عطرهای جدید، نقد و بررسی عطر و ادکلن

معرفی عطر کلویی لئو د پارفوم لومینوز (2023) Chloe L’Eau de Parfum Lumineuse

عطر زنانه کلویی لئو د پارفوم لومینوز، فلنکری جدید از لاین Chloé Signature است که در آگوست 2023 به بازار معرفی شد. کلوهه لئو د پارفوم لومینوز عطریست برای به تصویر کشیدن زنانگی اصیل و طبیعت آزادانه زن که توسط خانه عطر و ادکلن کلوهه طراحی شده است. برای طراحی لئو د پارفوم لومینوس از تصویر گل رز الهام گرفته شده است که توسط پرتوهای خورشید چیده و طلاکاری شده است.

ادکلن کلوهه لئو د پارفوم لومینوز

عطر جدید کلوهه لئو نیز مانند کل عطرهای قبلی این لاین، حول گل رز نمادین متمرکز است، که این بار با درخشندگی بی‌سابقه‌ای شبیه به پرتوی از آفتاب توصیف می‌شود. این عطر جدید نیز به عنوان عطری با رایحه ای به شدت زنانه و سولار اعلام شده است.

گل رز درخشان با رایحه ای جذاب با وانیل اغواگر در هم آمیخته شده و به نت های گلی گرما و روشنایی می بخشد. این ترکیب ته رنگ های بالزامیک و کهربایی ایجاد می کند و ظرافت گل رز را افزایش می دهد. این عطر همچنین دارای یاس سامباک می باشد که روایح شیرین و گلی را تقویت می کند.

به گفته ی خانم Ane Ayo ، عطرساز این عطر، می‌خواسته رز نمادین Chloé Signature را به رایحه ای تازه تر و فرش تر نزدیک کند. هدف او کشف ابعاد جدید و نمایاندن جنبه‌ای متفاوت از شخصیت گل رز بود. او قصد داشت عطری بسازد که ظرافت برند را حفظ کند و در عین حال جنبه‌ای احساسی‌تر و گرم‌تر را به زنانگی Chloé معرفی کند.
همانطور که ذکر شد پرفیومر عطر /ادکلن Chloe L’Eau de Parfum Lumineuse خانم Ane Ayo هستند که عطرهای موفقی همچون ایسی میاکه دراپ د ایسی، ژان پل گوتیه اسکندل له پارفوم زنانه  بنتلی مومنتوم انبریکیبل را در کارنامه ی خودشان دارند.
عطر کلوهه لئو د پارفوم لومینوس
به گفته سازندگان این عطر، کلوهه لئو د پارفوم لومینوز، عطری کاملا گیاهی است (Vegan) و فقط حاوی عناصر و روایح طبیعی، الکل و آب است و هیچ افزودنی دیگری ندارد.

نت ها و روایح به کار رفته کلوئه لئو د پارفوم لومینوز
نت اولیه: یاس سمباک// نت میانی: گل رز // نت پایه: وانیل، کهربا، روایح بالزامیک

عطر کلوئه لئو د پارفوم لومینوز

بطری شیشه ای کلوهه لئو د پارفوم لومینوز الهام گرفته از شیشه های قدیمی این لاین با درپوش نقره ای با روبان بژ با نخ صورتی که دور گردن بطری پیچیده شده است تکمیل می شود. بسته بندی بیرونی و جعبه به رنگ بژ درخشان است که با نوشته ها و خطوط نقره ای تزئین شده است. بطری با 25٪ شیشه بازیافتی ساخته شده است و روبان از 100٪ پلی استر بازیافتی ساخته شده است.

چهره تبلیغاتی کمپین کلوهه لئو د پارفوم لومینوس، لوسی بوینتون (بازیگر) هستند.

این عطر جدید در بطری های 50 و 100 میلی لیتری عرضه شده است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا