دانستنیها و راهنمای خرید

عطر (ادکلن) مینیاتوری چیست؟

عطر های مینیاتوری (که بعضا به اونها عطر کوچک یا عطر جیبی هم میگن) به عطرهایی گفته میشه که در سایز های خیلی کوچک ولی با شکل جعبه و شیشه ی یکسان با نمونه های اصلی تولید میشه و هم برندهای اصلی و هم برندهای متفرقه این نوع عطر ها رو تولید میکنن. شما می توانید برای استعلام قیمت و خرید انواع عطر مانند ادکلن لانکوم زنانه و قیمت ادکلن دیور و دیگر عطرها به سایت مارسلا مراجعه کنید.

عطر (ادکلن) مینیاتوری چیست؟


بیشتر بخوانید: مشخصات ادکلن دیور ساواج اصل


عطرهای مینیاتوری اصل، دقیقا مشابه نمونه های بزرگترشون تولید میشن و تمام محتوا با نمونه ی اصلی یکسان هست، و جعبه داری بچ کد و سریال هست و از نظر محتوی هیچ تفاوتی با نمونه ی بزگشون ندارن، و فقط تفاوت در سایز جعبه و شیشه عطر هست.

عطر (ادکلن) مینیاتوری چیست؟

برندهای متفرقه هم عطرهای مینیاتوری رو با شکلی شبیه به عطرهای اصلی تولید میکنن که البته نام برند روی جعبه معمولا نوشته شده و جعبه ی این نمونه مینیاتوری ها با نمونه ی اصلی اندکی تفاوت داره که مشخصا مایع محتوای شیشه ی مینیاتوری برندهای متفرقه یه کپی از نمونه های اصلی هست و تقریبا سعی شده رایحه شبیه به نمونه ی اصلی باشه. شما می توانید برای خرید و استعلام قیمت انواع مانند قیمت عطر شنل و … به سایت مارسلا مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید: دکانت عطر چیست


 مشاهده کلکسیون عطرها و ادکلن های مینیاتوری اصل موجود در گالری مارسلا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا