دانستنیها و راهنمای خرید

بهترین عطر و ادکلن لانکوم زنانه

معرفی 5 عطر بسیار محبوب و پرفروش زنانه لانکوم

امروزه بسیاری از بانوان شیک پوش و جذاب به دلیل محبوبیت و آوازه ی بالای عطر زنانه برند لانکوم، به دنبال خرید ادکلن های این برند می باشند. برند لانکوم تولید کننده عطرهای پرفروشی همچون Lancome La Vie Est Belle، Lancome La Nutt Tresor، Lancome Miracle، Lancome Poeme، Lancome Tresor است. در این مقاله قصد داریم که شما را با تاریخچه این برند معروف و بهترین عطر لانکوم زنانه آشنا کنیم تا انتخابی درست در خرید بهترین ادکلن لانکوم زنانه داشته باشید.همچنین شما می توانید برای خرید ادکلن زنانه مانند عطر لانکوم  و … به سایت مارسلا مراجعه کنید.

مختصری از برند لانکوم

برند فرانسوی لانکوم در سال 1953 توسط آرماند پیتژن تاسیس شد، این شرکت به منظور تقویت برند خود تصمیم به همکاری با فرانسوا کوتی صاحب شرکت های عطرسازی گرفت. پس از این همکاری در مدت زمان کم، خرید عطر و ادکلن لانکوم در لیست خریدهای پرفروش عطر و ادکلن در جهان قرار گرفت.

بهترین عطر و ادکلن لانکوم زنانه

عطر و ادکلن لانکوم هر ساله جزو پر فروش ترین برند های عطر در سراسر جهان است. در این میان به معرفی بهترین عطر لانکوم زنانه که اقبال خوبی در بازارهای جهانی پیداکرده اند می پردازیم، همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت ادکلن لانکوم زنانه  و همچنین مشاهده قیمت و خرید انواع عطر گرم زنانه به سایت مارسلا مراجعه کنید.

به سایت مارسلا مراجعه کنید.
• Lancome La Vie Est Belle.
• Lancome La Nutt Tresor .
• Lancome Miracle.
• Lancome Poeme.
• lancome Tresor.

مجموعه ای از محصولات پر فروش لانکوم

عطر لانکوم لا ویه بل La Vie Est Belle 

عطر ادکلن لانکوم لا ویه بل

شما با خرید ادکلن La Vie Est Belle حال و هوای شیرینی و گرمی را در فصل زمستان به خود هدیه می دهید. هنگام خرید عطر مدل La Vie Est Belle اگر مقداری از آن را بر روی لباس خود اسپری کنید، در ابتدا نت های شیرین گلابی و انگور خودنمایی می کنند.
پس از آن، این نت ها جای خود را به زنبق می دهند و در آخر هم نوبت به گیاه پاتچولی، دانه تونکا، وانیل و پرالین می رسد. شکل خاص شیشه این عطر، نتیجه طراحی مجدد لانکوم کلاسیک در سال 1949 است. به طوری که هنگام خرید این مدل از عطر لانکوم از متوجه کلاسیک بودن آن خواهید شد. خرید ادکلن لانکوم La Vie Est Belle به افرادی که به دنبال بهترین عطر لانکوم زنانه هستند و دوستدار رایحه شیرین و گرم هستند، توصیه می شود.

خرید عطر لانکوم لا نویت ترزور La Nutt Tresor

عطر ادکلن لانکوم لا نویت ترزور

با خرید عطر La Nutt Tresor شما به تک تک سلول هایتان ترکیبی از گرمی و تندی تزریق می کنید. اگر بعد از خرید ادکلن لانکوم کمی از آن را بر روی نبضتان اسپری کنید، اولین قدم از این لانکوم جوان پرتقال و نارنج است که پا به عرصه می نهند.
با گذر زمان، نت های میانی با رایحه شیرین تر، جایگزین نت های اولیه می شوند. در آخر هم پاتچولی، پاپیروس، پرالین، وانیل، کارامل، قهوه و گیاه شیرین به عنوان نت پایانی ظاهر می شوند. طراحی شیشه این مدل از لانکوم به شکل الماس کبود است که به همراه ساتن جلوه ای منحصر به فردی را خلق کرده و همین خصوصیات ویژه La Nuit Tresor این عطر را به بهترین ادکلن لانکوم زنانه تبدیل می کند. خرید عطر لانکوم از این مدل به افرادی که عاشق رایحه های تند، شیرین و گرم هستند، پیشنهاد می شود.

عطر لانکوم میراکل Miracle

عطر ادکلن لانکوم میراکل

با خرید این مدل از ادکلن لانکوم همانطور که از نامش پیداست، غرق در رویا و آرامش خواهید شد. اگر هنگام خرید عطر لانکوم مدل Miracle کمی از آن را بر روی لباس خود اسپری کنید، ابتدا رایحه دلنشین و مسحور کننده سیب سبز و آلو مشام شما را نوازش می دهد. با گذر از این رایحه، نت رویایی یاس و رز آغاز می شود و در پایان رایحه مشک و چوب صندل همراه با نت رویایی یاس و رز ماندگار می گردد.
شیشه شفاف و بنفش رنگ این مدل از لانکوم خود گویای اصالت، قدرت و جذابیت است. به محض خرید عطر لانکوم از این مدل شما متوجه این جذابیت بی نظیر خواهید شد. خرید عطر مدل Miracle به زنان جذاب، قدرتمند و مدرن توصیه می شود.

عطر لانکوم پوئم Poeme

عطر ادکلن لانکوم پوئم

اگر به دنبال خرید و انتخاب بهترین عطر لانکوم زنانه میگردید، با خرید عطر لانکوم مدل Poeme حس و حال شرقی را برای خود به ارمغان بیاورید. رایحه تند و تیز این عطر سال ها در حافظه بویایی شما خواهد ماند. با اولین استفاده پس از خرید ادکلن لانکوم از این مدل اطرافتان با رایحه هلو و نرگس پر خواهد شد. پس از مدتی ترکیب وانیل و گل رز از راه خواهند رسید و هیجان و انرژی را برای شما به ارمغان می آورند.
در پایان نت های عنبر، شکوفه های پرتقال و چوب سدر اعتماد به نفس شما را افزایش می دهند. ست شدن درپوش طلایی این ادکلن با رنگ عطر، درخشش خوبی را به ارمغان آورده است. این درخشش بی نظیر به محض باز کردن جعبه پس از خرید ادکلن لانکوم مدل Poeme به خوبی برای شما نمایان می گردد. خرید عطر لانکوم از این مدل به کسانی که شیفته اصالت شرقی هستند، پیشنهاد می شود.همپنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت عطر لانکوم زنانه وارد سایت مارسلا شوید.

عطر لانکوم ترزور Tresor

عطر ادکلن لانکوم ترزور

برای خرید و مشاهده قیمت عطر لانکوم زنانه مدل Tresor که یک خرید عالی برای زنان با اعتماد به نفس و بالغ است می توانید وارد سایت مارسلا شوید. اگر هنگام خرید عطر لانکوم از این مدل مقداری از آن را بر روی نبض خود اسپری کنید، رایحه نت های لطیف هلو و شکوفه های زردآلو آغاز و پس از مدتی نوبت به رایحه دل انگیز زنبق و گل یاس خواهد رسید.
در پایان رایحه چوب صندل سفید، وانیل مشام شما را نوازش می کند.شما می توانید برای خرید عطر dior وارد سایت مارسلا شوید.
طراحی شیشه این عطر برگرفته از شکل گوهر است به گونه ای که شما با خرید ادکلن لانکوم مدل Tresor هدیه ای از یک آغوش عاشقانه را به وجود زنانه خود می بخشید. همانطور که عنوان شد خرید ادکلن لانکوم مدل Tresor برای زنان با اعتماد به نفس و با اصالت یک خرید بی نظیر خواهد بود. ترزور از دیرباز یکی از بهترین ادکلن های لانکوم زنانه بوده و تا کنون نیز جایگاه ویژه ی خود را در بین دوستداران این برند حفظ کرده.همچنین شما می توانید برای استعلام قیمت انواع ادکلن مردانه مانند ادکلن بولگاری و … به سایت مارسلا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا