عطرهای جدید، نقد و بررسی عطر و ادکلن

معرفی عطر شنل چنس او فرش ادوپرفیوم 2023

Chanel Chance Eau Fraiche Eau de Parfum 2023

در سال 2002، خانه عطر و ادکلن شنل، شنل چنس را معرفی کرد، یک عطر گلی شاد و خوش بینانه که به معنای موفقیت و موفقیت است. گابریل شانل زمانی گفت: “شانس راهی برای بودن است” و تاکید کرد که شانس تصادفی نیست، بلکه چیزی است که باید با عزم و علاقه پرورش داد. شما میتوانید برای بررسی قیمت ادکلن شنل از محصولات سایت مارسلا دیدن کنید.

عطر ادکلن شنل چنس شنل

تا کنون، این رایحه بی نظیر و پرفروش چندین فلنکر داشته، از جمله شنل چنس او فرش نسخه ی ادوتویلت، عطری درخشان، گلی، مدرن، ظریف و با طراوت است. این عطر نت‌های یاس و مرکبات تارت را با آکورد چوب ساج ترکیب می‌کند و در نتیجه ترکیبی جذاب و نیروبخش ایجاد می‌کند.

در نهایت خانه عطر و ادکلن شنل، نسخه ادو پرفیوم شنل چنس او فرش را در سال 2023  به بازار عرضه کرد. شنل چنس او فرش ادوپرفیوم با رایحه ای درخشان، گلی و چوبی معطر، موجی قوی از نشاط و سرزندگی. را با رایحه ای غنی و نفیس به ارمغان خواهد آورد.

عطر شنل چنس شنل او فرش ادوپرفیوم

عطر شنل چنس او فرش ادوپرفیوم که توسط OLIVIER POLGE، عطرساز داخلی Chanel ساخته شده است، ترکیبی بدیع را با طراوت شدید به اشتراک می‌گذارد که توسط پایه‌های چوبی عمیق و غنی تقویت شده است.
ادکلن شنل چنس او فرش ادوپرفیوم با طراوت آکورد ترش مرکباتی شروع می شود که قبل از اینکه لطافت و درخشندگی روایح میانی گلی غنی از یاس را آشکار کند، با انرژی خود را باز میکند. حضور پر جنب و جوش رایحه چوب ساج متراکم و کهربا در نتهای پایه موجب افزایش ماندگاری این عطر گرانبها خواهند بود.
عطر شنل چنس شنل او فرش ادوپرفیوم

نت ها و روایح به کار رفته در شنل چنس او فرش ادوپرفیوم

نت های اولیه: سیترون، آلدئیدها // نت های میانی :یاس پپ // نت های پایه: چوب ساج، کهربا
شنل چنس اوفرش سرزندگی ادو تویلت را حفظ می کند اما با شدت و ماندگاری بیشتری. آقای Olivier Polge، به طرز ماهرانه ای سنگینی و ماندگاری رایحه را بدون کاهش طراوت افزایش داده و ویزگی های نسخه ی اصلی از جمله سرزندگی و شادابی را حفظ می‌کند، اما ردی بارزتر به جا می‌گذارد. Polge فقط غلظت را تنظیم نکرد. او عطر جدیدی خلق کرد. آکورد مرکباتی پر جنب و جوش و آبدار باقی می ماند، یاس مجلل تر است، و آکورد چوب ساج در کنار کهربا رایحه ای متفاوت و ظریف از این نت را به نمایش می گذارد.
عطر ادکلن شنل چنس شنل او فرش ادوپرفیوم
شنل چنس او فرش در حجم های 50 و 100 میل به بازار عرضه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا