دانستنیها و راهنمای خرید

بهترین عطر و ادکلن های ورساچه Versace

معرفی 8 عطر بسیار محبوب و پرفروش برند ورساچه

برای خرید یک عطر خاص، خوشبو و ماندگار به چه نامی اعتماد می کنید؟ نماد مدوسا در کنار محصولاتی با کیفیت، خاص و لوکس، برند ورساچه را به یک نام ماندگار در ذهن دوستداران دنیای مد تبدیل کرده است. از آنجایی که این برند در تولید نمونه های متنوعی از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه نیز موفق بوده است، شاید داشتن تنها یک انتخاب و خرید بهترین عطر ورساچه کار چندان آسانی نباشد. به همین خاطر، ما در این مقاله تصمیم داریم تا با معرفی بهترین عطرهای ورساچه، به شما در این انتخاب کمک کنیم. به طور خاص، هشت عطر مردانه و زنانه از این برند را در این مقاله مرور خواهیم کرد. این عطر ها عبارتند از: ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم، کریستال برایت، ورساچه اروس، ورساچه پور هوم، ورساچه پور هوم دیلان بلو، ورساچه او فرچ، ورساچه ورسنس و ورساچه پور هوم عود نویر.همچنین برای مشاهده قیمت ادکلن ورساچه اصل می توانید به سایت مارسلا مراجعه کنید.

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم Versace Crystal Noir EDP

عطر ادکلن ورساچه کریستال نویر مشکی ادوپرفیوم

عطر ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم، که با نام ورساچه مشکی نیز در دنیا شناخته می شود، طبعی گرم و نسبتا تلخ دارد. این عطر زنانه برای ماه های سرد سال طراحی شده است. گروه بویایی این عطر گل های شرقی است و ماندگاری و قدرت پراکندگی بالایش، توجه بسیاری از منتقدان و طرفداران ورساچه را به خود جلب کرده است. این عطر در شیشه ای لوکس و مشکی رنگ به بازار عرضه می شود. سه طیف بویایی این عطر عبارتند از:

هرم بویایی
• نت اولیه: هل، فلفل و زنجبیل • نت میانی: نارگیل، شکوفه پرتقال، گل صدتومانی و گاردنیای یاسمنی • نت پایه: کهربا، صندل سفید و مشک

ورساچه برایت کریستال Versace Bright Crystal

عطر ادکلن ورساچه برایست کریستال صورتی

عطر ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) با طبعی خنک و رایحه ای گلی میوه ای، یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین عطرهای این برند است. این عطر برای فصل های گرم سال طراحی شده است و در شیشه ای شفاف به بازار عرضه می شود. شیشه این عطر شباهت بسیار زیادی به عطر کریستال نویر دارد با این تفاوت که مایع کریستال برایت صورتی رنگ است. این عطر انتخاب ایده الی برای زنان شیک پوش و جوان می تواند باشد. سه طیف بویایی این عطر عبارتند از:

هرم بویایی
• نت اولیه: گریپ فروت و انار • نت میانی: نیلوفر آبی، ماگنولیا و گل صد تومانی • نت پایه: چوب ماهون، مشک و کهربا

برای خرید ادکلن مردانه کلیک کنید.


ورساچه اروس مردانه Versace Eros

عطر ادکلن ورساچه اروس مردانه

یکی از بهترین ادکلن های ورساچه، به انتخاب مردان شیک پوش، ورساچه اروس است. این عطر مردانه طبعی شیرین و ملایم دارد و در گروه بویایی معطر فوژه طبقه بندی می شود. ورساچه اروس در شیشه ای مستطیل شکل و آبی رنگ که به نماد مدوسا ورساچه مزین است، به بازار عرضه می شود. ماندگاری و قدرت پخش شوندگی این عطر بسیار خوب است و انتخاب ایده آلی برای فصل های سرد سال، به ویژه پاییز، محسوب می شود. سه طیف بویایی این عطر عبارتند از:

هرم بویایی
• نت اولیه: لیمو، سیب و نعناع • نت میانی: آمبروکسان، دانه تونکا و شمعدانی • نت پایه: سدر، خس خس، وانیل و خزه درخت بلوط

ورساچه پور هوم Versace Pour Homme

عطر ادکلن ورساچه پور هوم

عطر ورساچه پور هوم با طبعی خنک یکی از انتخاب های محبوب مردان جوان و خوش سلیقه برای ماه های گرم سال است. این عطر در گروه بویایی معطر فوژه طبقه بندی شده و پراکندگی بسیار خوبی دارد. ورساچه پور هوم در شیشه ای مستطیل شکل و شفاف به بازار عرضه می شود. رنگ ابی روشن مایع عطر در کنار جزئیات نقره ای طراحی شیشه، از جمله نماد زیبای برند ورساچه، حس خنکی و سبکی را به شما القا می کند. سه طیف بویایی این عطر عبارتند از:

هرم بویایی
• نت اولیه: رز، بهار نارنج، ترنج و لیمو ترش • نت میانی: سنبل، شمعدانی، سدر و سالویا اسکلاریا • نت پایه: مشک، دانه تونکا و کهربا

ورساچه پور هوم دیلان بلو

عطر ادکلن ورساچه دایلان بلو دیلان بلو

عطر ورساچه پورهوم دیلان بلو (دایلان بلو)، عطری مردانه با طبع خنک است که ورساچه در سال 2016 آن را به بازار عرضه کرد. طراحی منحصر به فرد و شیک شیشه این عطر، از همان روزهای آغازین توجه طرفداران و منتقدان ورساچه را به خود جلب کرد. این عطر در یک شیشه مات مستطیلی شکل به رنگ سرمه ای به بازار عرضه می شود و نماد ورساچه با رنگ طلایی روی آن، هارمونی جذابی را به وجود آورده است. این عطر در گروه بویایی معطر فوژه جای می گیرد و انتخاب ایده الی برای روزهای گرم سال است. بسیاری پور هوم دیلان بلو را یکی از مدرنترین و بهترین عطرهای ورساچه می دانند. سه طیف بویایی این عطر عبارتند از:

هرم بویایی
• نت اولیه: ترنچ، آب، گریپ فروت و برگ انجیر • نت میانی: پاپیروس، فلفل، نعناع هندی، برگ بنفشه و آمبروکسان • نت پایه: زعفران، مشک، دانه تونکا و روایح دودی

ورساچه او فرش

عطر ادکلن ورساچه او فرش

عطر ورساچه او فرچ طبعی خنک دارد و تمام ویژگی های یک عطر ایده آل مردانه را داراست. این عطر انتخاب مناسبی برای فصل بهار است. ورساچه او فرچ در سال 2006 و در شیشه ای آبی رنگ به بازار عرضه شد. طراحی شیشه این عطر با جزئیاتی که یاد آور آبی بیکران اقیانوس هاست، به خوبی با گروه بویایی چوبی آبزی اش انطباق دارد. سه طیف بویایی این عطر عبارتند از:

هرم بویایی
• نت اولیه: اقاقیای برزیلی، هل، کارامبولا، هل و ترنج • نت میانی: ترخون، فلفل، سالویا و سدر • نت پایه: کهربا، زعفران، مشک و روایح چوبی

ورساچه ورسنس

عطر ادکلن ورساچه ورسنس

اگر به دنبال عطری خنک در گروه بویایی چوبی مشک گلی هستید، عطر ورساچه ورسنس را به شما پیشنهاد می کنیم. این عطر زنانه به طور خاص برای ماه های گرم سال طراحی شده است و ماندگاری خوبی دارد. ورساچه ورسنس در شیشه ای مستطیلی شکل و شفاف به بازار عرضه می شود و وجه تمایزش با سایر عطرهای برند، رنگ سبز ملایم مایع عطر است. طیف بویایی این عطر عبارت است از:

هرم بویایی
• نت پایه: ترنج، مرکبات، گلابی، ماندارین و انجیر • نت میانی: سوسن سفید، هل، نرگس و یاس • نت اولیه: سدر، مشک، چوب صندل و چوب درخت زیتون

ورساچه پور هوم عود نویر

عطر ادکلن ورساچه عود نویر

عطر ورساچه پورم هوم عود نویر را می توانید به راحتی از طراحی خاص شیشه عطر و رایحه های شرقی چوبی اش تشخیص دهید. این عطر در شیشه ای مشکی رنگ با جزئیات طلایی به بازار عرضه می شود و طبعی گرم دارد. این عطر مردانه انتخاب ایده آلی برای روزهای سرد سال است و ماندگاری بالایی دارد. پور هوم عود نویر را می توان یکی از بهترین عطرهای ورساچه دانست که توازن میان رایحه های ادویه ای، چرم و چوبی در آن به خوبی رعایت شده است. سه طیف بویایی این عطر عبارت است از:

هرم بویایی
• نت اولیه: نارنج، بهار نارنج و فلفل • نت میانی: زعفران، هل و صمغ کندر • نت پایه: عود، لدروود و نعناع هندی

 

Array

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا