دانستنیها و راهنمای خرید

عطر گرم زمستانی زنانه

آخرین روزهای پاییز رنگارنگ، نوید آمدن زمستان را در پی دارند. همه ما حالا در تدارک آماده شدن برای روزهای سرد و خاکستری سال هستیم. کمد لباس های ما مملو از پلیورها و بوت های زمستانی گرم شده اند و شال و کلاه، مهم ترین اکسسوری های استایل روزانه ما محسوب می شوند. متخصصان دنیای مد یادآور می شوند که این روزها در کنار انتخاب شال، کلاه و کت های گرم، استفاده از رایحه های گرم را نیز نباید فراموش کنیم. حتی تصور استفاده از یک عطر خنک و تابستانی با رایحه های میوه ای، در کنار شیک ترین و گرم ترین پالتوها و بوت های زمستانی در یک روز برفی و سرد هم سرما را تا عمق جانمان نفوذ می دهد! یک عطر گرم زمستانی زنانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ اصلا انتخاب عطر  گرم زنانه زمستانی چرا تا این حد اهمیت دارد؟ ما در این مقاله به این پرسش ها پاسخ خواهیم داد.   

معرفی عطر گرم زمستانی زنانه

معرفی عطر گرم زمستانی زنانه

خرید ادکلن زنانه با طبع گرم یا معتدل بهترین انتخاب برای فصل پاییز و زمستان است. عطرهای گرم زمستانی زنانه که در ساختار هرم بویایی آنها از روایح کهربا، چوب یا نت های شیرین تر مانند وانیل و شکلات استفاده شده باشد، برای این فصل از سال ایده آل هستند. اکثر ادکلن های گرم زمستانی زنانه معروف در ساختار خود روایح آشنا، مانند هل یا دارچین را دارند. این روایح یادآور گرمای خانه و جمع های خانوادگی هستند. استفاده از آنها در استایل های زمستانی، شما را به فردی قابل اعتماد و آشنا برای اطرافیان تبدیل می کند. روایح دودی و ادویه ای نیز می توانند در روزهای سرد برای بسیاری از افراد یادآور خاطراتی شیرین و آرامش بخش باشند.

ادکلن گرم زمستانی زنانه معمولا از ماندگاری بالایی برخوردار است. این بدان سبب است که در این فصل از سال، پوست ما کمتر عرق می کند و همین رطوبت پایین، می تواند ماندگاری عطرها را افزایش دهد. شاید به همین خاطر باشد که برای انتخاب و خرید عطر و ادکلن های گرم زمستانی زنانه، باید توجه ویژه ای به غلظت و شدت بوی عطر نیز داشته باشید. یک عطر قوی گرم با رایحه شیرین یا دودی که بتواند برای ساعت ها روی پوست و لباس های شما باقی بماند، انتخاب چندان جالبی برای محیط های اداری و سرپوشیده نیست. این عطرها بیشتر برای قرارهای عاشقانه، مهمانی ها و دورهمی های رسمی توصیه می شوند. در صورتی که طبعی گرم دارید یا برای استایل خود در محل کار به دنبال عطری ملایم تر و زمستانی هستید، عطر گرم با غلظت کم یا عطرهایی با طبع معتدل را پیشنهاد می کنیم.

برای انتخاب عطرهای گرم زمستانی زنانه یک نکته را همیشه به خاطر بسپارید: در ماه های سرد سال، راحتی شما و اطرافیانتان از همه چیز مهم تر است. رایحه هایی که بتوانند در دمای پایین و هوایی سرد، گرما، آرامش خاطر و دلگرمی را برای شما و اطرافیانتان تداعی کنند، بهترین انتخاب برای زمستان هستند. از آنجایی که دنیای عطر و ادکلن زنانه بسیار متنوع است، شاید خرید عطر و ادکلن در چنین شرایطی اندکی چالش برانگیز باشد. ما برای راحتی شما در ادامه برخی از محبوب ترین و پرفروش ترین عطر و ادکلن های گرم زمستانی زنانه را معرفی خواهیم کرد:

تام فورد بلک ارکید

قیمت خرید عطر (ادکلن) تام فورد بلک ارکید زنانه و مردانه Tom Ford Black Orchid EDP

تام فورد بلک ارکید مظهر عطری ادویه ای و فریبنده است. ترکیبی منحصر به فرد، جذاب و بسیار محبوب از ترافل سیاه، ارکیده سیاه، و نعناع هندی، رایحه ای است که گرما و حس حسی را متصاعد می کند. نت‌های عمیق و پیچیده ارکیده سیاه آن را به انتخابی عالی برای آن شب‌های زمستانی تبدیل می‌کند که می‌خواهید در عین حال جذاب و دنج باشید.

ایو سن لورن لیبر له پارفوم

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) ایو سن لورن لیبر (لیبغه) زنانه Yves Saint Laurent Libre Le Parfum

اگر از طرفداران نسخه ی اولیه ی عطر بسیار محبوب و پر طرفدار ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre هستید، عطر ایو سن لورن لیبر له پارفوم Libre Le Parfum را نیز دوست خواهید داشت، تفسیری مجلل تر، گرم تر و تندتر. این عطر با ترکیبی از اسطوخودوس، شکوفه پرتقال و وانیل، رایحه ای گرم و دلپذیر است که احساس آرامش می کند. این یک انتخاب عالی برای کسانی است که خواهان عطری روزانه تا شب هستند که بتوانید تقریباً برای هر مناسبت زمستانی از آن استفاده کنید.

پرادا پارادوکس

رایحه های گل ممکن است مترادف با بهار باشند، اما برخی از گزینه های عالی وجود دارد که می توانید در ماه های سردتر از آنها استفاده کنید. پرادا پارادوکس برای ترکیب گلی در رایحه های زمستانی، انتخابی جذاب است. لطافت زنبق را با غنای زعفران ترکیب می کند و رایحه ای پیچیده و گلی ایجاد می کند که برای کسانی که قدردان یک دسته گل زمستانی پیچیده تر هستند عالی است.

فرانسیس کرکجان باکارات رژ

قیمت خرید فروش عطر ادکلن میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ مردانه/زنانه 540Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540

سامانتا هولندر، یکی از معتبرترین نویسنده های مقالات زیبایی گفته:”اگر به من اجازه داده شود تا آخر عمرم فقط یک عطر بپوشم، آن عطر باکارات رژ 540 Maison Francis Kurkdijan خواهد بود.  باکارات رژ عطری ایست شایسته و به شدت محبوب و پر طرفدار با پایه ای چوبی که با نت های گلی مانند یاس و زعفران متعادل می شود که رایحه ای واقعا مست کننده ایجاد می کند. – 

ایو سن لورن لیبر اینتنس

قیمت خرید فروش عطر ادکلن ایو سن لورن لیبر اینتنس زنانه Yves Saint Laurent Libre Intense

برای کسانی که عاشق عطرهای وانیلی برای روزهای سرد و زمستانی هستند و رایحه ای که آنها را در شب های سرد و زیبای زمستانی گرم کند، ایو سن لورن لیبره اینتنس همان عطری است که در جستجوی آن بوده اند.
ایو سن لورن لیبر اینتنس Libre Intense EDP در سال 2020 عرضه شد و بر خلاف Libre اصلی، نسخه Intense را بیشتر مبتنی بر وانیل و کمتر اسطوخودوس محور ساختند که این عطر را برای فصول سردتر عالی می کند.
اپنینگ یک انفجار قوی از اسطوخودوس را برای شما فراهم می کند اما تنها در عرض چند دقیقه وانیل شروع به پخش شدن می کند و رایحه شیرین تر، گرم تر، غنی تر و دلپذیرتر می شود. دانه تونکا و خس خس در نت های پایه جایگزین مشک سنگین از Libre اصلی شدند و اینتنس را به رایحه ای متراکم، منحصر به فرد و گرم تبدیل کردند.
این عطر را برای هر خانمی که عاشق عطرهای مبتنی بر وانیل است توصیه می‌کنیم، اما ممکن است برای خانم‌های بالغ‌تر مناسب‌تر باشد، این بدان معنا نیست که جمعیت جوان‌تر نمی‌توانند آن را بپوشند. این یک عطر شب عالی است که ماندگاری شگفت انگیز و عملکرد بسیار قوی دارد.

ویکتور اند رولف بن بن

قیمت خرید عطر (ادکلن) ویکتور اند رولف بن بن (ویکتر اند رلف بون بون) زنانه Viktor & Rolf Bonbon

همانطور که از نام آن پیداست، عطر ویکتور اند رولف بن بن Bonbon مانند یک آب نبات کاراملی مایع است که نشان دهنده رایحه ای زیبا برای آرامش و لذت است.
این ادکلن شیرین زنانه با ماندگاری قوی و سیلاژی متوسط، ترکیبی منحصر به فرد از رایحه شیرین-چوبی دارد نمیتوان آن را در لیست بهترین عطر های زمستانی زنانه جای نداد.
Bonbon Viktor & Rolf دارای شروعی میوه‌ای است که از نت‌های بالایی هلو، پرتقال ماندارین و پرتقال می‌آید، اما با خشک شدن و دوای داون، رایحه چوبی‌تر، ملایم‌تر و شیرین‌تر می‌شود. مرکبات اولیه محو می شوند و شما یک مایع کاراملی شیرین و چوبی دریافت می کنید که بوی شگفت انگیزی دارد.
شما به راحتی می توانید این عطر را برای هر مناسبت زمستانی و پاییزی، بدون توجه به روز یا شب، استفاده کنید.

مارک جیکوبز دکادنس

قیمت خرید فروش عطر ادکلن مارک جاکوبز دکادنس (دکدنس) زنانه Marc Jacobs Decadence

این رایحه فوق العاده و قوی برای خانم های با اعتماد به نفس، قاطع و مدیر ساخته شده است و قدرت جلب توجه هر مردی را از همان ابتدا دارد – یک شاهکار واقعی به تمام معنا.
دلیل اینکه مارک جاکوبز دکادنس Decadence Marc Jacobs را بسیار منحصر به فرد و زیبا می دانیم به خاطر نت های ویژه ایست است که به طرز جادویی با نت های دیگر ساخته شده اند و این رایحه را کاملاً زنانه و فوق العاده جذاب می کنند.
اپنینگ دارای نت آلو است که به ندرت در ترکیب عطر دیده می شود، اما زمانی که از آن استفاده می شود، معمولا به زیبایی انجام می شود. این عطر علاوه بر آلو، چوبی سنگین با کره ای میوه ای و خاکی است.
به راحتی می توانیم بگوییم که این عطر رایحه ای جلب توجه کننده، پیچیده، اغوا کننده و فریبنده دارد که افراد را از عاشق خود می کند.
این عطر برای مناسبت های شب ساخته شده است و زمانی که لباسی مجلسی به تن دارید و به بهترین شکل ظاهر می شوید رایحه ای عالی دارد. این به معنای واقعی کلمه همه چیزهایی را دارد که بهترین عطرهای زمستانی برای زنان باید داشته باشند!

لانکوم لاویه بل

قیمت خرید عطر (ادکلن) لانکوم لا ویه است بله (لانکوم لاویست بل) زنانه Lancome La Vie Est Belle EDP

به واقه میتوان گفت یکی از 10 عطر به شدت محبوب زنانه ی بازار عطری نیست جز لانکوم لا ویه بل La Vie Est Belle (با معنای زندگی زیباست) و ما می توانیم صدها دلیل را برای این عنوان نام ببریم …
لانکوم لا ویه بل La Vie Est Belle قوی‌ترین عطری است که هر زنی می‌تواند بپوشد، دارای رایحه‌ای اغواکننده، حس برانگیز و جلب توجه کننده و بسیار لذت بخش است که می‌تواند رایحه اصلی شما برای هر نوع مناسبت زمستانی باشد.

برای بررسی قیمت ادکلن لانکوم کلیک کنید.


این عطر اغوا کننده در یک بطری با رایحه میوه ای و شکوفه پرتقال باز می شود، اما پایه وانیل و نعناع هندی به شیرینی آن می افزاید و رایحه فوق العاده جذاب و منحصر به فرد می شود.
رایحه ای که ممکن است برای بسیاری از افراد سنت شکن باشد این واقعیت است که لانکوم لا ویه بل La Vie Est Belle عطری منحصر به فرد است اما از آنجایی که مدت زیادی است در بازار بوده و همانطور که اشاره کردیم یکی از پرفروش ترین عطرهای زنانه است. منحصر به فردی اولیه خود را از دست داده است.
اما، به دلیل ماندگاری بسیار عالی و عملکرد فوق العاده، این عطر برای همیشه یک انتخاب مطمئن برای هر خانمی خواهد بود که می خواهد اعتماد به نفس داشته باشد و تحسین های بسیار بالایی را از اطرافیان به دست آورد.

تام فورد ولوت ارکید

عطر (ادکلن) تام فورد ولوت ارکید (تام فرد ولوت اورکید) زنانه Tom Ford Velvet Orchid

تام فورد ولوت ارکید Velvet Orchid یک رایحه زنانه قدرتمند و غالب با کیفیت عالی است و معتقدیم برای همیشه در لیست بهترین عطرهای زمستانی زنانه خواهد بود. این رایحه ای است که به شما احساس قدرت و تجمل می دهد، ترکیبی پیچیده و جذاب که مدام شما را شگفت زده می کند.
تام فورد ولوت ارکید با ترکیبی کاملاً گلی باز می‌شود، اما پس از خشک شدن، رام و عسل رایحه‌های گلی را کنار می‌زنند و رایحه تیره‌تر، گرم‌تر و شیرین‌تر می‌شود و بوی فوق‌العاده‌ای می‌دهد.
قلب این عطر کاملاً گلی است، اما ارکیده، هلیوتروپ و گل رز بوی آن را ملایم تر و پودری می کند. در نهایت با بوی چوبی و کهربایی که به خوبی با قلب گل هماهنگ می شود، پذیرای شما خواهد بود.
این عطر می تواند عطر شب شما باشد، اما می توانید آن را در طول روز نیز بپوشید، اما مطمئن شوید که بیش از حد از آن استفاده نکنید زیرا غلظت بالایی دارد.

دیور هیپنوتیک پویزن

قیمت خرید فروش عطر ادکلن دیور هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم زنانه Christian Dior Hypnotic Poison EDP

رایحه ای نمادین و ابدی که در سال 1998 توسط خانه عطر و ادکلن دیور منتشر شد، و همچنان مورد تحسین مردان و زنان قرار می گیرد – حتی پس از گذشت تقریباً 20 سال، سزاوار جایگاه امنی در لیست امروزی است.
هیپنوتیک پویزن یکی از بهترین عطرهایی است که می توانید برای خود بخرید (اگر زن هستید، اگر نه برای کسی که دوستش دارید!) – بسیار دوست داشتنی است، کیفیت فوق العاده ای دارد، منحصر به فرد است و بسیار ارزشمند.
دیور هیپنوتیک پویزن Hypnotic Poison با کمی آلو و نارگیل باز می شود، اما به سرعت به لیلی دره و گل سرخ برزیلی خشک می شود که آن را کمی شیرین تر و چوبی تر می کند. پایه این رایحه همان چیزی است این عطر را دوست داشتنی تر میکند و به شکل رایحه ای وانیلی، شیرین و بادام با جلوه ای پودری بیرون می آید. در صورتی که جز طرفداران برند دیور هستید پیشنهاد میکنیم برای بررسی قیمت ادکلن دیور زنانه از محصولات مارسلا دیدن کنید.
پوشیدن این عطر باعث می شود احساس کنید که در عصرهای برفی زمستانی در آغوش گرم و جذابی هستید و واقعاً جادویی است. به عقیده ی ما هیپنوتیک پویزن دیور، عطری بسیار عالی و تحسین برانگیز است، بنابراین اگر به دنبال جلب توجه هستید، حتما عاشق هیپنوتیک پویزن Hypnotic Poison خواهید شد.

رپلیکا بای د فایر پلیس

قیمت خرید فروش عطر ادکلن میسون مارتین مارژیلا بای د فایر پلیس Maison Martin Margiela By the Fireplace

کل ایده Replica نشان دادن یک محیط خاص است و این یکی قرار است خانواده ای را در دهه 1970 به تصویر بکشد که دور یک شومینه جمع شده اند – یک عطر واقعی، زمستانی، آرامش بخش و گرم.
عطر یونیسکس زپلیکا بای د فایر پلیس چوبی، دودی و ادویه ای با رایحه ای وانیلی و اثر کهربایی است. حالت بالزامیک و پودری دارد اما ترکیبی بسیار خوب و متعادل با جهت چوب است.
این عطر یونیسکس برای هر دو جنس آقایان و بانوان قابل استفاده است و نمی توان گفت که به جنسیت خاصی متمایل است. به دلیل چوبی بودن، این عطر را برای شب‌های خصوصی، گرم و دنج با شریک زندگی‌تان، زمانی که می‌خواهید جذاب، جذاب و جذابتر باشید، عالی می‌دانیم.
اگر بتوانید این عطر را به معنای واقعی کلمه کنار شومینه تصور کنید، دقیقاً می‌دانید که چرا در لیست عطرهای برتر زمستانی زنانه ما قرار دارد.

جورجیو آرمانی سی اینتنس

عطر جورجیو آرمانی سی اینتنس زنانه Giorgio Armani Si Intense

وقتی در مورد عطر جورجیو ارمانی سی اینتنس Si Intense صحبت می‌کنیم، زنی جسور، شجاع و مسلط را با یک کت چرمی مشکی متصور میشود، این حسی است که Si Intense دارد.
تاریک و جذاب است، اما در عین حال، باکلاس و شیک است، ترکیبی کاملا متعادل که برای شب های سرد و زمستانی عالی است.
این عطر با نت‌های مرکباتی ترنج و پرتقال ماندارین شما را تازه می‌کند، اما به دلیل وجود انگور فرنگی سیاه و کاسیس، رایحه‌ای عمیق‌تر و کمی معطر پیدا می‌کند. با خشک شدن، رایحه چوبی، تیره و پررنگ می شود، در حالی که نت های میوه ای هنوز قابل تشخیص هستند.
اگرچه ماندگاری و پخش بسیار بالایی ندارد، اما به دلیل منحصر به فرد بودن و عوامل متعادل آن، این عطر را برای هر خانم قوی و جسوری توصیه می کنیم و قطعا یکی از بهترین عطرهای زمستانی برای بانوان است.

بای کیلیان انجلز شیر

قیمت خرید فروش عطر ادکلن بای کیلیان آنجلز شیر مردانه/زنانه By Kilian Angels' Share

عطر فوق العاده لوکس و منحصر به فرد بای کیلیان انجلز شیر Angels’ Share بخشی از کلکسیون لیکوریک خانه عطر و ادکلن کیلیان Killian است و هر عطر از آن مجموعه بر اساس مشروب متفاوتی است، این یکی کنیاک محور است.
رایحه پشت کیلیان انجلز شیر Angels’ Share به صورت معطر، شیرین، گرم، خامه ای و تند باز می شود. نت‌های آغازین به طرز ماهرانه‌ای با بلوط از میانه ترکیب می‌شوند که شروع به پخش شدن می‌کند و رایحه آن جلوه‌ای تند چوبی پیدا می‌کند. در درای داون نهایی، دانه تونکا به همراه نت وانیل برجسته‌تر می‌شود و رایحه آن حسی گرم و تند و شیرین را به شما القا می‌کند.
کیلیان انجلز شیر Angels’ Share یکی از عطرهای هیجان انگیز است که برای شب های سردتر و سردتر ساخته شده است و یک انتخاب ایده آل برای خانم ها و آقایان است.
علاوه بر این، یک جلب توجه عالی، اغواگر، و یک رایحه دوست‌داشتنی واقعی با کیفیت خوب و پخش شگفت‌انگیز است.
به عقیه ی ما این عطر یکی از بهترین عطرهای زمستانی برای زنان است، اگر بهترین عطر نباشد.

گرلن مون گرلن اینتنس

قیمت خرید فروش عطر ادکلن گرلن مون گرلن ادو پرفیوم اینتنس زنانه Guerlain Mon Guerlain Eau de Parfum Intense

در اپنینگ عطر گرلن مون گرلن اینتنس،  یک ترکیب مرکبات و اسطوخودوس وجود دارد، اما درای داون آن بهشتی روی زمین است. Mon Guerlain Intense عطری با رایحه وانیلی است که نت های برجسته ای از چوب و مشک سفید دارد. رایحه وانیلی شیرین، چوبی، کمی اسطوخودوس و پودری است، بسیار خوب ترکیب شده و دلپذیر است.
از نظر مناسبت‌ها، میتوان گفت که Mon Guerlain Intense برای رویدادهای روز و شب عالی است،

الی ساب گرل اف نو

قیمت خرید فروش عطر ادکلن الی (الیه) ساب گرل آف ناو (نو ، نیو) زنانه Elie Saab Girl of Now

یکی از بهترین عطرهای زمستانی برای زنان که فقط برای شب های صمیمی، قرارهای عاشقانه زمستانی، یا یک شب در یک مکان دنج عالی است الی ساب گرل اف نو Girl of Now عطری جذاب و اغواگر است که هر مردی آن را دوست دارد.
اپنینگ گرل او نو Girl of Now به عنوان یک طعم خوش طعم پسته است و همانطور که بادام را از قلب خشک می کند و شیر بادام از پایه شروع به پخش شدن می کند و جهت عطر را به خود می گیرد. رایحه بادام، شیرین، آجیلی، پچولی است، در حالی که ترمه حسی چوبی به این ترکیب جادویی می دهد.
این عطر غلیظ، شربتی و لذیذ به شما احساس جذاب‌تر و مطلوب‌تر می‌دهد، رایحه‌ای ماندگار با برجستگی خوب و ارزش عالی است.

فرانسیس کرکجان گرند سویر

قیمت خرید فروش عطر ادکلن میسون فرانسیس کرکجان گرند سویر (کورکجان گرند سویر) زنانه/مردانه Maison Francis Kurkdjian Grand Soir

میسون فرانسیس کرکجان گرند سویر، عطری زمستانی غنی، مجلل است که مطمئناً در لیست بهترین عطرهای زمستانی چه برای آقایان و چه برای بانوان جای دارد.
این عطر یونیسکس اغوا کننده، شکوهمند و جذاب است و به دلیل ساختار کاملاً منحصر به فرد و کیفیت فوق العاده آن، هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب است.
بوی گرند سویر کاملاً در محور کهربا و وانیل است، شیرین، گرم، کمی آجیلی و همچنین خاکی است. همانطور که به درای داون نزدیک میشود، بهتر و بهتر می شود. شما هنوز آن اثر غنی، شیرین و تند و گرم را دارید، و رایحه ای بسیار جذاب و دل انگیز دارد.
نکته ی دیگری که این عطر را بسیار ارزشمند تر برای استفاده در طول زمستان کرده، طول عمر ابدی و پخش بوی قوی آن است. بیش از 10 ساعت دوام خواهد داشت و در چند ساعت اول عالی جلوه می کند. این عطر برای استفاده در شب بی نظیر است، اما اگر آن را برای رویدادهای روز نیز انتخاب کنید، اشتباه نخواهید کرد.

جیوانچی له اینتردیت اینتنس

قیمت خرید فروش عطر ادکلن جیوانچی له اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس زنانه Givenchy L'Interdit Eau de Parfum Intense

جیوانچی له اینتردیت اینتنس Givenchy L’Interdit Intense به واقع یکی از شاهکارهای خانه ی عطر و ادکلن جیوانچی است، که در سال 2020 منتشر شد و قبلاً قلب بسیاری از دوستداران عطر را ربود.
L’Interdit Intense وعده می دهد که شما را «با هدایت هیجان درونی هوس ها و تکانه هایتان به عمق هوس های نفسانی ببرد» و این ترکیب ساده و در عین حال جذاب واقعاً رایحه ای منحصر به فرد و عالی دارد
با اولین اسپری، یک اثر شکوفه پرتقال را دریافت می کنید، اما به سرعت به رایحه ای شیرین، پیچیده و گلی سفید با وانیل و دانه های کنجد خوشمزه تبدیل می شود.
 با این عطر رایحه ای دلپذیر و آرامش بخش از نعناع هندی و تندی گرم تجربه میکنید. این عطر می تواند برای هر شب و مناسبت زمستانی عطر مورد علاقه شما باشد و حتی اگر آن را در روز بپوشید، اشتباه نخواهید کرد.
از نظر عملکرد، طول عمر شگفت‌انگیزی دارد اما سیلاژ متوسطی دارد.

لانکوم لانویت ترزور

عطر (ادکلن) لانکوم لانویت ترزور (لنکوم ترسور/تریزور ل نویت) زنانه lancome La Nuit Tresor

آخرین اما مطمئناً نه کم اهمیت ترین در این لیست از بهترین عطرهای زمستانی برای زنان، به جرات می توان گفت که این عطر یک مقدار بیش از حد از عطر خوش طعم است، به این معنی که حاوی تعداد زیادی نت های مختلف، اما کاملاً خوب و جذاب است، لانکوم لا نویت ترزور. سرها را برمی گرداند و باعث می شود هر مردی به سمت شما نگاه کند.
La Nuit Tresor با اپنینگ میوه ای شروع می شود که به سرعت و به آرامی به رایحه ای شیرین، گرم و تند تبدیل می شود، اما آکورد میوه به طرز لذت بخشی با پایه چوبی، کارامل و وانیلی ترکیب می شود.
رایحه جذاب لانکوم ترزور لانیت را به هر خانمی توصیه می کنیم که می خواهد احساس اغواگر و حس برنگیزی داشته باشد، و می خواهد توسط هزاران زن دیگر دیده شود، و مایل است در هر مکانی عطرش قبل از او صحبت کند.
نکته ی مهم دیگر اینکه لانکوم لا نویت ترزور La Nuit Tresor دارای ماندگاری و پخش بوی بالایی است. میتوان گفت این عطر بیشتر یک عطر شبانه است، زیرا غلظت بالایی دارد و با هر عطر دیگری مبارزه می‌کند.

کلام پایانی

ما با خرید عطر و ادکلن مردانه یا زنانه در واقع یک عطر یا رایحه را به امضای شخصیت و استایل خود تبدیل می کنیم. این عطر، به ویژه در روزهای سرد سال، باید بتواند فضایی آرامش بخش را برای ما و اطرافیانمان تداعی کند. ما در این مقاله مهم ترین ویژگی های عطر گرم زمستانی زنانه ایده آل را مرور کردیم. همچنین برای راهنمایی شما، برخی از محبوب ترین و پرفروش ترین های بازار را نیز معرفی کردیم.

انواع مختلفی از برندها نیز وجود دارند که در این مقاله معرفی نشدند، اما شما میتوانید با مراجعه به سایت مارسلا از ویژگی ها و قیمت آن ها مطلع شوید. مثلا برای اطلاع از قیمت ادکلن بولگاری میتوانید به صفحه این محصول در سایت مراجعه کنید.

خرید ادکلن و عطر مناسب نوعی سرمایه گذاری در استایل شخصی شماست، پس آن را جدی بگیرید! شما میتوانید برای خرید عطر و ادکلن خنک مردانه و زنانه به سایت مارسلا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا