عطرهای جدید، نقد و بررسی عطر و ادکلن

عطر زرجوف آریدال، ترکیبی از گرما،پودر و غبار

Xerjoff Aridal ، عضو جدید لاین Shooting Stars برند زرجوف در سال 2023

عطر یونیسکس زرجوف آریدال ترکیبی از رایحه دل انگیز و آرامش بخش جوز هندی و فلفل صورتی است که در عین اینکه مطبوع و دلنشین است، از دیگر روایح مشابه کاملاً متمایز بوده و حسی دلنشین و دلربا از بوی دل انگیز گل زنبق و عطر یاس به شما می بخشد و شامه ی شما را می نوازد، و نهایتاً عطر پاپیروس و چوب های خشک در نت پایه این عطر،رایحه ای رؤیایی در اطراف شما می پراکند.اینک، یک بار دیگر، مجموعه Shooting Stars با عطر زنانه و مردانه جدیدِ Xerjoff Aridal، در دنیای عطر و ادکلن طوفانی بپا کرده و محصول جدیدش را روانه بازار ساخته است.
همچنین شما می توانید برای خرید انواع عطر زنانه دیگر مانند عطر شنل و عطر dior… به سایت مارسلا مراجعه کنید.

عطر ادکلن زرجوف اریدال Xerjoff Aridal

داستان چگونگی نامگذاری Shooting Stars برای این لاین عطر در نوع خود بسیار جالب است. پایه و اساس این مجموعه برگرفته از یک رویداد شگفت‌انگیز است که در سال 1947 رخ داد. در آن زمان یکی از بزرگترین بارش‌های شهاب سنگی در سیبری شرقی و فراتر از دامنه‌های کوه «سیخوت-آلین» به وقوع پیوست و باعث شد تا قطعاتی از شهاب سنگ در آنجا پراکنده شود. نام Shooting Stars برگرفته از همین بارش شهاب سنگ بود که همانند ستارگانی بود که به سوی زمین شلیک شده بودند. از این رو «ستاره های پرتاب شده» یا «Shooting Stars» نام با مسمائی برای این مجموعه بود. ایده اصلی هم این بود که روایحی ارائه شود که هر کدام منعکس کننده یک ستاره «سقوط کرده» باشد، و سعی شود تا تأثیری را که آنها بر روی مردم گذاشته اند را به‌صورت رایحه ای در اذهان تصور شود، و ماهیت و فضای ایجاد شده در اطراف هر ستاره (شهاب سنگ)، تصویر و تصور گردد.

هنگامیکه بیابان گردان مراکشی در میان شنهای داغ بدنبال قارچ دنبلان بودند، کشف جالبی کردند. آنان به تعدادی از این شهاب سنگها برخوردند که اینجا و آنجا روی شن ها صحرا پراکنده شده بودند. این قطعات شهاب سنگ، بعدها نامش را به جدیدترین عطر و ادکلن در مجموعه شوتینگ استار (Shooting Stars)، یعنی آریدال (Aridal) داد. در واقع نام Aridal برگرفته از نام همین شهاب سنگ است.

عطر ادکلن زرجوف اریدال Xerjoff Aridal

عطر مردانه و زنانه اریدال توسط خانه عطر و ادکلن زرجوف در سال 2023 روانه بازار شد. نت‌های ابتدایی این عطر عبارتند از: المی (نوعی صمغ روغنی که از برخی درختان استوایی (لامی)، به ویژه از گونه ای از آن که در کشور فیلیپین بدست می آید، و در تولید و ساخت لاک و جوهر مورد استفاده قرار می¬گیرد. )، سرو، جوز هندی و فلفل صورتی. نت های میانی آن عبارتند از: نعناع هندی، ریشه زنبق، یاس و چوب کشمیر. نت های اصلی و پایه آن نیز شامل چوب صندل، پاپیروس، چوب خشک و بنزوئین هستند.همچنین شما می توانید برای استعلام قیمت انواع عطر مردانه مانند ادکلن بولگاری به سایت مارسلا مراجعه کنید.

هرم بویایی عطر ادکلن زرجوف اریدال Xerjoff Aridal

نت های اولیه: جوز هندی، الیمی (لامی)، فلفل صورتی، سرو //نت های میانی : عناب ایتالیایی، نعناع هندی، یاس، چوب کشمیر // نت های پایه : چوب های خشک، چوب صندل، بنزوئین ، پاپیروس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا