دانستنیها و راهنمای خرید

معرفی گران ترین عطر و ادکلن های مردانه جهان

عطر و ادکلن‌های خاص و گران‌قیمت، همواره تجربه‌ای بی‌نظیر و جذاب از صنعت عطرسازی را به مخاطبان ارائه داده‌اند. گران ترین عطرهای مردانه دنیا به دلیل فرمولاسیون‌های منحصر به فرد و مواد کمیاب مورد استفاده در تولید، همواره در کانون توجه صنعت عطر‌سازی قرار داشته‌اند. این ادکلن‌ها عموماً از قیمت بالایی برخوردارند به گونه‌ای که، برخی از انواع گران ترین عطر مردانه جهان قیمتی بالغ بر هزاران دلار دارند. عوامل متعددی در گرانقیمت شدن یک عطر نقش دارند، که از آن جمله می‌توان به مواردی نظیر؛ استفاده از فرمولاسیون خاص و مواد اولیه با کیفیت در تولید، شهرت و اعتبار برند، تولید عطر توسط عطر‌سازان متبحر، بسته‌بندی و طراحی و محدود بودن نسخه عطر تولید شده اشاره کرد. شما می توانید برای بررسی قیمت عطر مردانه از سایت مارسلا دیدن نمایید.

گران‌ترین عطر و ادکلن‌های مردانه جهان

پس از شناخت عوامل موثر در افزایش قیمت عطر‌ها، وقت آن رسیده که چند مورد از انواع گران ترین عطر مردانه جهان را به شما معرفی نماییم. مشهور‌ترین و البته گران‌قیمت‌ترین انواع این عطر‌ها عبارتند از:

عطر مردانه شوموخ، گران ترین عطر مردانه جهان

عطر ادکلن Shumukh گرانترین عطر و ادگلن مردانه جهان

ادکلن Shumukh، گران ترین ادکلن مردانه جهان است. این عطر ترکیبی از چوب آگار هندی، مشک، چوب صندل، گل رز ترکی و برخی ترکیبات سری دیگر است. تخمین زده می‌شود که رایحه این عطر بیش از 12 ساعت روی پوست و حدود 30 روز روی پارچه ماندگاری دارد. در طراحی شیشه عطر شوموخ، از حدود 2.48 گرم طلا 18 عیار، 5.89 گرم نقره خالص و 3.57 الماس با وزن 38.6 قیراط استفاده شده است. در حال حاضر، تنها یک بطری از این عطر در جهان وجود دارد و همین امر، آن را به یکی از ادکلن‌های نادر و منحصر به فرد تبدیل کرده است. ارزش این عطر کمیاب حدود 1.29 میلیون دلار تخمین زده شده است.

دی ‌کی‌ ان ‌وای طلایی، یکی از گران ترین عطرهای مردانه دنیا

عطر ادکلن DKNY Golden Deliciou

عطر مردانه DKNY Golden Delicious، یکی از معروف‌ترین و گران ترین عطرهای مردانه دنیا است. این عطر که تنها یک نسخه از آن در جهان تولید شده، بعد از عطر شوموخ در رتبه دوم گران‌ترین عطر جهان قرار دارد. کارکنان این شرکت حدود 15000 ساعت جهت تولید این عطر وقت صرف کرده‌اند. در طراحی شیشه این عطر از 2700 الماس سفید، 183 یاقوت زرد، یک یاقوت کبود 7.18 قیراطی، یک فیروزه 1.6 قیراطی و 15 الماس صورتی استفاده شده است. همچنین، در شیشه این عطر چهار الماس به شکل گل رز نیز گنجانده شده است. ارزش این ادکلن گرانقیمت حدود 1 میلیون دلار برآورد شده است.

ادکلن مردانه باکارات (باکارا)

Baccarat Les Larmes Sacree de Thebes

Baccarat Les Larmes Sacree de Thebes، یکی از انواع گران ترین عطر مردانه جهان محسوب می‌شود و تاکنون تنها سه بطری از آن تولید شده است. رایحه این پرفیوم گرم و خوشبو، از نت‌های کندر و مر تشکیل شده است. بطری آن به شکل هرمی از کریستال دست‌ساز ساخته شده و درپوش آن با آمتیست زیبا تزیین شده است. این عطر یکی از کارهای کلکسیونی گران‌قیمت و زیباست و میزان قیمت هر انس از آن، حدوداً ۶۸۰۰ دلار است.

کلایو کریستین نامبر 1، یکی از گران ترین عطرهای مردانه دنیا

Clive Christian No.1

Clive Christian No.1، یکی دیگر از انواع گران ترین عطر مردانه جهان می‌باشد. این محصول، به عنوان یکی از با ارزش‌ترین ادکلن‌های جهان شناخته می‌شود و توسط کلایو کریستین؛ عطرساز بریتانیایی، ساخته شده است. کلایو کریستین نامبر 1، دارای ترکیبی منحصر به فرد از رایحه‌های لوکس از جمله چوب صندل هندی، وانیل تاهیتی، ترنج سیسیلی و ادویه‌های معطر است. این ترکیب، ایجاد کننده یک رایحه چوبی و جاودانه با نت پایانی شرقی است و حس اعتماد به نفس را در افراد به وجود می‌آورد. این عطر از ماندگاری و پخش بو بسیار بالایی برخوردار است. 

عطر مردانه کارون پوئِوغ Poivre

عطر مردانه کارون پیور

کمپانی کارون پارفومز، یکی از قدیمی‌ترین مراکز تولید عطر در فرانسه می‌باشد. این شرکت پس از نیم قرن فعالیت، عطر  Caron Poivre را در سال 2022 به بازار عرضه کرد، که به عنوان امضای خاص و معروف این شرکت نیز شناخته می‌شود. شیشه عطر کارون پیور توسط کمپانی باکارات ساخته شده و از طراحی بسیار چشم‌گیر و جذابی برخوردار است. این عطر از جمله گران ترین ادکلن مردانه جهان و نوعی عطر چوبی و تند می‌باشد. عطر کارون پیور دارای نت‌های ادویه‌ای برجسته و ماندگاری است که به عطر اصالت می‌بخشند. این عطر برای فصل‌های معتدل و سرد سال مناسب است و با رایحه محبوبی که دارد، مناسب برای استفاده روزمره نیز هست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا