عطرهای جدید، نقد و بررسی عطر و ادکلن

لانکوم لا ویه بل آیریس ابسولو: نمایشی به شدت شاد و رومانتیک

اخیرا (2023) خانه عطر و ادکلن لانکوم ، فلنکر جدیدی از عطر بسیار محبوب و به نوعی پر فروشترین عطر خود، لانکوم لا ویه بل را با نام لا ویه بل ایریس ابسولو ارائه کرد. نسخه اصلی و اولیه لاویه بل در سال 2012 منتشر شد، و در اینجا ما با سی و سومین فلنکر این طی 11 سال گذشته روبرو هستیم که به عقیده ی بسیاری از منتقدین، عدد بسیار بالاییست…
با این حال، Iris Absolu توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این عطر در ترکیب خود انجیر دارد، که نت مورد علاقه ی بسیاری از عطر دوستان است و بسیار اغواگر…
لاویه بل ایریس ابسولو  ادای احترام به زیبایی زندگی است و به شما احساس شادی و رفاه می دهد. عطری برای خانم هایی که می خواهند شخصیت و استایل منحصر به فرد خود را برجسته کنند. شما میتوانید برای بررسی قیمت ادکلن لانکوم بر روی لینک قرار داده شده کلیک کنید.

هرم بویایی لانکوم لا ویه بل ایریس ابسولو

همانطور که از نام آن پیداست، این عطر دارای رایحه نمادین Iris Pallida است که بیش از 10 برابر غلظت قبلی است که با آکورد انجیر سبز دوست‌داشتنی و توت سیاه آبدار ترکیب شده است. یاس زیبا در قلب هرم با لبخند آفتابی شکوفه های پرتقال در انتظار است. پایه ای از پچولی تمیز و زنبق….

این عطر تمام ویژگی هایی را که یک مرد دوست دارد روی بدن یک زن بو کند داراست… گل‌ها، نت‌های میوه‌ای تازه، و مقداری آکورد سبز تمیز.

عطر ادکلن لانکوم لاویه بل ایریس ابسولو

نت های اولیه:انجیر، انگور فرنگی سیاه و شکوفه پرتقال

نت های میانی: یاس و شکوفه پرتقال

نت های پایه: زنبق و نعناع هندی

به نظر می رسد این فلنکر جدید احتمالاً یک نسخه بهاری، بسیار جذاب و اغواگر باشد و مناسب استفاده در فصول خنک و گرم تر سال…

طراحی بطری Lancome La Vie Est Belle Iris Absolu
طراحی بطری Lancome La Vie Est Belle Iris Absolu
شیشه نیز دارای طرحیست است که آنها آن را “لبخند کریستالی بی نهایت” می نامند. عطر به خودی خود صورتی است که با توجه به خطی که در آن وجود دارد جای تعجب نیست. بال های نمادین (روبان بالای عطر) نیز به گردن عطر متصل شده و تاریخچه این عطر خوشنام و پرآوازه را به نمایش می گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + بیست =

دکمه بازگشت به بالا