دانستنیها و راهنمای خرید

بهترین عطر و ادکلن های شنل زنانه

معرفی 5 عطر بسیار پرفروش و محبوب زنانه شنل Chanel

بهترین عطر زنانه شنل

شاید در هنگام خرید ادکلن زنانه با انواع برند های مطرح و معروف رو به رو شوید ما قصد داریم در این مقاله شما را با معروف ترین و پر فروش تری ادکلن زنانه از برند شنل آشنا کنیم. دوستداران و منتقدان دنیای مد، برند شنل را به واسطه محصولات لوکس، منحصر به فرد و با کیفیتش در دنیا می شناسند. این برند ایتالیایی در کنار تولید جواهرات و لباس های شیک، در زمینه طراحی عطر و ادکلن های مردانه و زنانه نیز شهرت خوبی دارد. برند شنل کلکسیونی از عطر های زنانه خوش بو و خاص را در شیشه هایی لوکس و منحصر به فرد به بازار عرضه کرده است که هر کدام، طرفداران خاص خودشان را دارند. همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت انواع عطر گرم زنانه به سایت مارسلا مراجعه کنید.
شاید به همین دلیل باشد که معرفی و خرید یک عطر تحت عنوان بهترین عطر شنل زنانه، برای هیچ کس کار چندان آسانی نیست. ما در این مقاله تصمیم داریم تا با معرفی پنج عطر موفق و محبوب این برند، به شما در خرید بهترین عطر شنل زنانه کمک کنیم. همچنین برای استعلام قیمت ادکلن لانکوم زنانه و قیمت عطر شنل می توانید به سایت مارسلا مراجعه کنید. پنج عطر شنل که در ادامه مقاله قرار است معرفی شود عبارتند از: شنل کوکو مادمازل، شنل چنس او تندر، کوکو شانل، شانل چنس و گابریل شنل.

شنل کوکو مادمازل Chanel Coco Mademoiselle

عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل
بسیاری عطر شنل کوکو مادمازل را به واسطه گروه بویایی گل های مدیترانه ای و طراحی ظریف و کلاسیک شیشه اش می شناسند. این عطر در سال 2001 و در شیشه ای مستطیلی شکل به بازار عرضه شد. طراحی ظریف شیشه روح زنانه را به خوبی منعکس می کند. شنل کوکو مادمازل ماندگاری بسیار خوبی دارد و منتقدان آن را عطری چهارفصل معرفی می کنند. 
این عطر که در دسته انواع ادکلن شیرین زنانه قرار میگیرد، طبعی ملایم و شیرین دارد و می تواند به خوبی استایل زنان شیک پوش و جوان را تکمیل سازد. شنل کوکو مادمازل در نت های اولیه با ترکیبی از ترنج، پرتقال، ماندارین و شکوفه پرتقال از شما استقبال می کند. اندکی بعد با نت های میانی که ترکیبی از گل یاس، گل رز، یالانگ یالانگ و میموس هستند، روبرو می شویم. در نهایت نیز نت های پایه که ترکیبی از مشک، وانیل، خس خس، لوبیا تونکا، اپوپوناکس و نعناع هندی هستند، شما را تحت تاثیر قرار می دهند.

شنل چنس او تندر CHANEL Chance Eau Tendre

عطر ادکلن شنل چنس او تندر
شنل چنس او تندر، فلنکری از بهترین عطر شنل زنانه، یعنی چنس است که در سال 2010 به بازار عرضه شد. این ادو تویلت طبعی خنک دارد و برای ماه های گرم سال ایده آل است. عطر شنل چنس او تندر در شیشه ای کروی شکل به بازار عرضه می شود. بسیاری رنگ صورتی ملیح مایع این عطر را انتخابی ایده آل برای یک عطر زنانه جذاب در گروه بویایی گلی میوه ای میدانند.
چنس او تندر ماندگاری و قدرت پخش شوندگی خوبی دارد و می تواند بهترین انتخاب برای زنان جوان و جسور باشد. در نت های اولیه، ترکیب ساده اما قدرتمند به و گریپ فروت شما را مسخ خواهد کرد. در نت های میانی این عطر از ترکیب رویایی سنبل و یاس استفاده شده است و در نت های پایه، با ترکیبی از زنبق، مشک، کهربا و سدر روبرو هستیم تا هویت عطر های سری تندر به خوبی در ذهن، ماندگار شود.

کوکو شنل Coco Chanel

عطر ادکلن کوکو شنل
اگر به برند شنل و یا دنیای عطر ها علاقه مند باشید، بدون شک نام عطر شنل کوکو را شنیده اید. این عطر را بسیاری بهترین عطر شنل زنانه می دانند. شیشه مستطیلی عطر در کنار مایع طلایی آن، یک ترکیب بسیار شیک و کلاسیک را تداعی می کند. جزئیاتی که با رنگ های مشکی و طلایی رو شیشه درج شده است نیز، زیبایی آن را دو چندان می سازد. از ظاهر کلاسیک و جذاب عطر که بگذریم، طبع گرم و گروه بویایی شرقی ادویه ای آن، می تواند هر کسی را مدهوش سازد. 
این عطر شنل برای ماه های سرد سال طراحی شده است و ماندگاری بالایی دارد. در نت های اولیه، کوکو شنل با ترکیبی ماندگار و جذاب از هلو، گشنیز، ماندارین، یاس و رز از شما استقبال می کند. در نت های میانی، ترکیبی از شکوفه پرتقال، رز، گل ابریشم، شبدر و یاس حس بویایی شما را نوازش می دهد. در نت های پایه نیز با ترکیبی ماندگار از کهربا، وانیل، مشک، لابدانیوم، صمغ گیاهی، دانه تونکا و صندل سفید روبرو هستیم. شنل کوکو در سال 1984 به بازار معرفی شد و از آن زمان تا به امروز، یکی از پرفروش ترین و موفق ترین عطر های زنانه شنل محسوب می شود.

شانل چنس Chanel Chance 

عطر ادکلن شنل چنس شنل
عطر شانل چنس یک عطر تابستانی جذاب با رایحه گل های مدیترانه ای است. این عطر در سال 2003 و در شیشه ای کروی شکل به بازار عرضه شد. طراحی شیشه این عطر شباهت بسیار زیادی به عطر شنل چنس او تندر دارد با این تفاوت که مایع عطر شانل چنس طلایی رنگ است. این عطر طبع شیرین و ملایمی دارد و ماندگاری بسیار طولانی مدتش، توانسته است نظر بسیاری از طرفداران و منتقدان این برند را به خود جلب کند. این عطر همچنین قدرت پراکندگی بالایی دارد.
 در نت های اولیه، شنل چنس ترکیبی از لیمو، فلفل قرمز و آناناس را ارائه می کند که ترکیبی شیرین و تند است. این ترکیب انرژی بخش خیلی زود جای خود را به نت های میانی، که ترکیبی از گل یاس، گل زنبق و گل سنبل هستند می دهد. این ترکیب آرامش بخش برای مدت زمان طولانی ماندگار است تا اینکه در نهایت جای خود را به نت های پایه که ترکیبی از مشک، کهربا، خس خس و درخت پیچولی هستند، می دهد.

گابریل شنل  CHANEL Gabrielle  

عطر ادکلن شنل گابریل
عطر گابریل شانل یک عطر منحصر به فرد، گیرا، جذاب و فوق العاده خوش بو است که در شیشه ای مستطیل شکل و شیک به بازار عرضه می شود. تنها طراحی شیشه این عطر پنج سال زمان برده است. این عطر طبعی خنک دارد و برای ماه های گرم سال ایده آل است. گروه بویایی رایحه های گلی این عطر را به انتخاب اول بسیاری از زنان شیک پوش و مستقل جهان تبدیل کرده است. 
در نت های اولیه گابریل شانل با ترکیبی از گریپ فروت، نارنگی ماندارین و انگور فرنگی سیاه خود را معرفی می کند. این ترکیب شیرین و دلرباست و به امضای گابریل شانل تبدیل شده است. در نت های میانی با ترکیبی از یاس ، شکوفه پرتقال، گل مریم و گل یلانگ روبرو هستیم. در نت های پایه این عطر نیز از ترکیب کلاسیک اما همیشه برنده مشک و صندل سفید استفاده شده است.همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت ادکلن شنل زنانه به سایت مارسلا مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: دکانت عطر چیست


ههمچنین شما می توانید برای انتخاب و خرید انواع عطر مانند دیور و قیمت ادکلن دیور به سایت مارسلا مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا