دانستنیها و راهنمای خرید

بهترین عطر و ادکلن مردانه شنل

معرفی 5 عطر مردانه بسیار پرفروش و محبوب برند شنل

بهترین عطر شنل مردانه کدام است؟

دوستداران دنیای فشن، شنل را نمادی از انقلابی بنیادین در دنیای مد می دانند. این برند با رویکردی مینیمال توانست باورها و علایق اهالی دنیای مد را دگرگون سازد و آنها را با بعد دیگری از آراستگی و زیبایی آشنا کند. عطر شنل بهترین ها را ارائه می کند و شاید به همین دلیل باشد که لقب بهترین عطر شنل مردانه، تنها مختص به رایحه یک عطر و ادکلن نیست. ما در این مقاله قصد داریم با بررسی پنج عطر به شما در خرید بهترین ادکلن مردانه شنل  کمک کنیم. به طور خاص در این مقاله پنج عطر و ادکلن مردانه محبوب و پرفروش از این برند را مرور خواهیم کرد که عبارتند از: ادو تویلت بلو شنل، شنل الور هوم اسپرت، شنل اگویست پلاتینیوم، شنل ادو پرفیوم و شنل آلور هوم.

عطر شنل بلو شنل ادوتویلت

عطر ادکلن بلو شنل ادوتویلت

اگر به روایح نسبتا خنک و تلخ علاقه مند هستید، بلو شنل را بدون شک به عنوان بهترین عطر شنل مردانه انتخاب خواهید کرد. این عطر در سال 2010 به بازار عرضه شد و خیلی زود توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند. بلو شنل یکی از پرفروش ترین عطر های این برند است که با طبع خنک و تلخ خود، نظر مردان شیک پوش و جوان را جلب می کند. این عطر در گروه بویایی چوبی معطر جای می گیرد و معمولا آن را برای فصل های گرم سال انتخاب می کنند.

این ادو تویلت ماندگاری بسیار خوبی دارد و در شیشه ای مات و مشکی رنگ به بازار عرضه می شود. در ابتدا ترکیبی از لیمو، پرتقال، جوز، فلفل قرمز و گریپ فروت حواس بویایی شما را تسخیر می کند. این ترکیب به مرور جای خود را به نت های میانی که ترکیبی از درخت سدر، درخت خس خس، زنجبیل و گل یاس هستند می دهد. در نهایت نیز روح مردانه و ماندگار این عطر در نت های پایه با ترکیبی از چوب صندل، درخت پچولی، رزین لودانوم و رزین کندر هندی، در یاد و خاطر شما تثبیت می شود.

عطر شنل الور هوم اسپرت

عطر ادکلن شنل آلور هوم اسپرت

دوستداران روایح خنک و نسبتا شیرین این عطر را به عنوان بهترین عطر شنل مردانه می شناسند. این عطر، استایل مردان شیک پوش، فعال و جسور را تکمیل می کند. شنل الور هوم اسپرت در گروه بویایی چوبی تند جای می گیرد و طراحان آن را برای فصول گرم سال طراحی کرده اند. این عطر در شیشه ای مات و نقره ای رنگ، با طراحی اسپرت، به بازار عرضه می شود. الور هوم اسپرت ماندگاری بسیار خوبی دارد و از این رو می تواند انتخاب ایده آلی برای روزهای شلوغ، طولانی و گرم تابستان باشد.

عطر شنل الور هوم اسپرت در نت های اولیه با ارائه ترکیبی از آب دریا، ماندارین، پرتقال و آلدهید ها شما را به سواحل مدیترانه پرتاب می کند. به مرور زمان جادوی نت های اولیه جای خود را به ترکیبی از فلفل، درخت سدر و گل نرولی می دهد تا حواس بویایی شما را تحریک سازد. در نت های پایه نیز با ترکیبی استادانه از کهربا، وانیل، درخت خس خس، باقلا تونکا و مشک روبرو هستیم.

عطر شنل اگویست پلاتینیوم

عطر ادکلن شنل اگویست پلاتینیوم

عطر شنل اگویست پلاتینیوم طبعی شیرین و خنک دارد و در شیشه ای کریستالی به بازار عرضه می شود. طراحی ظاهر این عطر مینیمال و مردانه است که با سبکی، طراوت و جذابیت رایحه موجود در شیشه، همخوانی کامل دارد. این عطر در گروه بویایی چوبی گلی مشکی جای می گیرد و آکورد هایی از رایحه های انرژی بخش، آن را به انتخاب ایده آلی برای ماه های گرم سال تبدیل کرده است.

در نت های اولیه، این عطر شیک و مدرن با ترکیبی از رزماری، دانه های قرمز، بهار نارنج و سنبل از شما پذیرایی می کند. به مرور نت های میانی که ترکیبی از صمغ گیاهی، سالویا اسکلاریا، شمعدانی و یاس هستند به استقبال شما می آیند و در نهایت نت های پایه با ترکیبی از کهربا، سدر، چوب صندل سفید، خزه درخت بلوط و خس خس با ماندگاری طولانی مدت، در طول روز شما را همراهی خواهند کرد.

عطر شنل بلو شنل ادو پرفیوم

عطر ادکلن بلو شنل ادوپرفیوم

بلو شنل ادو تویلت به باور بسیاری، بهترین عطر شنل مردانه است و به دلیل همین استقبال گسترده، برند شنل در سال 2018 بلو شنل ادو پرفیوم را نیز روانه بازار کرد. این دو عطر از نظر طراحی ظاهر شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند؛ هر دو عطر در شیشه ای مکعب مستطیلی با ظاهری مات و مشکی رنگ به بازار عرضه می شود. با این حال، نام برند شنل و جزئیات عطر در نسخه ادو پرفیوم با رنگ رز گلد بر روی شیشه حک شده است.

این عطر نیز در گروه بویایی چوبی معطر جای می گیرد. در نت های اولیه، طراحان از ترکیب جسورانه و هنرمندانه نعناع، گیاه درمنه، ترنج و پوست لیمو ترش استفاده کرده اند. در نت های میانی با ترکیبی از شمعدانی، آناناس، ترکیبات سبز و اسطوخودوس روبرو هستیم که بر روی آکورد های پایه چوب عنبر، چوب صندل سفید، سدر و دانه تونکا سوار شده اند.

عطر شنل آلور هوم

عطر ادکلن شنل آلور هوم

شنل آلور هوم یک رایحه کلاسیک از این برند است و بسیاری از طرفداران قدیمی شنل، آن را به عنوان بهترین عطر شنل مردانه می شناسند. شنل آلور هوم در گروه بویایی رایحه های گلی جای می گیرد و طبعی گرم دارد. این عطر سرشار از حس زندگی، رهایی و فریبندگی است. شنل آلور هوم در سال 1999 و در شیشه ای با طراحی کلاسیک و مینیمال معرفی شد. این عطر رنگی طلایی دارد و در شیشه ای مکعب مستطیل به بازار عرضه می شود.برای خرید انواع عطر زنانه به سایت مارسلا مراجعه کنید.

در نت های اولیه، این عطر ترکیبی از هلو، لیمو ترش، ماندارین، ترنج، زنجبیل و اسطوخودوس است. در نت های میانی طراحان ترکیبی از رز، فریزیا، سدر، بادیان رومی، فلفل، گاردنیای یاسمنی، یاس، نعناع هندی و اقاقیای برزیلی را ارائه می دهند. در نت های پایه نیز، این عطر ترکیبی از کهربا، وانیل، مشک، دانه تونکا، لوبان، نارگیل، چرم، خزه درخت بلوط و چوب صندل سفید است که هنرمندانه با یکدیگر ترکیب شده اند. همچنین شما می توانید برای استعلام قیمت انواع عطر مردانه مانند عطر dior و ادکلن بولگاری به سایت مارسلا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا