دانستنیها و راهنمای خرید

بهترین و پرفروش ترین عطر و ادکلن های زرجوف

معرفی محبوب ترین های برند ایتالیایی و لوکس زرجوف (سرژوف)

بهترین عطر و ادکلن زرجوف

به نظر شما محبوب ترین برند ایتالیایی در زمینه تولید عطر و ادکلن کدام است؟ کدام برند ایتالیایی خاص ترین عطرهای جهان را تولید می کند؟ ممکن است با مرور این دو پرسش نام های زیادی در ذهن شما نقش بسته باشند، اما اگر با دنیای پر زرق و برق صنعت مد ایتالیا و استاندارد های بالایش آشنا باشید، در پاسخ به این پرسش ها حتما از زرجوف نام خواهید برد. همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید عطر لانکوم و عطر شنل به سایت مارسلا مراجعه کنید.

این برند ایتالیایی کلکسیونی از خاص ترین، خوشبوترین و محبوب ترین عطر های لوکس را تولید می کند. ما در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی این برند، بهترین عطر زرجوف را نیز به شما معرفی کنیم.

برند عطر و ادکلن زرجوف Xerjoff

داستان برند عطر و ادکلن زرجوف از کجا آغاز شد؟

برند زرجوف یک برند لوکس ایتالیایی است که توسط سرجیو مومو در سال 2003 تاسیس شد. این برند به طور خاص در زمینه تولید عطر و ادکلن مردانه و زنانه فعالیت می کند. عطر های تولید شده توسط این برند از حیث ظاهر و رایحه، کاملا متمایز از سایر نمونه های موجود در بازار هستند.
برند زرجوف در تولید عطرهایش به یک فرمول طلایی و موفق پایبند است: تلفیق هنر معاصر، نیازهای انسان مدرن و حس زیبایی شناسی با استاندارد های ایتالیایی. این برند برای ساخت عطر هایش از مواد اولیه و عصاره های کمیاب و گرانقیمت ایتالیایی و اسپانیایی استفاده می کند. هر عطر این برند را می توان شاهکاری از رایحه های متفاوت دانست اما آنچه که این شاهکار را تکمیل می کند، طراحی شیشه های عطر است.

عطر های زرجوف نه در شیشه های رنگی، بلکه در شیشه هایی از جنس سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، مانند کوارتز، به بازار عرضه می شود. طراحی شیشه عطر ها با مواد اولیه نفیسی همچون چرم، طلا، قلع، شیشه مورانو و چوب تکمیل می شود.


بیشتر بخوانید:مشخصات ادکلن دیور ساواج اصل


در این مقاله به معرفی بهترین و پرفروش ترین عطر و ادکلن مردانه و زنانه زرجوف می پردازیم. این عطرها با رایحه های جذاب و ماندگار خود، انتخابی عالی برای آقایان شیک پوش و خوش سلیقه هستند.

عطر زرجوف کازاموراتی لیرا

عطر ادکلن زرجوف کازاموراتی لیرا

لیرا را به جرات می توان پرفروش ترین عطر زرجوف نامید. این عطر زنانه با طبعی گرم در گروه شرقی گلی، شیک ترین و بهترین عطر زرجوف است. ترکیب مرکبات مدیترانه ای در کنار اسطوخودوس، وانیل و یاس مصری می تواند شما را با جادویی کرخ کننده مست کند و عشق را در تک تک سلول هایتان جاری سازد. این عطر به طور خاص برای روزهای سرد سال طراحی شده است و در شیشه ای جذاب با رنگ طلایی به بازار عرضه می شود. بر روی شیشه این عطر، تصویری مدرن از زنی زیبا و سبز پوش حکاکی شده است تا ظاهر هنری و جذاب آن را تکمیل سازد. بسیاری این عطر را انتخاب مناسبی برای استایل های رسمی می دانند. نت های مختلف لیرا زرجوف عبارتند از:

هرم بویایی
• نت اولیه: پرتقال خونی، ترنج، اسطوخودوس • نت میانی: شیرین بیان، یاس، دارچین • نت پایه: کارامل، مشک، وانیل

عطر زرجوف ناکسوس

عطر ادکلن زرجوف ناکسوس

زرجوف ناکسوس را می توان بهترین عطر زرجوف برای زنان و مردان دانست. این عطر در گروه بویایی معطر ادویه ای به بازار عرضه می شود و طبعی گرم دارد. این عطر پلی میان سنت و مدرنیته است و این پیام با ارزش را در طراحی شیشه آن می توان به خوبی حس کرد. زرجوف ناکسوس در شیشه ای مات و بی رنگ با جزئیات بسیار ظریف طلایی به بازار عرضه می شود. مایع طلای رنگ عطر در داخل این شیشه، ظاهری هنری و بسیار جذاب را خلق کرده است. ترکیب نت های تنباکو و رایحه های ملایم میوه ای، این عطر را به انتخاب اول بسیاری از زنان و مردان شیک پوش تبدیل کرده است. بسیاری زرجوف ناکسوس را انتخاب ایده آلی برای استایل های رسمی می دانند. نت های مختلف این عطر عبارتند از:

هرم بویایی
• نت اولیه: اسطوخودوس، لیمو ترش، ترنج • نت میانی: عسل، دارچین، یاس، کشمیران • نت پایه: وانیل، تنباکو و دانه تونکا

عطر زرجوف اربا پورا Xerjoff Erba Pura

عطر ادکلن زرجوف اربا پورا

اگر عطر هایی با طبع سرد و شیرین را دوست داشته باشید، بدون شک زرجوف اربا پورا را به عنوان بهترین عطر زرجوف انتخاب خواهید کرد. این عطر هم برای آقایان و هم برای بانوان طراحی شده است و در گروه بویایی شرقی جای می گیرد.

ماندگاری و پراکندگی اربا پورا متوسط است و بسیاری آن را عطری ایده آل برای استایل های روزانه در فصول گرم سال می دانند. اربا پورا در شیشه ای به رنگ آبی فیروزه ای با جزئیات طلایی به بازار عرضه می شود. طراحی شیشه، این عطر را به یک انتخاب لوکس و هدیه ای مناسب تبدیل می کند. نت های مختلف این عطر عبارتند از:

هرم بویایی
• نت اولیه: پرتقال، ترنج و لیمو ترش • نت میانی: میوه جات • نت اولیه: کهربا، وانیل و مشکل

عطر زرجوف الکساندریا 2 Xerjoff ALEXANDRIA II

عطر ادکلن زرجوف الکساندریا 2

زرجوف الکساندریا دو به باور بسیاری از منتقدان یکی از شاهکارهای برند زرجوف است و می توان آن را بهترین ادکلن زرجوف نامید. این عطر با الهام از یک شهر نامرئی و راز آلود با نام “الکساندریا دوم” طراحی و ساخته شده است. طبع تلخ و گرم و گروه بویایی شرقی چوبی این عطر را می توان از ظاهر شیشه اش به خوبی حدس زد. این عطر جذاب در شیشه ای با سایه های مختلف قهوه ای و قرمز و جزئیات طلایی به بازار عرضه می شود. طراحی شیشه این عطر به گونه ای است که گویی همیشه شعله های گرم آتش زیر آن روشن مانده است. الکساندریا دوم عطری مناسب برای مردان و زنان بوده و انتخابی ایده آل برای استایل های رسمی به شمار می رود. نت های مختلف این عطر عبارتند از:

هرم بویایی
• نت اولیه: سیب، دارچین، اقاقیا و اسطوخودوس • نت میانی: سدر، رز و گل برف • اسانس پایه: عود، صندل سفید، کهربا، وانیل و مشک

عطر زرجوف رنسانس Xerjoff Renaissance

عطر ادکلن زرجوف رنسانس

اولین نت های این عطر می توانند شما را به مناطق گرم و آفتابی جنوب ایتالیا ببرند. رنسانس برند زرجوف در شیشه ای سفید رنگ با جزئیات طلایی به بازار عرضه می شود. از روی ظاهر این عطر، می توان به راحتی طبع خنک آن را حدس زد. این عطر در گروه بویایی مرکبات معطر به بازار عرضه می شود و انتخاب ایده آلی برای روزهای گرم سال است. این عطر برای زنان و مردان طراحی شده است و می تواند انتخاب جذابی برای استایل های روزانه باشد. نت های مختلف این عطر عبارتند از:

هرم بویایی
• نت اولیه: نارنگی، برگ درخت نارنج؛ ترنج و لیمو ترش • نت میانی: نعناع، رز و گل برف • نت پایه: مشک، سدر، کهربا و نعناع هندی

عطر زرجوف مور دن وردز Xerjoff More Than Words

عطر ادکلن زرجوف مور دن وردز

عطر مور دن وردز از نظر رایحه و طراحی شیشه بدون شک لایق لقب بهترین عطر زرجوف است. این عطر با طبعی گرم و شیرین و گروه بویایی شرقی چوبی در شیشه ای آبی رنگ و بسیار لوکس به بازار عرضه می شود. در طراحی شیشه این عطر از کوارتز طبیعی استفاده شده که در کنار جزئیات طلایی، ظاهری سلطنتی و لوکس به آن بخشیده است. این عطر برای مردان و زنان انتخابی ایده آل محسوب می شود.

شما می توانید از عطر مور دن وردز در استایل های رسمی و روزانه خود استفاده کنید. رایحه این عطر غیر قابل پیش بینی است و نت ها یکی از پس از دیگری شما را شگفت زده می کنند. همه چیز از ترکیب شیرین لادن دودی و چوب آغاز می شود و به مرور جای خود را به عطر متفاوت و ماندگار کندر هندی می دهد. در ساخت این عطر از عود، صمغ کندر، رایحه های گلی و شرقی، لابدانیوم، رایحه های چوبی و میوه ای استفاده شده است.

عطر زرجوف فورتی ناتس (40 ناتس) 40 Knots Xerjoff

عطر ادکلن زرجوف 40 ناتس

40 ناتس به عنوان پرفروش ترین عطر زرجوف شناخته می شود و حدس زدن دلیل این موفقیت، چندان دشوار نیست. این عطر طبعی خنک و شیرین دارد و در گروه بویایی معطر دریایی تولید شده است. در فصل های گرم سال، 40 ناتس می تواند انتخاب ایده الی برای استایل های روزانه مردان و زنان شیک پوش باشد. این عطر در شیشه ای سرمه ای رنگ با جزئیات طلایی به بازار عرضه می شود و ظاهری وینتیج دارد. این عطر می تواند خیلی راحت شما را به سواحل گرم مدیترانه پرتاب کند و رنگ و بوی متفاوتی به روزهای گرم تابستانی شما ببخشد. نت های مختلف این عطر عبارتند از:

هرم بویایی
• نت اولیه: نمک، گیاهان سبز دریایی • نت میانی: رایحه های چوبی و آب دریا • نت پایه: سدر

عطر زرجوف زفیرو Xerjoff Zefiro

عطر ادکلن زرجوف زفیرو

زفیرو با توجه به رایحه های متفاوت شرقی ادویه ای و طبع گرمش بدون شک پرفروش ترین ادکلن زرجوف برای ماه های سرد سال است. این عطر را با هر استایلی می توانید ست کنید. طراحان زفیرو، این عطر را ادای احترامی به کیمیاگری دوران باروک و روم باستان می دانند. ترکیب رازآلود روایح شرقی ادویه ای نیز تلاشی برای همسویی با این باور بوده است. زفیرو در شیشه ای کرم رنگ به بازار عرضه می شود و جزئیات طلایی آن، ترکیبی ظریف و دلچسب را به وجود آورده است. نت های مختلف این عطر عبارتند از:

هرم بویایی
• نت اولیه: شراب سفید، لامی، گیاه درمنه • نت میانی: هل، دارچین، زنبق، گل صد تومانی • نت پایه: عسل، رایحه چوبی و دودی، کهربا

عطر زرجوف کازاموراتی مفیستو Xerjoff Casamorati Mefisto

عطر ادکلن زرجوف کازاموراتی مفیستو
مفیستو بهترین عطر زرجوف برای آقایان

مفیستو انتخاب اول مردان شیک پوشی است که گروه بویایی مرکباتی معطر را می پسندند. این عطر طبعی خنک دارد و برای استایل های روزانه فصل تابستان، انتخاب بسیار مناسبی است. مفیستو را می توان ادای احترام برند زرجوف به رایحه های کلاسیک ایتالیایی دانست. این عطر محرک است و می تواند انرژی را به متن زندگی شما سرازیر کند. مفیستو در شیشه ای آبی رنگ به بازار عرضه می شود و ظاهری وینتیج دارد. نت های مختلف این عطر عبارتند از:

هرم بویایی
• نت اولیه: گریپ فروت، لیمو ترش، ترنج • نت میانی: اسطوخودوس، رز و زنبق • نت پایه: سدر، کهربا، مشک و چوب صندل سفید

عطر زرجوف کازاموراتی فیرو Xerjoff Casamorati Fiero

عطر زرجوف کازاموراتی فیرو

فیرو با طبعی خنک بدون شک یکی از بهترین عطر های زرجوف برای آقایان است. این عطر در گروه بویایی بسیار پرطرفدار معطر ادویه ای طراحی شده است و انتخاب ایده آلی برای استایل های روزانه تابستانی است. نت های قوی مرکبات و ادویه ها در کنار سبک فوژه این عطر به راحتی شما را تسخیر می کند. طراحی شیشه سبز رنگ این عطر نیز در تناسب کامل با رایحه هایی است که در درون شیشه حبس شده اند. این عطر بسیار تاثیرگذار است و می تواند به هویت شما تبدیل شود. نت های مختلف این عطر عبارتند از:

هرم بویایی
• نت اولیه: ترنج، علف لیمو، لیمو ترش و پرتقال خونی • نت میانی: آویشن، ترخون، بهارنارنج و نعناع • نت پایه: خس خس، جوز، دانه تونکا، نعناع هندی و چوب صندل سفید

بیشتر بخوانید:دکانت عطر چیست


کلام پایانی:
ما در این مقاله ضمن معرفی برند زرجوف، چند عطر پرفروش و محبوب این برند را نیز بررسی کردیم. بدیهی است که انتخاب یک عطر به عنوان بهترین عطر زرجوف امکان پذیر نیست و افراد با سلیقه های مختلف، ممکن است نظرات متفاوتی داشته باشند. امیدواریم مرور این مقاله بتواند به شما در زمینه خرید عطر و ادکلن از برند زرجوف کمک کند. با این حال، برند زرجوف موفق شده است در طیف وسیعی از گروه های بویایی مختلف، عطر های بسیار منحصر به فرد، شیک، جذاب و لوکسی را برای مردان و زنان به بازار عرضه کند. شما می توانید بهترین عطر و ادکلن های زرجوف و دیگر عطر و ادکلن ها مانند ادکلن دیور را با مناسب ترین قیمت و همچنین ضمانت نامه کتبی اصالت کالا، از سایت مارسلا خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا