دانستنیها و راهنمای خرید

بهترین عطر و ادکلن های دیور زنانه

معرفی 10 عطر بسیار محبوب و پرفروش زنانه دیور Dior

اگر می‌خواهید از میان عطرهای مسحورکننده، آرامش‌بخش و جذاب دیور زنانه، عطر یا ادکلن خاص شخصیت خود را انتخاب کنید، لازم است نکاتی را بدانید. ما در ادامه قصد داریم به معرفی تمام ابعاد و ویژگی‌های بهترین عطر دیور زنانه بپردازیم و شما را با بهترین عطر دیور زنانه برای شخصیت‌های مختلف آشنا کنیم تا بتوانید با کمترین خطا، بهترین ادکلن را انتخاب کنید. 
علاوه‌براین، به صحبت درباره خصوصیات انواع عطرهای زنانه دیور و آکوردها و نت‌های عطرهای دیور جادور، میس دیور، میس دیور رز ان رز، جوی بای دیور، دیور پویزون، دیور ادیکت، دیور دان، دیور دولچه ویتا و دیور لس کریشنز دی موسیو دیور دیورسنس نیز خواهیم پرداخت. 
عطر زنانه دیور، همچون الماسی مشهور، درخشان، ماندگار و گیرا است و قصه زنانگی را از پنجره‌ای نو بازگو می‌کند.همشنین شما می توانید برای خرید انواع عطر زنانه دیگر مانند عطر شنل به سایت مارسلا مراجعه کنید.  

معرفی بهترین عطر و ادکلن دیور زنانه

عطر دیور از همان ابتدا با طنین ظریف گام‌های زنانه، قدم به عرصه صنعت عطرسازی گذاشت که تداوم آن همچنان در سرتاسر جهان منعکس می‌شود و هر روز، افراد جدیدی را در زمره طرفداران خود درمی‌آورد که همین موضوع، انتخاب را دشوار می‌کند. در ادامه به معرفی تعدادی از محبوب‌ترین انواع عطرهای دیور زنانه می‌پردازیم.

دیور جادور (J’adore) 

عطر ادکلن دیور جادور

جادور، نوای آزادی و شادی را با خود به.همراه می‌آورد و با آکورد‌های مرکباتی، گلی و میوه‌ای‌اش، در کنار گرمای اسانس گل رز دمشقی و یاس، رایحه‌ای فوق‌العاده زنانه و اسرارآمیز را پخش می‌کند که مقاومت در برابر آن حقیقتا مشکل خواهد بود. به‌طور استعاری گفته می‌شود نت‌های مرکباتی با تازگی و پویایی ذاتی خود، به رایحه «لبخند» می‌بخشند، به این معنی که به‌محض پرواز اولین نت‌ها، مانند یک جادو در تمام فضا احساس می‌شوند. 
گل رز دمشقی، رایحه گلی شیرینی دارد که به آرامی به سمت میوه‌ای شدن می‌رود و برخی افراد، رایحه آن را با رایحه شامپاین مقایسه می‌کنند. رایحه تازه و درعین‌حال، عطر گرم زنانه و آرامش‌بخش یاس در کنار سایر نت‌ها باعث شده است که این عطر حتی برای رایحه‌درمانی نیز پیشنهاد شود و از این دیدگاه، بهترین ادکلن دیور زنانه نام بگیرد.

میس دیور (Miss Dior)

عطر ادکلن میس دیور

ادو پرفیوم میس دیور با عطر زنانه دیور خلق‌شده توسط کریستین دیور، متفاوت است و در سال 2021 به بازار عرضه شد. سازنده این عطر فرانسوا دماچی است. نت‌های ابتدایی آن، زنبق، گل صد تومانی و زنبق دره هستند و در نت‌های میانی از زردآلو، رز و هلو و برای نت‌های پایه از وانیل، مشک، دانه تونکا، چوب صندل و بنزوئین بهره برده شده است. در صنعت عطرسازی، رایحه زنبق، نتی گلی و چوبی با لحن خامه‌ای و لطیف و یادآور عطر بنفشه‌های بهاری است. 
نت‌های پودری و حسی زنبق در ادوپرفیوم اصلی میس دیور یافت می‌شود که در ترکیب با گل صد تومانی، رایحه‌ای محتاطانه و وحشی را خلق می‌کند. گل صد تومانی با رایحه تازه و شیرین خود، می‌تواند تمام فضای یک اتاق را معطر کند اما نت زردآلو یک نت کمیاب و دوگانه تلخ و شیرین است و در کنار هلو که نتی شیرین و ماندگار دارد، مشخصه اصلی بهترین عطر دیور زنانه اغواگر را بازگو می‌کند؛ عطری لطیف، ظریف و مبهم که یادآور عصرهای عاشقانه بهاری است. 

میس دیور رز ان رز (Dior Miss Dior Rose N’Roses) 

عطر ادکلن میس دیور رز ان رز

عطر میس دیور رز ان رز، یک عطر سرزنده، دخترانه و درخشان با حسی آبدار و خوشمزه است که به‌سرعت قلب حساس خود را نشان می‌دهد. سازنده این عطر نت‌های ابتدایی شمعدانی، ماندارین ایتالیایی و برگاموت (ترنج) را با نت میانی گل سرخ و نت‌های انتهایی مشک و پودری درهم آمیخته است تا رایحه‌ای جوان‌پسند و دلنشین را عرضه کند و صرفا اگر با همین میزان اطلاعات، آن را بهترین ادکلن دیور زنانه بنامیم، اغراق نکرده‌ایم.
 نام ادکلن میس دیور رز ان رز، از نام آن گرفته شده که مانند سفید برفی، غنوده در بستری از گل‌های رز است و قرار است تمام رایحه‌هایش، دست به دست یکدیگر دهند و همین عطر را تداعی کنند. اگر یک برگ شمعدانی را بین انگشتان خود له کنید، بوی مرکبات و میوه‌ همراه با کمی ادویه و البته بوی گل رز را حس خواهید کرد! 
به‌طور کلی، شمعدانی به‌دلیل رایحه‌اش، اغلب با گل رز اشتباه گرفته می‌شود ولی قدرت آن کمتر و تقریبا بیشتر پودری، لیمویی و علفی، با رایحه‌ای ملایم اما قوی، سبز و گرم دارد.

جوی بای دیور (Dior Joy by Dior)

عطر ادکلن دیور جوی

آکوردهای اصلی دیور جوی بای دیور، شیطنت و سرزندگی دخترانه را به‌یاد می‌آورند. عطر دیور جوی بای دیور، یک رایحه گلی چوبی مُشکی زنانه است که در سال 2018 عرضه شد. نت‌های ابتدایی این ادکلن دیور زنانه، ترنج و پرتقال ماندارین هستند و نت‌های میانی از یاس، گل رز، هلو و کاسیس تشکیل شده‌اند. نت‌های پایه هم شامل مشک سفید، چوب صندل، سدر، نعناع هندی و بنزوئین است که قلب را با احساس شادی بی‌نهایت همراه با نوعی لطافت و انرژی فراگیر، تسخیر می‌کند. این عطر که با لبخند پرجنب و جوش گل‌ها و مرکبات، نوازش صاف و آرام چوب و وقار مشک و چوب صندل می‌درخشد، گویی با هزاران رنگ ظریف پوشانده شده و بیانگر سادگی و پاکی است. 

دیور پویزن (Dior Poison)

عطر ادکلن دیور پویزن

رایحه واقعی شیرین‌بیان، مات و کاراملی است و به‌ندرت در عطرسازی استفاده می‌شود، اما در دیور پویزون به‌نحوی هنرمندانه با یاس که نت شیرین و گلی دارد، ترکیب می‌شود. رایحه یاس، معمولا گرم، مُشکی، چوبی، ظریف و غنی اما آرامش‌بخش و اغواکننده است. نت‌های بعدی این عطر وانیل و مشک هستند. وانیل اغلب در عطرهای وسوسه‌انگیز و همچنین عطرهای خلاق دخترانه و جوان‌پسند وجود دارد. این نت‌ها در کنار یکدیگر عطر گرم، گلی و شرقی پویزون را می‌سازند که انتخاب خاص خانم‌های جذاب و فریبنده است.

دیور پیور پویزن (Dior Pure Poison)

عطر ادکلن دیور پیور پویزن

یکی بود یکی نبود، یک عطری بود بی گناه اما فریبنده، صادق ولی مرموز. دیور پیور پویزن یک فریبندگی را در ناب ترین کیفیت با کنکاش دو جانبه و کیمیاگری غیر قابل مقاومت تجسم می کند. در این عطر شکوه و احساس آرامش بی نظیری به چشم می خورد و محصول سال 2004 می باشد. Carlos Benaim و Dominique Ropion و Olivier Polge از سازندگان و طراحان این محصول جاودانه اند .

دیور ادیکت (Dior Addict)

عطر ادکلن دیور ادیکت

دیور ادیکت گرم و شیرین با نت‌های ابتدایی این عطر مسحورکننده، شامل شاه توت، برگ ماندارین و شکوفه درخت ابریشم شروع می‌شود و با نت‌های میانی، یاس، شکوفه کاکتوس سرئوس، شکوفه پرتقال و رز ادامه می‌یابد. نت‌های پایه نیز با وانیل، دانه تونکا و چوب صندل میسور، رایحه‌ای کهربایی و گلی را ایجاد می‌کنند. شکوفه کاکتوس سرئوس، رایحه‌ای مرموز و غبارآلود، ملایم و کمی تند دارد اما شکوفه پرتقال یک رایحه پیچیده است که می‌توان آن را در یک پالت بزرگ از نت‌ها تفسیر کرد که درعین‌حال، رایحه‌ای تازه، کودکانه، تمیز و صابونی دارد. شاه توت و برگ ماندارین، در کنار یکدیگر، شیرینی همراه با تلخی ملایم را تداعی می‌کنند و با نت آرام و بی‌حاشیه شکوفه ابریشم، تبدیل به بهترین ادکلن دیور زنانه می‌شود.

دیور دان (Dior Dune for Women)

عطر ادکلن دیور دان زنانه

عطر دیور زنانه دیور دان خنک و شیرین، با نت‌های ابتدایی این عطر شامل چوب رز برزیلی، آلدئیدها، پرتقال ماندارین، ترنج و گل صد تومانی آغاز می‌شود و در نت‌های میانی با زنبق، یلانگ یلانگ، گل دیواری، یاس و رز ادامه می‌یابد. در نهایت، نت‌های پایه از عنبر، چوب صندل، بنزوئین، خزه بلوط، وانیل، نعناع هندی و مشک، نیرو می‌گیرند.
یلانگ یلانگ را شاید همه نشناسند. عصاره عجیب و غریب، عمیق و گلی یلانگ یلانگ، دارای نت‌های بالایی از یاس، موز، خامه و لاستیک تند است. نت گل دیواری نیز چیزی شبیه عشق در نگاه اول، شیرین، گرم، شاد و عاشقانه و بازیگوش است و مخلوطی از نت‌های توت قرمز شیرین، فریزیا و مرنگ گل رز را تداعی می‌کند و در نهایت، این ادکلن زمستانی، با نت‌های گرم و عمیق عنبر، صندل و خزه بلوط، شما را بدرقه خواهد کرد.

دولچه ویتا (Dolce Vita)

عطر ادکلن دیور دولچه ویتا

عطر گرم و تند دولچه ویتا با نت‌های ابتدایی هلو، هل، زنبق، گریپ فروت، ترنج و رز آغاز می‌شود. رایحه میانی ترکیبی از دارچین، زردآلو، چوب رز برزیلی، زنبق، هلیوتروپ و مگنولیا است و نت‌های پایه، وانیل، چوب صندل، سدر و نارگیل هستند. این عطر، برای خانم‌های جسور و بی‌پروا بهترین عطر دیور زنانه است چون از همان ابتدا با رایحه‌ تند و اصیل هل و گریپ فروت و نت آفتابی، شیرین و پیچیده ترنج به استقبال شما می‌آید. در ادامه نت گرم، تند و شیرین دارچین با نت‌های میوه‌ای زردآلو، زنبق و هلیوتروپ همراه می‌شود. رایحه هلیوتروپ، گلی و ترش و شیرین است و یاس بنفش را تداعی می‌کند. 

دیور هیپنوتیک پویزن (Dior Hypnotic Poison)

عطر ادکلن دیور هیپنوتیک پویزن

دیور هیپنوتیک پویزن را می توان انقلابی در دنیای عطر نامید که طی سال های مختلف در روش ها و در غلظت های مختلف تولید و عرضه شده است.
این عطر جادویی در سال 2014 در گروه بویایی آمبری وانیلی به امضای فرانسوا دماشی رسید. ترکیبی جوان پسند که با آمیزه ای از روایح گل ها، ادویه ها و خوراکی های لذیذ تولید و با نت هایی چون وانیل، شیرین بیان و بادام قوه ی تخیل شما را به وجد می آورد.
 فرانسوا دماشی خالق این عطر وسوسه انگیز سویه‌های اهریمنی آن را با ترکیبات شرقی به تصویر می‌کشد و به‌واسطه نت یاس رازقی که ظرافت‌های یخی و حیوانی خاصی دارد، به غلظتی عمیق‌تر و تاثیرگذارتر می‌رسد.
هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم سرشتی کاملا طبیعی دارد و قدرت درونی‌اش را از عصاره‌ها و ترکیبات ناب و خالصی می‌گیرد که با دقتی بی‌نظیر انتخاب شده‌اند. فرانسوا دماشی درباره این عطر می‌گوید: «هیپنوتیک پویزن از آن عطرهایی است که عصاره‌های ناب، آرومای طبیعی آنها و ژرفای خاصشان را به بازی می‌گیرد». آمیزه این عطر، آرومای اغواگرانه یاس رازقی را با عصاره شکوفه پرتقال آمیخته می‌کند و سپس گرمای فراگیرش را از نت‌های پُرحرارت و صمغ‌مانند دانه تونکا و وانیل می‌گیرد. سویه اغواگرانه و دلپذیر این عطر هم با رایحه شیرین‌بیان و همچنین باداک که سرشتی شیرین و خوراکی دارد، برجسته‌تر می‌شود؛ نتی که یکی از ترکیبات کلیدی و کاربردی در تمامی عطرهای «هیپنوتیک پویزن» است.
هیپنوتیک پویزن را در حقیقت می توان به سمی تعبیر کرد که هر آن کس که در مسیرش قرار گیرد را آلوده و درگیر خود می کند. عطری با طبعی گرم که بسیار شایسته ی همراهی با شما در شب های سرد پاییز و زمستان می باشد.
بطری زیبا و متفاوت «هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم» شکلی شبیه به یک سیب شکری و همراه با رنگ تیره متمایل به مشکی دارد که در برابر نور، رنگ قرمز خود را آشکار می سازد تا از این طریق بتواند بیشترین شباهت را با عصاره ناب درونش خلق کند. این بطری خاص را استادان شیشه‌کاری کمپانی سنت‌گوبان (Saint-Gobain) ساخته‌اند. نام، برند و غلظت عطر نیز بر روی شیشه با فونت زرد رنگی به چاپ رسیده است. با کمی دقت می‌بینید که دهانه بطری با روبان سیاهی آراسته شده که یک مُهر با حروف CD را نگه می‌دارد. درپوش سیاه این بطری هم مانند تاجی به نظر می‌رسد که سویه‌های تاریک‌تر و جادوگرانه آمیزه درونش را بازتاب می‌دهد.همچنین شما می توانید برای خرید و مشاهده قیمت انواع ا دکلن مردانه مانند ادکلن  بولگاری به سایت مارسلا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا