دانستنیها و راهنمای خرید

راهنمای خرید عطر مردانه

راهنمای خرید عطر مردانه انتخاب و خرید عطر و ادکلن را برای آقایان ساده تر می کند. در این راهنما، توجه به فصول مختلف سال و شخصیت فرد مصرف کننده به عنوان دو اصل اساسی در انتخاب و خرید عطر برای آقایان معرفی شده اند. به طور کلی میزان پخش بو و ماندگاری عطرهای مردانه به دمای محیط وابسته است. عطر های سنگین، گرم و غلیظ در روزهای سرد سال پخش بو و ماندگاری بالاتری دارند. زیرا کاهش دمای محیط بر واکنش روغن پایه عطر روی پوست تأثیر می گذارد. بر اساس یک اصل کلی عطر های مردانه با طبع گرم برای فصل های پاییز و زمستان و عطر های مردانه با طبع سرد و خنک برای فصل های بهار و تابستان مناسب هستند. تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا خرید عطر مردانه بر اساس شخصیت فردی و فصول مختلف سال را یاد بگیرید.همچنین شما می توانید برای خرید عطر مردانه خنک و عطر زنانه خنک به سایت مارسلا مراجعه کنید.

راهنمای خرید عطر مردانه بر اساس فصل

با توجه به راهنمای خرید عطر مردانه ، عطر و ادکلن مردانه را بر اساس فصل های مختلف سال، می توان به چهار گروه مختلف دسته بندی کرد. به طور کلی عطر های مردانه گرم و شیرین برای روزهای سرد سال طراحی شده اند و حس طراوت و شادابی را برای شما به همراه می آورند. اما توصیه می شود در روزهای سرد سال عطر هایی با طبع گرم را استفاده کنید تا دلگیری و سردی روزهای پاییزی و زمستانی را از بین ببرند.

راهنمای خرید عطر مردانه بر اساس فصل

فصل بهار

با توجه به راهنمای خرید عطر مردانه در فصل بهار، عطر های خنک طراوت و شادابی را برای شما به ارمغان می آورند. در اغلب این عطر ها از رایحه های میوه ای استفاده شده است. نت های مرکبات، عطر های سبز، پرتقال، شکوفه درختان، ریحان و نعناع و غیره از محبوب ترین نت های این فصل هستند.

فصل تابستان

بر اساس راهنمای انتخاب عطر و ادکلن برای مردان، ادوتویلت های سبک با نت های میوه ای و گل ها بهترین انتخاب برای استفاده در فصل تابستان هستند. نت های هلو، پرتقال، ترنج، بهار نارنج، وانیل، تمشک و غیره از پر طرفدار ترین رایحه های این فصل هستند. رایحه گل ها مثل گل رز و یاس معمولاً آخرین انتخاب آقایان در این فصل بوده و عطر های خنک و دریایی طرفداران بیشتری دارند.

فصل پاییز

بر اساس راهنمای خرید عطر برای مردان در فصل پاییز، رایحه های ادویه ای، چوبی و چرمی بهترین انتخاب ها برای این فصل هستند. این نت ها دلگیری روزهای سرد فصل پاییز را کاهش داده و بسیار گرم و آرامش بخش هستند. در ادکلن های مردانه پاییزی، رایحه عنبر، چوب صندل، نعناع هندی، مرکبات و غیره استفاده می شود.

فصل زمستان

در راهنمای خرید عطر مردانه ، رایحه های شرقی و عودی به عنوان بهترین انتخاب برای فصل زمستان معرفی شده اند. در این عطر ها از رایحه ادویه جاتی چون وانیل، هل، دارچین و مشک و چوب صندل استفاده می شود.


بیشتر بخوانید: فیکساتور عطر چیست


راهنمای خرید عطر مردانه بر اساس تیپ و شخصیت

راهنمای خرید عطر مردانه بر اساس تیپ و شخصیت

راهنمای انتخاب عطر برای مردان به شما کمک می کند تا بهترین عطر مردانه را با توجه به شخصیت خود انتخاب کنید. هر چند خرید عطر معمولاً بر اساس سلیقه شخصی و خوشایند بودن رایحه آن انجام می شود، اما توجه به شخصیت فرد مصرف کننده یکی از اصول خرید عطر و ادکلن برای آقایان است. عطر هایی که دارای نت گل ها یا میوه ها هستند انتخاب مناسبی برای آقایان نمی باشند. هر چند این عطر ها اولین انتخاب مردان احساسی و عاشق پیشه هستند، اما افرادی که شخصیت جدی دارند هرگز این عطرها را انتخاب نمی کنند. در نتیجه می توان گفت هر عطر نشان دهنده شخصیت فرد مصرف کننده آن است. در ادامه به معرفی برخی از شخصیت ها و رایحه های مناسب آن ها می پردازیم.


بیشتر بدانید: یکی از راه‌های مطمئن برای انتخاب عطر مناسب، خرید تستر عطر است. تستر عطر، نسخه‌ای آزمایشی از عطر اصلی است که معمولاً با قیمت کمتری فروخته می‌شود. تستر عطر به شما این امکان را می‌دهد تا رایحه عطر را در شرایط واقعی و در طول روز امتحان کنید و مطمئن شوید که عطر مورد علاقه شما است.


شخصیت درونگرا و مصمم

بر اساس راهنمای خرید عطر مردانه ، عطر های تلخ اولین انتخاب شخصیت های درونگرا و مصمم هستند. عطر های تلخ معمولاً در شیشه های تیره رنگ تولید می شوند. در این عطر ها می توان رایحه های چرم، قهوه و تنباکو را احساس کرد.

شخصیت جدی و با اعتماد به نفس

رایحه های قهوه، نعناع، چوب سوخته، شکلات تلخ و دارچین در عطرهای تلخ و سنگین مردانه استفاده می شوند. این عطر ها اولین انتخاب افرادی هستند که اعتماد به نفس بالایی دارند و به شیک پوشی خود اهمیت می دهند. این افراد معمولاً تیپ رسمی دارند و بسیار جدی و کاریزماتیک هستند. عود، گیاهان و چوب نیز از دیگر رایحه هایی هستند که در این عطر ها استفاده می شوند.

شخصیت پر انرژی و شاد

در راهنمای خرید عطر مردانه ، رایحه مرکبات و میوه به عنوان بهترین انتخاب برای شخصیت های پویا و سرزنده معرفی شده است. آقایان ورزشکار معمولاً از عطر هایی با رایحه مرکبات استفاده می کنند.

شخصیت آرام و ریلکس

نت های چوب صندل و بوی علف تازه بسیار آرامش بخش هستند. افراد آرام و خجالتی معمولاً این عطر ها را انتخاب می کنند که بسیار ملایم بوده و در آن ها از شکوفه گیلاس و اسطوخودوس استفاده شده است.

شخصیت خونگرم و مهمان نواز

این افراد به عطر های شیرین با نت های میوه ای علاقه دارند و با عطر خود افراد را جذب می کنند. بوی شیرین این عطر ها به دلیل استفاده از رایحه های توت فرنگی، تمشک، عسل، خربزه و هلو است.
اما چگونه بهترین عطر و ادکلن مردانه را با توجه به استایل خود انتخاب کنیم؟ در ادامه راهنمای خرید عطر مردانه، رایحه های مناسب برای هر استایل معرفی خواهد شد.

استایل کلاسیک

آقایانی که استایل کلاسیک دارند و کت و شلوار های کلاسیک به همراه بلوز مردانه جزء جدانشدنی از استایل آن ها است، عطر های خانواده بویایی فوگر مانند نت های گلی، آلدهیدی و عصاره اسطوخودوس را انتخاب می کنند.

استایل دراماتیک

این استایل نشان دهنده اعتماد به نفس بالا، جذابیت و تیپ اغواگرانه مردان است. مردانی که به این استایل علاقه دارند از عطر های کهربایی تند و گرم استفاده می کنند.

استایل اسپرت

آقایانی که به استایل اسپرت علاقه دارند و اغلب لباس های غیر رسمی به تن می کنند، عطر هایی که دارای رایحه خنک و شادی آور هستند مثل نت های دریایی و مرکبات را انتخاب می کنند.

استایل جذاب و سکسی

استایل های جذاب و سکسی معمولاً از عطر هایی که دارای رایحه های قوی هستند استفاده می کنند. عطر های خانواده بویایی فوژه با نت های چوبی و کهربایی بهترین انتخاب برای این افراد هستند.

جمع بندی
در این مطلب سعی شده بهترین راهنمای خرید عطر مردانه بر اساس فصل های مختلف سال ارائه شود. بر اساس آنچه گفته شد عطر ها دارای طبع های گرم، سرد و خنک و معتدل هستند. عطر های سرد و خنک ماندگاری و پخش بوی بیشتری در روزهای گرم سال دارند. عطر های گرم نیز در روزهای سرد سال بسیار انرژی بخش هستند. توجه به تیپ های شخصیتی گوناگون از دیگر توصیه های خرید عطر برای آقایان است. در این مطلب به معرفی عطر های مختلف پرداخته و گفته شد که رایحه عطر ها پیوندی قوی با شخصیت افراد دارد. اگر علاوه بر آنچه شرح داده شد، اطلاعات بیشتری در خصوص انتخاب رایحه عطر مردانه بر اساس شخصیت و فصل های مختلف سال در اختیار دارید در بخش نظرات کاربران به اشتراک بگذارید. در مقاله ای دیگر می توانید نکات خرید عطر و ادکلن زنانه را نیز مطالعه کنید.همچنین برای کسب اطلاعات در مورد ” طرز استفاده از عطر مو و استعلام قیمت انواع عطر مانند عطر دیور, قیمت ادکلن شنل مردانه و … به سایت مارسلا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا