دانستنیها و راهنمای خریدویدئو

(فیلم) نحوه تشخیص نمونه اصل عطر Dior Homme Sport از نمونه تقلبی

(فیلم) نحوه تشخیص نمونه اصل عطر Dior Homme Sport از نمونه تقلبی

امروز ویدئویی رو براتون میذاریم که نحوه تشخیص نمونه اصل عطر Dior Homme Sport از نمونه تقلبی رو میتونین به صورت تصویری ببینید و موقع خرید بتونین مقایسه هایی که تو ویدئو گفته شده رو انجام بدین:

همانطور که در ویدئو فوق مشاهده میفرمائید نمونه سمت راست نمونه تقلبی ادکلن معروف Dior Homme Sport می باشد و نمونه سمت چت، نمونه اورجینال این عطر.

تفاوت های اصلی که بین نمونه تقلبی (فیک) و نمونه اوریجینال وجود داره:

– در نمونه تقلبی لوله موجود در شیشه عطر، کمی کج شده که در نمونه اصلی کاملاً صاف می باشد.

– در نمونه تقلبی نوشته روی درب (CD) کیفیت پایین تری نسبت به نمونه اصل دارد، همچنین در نمونه تقلبی نقطه ای بین دو حرف C و D وجود داره که در نمونه اصل این تقطه دیده نمیشه.

– همانطور که در مقاله ای که به طور مفصل در مورد نحوه تشخیص عطر اصل از تقلبی گفته شد، سریال کف جعبه و سریال کف شیشه ادکلن بایستی باهم یکسان باشند که همانطور که در این ویدئو مشاهده مینمائید در نمونه تقلبی اینچنین نیست.

– در نمونه تقلبی لیبل کف شیشه با کیفیت پایین و با جوهر سفید چاپ شده در حالی که در نمونه اصل اینچنین نیست.

– در نمونه فیک و تقلبی در ادکلن هنگام باز شدن کمی شا تر از نمونه اصل میباشد.

– باید توجه داشت که این ادکلن با توجه به سال تولید دو رنگ متفاوت هم در قسمت سر اسپری کننده و هم مایع موجود در شیشه دارد که ارتباطی به اصل و تقلبی بودن این عطر پر طرفدار ندارند.

– در نمونه تقلبی که سر اسپری کننده مشکی دارند روی سر عبارت CD نوشته شده، که در نمونه اصل روی سری های مشکی CD نوشته نشده.

امیدواریم که این ویدئو مورد توجه شما قرار گرفته باشه و بتونین ازش به خوبی استفاده کنین.

 

جهت مشاهده مجموعه عطر و ادکلن های اورجینال گیفت گالری و خرید ادکل دیور به همراه ضمانت نامه کتبی به وب سایت گیفت گالری مراجعه فرمائید: www.marcella.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + نه =

دکمه بازگشت به بالا