عطرهای جدید، نقد و بررسی عطر و ادکلن

معرفی عطر ژان پل گوتیه دیوین (2023) Jean Paul Gaultier Divine : ترکیبی از جذابیت های زنانه

خانه عطر و ادکلن ژان پل گوتیه، در آگوست سال 2023 عطر زنانه ی جدیدی را با نام “دیوین” به عنوان سمبلی از جذابیت های مدرن و امروزی برای بانوان، به بازار عرضه خواهد کرد.

ادکلن ژان پل گوتیه دیوین (2023) Jean Paul Gaultier Divine

خانم “یارا شهیدی” بازیگر ایرانی-آمریکایی، به عنوان چهره تبلیغاتی ژان پل گوتیه دیوین Jean Paul Gaultier Divine حضور دارند. شهیدی در صحبت با wwd، تحسین خود از نحوه مدیریت کمپین ژان پل گوتیه دیوین را ابراز کرد و همچنین از سایر زنانی که در آگهی تبلیغاتی حضور داشتند (تس مک میلان، لولا رودریگز، تاندو هوپا، جانت جامبو، و آنا الیزا بریتو) تمجید کرد.

یارا شهیدی در عطر ژان پل گوتیه دیوین (2023) Jean Paul Gaultier Divine

ژان پل گوتیه دیوین عطری فوق‌العاده توصیف می‌شود، که هوای رازآلودی را از خود تراوش میکند. “دیوین” به معنای “الهه” است و  زنی که این عطر را میپوشد، دارای جذابیتهای یه الهه خواهد بود که با خطوط و منحنی‌های جذاب برجسته می‌شود. این عطر به عنوان نماد واقعی الهه امروزی و بانویی با شخصیت معرفی شده است.

نت های به کار رفته در عطر Jean Paul Gaultier Divine

نتهای معرفی شده در ادکلن ژان پل گوتیه دیوین، روایح دریایی، مرنگ Meringue (نوعی خوراکی که با سفیده ی تخم مرغ و شکر درست میشود)، گلهای سفید و لیلیوم هستند.

عطر ژان پل گوتیه دیوین (2023) Jean Paul Gaultier Divine

آکوردهای به کار رفته در ژان پل گوتیه دیوین زنانه

از آکوردهایی که در دیوین ژان پل گوتیه استفاده شده به ترتیب میتوان به روایح مارینی و دریایی، روایح شیرین، رایحه گلهای سفید، روایح معطر و آروماتیک، روایح نمکی و پودری اشاره کرد.

عطار و سازنده ی عطر ژان پل گوتیه دیوین

پرفیومر ژان پل گوتیه دیوین، آقای Quentin Bisch، عطار مطرح فرانسوی هستند که عطرهای بسیار محبوبی همچون: کارولینا هررا گودگرل، پارفومز د مارلی دلینا، موگلر انجل میوز، ژان پل گوتیه له میل له پارفوم، کلوهه نومید، مارک انتونی بغوا گنیمید و بسیار بسیار عطرهای محبوب و پرفروش دیگری را نیز ساخته اند.

ویدئو کلیپ و تیزر تبلیغاتی ژان پل گوتیه دیوین

 


 

برند عطر و ادکلن ژان پل گوتیه

ژان پل گوتیه با سبک تحریک آمیز و عجیب خود همیشه جلب توجه می کند. عطرهای این برند مد فرانسوی نیز غیر متعارف و منحصر به فرد هستند. آن‌ها نت‌های سنتی را با روایح شگفت‌انگیزی ترکیب می‌کنند که هدف آن انتقال حسی و فردیت خاص است. بطری “Classique” به شکل بدن زنانه به نمادی از برند تبدیل شده است و نماد زیبایی شناسی و اشتیاق است که ژان پل گوتیه در خلاقیت های عطر خود ایجاد می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا