دانستنیها و راهنمای خرید

عطر شیرین و خنک زنانه

اگر دمای هوا در روزهای گرم سال از انرژی شما می کاهد، خرید ادکلن زنانه خنک و شیرین می تواند شما را فرش و پر انرژی کند. استشمام رایحه عطر و ادکلن های خنک مانند وزش نسیمی خنک روی پوست صورت و به لذت بخشی نوشیدن یک لیوان نوشیدنی خنک در روزهای گرم سال است. این عطر ها تداعی کننده تصویر قایق سواری یا پیاده روی در یک ساحل شنی خنک هستند. همچنین بوییدن آن ها یادآور بوی دریا، عطر گل های بهاری و میوه هایی چون توت فرنگی، لیمو، نعناع و غیره است. استشمام این عطر ها انسان را سرشار از حس شادابی، امید و سرزندگی می کند.شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید عطر گرم زنانه به سایت مارسلا مراجعه کنید.
در یک عطر خنک و شیرین زنانه می توانید روایح نشاط بخش مرکبات، اقیانوس و نت های سبز را استشمام کنید. شیرینی این عطر ها به دلیل وجود رایحه گل هایی چون رز، یاس و گل صد تومانی است. عطر های خنک از کرختی و کلافگی شما در روزهای گرم سال می کاهند و به شما طراوت و شادابی می بخشند. نت های پایه، میانی و پایانی عطرهای خنک در روزهای گرم به سادگی آزاد می شوند. در نتیجه عطر های خنک بهترین انتخاب برای روزهای گرم سال هستند. اگر به دنبال خرید عطر و ادکلن خنک و شیرین زنانه هستید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.همچنین شما می توانید برای اطلاع از عطر خنک مردانه و ادکلن خنک زنانه به سایت مارسلا مراجعه کنید. 

بهترین عطر شیرین و خنک زنانه

در نت پایه یک عطر زنانه خنک و شیرین از رایحه میوه ها و مرکبات، رایحه اقیانوس و نت های سبز در کنار روایح گلفام استفاده می شود. رایحه این عطر ها اغلب ملایم بوده و ماندگاری و پخش بوی متوسطی دارند. در نتیجه این عطر ها بهترین انتخاب برای استفاده روزانه خانم ها هستند. اگر در نت پایه یک عطر زنانه با رایحه خنک و شیرین از روایح مشک و کهربا استفاده شده باشد، ماندگاری آن بالاتر می رود و برای استفاده در مهمانی ها و موقعیت های رسمی مناسب تر است. همچنین عطر شیرین و خنک با رایحه مرکبات برای استفاده در شب مناسب تر هستند.
انواع عطر و ادکلن زنانه با طبع خنک معمولاً رایحه فرعی تلخ یا شیرین دارند. روایح شیرین به دنبال نت های گلی و میوه ای ایجاد می شوند. اما در روایح تلخ می توانید نت های چوبی، دودی و غیره را استشمام کنید. عطرهای خنک و تلخ زنانه برای موقعیت های رسمی و کاری مناسب هستند و یک شخصیت جسور و جدی از شما در معرض نمایش می گذارند. در حالی که عطر شیرین زنانه مشخصا برای استفاده روزانه مناسب است. البته در موقعیت های رسمی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این عطر ها نشان دهنده روحیه لطیف و حس شادابی و سرزندگی در شما هستند. بنابراین به خانم های جوان توصیه می شود این عطر ها را استفاده کنند.

از جمله مزایای استفاده از یک عطر زنانه سرد و شیرین در روزهای گرم سال می توان به بهبود خلق و خو و افزایش حس آرامش و راحتی شما اشاره کرد. این عطر ها روحیه و اعتماد به نفس تان را تقویت کرده و استرس را از شما دور می کنند. همچنین آرامش بخش بوده و وضعیت خواب، عملکرد ذهنی و تمرکز شما را بهبود می بخشند. از طرف دیگر ترکیب طبع خنک با رایحه های شیرین ترکیبی جذاب و شهوانی برای خانم ها است که اغلب مورد توجه آقایان نیز قرار می گیرد. عطرهای خنک و شیرین زنانه اغوا کننده و تاثیر گذار بوده و جذابیت و صمیمیت یک رابطه را بیشتر می کنند. در ادامه به معرفی چند عطر و ادکلن زنانه خنک و شیرین از مشهورترین برند ها می پردازیم.

بوچرون کواتر

عطر ادکلن بوچرون کواتر

عطر بوچرون کواتر Boucheron Quatre  یک رایحه گلی میوه ای است که در سال 2015 عرضه شد. Boucheron Quatre توسط Natalie Gracia-Cetto، Nadege Le Garlantezec و Antoine Maisondieu طراحی شد. نت های اولیه گریپ فروت، نارنگی، لیمو و پرتقال هستند. نت های میانی عبارتند از: یاس، سیب، توت فرنگی بزرگ، رز و هلو. نت های پایه مشک سفید، ترمه، سدر، وانیل و کارامل هستند.

لانکوم میراکل

عطر ادکلن لانکوم میراکل

لانکوم میراکل Miracle by Lancôme عطری گلی است از برند عطر لانکوم که در سال 2000 عرضه شد. Miracle توسط هری فرمونت، آلبرتو موریلاس و کریستین دوسولیه ساخته شد. نت های ابتدایی لیچی و فریزیا هستند. نت های میانی عبارتند از مگنولیا، فلفل، زنجبیل، پرتقال ماندارین و یاس. نت های پایه عبارتند از یاس، مشک و عنبر.


برای بررسی قیمت و خرید ادکلن لانکوم کلیک کنید.


ماریا کری فوراور

عطر ادکلن ماریا کری فوراور

ماریا کری فوراور عطری است گلی برای زنان. فوراور در سال 2009 عرضه شد. سازنده این عطر Olivier Gillotin است. نت های ابتدایی سیب ننه اسمیت، نیلوفر آبی و نرولی هستند. نت های میانی گاردنیا، گل سرخ و زنبق دره هستند. نت های پایه مشک سفید، چوب صندل و نعناع هندی هستند.

سالواتوره فراگامو سیگنورینا

عطر ادکلن فراگامو سیگنورینا

سالواتوره فراگامو سیگنورینا یک رایحه گلی میوه ای است :ه در سال 2011 عرضه شد. سیگنورینا توسط سوفی لابه و ژولیت کاراگوئوزوگلو ایجاد شد. نت های اولیه فلفل صورتی و کشمش سیاه است. رایحه میانی رز، گل صد تومانی و یاس می باشد. نت های پایه پاناکوتا، مشک و نعناع هندی هستند.

کالوین کلین سی کی شیر بیوتی

عطر ادکلن سی کی شیر بیوتی

کالوین کلین سی کی شیر بیوتی Sheer Beauty  یک رایحه گلی میوه ای است که در سال 2012 عرضه شد. نت‌های ابتدایی بلینی، برگاموت و توت قرمز هستند. نت های میانی گل صد تومانی، یاس و نیلوفر صورتی هستند. نت های پایه مشک، چوب صندل و وانیل هستند. اگر نت چوبی، نت مورد علاقه شماست میتوانید از ادکلن کلاب د نایت که رایحه ای معتدل دارد برای هدیه دادن به اطرافیان خود استفاده کنید تا همیشه این نت بو به مشام شما برسد.

جویسی کوتور ویوا لا جویسی

عطر ادکلن ویوا لا جویسی

جویسی کوتور ویوا لا جویسی Viva la Juicy  یک عطر گلی و میوه ای است که در سال 2008 وارد بازار شد. نت های میانی عبارتند از گاردنیا، پیچ امین الدوله و یاس. نت های پایه کارامل، پرالین، وانیل، عنبر و چوب صندل هستند.

ویکتوریا سکرت بامب شل

عطر ادکلن ویکتوریا سکرت بامب شل

عطر ویکتوریا سکرت بامب شل یک رایحه گلی میوه ای است که در سال 2010 راه اندازی شد. Bombshell توسط Adriana Medina-Baez و Mark Knitowski ساخته شد. نت های ابتدایی عبارتند از Passionfruit، گریپ فروت، آناناس، نارنگی و توت فرنگی بزرگ. نت های میانی عبارتند از گل صد تومانی، ارکیده وانیلی، توت قرمز، یاس و زنبق دره. نت های پایه مشک، نت های چوبی و اوک موس هستند.

سخن پایانی
یک عطر زنانه خنک و شیرین تکمیل کننده استایل شما در روزهای گرم سال است. این عطر ها برای استفاده روزانه و موقعیت های رسمی مناسب هستند. از آنجایی که عطر ها اثر ماندگار و شگرفی در ذهن دیگران بر جای می گذارند، یک ادکلن زنانه خنک و شیرین در موقعیت های رسمی می تواند شما را جدی، جسور و با اعتماد به نفس نشان دهد. عطرهای خنک بیشماری توسط برندهای مشهور تولید شده اند که می توانید بر حسب سلیقه و علاقه شخصی خود از میان آن ها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

شما میتوانید برای خرید یک ادکلن شیرین و خنک زنانه انواع برندها را تست کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. به همین دلیل به شما پیشنهاد میکنیم که از صفحات سایت مارسلا برای اطلاع از قیمت و ویزگی های هر ادکلن مانند قیمت ادکلن بولگاری به صفحه این محصول مراجعه کنید. برای خرید انواع عطر  مردانه و عطر زنانه خنک و شیرین می توانید به فروشگاه اینترنتی مارسلا مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا