دانستنیها و راهنمای خرید

عطر و ادکلن های مردانه ارزان و پرفروش

این روزها عطرهای مختلفی در بازار به عنوان عطر مردانه ارزان و پر فروش معرفی و به مصرف کنندگان عرضه می شوند، اما آیا ارزان بودن عطر به معنای کیفیت پایین آن است؟ منظور از عطر و ادکلن ارزان چه رنج قیمتی است؟ آیا برندهای معتبر هم محصولاتی با رنج قیمتی مناسب به بازار عرضه می کنند؟ آیا یک ادکلن مردانه ارزان هم می تواند بوی خوب و ماندگاری داشته باشد؟ همه این موارد پرسش هایی هستند که اکثر مشتریان به هنگام خرید عطر و ادکلن با آن ها مواجه می شوند. 
رایحه یک عطر به جذابیت ذهنی و ترجیحات شخصی بستگی دارد نه قیمت آن! در نتیجه رایحه یک ادکلن ارزان و پر فروش مردانه می تواند به اندازه یک عطر گران قیمت برای شما جذاب و خوشایند باشد. لازم است بدانید میزان ماندگاری و پخش بوی یک عطر به عوامل مختلفی مانند میزان تبخیر، درصد خلوص، میزان جذب توسط پوست، دمای بدن، میزان چربی پوست و غیره بستگی دارد. بنابراین ماندگاری عطر های اصل به قیمت آن ها وابسته نیست. عطرهای غلیظ تر مانند ادوپرفیوم ها بدون در نظر گرفتن قیمت، ماندگاری بیشتری در مقایسه با ادوتویلت ها دارند.
عموما تصور می شود یک عطر مردانه ارزان و پر فروش، فیک و تقلبی یا آلرژی زا و بی کیفیت است. این تصور درباره عطر ها چقدر درست است؟ متاسفانه در سال های اخیر افزایش قیمت ارز منجر به افزایش قیمت نجومی عطرهای اورجینال در ایران شده است. به طوری که عطرهای برندهای مشهور در ایران نوعی کالای لوکس محسوب می شوند و همه اقشار جامعه توان خرید آن ها را ندارند. در این میان بسیاری از برندهای داخلی و خارجی، عطر های ارزان قیمت و خوش رایحه ای را تولید و روانه بازار کرده اند. بدین ترتیب نگرانی برای خرید یک عطر اصل با ماندگاری و پخش بوی مناسب تا حد زیادی کاهش یافته است. 
اگر به دنبال تهیه عطر و ادکلن مردانه با بودجه ای محدود هستید می توانید یک عطر مردانه ارزان و پر فروش اصل را انتخاب کنید. به هیچ عنوان به دنبال خرید عطر ارزان مردانه غیر اورجینال نباشید. در تولید عطر های فیک، استاندارد های بهداشتی رعایت نشده است و می توانند آلرژی زا و برای پوست و دستگاه تنفسی شما بسیار مضر باشند. برند های مشهور دیویدف، لالیک، جگوار، بنتلی، بلک، ناتیکا، جوپ، گس، آرماف، لطافه و غیره از جمله برند های تولید کننده عطر مردانه با قیمت پایین و پر فروش هستند. 
علاوه بر برندهای معرفی شده، تولیدات کمپانی های مشهور اماراتی نیز قیمت مناسب و کیفیت قابل قبولی دارند. علاوه بر برندهای اماراتی چون اجمل، رصاصی و امپر که با خرید فرمولاسیون عطرهای مشهور اقدام به تولید آن ها کرده اند، برندهای دیگری هستند که روایح عطر های گران قیمت و مشهور را کپی می کنند. این برند ها بر خلاف تولید کنندگان محصولات فیک و ارزان قیمت، استاندارد های بهداشتی و عطرسازی را در تولید محصولات خود لحاظ کرده اند. از شناخته شده ترین برندهای اماراتی تولید کننده عطر مردانه ارزان و پر فروش می توان به برند های آرماف، لطافه، الحرمین و غیره اشاره کرد. این برند ها در بازارهای بین المللی کاملاً شناخته شده هستند و محصولات آن ها با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت به فروش می رسد. همچنین شما می توانید برای استعلام قیمت و خرید انواع عطر مانند قیمت عطر لانکوم و … به سایت مارسلا مراجعه کنید.

بهترین عطرهای مردانه پرفروش و ارزان قیمت:

عجیب نیست که این روزها آقایان به دنبال خرید عطر مردانه ارزان و پر فروش باشند. هر چند استفاده از عطر روی استایل و جذب مخاطبان شما مانند انواع عطر مردانه چون عطر بولگاری، عطر دیور و … تاثیر بسیار زیادی دارد، اما می تواند به طرز عجیبی هزینه بر باشد. گالری های عطر مملو از عطر های خوشبوی مردانه هستند، اما ممکن است فاکتور خرید آن ها بیش از حد تصور شما باشد. برخی از آقایان مایلند پول زیادی را برای خرید عطر و ادکلن های لوکس پرداخت کنند، اما بسیاری از ما مایل به پرداخت کل درآمد ماهانه خود برای خرید یک عطر نیستیم و یک ادکلن ارزان مردانه را ترجیح می دهیم. خوشبختانه برای تصاحب یک عطر با بوی خوش دیگر نیاز به پرداخت هزینه های سرسام آور نیست. گزینه های ارزان قیمت مردانه بسیاری در دسترس هستند که رایحه فریبنده ای دارند. در ادامه لیستی از بهترین عطر های ارزان قیمت مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد که مبلغ پرداختی برای خرید آن ها باور پذیر نیست! 

ناتیکا ویاج

اگر به دنبال رایحه ای همه کاره هستید که بویی عالی داشته باشد و ماندگاری طولانی داشته باشد، عطر ناتیکا ویاج را به لطف رایحه ترد و تازه اش که بوی آب شیرین را تداعی می کند و همچنین دارای نت های کهربا و رایحه ای تقریبا چوبی است که آن را کاملاً مردانه می کند، بهترین انتخاب ما را به دست می آورد.
اگر به دنبال یک عطر یا ادکلن با آب و هوای گرم هستید، رایحه ای عالی است، اما نت های پایه چوب سدر به تمایز آن از رایحه های معمولی تابستانی کمک می کند و آن را به گزینه ای عالی برای پوشیدن در تمام طول سال تبدیل می کند.

گای لاروش دراکار نویر

گای لاروش دراکار نویر یکی از بهترین ادکلن‌ها برای مردانی است که بودجه کمی دارند و می‌خواهند بدون صرف هزینه‌های گزاف بویی پیچیده داشته باشند.
در بالای آن نت‌های گلی وجود دارد که رایحه‌ای معطر به آن می‌بخشد، با نت‌های پایه منحصربه‌فرد مانند گلپر و توت درخت عرعر که اغلب در ادکلن‌های مقرون‌به‌صرفه نمی‌بینید.
در قسمت پایین، رنگ‌های چوبی پاتچولی، بلوط و کاج را دریافت می‌کنید که این عطر را نه تنها به یک ادکلن خوب در هوای سرد تبدیل می‌کند، بلکه رایحه‌ای عالی برای مردانی که می‌خواهند در هر زمانی از سال تاثیر اولیه خوبی بر جای بگذارند.

آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه

آرماف کلاب د نایت اینتنس مردانه رایحه ای پر تاثیر است که به خوبی مردانگی و پیچیدگی را متعادل می کند.
نت های پایه آن نسبت به بسیاری از عطرهای مقرون به صرفه دیگر در این لیست چوبی کمتری دارند و به جای آن وانیل، عنبر و نعناع هندی را انتخاب می کنند که رایحه ای منحصر به فرد و تقریبا شیرین به آن می بخشد. این عطر به لطف شباهت بسیار زیادش به کرید اونتوس بسیار محبوب و پرفروش است.

بوگارت پورهوم

بوگارت پورهوم یک ادکلن کلاسیک است که طی 20 سال اخیر همیشه در لیست محبوب های ارزان قیمت مردانه بوده

دیویدف کول واتر مردانه

اگر از طرفداران عطرهای دریایی هستید ، و این یکی واقعاً فوق العاده است! دیویدف کول واتر مردانه شگفت‌انگیز است! و یک عطر تابستانه ی مردانه ی عالی و ارزان قیمت…

سی کی وان

سی کی وان بوی بسیار خوبی دارد و فقط به 3 یا 4 اسپری ماندگاری قابل قبولی ارائه میدهد.

آنتونیو باندراس بلو سداکشن

آنتونیو باندراس بلو سداکشن، عطری مردانه با قیمتی عالی و رایحه ای همه پسند است که طی چند سال اخیر به محبوبیت بالایی دست بافته.

آرماف ترس نویت

آرماف ترس نویت به دلیل شباهت بسیار بالایی که به کول واتر و عطر لوکس کرید کرین آیریش توید دارد بسیار محبوب و پر فروش است و با قیمتی بسیار عالی.

جگوار کلاسیک طلایی

رایحه بسیار ملایم و منحصر به فرد به روشی بسیار خوب. ماندگاری ادکلن جگوار طلایی بهتر از آن چیزی است که انتظار دارید و قیمتی بسیار مناسب

جوان ماسک

ادکلن جوان ماسک رایحه ای که سالهاست محبوبیت و فروش بالای خود را حفظ کرده

آرماف تگ هیم

آرماف تگ هیم یکی از پرفروش ترین عطرهای مردانه ی برند آرماف هست که به دلیل شباهت رایحه ای که به شنل بلو شنل دار بسیار محبوب و پر استقبال بوده.

سیلور سنت اینتنس

جگوار کلاسیک مشکی

سخن پایانی 
اکنون بهترین عطرهای مردانه را برای یک خرید اقتصادی می شناسید. عطر و ادکلن مردانه تکمیل کننده استایل آقایان در موقعیت های مختلف است. در این راستا اصالت محصول، قیمت مقرون به صرفه و هارمونی عطر با موقعیت و فصل، از مهم ترین معیارهای انتخاب یک عطر شایسته برای آقایان هستند. هر چند انتخاب یک عطر مردانه اقتصادی و پر فروش کمی دور از تصور و غیر ممکن به نظر می رسد، اما با تولیدات برندهای مشهوری که معرفی شد این امر میسر شده است. انواع عطر و ادکلن زنانه و مردانه ارزان قیمت اصل و استعلام انواع ادکلن مانند ادکلن آمواج، عطر شنل مردانه و … را می توانید در فروشگاه اینترنتی مارسلا خریداری کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا