دانستنیها و راهنمای خرید

عطر با بوی چوب زنانه

عطرهای زنانه با روایح چوبی، از جذابیت خاصی برخوردار بوده و جزو محبوب‌ترین انواع عطر و ادکلن در جهان محسوب می‌شوند. رایحه چوب در این نوع از عطرها نمایانگر زیبایی و غنای طبیعت می‌باشد. انواع عطر با بوی چوب زنانه در واقع نمادی از تلفیق میان زیبایی طبیعت و پیچیدگی دنیای مدرن هستند و به زنان احساس جذابیت و لوکس بودن را القا می‌کنند. استفاده از ادکلن با بوی چوب زنانه همچنین، احساس آرامش و شکوهی طبیعی را در ذهن مخاطب القا می‌کند. 
در تولید انواع این عطر‌ها از عصاره یا روغن چوب درختان مختلف به عنوان نت پایه و از دیگر مواد معطر جهت ایجاد رایحه‌های متنوع استفاده می‌شود. از جمله شاخص‌ترین ویژگی‌های انواع عطر با بوی چوب زنانه می‌توان به مواردی نظیر ماندگاری طولانی مدت و تلخ بودن رایحه آنها اشاره کرد. اگر شما نیز به دنبال عطر‌هایی با رایحه منحصر به فرد هستید و می‌خواهید همیشه خاص به نظر برسید، قطعاً یک عطر با رایحه چوب زنانه انتخابی ایده‌آل برای شماست. با ما همراه بمانید تا تمام راز و رمز‌های نهفته در نت‌ عطر‌های چوبی را کشف کنید و دریابید که چرا عطر با بوی چوب زنانه انتخاب اول خانم‌های شیک و خاص‌پسند است.

عطر با بوی چوب زنانه

نقش نت چوبی در هنر عطرسازی و به ویژه در تولید انواع عطر با بوی چوب زنانه، بسیار حیاتی و بارز است و در قسمت پایانی یا پایه هر عطر، تقریبا همیشه حداقل یک نت چوبی وجود دارد. عناصر چوبی در دنیای عطرسازی،
به عنوان عناصر اصلی در تولید عطرهای چوبی و نیز جهت به وجود آوردن رایحه‌های عمیق و طبیعی به کار می‌روند. نت‌های چوبی بنا بر تصمیم و خلاقیت عطرسازان، ممکن است در برخی عطرها به عنوان رایحه اصلی و در دیگر موارد، به عنوان عنصری کمکی و پایه جهت تقویت و تاکید بر دیگر عناصر بویایی عطرها به کار گرفته ‌شوند. اسانس چوب مورد استفاده در تولید انواع ادکلن با بوی چوب زنانه، از عصاره تراشه‌ها، پوست و چوب درختان مختلف، رزین، خزه، مخروط‌های کاج، بوته‌ و حتی ریشه‌ها استخراج می‌شود. همچنین، از برگ‌ گیاهانی مانند پاتچولی (Patchouli) و وتیور (Vetiver) نیز که یادآور مفهوم خاک و چوب هستند، در تولید انواع عطر با رایحه چوب زنانه استفاده می‌شود. 
تلفیق رایحه چوب با نت‌های میوه‌ای، گل‌ها، ادویه‌ها، چرم و گیاهان منجر به تولید انواع عطر با بوی چوب زنانه می‌شود که از آن جمله می‌توان به عطر‌های با روایح رایحه چوبی-شرقی، چوبی– گلی– مشکی، چوبی–دریایی، چوبی–آروماتیک، چوبی–شیپر، چوبی–مرکباتی، چوبی-چرمی و چوبی–ادویه‌ای اشاره کرد. رایج‌ترین نت‌های مورد استفاده در ترکیب عطرهای چوبی شامل چوب سدر، چوب صندل، نعناع هندی، کاج، سرو و وتیور هستند. برخی از این نت‌ها مانند چوب سدر، رایحه‌ای تند و تلخ و برخی دیگر مانند چوب صندل، رایحه‌ای خامه‌ای و شیرین را به عطر‌ها می‌بخشند. عطر‌های با نت چوب صندل به سبب رایحه‌ی دلنشین، جزو پر طرفدار‌ترین انواع عطر با بوی چوب زنانه به شمار می‌آیند. پس در صورتی که قصد خرید ادکلن زنانه با این رایحه را دارید بهتر است تا انتهای مطلب همراه ما باشید زیرا در ادامه بیشتر با ویژگی این نوع خاص از عطر‌های چوبی آشنا خواهیم شد. 

شنل چنس او فرش

عطر شنل چنس او فرش

عطر شنل چنس او فرش Chanel Chance Eau Fraîche یک عطر چوبی گلدار است که فقط می توان آن را به عنوان موجی از انرژی در یک بطری گرد شیک توصیف کرد. این عطر مرکبات خوش طعم را با یاسمن نرم و چوب تیزبین پر جنب و جوش در هم می آمیزد که تعادل کاملی بین زنانگی گل و طراوت خاکی ایجاد می کند. این همه آن چیزی است که از یک عطر Chanel انتظار دارید. برای بررسی قیمت ادکلن شنل می توانید از محصولات سایت مارسلا دیدن نمایید.

دیور پویزن

عطر ادکلن دیور پویزن

دیور پویزن Poison by Dior یک کیمیاگری عجیب و غریب از نت‌های تند، میوه‌ای و کهربایی است که با ترکیبی مرموز از عسل، مشک و رز چوبی شیرین و در عین حال چوبی گرم شده است. بطری هیپنوتیزم به درام می افزاید و این عطر چوبی را برای او به یاد ماندنی می کند. شما میتوانید علاوه بر این عطر به منظور بررسی قیمت ادکلن دیور زنانه نیز بر روی لینک قرار داده شده کلیک کنید.

عطر زنانه با رایحه چوب صندل

اسم عطر با بوی چوب زنانه که به میان می‌آید، اولین تصوری که در ذهن ایجاد می‌کند، جذابیت و استقلال فردی زنان است. نت چوب صندل یکی از محبوب‌ترین عناصر چوبی در عطرهای زنانه است و به ویژه در تولید عطرهای لوکس و گران‌قیمت مورد توجه عطر‌سازان قرار می‌گیرد. این نت از چوب صندل استخراج می‌شود و یادآور رایحه‌ای خامه‌ای، شیرین، نرم و اغوا کننده است. عطر با بوی چوب زنانه که برگرفته از رایحه چوب صندل باشد، می‌تواند ماندگاری بسیار بالا و رایحه‌ای مطبوع و ظریف ایجاد کند.
این عطر دارای یک رایحه کلاسیک و پیچیده است و می‌توان از آن در تمام طول روز استفاده کرد. چوب صندل به دلیل روغن معطر و خواص تثبیت کننده‌اش، یکی از روغن‌های عطرسازی بسیار ارزشمند است که به طور گسترده در ساخت محصولات عطری و به ویژه عطر با رایحه چوب زنانه از آن استفاده می‌شود. عطرهای حاوی چوب صندل عمدتاً به عنوان عطرهای گرم و دلنشین توصیف می‌شوند و گزینه‌ای ایده‌آل جهت استفاده در فصل‌های سرد سال هستند. نت چوب صندل اغلب با رایحه‌هایی مانند گل سرخ، سدر و نیز روغن‌های معطر دیگری چون پاتچولی، وتیور و وانیل ترکیب می‌شود و روایحی منحصر به فرد ایجاد می‌کند. ماندگاری بسیار بالای رایحه چوب صندل، آن را به یک انتخاب محبوب برای دوست‌داران عطر‌های با رایحه چوبی تبدیل کرده‌است. زیرا این رایحه به سرعت تازگی خود را از دست نمی‌دهد. همچنین اعتقاد برخی افراد بر این است که این عطر می‌تواند به افزایش هوشیاری و کاهش اضطراب در زنان کمک کند. همچنین میتوانید برای خرید انواع ادکلن شیرین زنانه به سایت مارسلا مراجعه کنید.

کوکو شنل ادوپرفیوم

عطر ادکلن کوکو شنل

عطری کلاسیک که توسط Jacques Polge خلق شده است، کوکو شنل Chanel’s Coco نیازی به معرفی ندارد. ماندارین سیسیلی، یاس، نعناع هندی، و نت تونکای وانیلی مانند جای خود را به رایحه ای پیچیده، اما نه پیچیده می دهد. توانمندسازی بدون غلبه این عطر مناسب شب خرما را ایجاد می کند.

گرلن سامسارا

عطر ادکلن گرلن سامسارا

گرلن سامسارا ، گل های زنانه با چوب صندل. یاس و زنبق مست کننده آن رایحه پودری آشنا را با پوششی کرمی ایجاد می کنند. چندین دهه است که وجود دارد، بنابراین، فرمول‌های مختلفی در این مرحله وجود دارد … که نتایج کمی متفاوت دارند. (چند مرتبه ریفورموله شده)
سامسارا هنوز با رایحه های میوه ای هلو و مرکبات که پیشتاز است و ترکیبات سبک گلی آن تازه شروع به کار می کند، شروع به کار می کند. این مرحله کوتاه مدت است و گلها واقعاً نقش قوی تری دارند و یلانگ یلانگ، زنبق، گل رز و یاسمین بازیگران اصلی آن هستند.
در نهایت، با دانه تونکا، وانیل و نت چوب صندل ما، بقیه لباس‌ها شیرین‌تر و گرم‌تر می‌شوند. پودری، تازه، گرم، خامه ای و شیرین. فراتر از آن، یک مجری خارق العاده، که ساعت ها دوام خواهد آورد. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ادکلن بولگاری که در نت بوی متفاوتی ارائه شده است به صفحه این محصول مراجعه کنید.
کلام آخر
عطر با بوی چوب زنانه جزو محبوب‌ترین نوع عطرها در جهان به شمار می‌آید. روایح چوبی در عطر‌های زنانه نماد زیبایی، طبیعت و خاص بودن هستند و تلفیق میان زیبایی طبیعت و پیچیدگی دنیای مدرن را منعکس می‌کنند. از جمله ویژگی‌های برجسته انواع ادکلن با بوی چوب زنانه می‌توان به ماندگاری بالا و رایحه‌های دلنشین اشاره کرد. چوب صندل، یکی از محبوب‌ترین عناصر چوبی مورد استفاده در این دسته از عطرها است. عطر‌های زنانه با رایحه چوب صندل از ماندگاری بالایی برخوردارند و حس آرامش‌ و خاص بودن را به مخاطب منتقل می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا