عطرهای جدید، نقد و بررسی عطر و ادکلن

معرفی عطر جدید جورجیو آرمانی کد ادوتویلت 2023

با نسخه ی اولیه ی آرمانی کد خداحافظی کنید و به نسخه ی جدید خوش آمد بگوئید

آرمانی از تولید ادو تویلت جدید آرمانی کد 2023 خبر داد. در نهایت، عطر نمادین (EDT) از سال 2004 با عطر جدید EDT با طراحی جدید جایگزین شد. تا این لحظه، نسخه های مختلفی از آرمانی کد را دیده بودیم، اما هیچ‌کدام از آنها از نظر نام و غلظت با نسخه اصلی یکسان نبودند.
عطر جورجیو آرمانی کد ادوتویلت 2023
عطر جورجیو آرمانی کد ادوتویلت 2023
بطری ادو تویلت جدید شبیه به آرمانی کد پرفیوم است که سال 2022 معرفی شد ، بنابراین مراقب باشید و غلظت آن را روی بطری بخوانید تا دچار اشتباه نشوید.
ادوتویلت اعلام شده سر زنده تر و فرش تر از پرفیوم است و ترکیب آن را تکرار نمی کند و از فرمول اولیه (2004) نیز پیروی نمی کند.
بطری EDT جدید مانند نمونه قبلی خود Parfum قابل شارژ است.
جورجیو آرمانی آرمانی کد ادوتویلت را معرفی می‌کند، عطر مردانه نمادینی که وارد عصر جدیدی می‌شود. این ادکلن آمبری وودی هرگز از ایجاد حالتی از مردانگی اغواکننده و حساس که بازتاب مردان معاصر و آینده‌نگر است، متوقف نمی‌شود.

نت های به کار رفته در جورجیو آرمانی کد ادوتویلت نسخه 2023

نت اولیه:
نارنگی ماندارین فوق‌العاده
نت میانی :
اسطوخودوس
نت های پایه:
دانه تونکا و سدر
هرم بویایی عطر جورجیو آرمانی کد ادوتویلت 2023
هرم بویایی عطر جورجیو آرمانی کد ادوتویلت 2023

سوپراسانس ماندارین سبز:

“Armani Code EAU DE TOILETTE با نت های مرکباتی درخشان آغاز می شود که با ماندارین سبز کالابریای ایتالیا ایجاد شده. این سوپر اسانس با استفاده از فرآیند تقطیر مولکولی استخراج می شود که یک نت تصفیه شده با جلوه ای تازه و درخشان ایجاد می کند.”

نت میانی اسطوخودوس:

“قلب عطر از اسطوخودوس از پروونس تشکیل شده است که جنبه های مدرن و معطر را در کنار اثر مغناطیسی به عطر می بخشد. این نت از طریق روش تقطیر با بخار و روش تفکیک به دست می آید و جنبه های معطر و گلی قدرتمند لاواندین را افزایش می دهد. “

نت های پایه لوبیا تونکا و چوب سدر:

پایه آرمانی کد ادوتویلت با دو نت تعریف شده است که هر کدام امضای عطرهای آرمانی کد هستند. یک مسیر قوی و در عین حال آرامش بخش.”

ادکلن جورجیو آرمانی کد ادوتویلت 2023

تمام حجم های عطر جدید در حال حاضر در وب سایت آمریکایی جورجیو آرمانی موجود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا