، شیرینی غنی و خامه ای را تراوش می کند که حواس را مجذوب خود می کند. همانطور که هوای صاف پاییزی شما را در آغوش می‌گیرد، ترکیب مقاومت‌ناپذیر دیور هیپنوتیک پویزن Hypnotic Poison از نت بادام خوشمزه، آکورد گل یاس و وانیل آرامش‌بخش، هاله‌ای گرم و جذاب ایجاد می‌کند که برای شب‌های خنک‌تر سال، عالی است.

برای خرید و بررسی قیمت ادکلن دیور زنانه کلیک کنید.


پرادا پارادوکس ادوپرفیوم

آیا تا به حال خواسته اید خود را دوباره اختراع کنید؟ خب، پرادا از این ایده استفاده کرده و یک عطر جدید خیره کننده فقط برای خانم ها ایجاد کرده است. معرفی پرادا پارادوکس، ترکیبی جذاب از کهربا و نت های گلی که شما را به دنیایی از لذت های حسی منتقل می کند. این عطر در سال 2022 روانه بازار شد و قبلاً برنده جایزه TFF برای انتخاب مصرف کننده در سال 2023 شده است.

چیزی که این عطر را متمایز می کند استفاده از ترکیبات خلاقانه ای مانند Ambrofix و Serenolide است که از همان اولین اسپری یک دنباله ظریف و در عین حال شدید و راحت ایجاد می کند.

بای کیلیان کنت استاپ لاوینگ یو

یک رایحه گل سفید و زیبا که برای فصل پاییز عالی است. این عطر از جمله عطرهایی است که می پوشید و نمی توانید بوی مچ دست خود را متوقف کنید. این عطر می‌تواند هدیه‌ای عالی برای کسی باشد که نمی‌توانید از دوست داشتنش دست بکشید و کاملاً به او وسواس دارید. سازنده این عطر یکی از معتبر ترین پرفیومر های عصر حاضر، آقای آلبرتو موریلاس است. نت ابتدایی شکوفه پرتقال و​​ نت میانی عسل هستند. و نت های پایه عبارتند از خزه بلوط، وانیل ماداگاسکار و الیبانوم. اگر عاشق شکوفه های پرتقال در عطر خود هستید، قطعا عاشق این عطر خواهید شد.

پارفومز د مارلی والایا

خرید عطر پارفومز د مارلی والایا (پرفیوم د مارلی) زنانه Parfums De Marly Valaya

عطر پارفومز د مارلی والایا سرها را می چرخاند و رایحه ای قوی و مشک دار به جا می گذارد که حس اعتماد به نفس و زیبایی را در شما ایجاد می کند. اما این فقط رایحه خیره کننده نیست – بطری سفید به همان اندازه زیباست و در کمد شما عالی به نظر می رسد. والایا با رایحه اولیه آلدئید، هلو ، ترنج و پرتقال ماندارین، نت میانی شکوفه پرتقال، گلبرگ، زنبق دره، خس خس، پوره و ماهونیا و نت های پایه مشک، آمبروکسان، آکیگالاوود و وانیل، والایا یک رایحه گلی میوه ای است که احساس زیبایی و شیک بودن را در شما ایجاد می کند. پس ادامه دهید و از این عطر مجلل لذت ببرید، مطمئناً احساس اعتماد به نفس و زیبایی به شما می دهد.

جمع بندی

آیا با تغییر فصل، تغییر عطر لازم است؟ اصلا چرا باید به دنبال بهترین عطر پاییزی زنانه باشیم؟ تغییر فصل بر روی خلق و خوی ما انسان ها تاثیر می گذارد. همانطور که طبیعت دستخوش تغییر می شود، در درون ما نیز انقلابی برپاست. انتخاب عطر و ادکلن زنانه یا مردانه ای که با این تغییرات همگام باشد، می تواند فضای آرامش بخشی را در میانه غوغای طبیعت و دنیا برای ما ایجاد کند. به همین خاطر، ما در این مقاله برخی از مهم ترین ویژگی های عطرهای پاییزی را مرور کرده و در نهایت چند مورد از بهترین عطر پاییزی زنانه را نیز معرفی کردیم.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا